Laat maar 2mini, ze heeft jongens voor onbepaalde tijd afgezworenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:34 schreef 2Mini het volgende:
[..]
* 2Mini checkt jouw fotoboek
.... How you doin'?
Whaha... ik had nog nooit eerder van dat wikipedia gehoord..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik op 166 posts woensdag.
[..]
Lees dan de laatste zin van de OP eens.
![]()
Geeft niet hoorquote:
moet ik daarop reageren dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geeft niet hoor![]()
ga je nog reageren in Wat vind je mooi en wat vind je minder mooi aan jezelf? ?
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC het hier mee eens is.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:36 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Whaha... ik had nog nooit eerder van dat wikipedia gehoord..
loop ik zo rond te kijken.. zie ik ergens bewerken staan..
Dus ik denk.. hhmm.. mij ff derbij gooien.. kijken wat er gebeurt
maar je hebt geen gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee
Je hoeft me alleen gelijk te geven
En sommige van de SC zijn op vakantie dus het kan nog wel ff durenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC het hier mee eens is.
Beleidje he?![]()
Ach joh.. je doet je best maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC het hier mee eens is.
Beleidje he?![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
We hebben nogal wat users gehad die zichzelf er bij gingen zetten wat leidde tot een chaos in de Wiki waardoor ik dat ding weer kon gaan fixen. Users worden vanzelf toegevoegd als ze de rest van de SC die wel in de OP staat het hier mee eens is.
Beleidje he?![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
154 posts vandaag.....
* -Mo- mompeld iets over geen leven
Vroeger... toen jullie hier nog niet bestonden.. had ik geen levenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
154 posts vandaag.....
Ik was ff bang dat zelfs díe post ongequote zou blijvenquote:
Wikipedia is een meertalige encyclopedie, waarvan de inhoud vrij beschikbaar is en ook altijd zal blijven. Iedereen kan hier kennis toevoegen!quote:
Je ex? Bob?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
bij mijn ex niet neemaar normaal wel
![]()
je post aantal is 10% van de mijnequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:39 schreef -Mo- het volgende:
154 posts vandaag.....
Ik heb veel meer plezier, sinds ik interbankierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef BObNL het volgende:
mijnpostbak.nl
dat kan je niet eens meer léven noemenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
je post aantal is 10% van de mijne
na een tijdje kom je er wel
Ziektekostenverzekering denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef BObNL het volgende:
zit ik ff op mijn postbank .nl te kijken
KN: 7226339000021214
MARKTP:2263390
SMITS R
TANDHEELKUNDIGE HULP NR:9722226
FBTO
krijg 44 euro van ze. waar het nou van is mag god weten. Wel lief van ze![]()
AAB CREDIT CARDS@REMITTAquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:42 schreef BObNL het volgende:
zit ik ff op mijn postbank .nl te kijken
KN: 7226339000021214
MARKTP:2263390
SMITS R
TANDHEELKUNDIGE HULP NR:9722226
FBTO
krijg 44 euro van ze. waar het nou van is mag god weten. Wel lief van ze![]()
erg gemakkelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik heb veel meer plezier, sinds ik interbankier![]()
Sinds dat ik hier kom (een week ofzo) haal ik telkens meer dan 100 berichten per dag...dus ik moet nog een tijdje doorgaan en dan haal ik je zeker inquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:43 schreef 2Mini het volgende:
[..]
je post aantal is 10% van de mijne
na een tijdje kom je er wel
Jammer dat de allround lijst (voor jullie tijd) er niet meer is..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
dat kan je niet eens meer léven noemen![]()
nee die moet ik betalen krijg ik geen geld voor. lijkt mijquote:
Heerlijk zulke jongens die een heel vriendinnengroepje langs gaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee![]()
een Basdie ook al iets met 2 vriendinnen van mij heeft gehad
jammer ja wil het all - time record wel es wetequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Jammer dat de allround lijst (voor jullie tijd) er niet meer is..
Zullen vast nog vele boven mij zijn
Op 1 dag? 1500 posts.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
jammer ja wil het all - time record wel es wete![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Heerlijk zulke jongens die een heel vriendinnengroepje langs gaan
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Ik wou ook in dat wat vind je mooi aan jezelf topic posten, maar ik denk dat mn ego te groot is om daar te posten zonder gezeik![]()
Ik vind mijn ogen wel okequote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Ik wou ook in dat wat vind je mooi aan jezelf topic posten, maar ik denk dat mn ego te groot is om daar te posten zonder gezeik![]()
Gewoon doen zoals mij... zeggen dat je niks mooi vind aan jezelf, en dan wachten tot iemand zegt dat je lekker bentquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Waarschijnlijk heb je al eerder de (tandarts) betaald.. en krijg je nu een deel terug van de verzekering..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
nee die moet ik betalen krijg ik geen geld voor. lijkt mij. Was al afgeschreven ( 59 euro )
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:46 schreef Gabry het volgende:
Triestquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:47 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gewoon doen zoals mij... zeggen dat je niks mooi vind aan jezelf, en dan wachten tot iemand zegt dat je lekker bent
Ow kewl . Maar dat betalen mijn oudersquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:47 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je al eerder de (tandarts) betaald.. en krijg je nu een deel terug van de verzekering..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |