Leuke vraag maar krijg hem ook niet compleetquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vinden jullie mijn vraag niet leuk?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:13 schreef Berkery het volgende:
Harrie Slinger zong over lijn 10 geloof ik.
Sehr gut!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:21 schreef brother52 het volgende:
Led Zep had het over 4 sticks
Lijkt wel of je er trots op bent, dat je dat weetquote:
ik weet zelfs waar het een cover van isquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt wel of je er trots op bent, dat je dat weet![]()
Ah, hij heeft zijn brief nu wel af dus.quote:
Dan had rubberen robbie het over 30 september?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan had rubberen robbie het over 30 september?
Correct. Inderdaad, de volgende keer doe ik niet zoveel moeite meer, maar stel ik weer lekker een Scandinavische metalvraag...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef brother52 het volgende:
of 12 zeerovers en 3 oktober
Wel een beetje een gokkelarij zo
Correct. Inderdaad, de volgende keer doe ik niet zoveel moeite meer, maar stel ik weer lekker een Scandinavische metalvraag...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:22 schreef brother52 het volgende:
of 12 zeerovers en 3 oktober
Wel een beetje een gokkelarij zo
Vind ik ook goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Correct. Inderdaad, de volgende keer doe ik niet zoveel moeite meer, maar stel ik weer lekker een Scandinavische metalvraag...![]()
Nee, verkeerde werelddeel, alhoewel, er zit toch een belg bij fear factory?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:30 schreef peaceman het volgende:
Fear Factory?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef bartrid het volgende:
Scandinavische metal?
Christian Olde Wolbers, de vriend van die dame in K3quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, verkeerde werelddeel, alhoewel, er zit toch een belg bij fear factory?
quote:Formed in ´89, released 2 demos, in 1990 and
in 1992. Quickly established as Denmarks premier Death/Thrash act in the international underground, signed to Progress for a multi album deal
following the release of the MCDin 1992, released debut
in 1993 to world wide acclaim,
laying the foundation for the Heavy Metal subterm Death´n´roll, and touring extensively in Europe and in the States.
Record second albumin 1994, whereof 4 songs were released in december as a MCD
", which breaks in the danish singles chart at number 42, being first ever extreme metal release featured on the list to this day.released in April 1995, followed by festival appearances including Roskilde Festival in June, where the band performed in front of 12000 raving metal heads, and recorded the performancefor the first ever Death´n´roll live album
. Released 1996.
After extensively touring for, the band broke in half with Johnny Nielsen and Kim Mathiesen breaking out to form FACELIFT, and Anders Lundemark and Thomas Christensen continuing
with hired help.
Chris Kontos and James Murphy joins the ranks and in 1997is released and quickly becomes Diehard Records best selling album, a record that stands to this day. Festivals and tours followed peaked by the bands performance at Roskilde Festival in 1997 in front of 18000 people. Chris is replaced by ex-Invocator drummer Per M. Jensen and his involvement marked the start of
s experimental period.
zeker weten, 1 van mijn favoriete bands, kaartjes voor concert in october in Londen liggen al weer klaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
offtopic: hee bartrid, ik geloof dat killing joke wel aan jou was besteed toch?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Konkhra. De Denenmark hint deed 't 'm!
[sub]ik heb hemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath kijkt om zich heen naar mods....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sepultura
Carcass
De vliegende hoofden
Obituary
Houwitser
Of Chistian Death?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
1: Death ?
waarom dan een Joods graf ertussenquote:
Een wat?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
waarom dan een Joods graf ertussen![]()
Zodat die honderden kruizen niet zo opvallenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
waarom dan een Joods graf ertussen![]()
Een graf waarin in een joods persoon ligt begraven.quote:
Wat voor een ding?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een graf waarin in een joods persoon ligt begraven.
quote:
Nope. Kijk nog eens goed naar dat stapeltje botten. Wat zou daarmee gebeurd kunnen zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:37 schreef brother52 het volgende:
Macabre?
Nee, maar je komt in de buurt! (Niet wat muziek betreft, maar wat betekenis dan)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gravedigger?
Je moet andersom denken zeg maar...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Buried Remains?
Bartrid + 1quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:07 schreef bartrid het volgende:
Exhumed?
quote:Swiss electro-noise terroriststraced their origins back to 1982, when Geneva-based frontman Franz Treichler, increasingly bored with his then-current new wave band, began experimenting with a small sampler. Influenced as well by the visceral power of punk and the grand drama of classical music, he began creating abrasive guitar and drum loops, and with sampler Cesare Pizzi and percussionist Frank Bagnoud, founded
in 1985; named in an honor of a Swans composition, the trio debuted a year later with "Envoyé!," a brief, blistering single distilling their assaultive sound to its core. Produced by Swan Roli Mosimann, their self-titled debut LP followed in 1987, and was named Album of the Year by the British music weekly Melody Maker; by the time of the follow-up, 1989's L'Eau Rouge, drummer Use Heistand had replaced Bagnoud, and with the release of 1991's
Play Kurt Weill, Pizzi was gone in favor of sampler Alain Monod. T.V. Sky followed in 1992, while 1995's Only Heaven flirted with ambient textures; two years later,
(minus Heistand and with new drummer Bernard Trontin) returned with Heaven Deconstruction
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jessica nogwat, uit Zweden.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
nog nooit gehoord van het nummer "Tell Me What You Like" ?
neen, moet ik daar rouwig of juist blij mee zijnquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
nog nooit gehoord van het nummer "Tell Me What You Like" ?
blijquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
neen, moet ik daar rouwig of juist blij mee zijn![]()
Kijk, nou komen we ergens!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:20 schreef bartrid het volgende:
Heeft ie wat met QOTSA en Desert Sessions gedaan?
Ja! En het erge is, die is 2 topics geleden ook nog voorbij geweest...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:zal wel Kyuss zijn dan....Brant Bjork?
Ik reken het maar goed, het heeft lang genoeg geduurd. Brant Bjork inderdaad, van o.a. Kyuss, Fu Manchu, Mondo Generator en een bijdrage aan Auf Der Maurquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:zal wel Kyuss zijn dan....Brant Bjork?
Hoe dat album heet weet ik dan nog steeds niet
Dat heb ik dan gemist....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja! En het erge is, die is 2 topics geleden ook nog voorbij geweest...
Op Schiphol (en dat wist ikquote:
Höllenboer, van dat busjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:36 schreef Mark het volgende:
Holleboer?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
gypsy kings - bamboleo ?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef Grobbel het volgende:
Manic Street Preachers
tsk ik ben al meer dan 2 uur aan het werk....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Prut, onverwachts bezoek (en ik rol net 5 minuten geleden uit bed, go figure).
Moet even wat kunst en vliegwerk uithalen om er wakker uit te zien, ga maar rustig verder zonder mij.
tsk ik ben al meer dan 3 uur aan het werk....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
tsk ik ben al meer dan 2 uur aan het werk....
quote:Love can be so strange
Don't it amaze you?
Every time you give yourself away
It comes back to haunt you
me tooquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
tsk ik ben al meer dan 3 uur aan het werk....
Ik ben al bijna 3 uur aanwezig op mijn werk... (nuanceverschilquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
tsk ik ben al meer dan 3 uur aan het werk....
Garbage - Bleed Like Mequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Welk nummer en van wie?
[..]
Oh ja, das waar: behalve een uur slapen tijdens de wekelijkse groepsbespreking heb ik ook nog niet echt veel zinnigs gedaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 3 uur aanwezig op mijn werk... (nuanceverschil)
O ja fuck. Zie ut al... Run Baby Run van het album Bleed Like Me van Garbagequote:
Yupquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
O ja fuck. Zie ut al... Run Baby Run van het album Bleed Like Me van Garbage
Over welke band met bijbehorend debuut-album gaat het hier?quote:Last van metecore-moeheid? Kan je alle wannabee tough guys die bij moeders thuis wonen en het genre tot speeltuin der klonen maken ook wel schieten? Wacht even met zinvol geweld, luister eerst eens naar [.....] ! Met de mini AOM-EP 01 maakte deze band in 2001 al indruk. Dat blijkt de opmaat te zijn geweest voor een compleet overrompelend debuutalbum. De vijf makers van dit machtige werk zijn op de oude manier geschoold, in zeer gerespecteerde namen als Train Of Thought, Cold As Life, Sworn Enemy en beatdown-grootmeesters Bulldoze. Als [....] leiden ze woede in zulke goede banen dat de concurrentie er bang van moet worden. Zodra deze mannen strak en eensgezind 'watch your step 'cause the worst is yet to come' laten schallen, gelóóf je het ook meteen. Het meeste lef zit echter in de muziek. In plaats van een onophoudelijk brul- en beukbombardement worden de stukken inventief opengetrokken, met zowel sluimerende als scherpe gitaarlijnen. Dan klinken de vocalen helder en doen ze - ook qua melodie - meer dan eens denken aan de jonge Keith Caputo. Dus niet volgens het geijkte emo-trucje 'hard schreeuwen/nog harder janken', maar op originele wijze en met ontzagwekkende dynamiek. [.....] is zo enorm eigenzinnig, dat zelfs de geharde geest op hol slaat en contradicties exorciseert als 'verwoestend creatief' en 'genuanceerd lomp'. Onder het eelt op de ziel schuilt toch gevoel. Alleen met de akoestische ballad 'Be My Saviour' slaan ze de plank mis. Die plank wordt vervolgens wel weer resoluut aan spaanders gehakt met één dodelijke zwaargewicht-riff. [....] geeft een muzikale knock-out: in één klap de nieuwe, onbetwiste metalcore-kampioen.
jaweul, maar recensie overtypen gaat ff tijd in zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik geloof niet dat Dave Mustaine het spelletje snapt...
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:57 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
jaweul, maar recensie overtypen gaat ff tijd in zitten![]()
Ja, je hebt gelijk. Deze recensie kwam trouwens uit de augustus editie van de OOR.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:17 schreef Mark het volgende:
Even opgezocht, stonden idd in de laatste Aardschok. Maar gezien het een debuutplaat is, zullen weinigen hem hier kennen
Daarna ben ik gestopt met Megadeth luisterenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:27 schreef Dave_Mustaine het volgende:
Ik doe een nieuwe vraag. Vul de ontbrekende namen in bij de volgende line-ups van Megadeth:
1983-1986
[...], dave mustaine, gar samuelson, david ellefson => Chris Poland
1986-1989
chuck behler, david ellefson, [...], dave mustaine => Jeff Young
1989-1998
david ellefson, marty friedman, dave mustaine, [...] => Nick Menza
Zie je wel... zo lastig was ie nietquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:39 schreef Mark het volgende:
En de naam van Al Pitrelli duikt bij me op. Die zou dan ipv Marty moeten zijn gekomen, dus naam 5. Mis je alleen nog de vervanger van Nick Menza, gok dat je die zelf gegeven hebt bij vraag 5 met Jimmy Degrasso
De snelste correcte reactie!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:58 schreef Neleos het volgende:
Louis Armstrong?
In z'n chippendale-outfit.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:05 schreef peaceman het volgende:
Lijkt Peter Gabriel wel..
Ook al zijn sommigen wat ver gezocht, toch knap!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:51 schreef ranja het volgende:
Nou, niet helemaal klassieke spelltjes als hinkelen maar dit is mijn bijdrage....
Howard Jones - Hide and seek
Siouxie & the Banshees - Halloween (Trick or treat)
Skik - Cowboys en Indiaans
Joan Jett - Make believe (algemeen)
Clodagh Rodgers - Jack in a box (meer speelgoed eigenlijk)
Living in a box - Living in a box (als in: de verpakking van een cadeautje is vaak leuker dan de inhoud)
Catatonia - I am the mob (denk Cowboys en indiaans maar dan voor gevorderden)
Sandy - de Hoelahoep
Dolly dots - Rollerskating
Aqua - Barbie girl
quote:
Ik hoop dat dit gewoon een domme vergissing is geweest, en niet het gevolg van onzorgvuldig gegoogle.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
O ja fuck. Zie ut al... Run Baby Run van het album Bleed Like Me van Garbage
Dan doe ik nog een bonusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:22 schreef ranja het volgende:
dit lijkt een stuk makkelijker te zijn
ik eacht nog tot half 3, daarna kies ik het mooiste lijstje.
Deze 10 winnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kittie - Get Off (You Can Eat A Dick)
Kittie - Suck
Depeche Mode - Master & Servant
RHCP - Suck My Kiss
Rammstein - Buck Dich
Weird Al Yankovich - Eat It
Kiss - Lick It Up
Total Touch - Love Me In Slowmotion
Total Touch - Touch Me Here
Stereophonics - Tie Me Up, Tie Me Down
Sexy....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:51 schreef ranja het volgende:
Lois Lane - Sex
Pat Benatar - Sex as a weapon
Berlin - Sex (I'm a ...)
T-spoon - Sex on the beach
E-rotic - Max don't have sex with your ex
Appolonia 6 - Sex shooter
James Brwon - Sex machine
T'pau - Sex talk
George Michael - I want your sex
Salt 'n Pepa - Let's talk about sex
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
![]()
Ik, als nette dame, distancieer mij van dit soort vragen...
Chris Rea - Lady in redquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef ranja het volgende:
Doe dan nu maar 10 die te maken hebben met nette dames. En dan heb ik het niet over de uitvoerenden.
Eigenlijk vind ik Johan en de Groothandel niet oké, maar goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:26 schreef bukgeit het volgende:
Spoon - Don't Buy The Realistic
Kirsty MacColl - There's A Guy Works Down The Chips Shop Swears He's Elvis
Johan & De Groothandel - As Dick Me Hullup Nodig Heb
Bing Crosby - I Found A Million Dollar Baby (In A Ten Cent Store)
Iggy Pop - Supermarket
Sublime - Pawn Shop
Beatles - Obladi Oblada
Beatles - Can't Buy Me Love
Edith Piaf - Petite Boutique
Simon - Vakkenvuller
De man in vormquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:24 schreef Mark het volgende:
Gok op Teddy Scholten, maar ik heb mijn twijfels
Knap werk, en nog even gesmokkeld met The Kinksquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:50 schreef belsen het volgende:The Beatles - Yes it is Bacara - Yes sir, I can boogie Kaiser Chiefs - Caroline, yes The Kinks - Yes sir, no sir Waxattack - Yess! Skunk Anansie - Yes it's fucking political Trio - Da da da Neerlands Hoop In Bange Dagen - Ja, dat is waar Jodi Bernal - Que si, que non Bob Marley - No woman no cry The Jam - No one in the world 2 Unlimited - No limit The Kinks - Yes sir, no sir Lost Patrol - No new manifesto Tony Toni Tonee - If I had no loot The Stooges - No fun Jimmy Nail - Ain't no doubt Dog Eat Dog - No fronts GBH - No survivors
9 ja's.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:13 schreef peaceman het volgende:
Village People
Brother één puntquote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:26 schreef brother52 het volgende:
Elvis
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:35 schreef peaceman het volgende:
Heart
quote:
Ik had ooit het debuut en heb onlangs de verzamelaar gekocht, maar ik heb hem nog niet geluisterd.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
![]()
zwaar onderschat naar mijn bescheiden mening....
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:23 schreef peaceman het volgende:
Libertines met die drugskikker erbij?
Dat moet denk ik personal saviour zijn. Best een leuk nummerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Ken je Mo Solid Gold eigenlijk? Best een aardig bandje....
Wat was hun radio-hitje?
quote:01. The Fallen
02. Do You Want To
03. This Boy
04. Walk Away
05. Evil And A Heathen
06. You’re the Reason I’m Leaving
07. Eleanor Put Your Boots On
08. Well That Was Easy
09. What You Meant
10. I’m Your Villain
11. You Could Have it So Much Better
12. Fade Together
13. Outsiders
Dat was het antwoord waar ik naar op zoek wasquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oe, daar vroeg Peaceman ook pas naar geloof ik: de nieuwe van Franz Ferdinand toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |