toch nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:54 schreef Vector_SLD het volgende:
fipo
Jaaquote:Is ie knap? Eehh schoon?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef freiss het volgende:
nou, nu ga ik toch echt slapen, mijn moeder zei al: Zit je weer op fok?
gewoon doen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
JaaDaarmee wil ik em graag leren kennen
Nou niet alleen daarmee hoor, hij lijkt me wel 'n toffe gast
Vertel es hoe ie er uit ziet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
pics?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:55 schreef Saarah het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze niet te wachten op concurrentie.quote:
Ja hoor maar zou het nogal sneu vinden voor de arme jongen als ik die over internet verspreidde vooraleer ik hem zelfs nog maar goed kenquote:
Het is gemeenschappelijk belang!quote:
ik heb jongens afgezworen voor een tijdje, remember?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zit ze niet te wachten op concurrentie.![]()
Vroeger deden wij ook altijd van. "Ik wil je pij... pij... pijpen aanleggen" of "Ik wil je ku.. ku... kussen opschudden". Vriend van mijn broer zei eens: "Ik heb tie/te.... (beetje onduidelijk hoe hij het zei) te... tering"quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
Nog zo'n leuke:
Waarom kom je niet even hier bij mij op schoot en dan praten we over het eerste dat bij me opkomt!
![]()
Gewoon blijven postenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:57 schreef spenky het volgende:
ut gaat wel hard.. vandaag kennik het niet bij houwen :S
probeer het morgen nog wellus
Je gaat het nu bij meisjes proberen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb jongens afgezworen voor een tijdje, remember?
Pff zou ik ook eens moeten doenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb jongens afgezworen voor een tijdje, remember?
Of: Ik kom klaar... klaar... klaartje halen, met mijn pik... pik... piknickmandquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef freiss het volgende:
[..]
Vroeger deden wij ook altijd van. "Ik wil je pij... pij... pijpen aanleggen" of "Ik wil je ku.. ku... kussen opschudden". Vriend van mijn broer zei eens: "Ik heb tie/te.... (beetje onduidelijk hoe hij het zei) te... tering"
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je gaat het nu bij meisjes proberen?OMG we hebben een primeurtje hiero!
![]()
Je kan je tekst alleen maar verkleinen hier door op de X2boven of X2onder knop te drukken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:59 schreef Saarah het volgende:
[..]
Pff zou ik ook eens moeten doenalleen maar last ermee
(Waar kun je eigenlijk de grootte van de tekst veranderen? Zo van size=1 ofzoiets? )
Bedankt hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:58 schreef Jaguarized het volgende:
Even voor de mensen die de belgische taal niet goed beheersen, "vooraleer" betekent zoveel als "voordat".![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:00 schreef Saarah het volgende:
[..]
Of: Ik kom klaar... klaar... klaartje halen, met mijn pik... pik... piknickmand
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:00 schreef Saarah het volgende:
[..]
Bedankt hoor![]()
hoef ik dat al niet meer uit te leggen
Ah oké, thnxquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je kan je tekst alleen maar verkleinen hier door op de X2boven of X2onder knop te drukken.
Slaap lekker jongen!quote:
belgische jongens zijn anders ook leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:04 schreef Saarah het volgende:
'k Vind dit wel een leuke topictitel eerlijk gezegd![]()
![]()
Ja jij straks ook! En vergeet me niet he in #75quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Slaap lekker jongen!![]()
Rust in de tent
We zullen aan je denkenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:04 schreef fokME2 het volgende:
En vergeet me niet als jullie bij #75 zijn he
Vraag even aan Brainster wie hem verzonnen had.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:04 schreef Saarah het volgende:
![]()
Geen dank, het was geheel mijn ideequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:04 schreef Saarah het volgende:
![]()
geen ideequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:06 schreef -Mo- het volgende:
Waarom wilt me overbuurmeisje weten wat ik met haar 06-nummer doe?![]()
Wil ik ook wel weten!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:06 schreef -Mo- het volgende:
Pics, specs?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:06 schreef -Mo- het volgende:
Ik weet het, sommige té leukquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:06 schreef Imberr het volgende:
[..]
belgische jongens zijn anders ook leuk![]()
Eensch!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:07 schreef Saarah het volgende:
Het maakt mij niet uit wie em verzonnen heeft hoor, hij is in ieder geval![]()
Ik belde me ex laatst en die vroeg hoe ik aan dr nummer kwamquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:06 schreef -Mo- het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:09 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik belde me ex laatst en die vroeg hoe ik aan dr nummer kwam
Echt een dom kut wijf![]()
en wie is wiequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:08 schreef Jaguarized het volgende:
3-8-2005 23:54:11 Jeroen --> gaat naar de exclusieve voorpremiere van The Island Bryan TT: Ook belgië kent vrouwelijk schoon
3-8-2005 23:54:49 Jeroen --> gaat naar de exclusieve voorpremiere van The Island Bryan open anders eerst het topic, doe je later de op
3-8-2005 23:54:54 Bryan Jeroen --> gaat naar de exclusieve voorpremiere van The Island done
3-8-2005 23:55:07 Jeroen --> gaat naar de exclusieve voorpremiere van The Island Bryan check
![]()
Bryan = brainster.quote:
Om een ruzie bij te leggen, aangezien ze veel leuke vriendinne heeftquote:
Lijkt er wel veel op.quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
Om een ruzie bij te leggen, aangezien ze veel leuke vriendinne heeft![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:12 schreef -Mo- het volgende:
En nu staat opeens iemand naast haar, en gaat de cam uit![]()
Ik post haar 06 niet.... ik krijg volgens mij geeneens
Is ie nou Nederlander of niet?quote:
Zijn alle Nederlanders hetzelfde dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ie nou Nederlander of niet?
Indoquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is ie nou Nederlander of niet?
Gelukkig niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:17 schreef Saarah het volgende:
[..]
Zijn alle Nederlanders hetzelfde dan?![]()
Ik ben heeeeel anders! En ik kom regelmatig in Antwerpen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:17 schreef Saarah het volgende:
[..]
Zijn alle Nederlanders hetzelfde dan?![]()
Ja "geweldig"quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
leuk heeen topic waar voornamelijk jongens zitten
Kunnen jullie samen misdaad gaan bestrijden als Team HoMoquote:
hey die gast op je schermafbeelding wie is datquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen misdaad gaan bestrijden als Team HoMo![]()
Bij mij ook idd.quote:
Team HoMo die de misdaad gaan bestrijden.... ik geef ons weinig kansquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef Gabry het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen misdaad gaan bestrijden als Team HoMo![]()
Er is zelfs al een foto van ons beiden op internet aan het circuleren zie ik hier!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Team HoMo die de misdaad gaan bestrijden.... ik geef ons weinig kans
Das hijzelf..geil he?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef Saarah het volgende:
[..]
hey die gast op je schermafbeelding wie is dat![]()
quote:
Link?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is zelfs al een foto van ons beiden op internet aan het circuleren zie ik hier!![]()
Gabry Ponte, de Deejay van Eiffel 65quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:19 schreef Saarah het volgende:
[..]
hey die gast op je schermafbeelding wie is dat![]()
Wat denk jezelf jongen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Je moet me alleen nog wel ff dr msn paasen.
Sorryquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
Gabry Ponte, de Deejay van Eiffel 65
Dis de laatste keer dat ik et zeg![]()
Klikquote:
Ik heb wel voor Sarah de exclusieve Gabry Foto Collage.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Team HoMo die de misdaad gaan bestrijden.... ik geef ons weinig kans
Ben ik de linker of de rechter dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klik
[..]
Ik heb wel voor Sarah de exclusieve Gabry Foto Collage.![]()
Ohja? Show mequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klik
[..]
Helemaal niet, hijs niet zo lelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Klik
[..]
Rechter.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ben ik de linker of de rechter dan?
Waaar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er is zelfs al een foto van ons beiden op internet aan het circuleren zie ik hier!![]()
Ik mag hier helaas geen plaatjes van users posten zonder toestemming van de betreffende user.quote:
Je mag "je" zeggenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik mag hier helaas geen plaatjes van users posten zonder toestemming van de betreffende user.Uiteraard heb ik msn.
![]()
Moet ik trouwens "je" of "u" zeggen?![]()
Eiffel 65quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef Gabry het volgende:
[..]
He verdorie das weer 1 letter meerquote:
Wacht maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
He verdorie das weer 1 letter meer
Jemig wat krijg ik nu ineens een requests voor de fotocollage.![]()
![]()
Hoe was jouw leesvaardigheidstest vroeger?quote:
Ik heb geen id.. ik weet wel dat ik elke keer naar de logopedisst moest.. maar dat had er zeker niets mee te makenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe was jouw leesvaardigheidstest vroeger?
wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:30 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
niet intrappen hoor mo noemt iedereen zn bitch![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:30 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
niet intrappen hoor mo noemt iedereen zn bitch![]()
lurkersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Iemand die al een paar topics lurkt?
Ik vind lurkers altijd zo vies klinken, net zoals gluurders ofzoquote:
zijn ze ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:33 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vind lurkers altijd zo vies klinken, net zoals gluurders ofzo![]()
Volgens mij zat ik op 166 posts woensdag.quote:
Lees dan de laatste zin van de OP eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:31 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik heb geen id.. ik weet wel dat ik elke keer naar de logopedisst moest.. maar dat had er zeker niets mee te maken
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
* 2Mini checkt jouw fotoboek
.... How you doin'?
Laat maar 2mini, ze heeft jongens voor onbepaalde tijd afgezworenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
* 2Mini checkt jouw fotoboek
.... How you doin'?
Whaha... ik had nog nooit eerder van dat wikipedia gehoord..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik op 166 posts woensdag.
[..]
Lees dan de laatste zin van de OP eens.
![]()
Geeft niet hoorquote:
moet ik daarop reageren dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
ga je nog reageren in Wat vind je mooi en wat vind je minder mooi aan jezelf? ?
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC het hier mee eens is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Whaha... ik had nog nooit eerder van dat wikipedia gehoord..
loop ik zo rond te kijken.. zie ik ergens bewerken staan..
Dus ik denk.. hhmm.. mij ff derbij gooien.. kijken wat er gebeurt
maar je hebt geen gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee
Je hoeft me alleen gelijk te geven
En sommige van de SC zijn op vakantie dus het kan nog wel ff durenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC het hier mee eens is.
Beleidje he?![]()
Ach joh.. je doet je best maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC het hier mee eens is.
Beleidje he?![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC die wel in de OP staat het hier mee eens is.
Beleidje he?![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
154 posts vandaag.....
* -Mo- mompeld iets over geen leven
Vroeger... toen jullie hier nog niet bestonden.. had ik geen levenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
154 posts vandaag.....
Ik was ff bang dat zelfs díe post ongequote zou blijvenquote:
Wikipedia is een meertalige encyclopedie, waarvan de inhoud vrij beschikbaar is en ook altijd zal blijven. Iedereen kan hier kennis toevoegen!quote:
Je ex? Bob?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mijn ex niet neemaar normaal wel
![]()
je post aantal is 10% van de mijnequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
154 posts vandaag.....
Ik heb veel meer plezier, sinds ik interbankierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef BObNL het volgende:
mijnpostbak.nl
dat kan je niet eens meer léven noemenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
je post aantal is 10% van de mijne
na een tijdje kom je er wel
Ziektekostenverzekering denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef BObNL het volgende:
zit ik ff op mijn postbank .nl te kijken
KN: 7226339000021214
MARKTP:2263390
SMITS R
TANDHEELKUNDIGE HULP NR:9722226
FBTO
krijg 44 euro van ze. waar het nou van is mag god weten. Wel lief van ze![]()
AAB CREDIT CARDS@REMITTAquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef BObNL het volgende:
zit ik ff op mijn postbank .nl te kijken
KN: 7226339000021214
MARKTP:2263390
SMITS R
TANDHEELKUNDIGE HULP NR:9722226
FBTO
krijg 44 euro van ze. waar het nou van is mag god weten. Wel lief van ze![]()
erg gemakkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb veel meer plezier, sinds ik interbankier![]()
Sinds dat ik hier kom (een week ofzo) haal ik telkens meer dan 100 berichten per dag...dus ik moet nog een tijdje doorgaan en dan haal ik je zeker inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
je post aantal is 10% van de mijne
na een tijdje kom je er wel
Jammer dat de allround lijst (voor jullie tijd) er niet meer is..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
dat kan je niet eens meer léven noemen![]()
nee die moet ik betalen krijg ik geen geld voor. lijkt mijquote:
Heerlijk zulke jongens die een heel vriendinnengroepje langs gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee![]()
een Basdie ook al iets met 2 vriendinnen van mij heeft gehad
jammer ja wil het all - time record wel es wetequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Jammer dat de allround lijst (voor jullie tijd) er niet meer is..
Zullen vast nog vele boven mij zijn
Op 1 dag? 1500 posts.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
jammer ja wil het all - time record wel es wete![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heerlijk zulke jongens die een heel vriendinnengroepje langs gaan
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Ik wou ook in dat wat vind je mooi aan jezelf topic posten, maar ik denk dat mn ego te groot is om daar te posten zonder gezeik![]()
Ik vind mijn ogen wel okequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Ik wou ook in dat wat vind je mooi aan jezelf topic posten, maar ik denk dat mn ego te groot is om daar te posten zonder gezeik![]()
Gewoon doen zoals mij... zeggen dat je niks mooi vind aan jezelf, en dan wachten tot iemand zegt dat je lekker bentquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Waarschijnlijk heb je al eerder de (tandarts) betaald.. en krijg je nu een deel terug van de verzekering..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee die moet ik betalen krijg ik geen geld voor. lijkt mij. Was al afgeschreven ( 59 euro )
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Triestquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals mij... zeggen dat je niks mooi vind aan jezelf, en dan wachten tot iemand zegt dat je lekker bent
Ow kewl . Maar dat betalen mijn oudersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:47 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je al eerder de (tandarts) betaald.. en krijg je nu een deel terug van de verzekering..
Nee... all time..quote:
Ik heb em al... leuk dingquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ow kewl . Maar dat betalen mijn oudersDank je mam.
houd lekker zijn mond en gaat een psp kopen![]()
was imberr dat niet die zei dat je lekk@h was ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals mij... zeggen dat je niks mooi vind aan jezelf, en dan wachten tot iemand zegt dat je lekker bent
istie ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef BObNL het volgende:
[..]
was imberr dat niet die zei dat je lekk@h was ?
Bedoel je de lijstjes van Arcee?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Nee... all time..
Een lijst met totaal aantallen posts per user..
Maar 1500.. is nog weinig hoor
Triest dus....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vond het wel slim![]()
niveau: Ludo Sanders![]()
byequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Jaguarized het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #63
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #16: mét compleet overzicht!
Maar goed, ik ben pitten. Tot morgen volk!
Zo ben ik nou eenmaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik vond het wel slim![]()
niveau: Ludo Sanders![]()
truste Jquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Jaguarized het volgende:
Truste Jagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Jaguarized het volgende:
hoiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Jaguarized het volgende:
Dag Jagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef Jaguarized het volgende:
Dat heb ik zelf nog niet opgemerkt... rond de 4 uur non stop met middelvolume..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef BnQ het volgende:
[..]
Hoelang trekt dat ding het op 1 accu?
Wow... ik ben gezakt..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:50 schreef brainster het volgende:
[..]
Bedoel je de lijstjes van Arcee?
Opscheppertquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:54 schreef BObNL het volgende:
psp is cheil .. maar ik ook een laptop . en een http://www.wacomshop.nl/product.html?ItemID=620 oja niet te vergeten een nieuw bureau
Chocola of knakworstquote:
nog gepoold Bob?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Chocola of knakworst![]()
Je moet toch wel 1 van de 2 hebben![]()
neequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nog gepoold Bob?
Ik ga slapen![]()
latz.
Daar, mag, een, knakworst in!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Gabry het volgende:
[..]
Chocola of knakworst![]()
Je moet toch wel 1 van de 2 hebben![]()
ontspanning jongequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
Maar het is allemaal voor mijn schoolwerk en cariëre( behalve psp dan )
tijdens het reizen enzo ofz...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:58 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ja heb ik ook nodig! ookal lukt dat vast met mijn 22" touch screen en laptop![]()
Trustequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:56 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
nog gepoold Bob?
Ik ga slapen![]()
latz.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:00 schreef -Mo- het volgende:
Wie koopt er even een breezer voor mij?
Nou moet mijn reputatie hooghouden. Wil je der 1 van mij barquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:00 schreef -Mo- het volgende:
Wie koopt er even een breezer voor mij?
Dingetje kan nog veel en veel meerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
psp kan straks ook vast bellen. Dus is die daarvoor![]()
en nog ff snel 1 post meegraaien voor mijn daggemiddeldequote:
en daarmee probeer je je reputatie hoog te houden?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
Nou moet mijn reputatie hooghouden. Wil je der 1 van mij bar![]()
Reputatie als breezerbacoboy bedoel ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
en daarmee probeer je je reputatie hoog te houden?door te zeggen dat je breezer hebt
edit..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Reputatie als breezerboy bedoel ik ook![]()
dat bellen kan je uit je hoofd zetten want als er iets niet gebeurt is het dat welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
psp kan straks ook vast bellen. Dus is die daarvoor![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef BObNL het volgende:
[..]
Reputatie als breezerbacoboy bedoel ik ook![]()
of wodka orangequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
pubers drinken bier mên![]()
of eristoff blue![]()
Ik drink geen bacardi (puur) maar breezerquote:
Bier is ouderwetsquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
of eristoff blue![]()
byequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:03 schreef BnQ het volgende:
Hey mensen, tis laat genoeg, ik ga mn bed opzoeken!
Dan verzint 1 of ander b bedrijf er wel een stuk hardware voorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:02 schreef spenky het volgende:
[..]
dat bellen kan je uit je hoofd zetten want als er iets niet gebeurt is het dat wel
maar ik héb net al 2 bier gehadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:03 schreef Imberr het volgende:
[..]
of eristoff blue![]()
ook byequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:04 schreef 2Mini het volgende:
ik ga ook maar... slaap zacht kleine kindertjes
Trusteeequote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:04 schreef 2Mini het volgende:
ik ga ook maar... slaap zacht kleine kindertjes
Ik heb alleen die nieuwe smakenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
maar ik héb net al 2 bier gehad![]()
[afbeelding]
Cola is op hier. Ik ga voor de witte portquote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:05 schreef Gabry het volgende:
Ik Baco's, Malibu Cola, rooie wodka redbull... meestal..![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 01:05 schreef Imberr het volgende:
truste voor iedereen die gaat slapen dan maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |