Kijk, nou komen we ergens!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:20 schreef bartrid het volgende:
Heeft ie wat met QOTSA en Desert Sessions gedaan?
Ja! En het erge is, die is 2 topics geleden ook nog voorbij geweest...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:zal wel Kyuss zijn dan....Brant Bjork?
Ik reken het maar goed, het heeft lang genoeg geduurd. Brant Bjork inderdaad, van o.a. Kyuss, Fu Manchu, Mondo Generator en een bijdrage aan Auf Der Maurquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:zal wel Kyuss zijn dan....Brant Bjork?
Hoe dat album heet weet ik dan nog steeds niet
Dat heb ik dan gemist....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja! En het erge is, die is 2 topics geleden ook nog voorbij geweest...
Op Schiphol (en dat wist ikquote:
Höllenboer, van dat busjequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:36 schreef Mark het volgende:
Holleboer?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
gypsy kings - bamboleo ?
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:08 schreef Grobbel het volgende:
Manic Street Preachers
tsk ik ben al meer dan 2 uur aan het werk....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:12 schreef Grobbel het volgende:
Prut, onverwachts bezoek (en ik rol net 5 minuten geleden uit bed, go figure).
Moet even wat kunst en vliegwerk uithalen om er wakker uit te zien, ga maar rustig verder zonder mij.
tsk ik ben al meer dan 3 uur aan het werk....quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
tsk ik ben al meer dan 2 uur aan het werk....
quote:Love can be so strange
Don't it amaze you?
Every time you give yourself away
It comes back to haunt you
me tooquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
tsk ik ben al meer dan 3 uur aan het werk....
Ik ben al bijna 3 uur aanwezig op mijn werk... (nuanceverschilquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
tsk ik ben al meer dan 3 uur aan het werk....
Garbage - Bleed Like Mequote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Welk nummer en van wie?
[..]
Oh ja, das waar: behalve een uur slapen tijdens de wekelijkse groepsbespreking heb ik ook nog niet echt veel zinnigs gedaanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 3 uur aanwezig op mijn werk... (nuanceverschil)
O ja fuck. Zie ut al... Run Baby Run van het album Bleed Like Me van Garbagequote:
Yupquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:31 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
O ja fuck. Zie ut al... Run Baby Run van het album Bleed Like Me van Garbage
Over welke band met bijbehorend debuut-album gaat het hier?quote:Last van metecore-moeheid? Kan je alle wannabee tough guys die bij moeders thuis wonen en het genre tot speeltuin der klonen maken ook wel schieten? Wacht even met zinvol geweld, luister eerst eens naar [.....] ! Met de mini AOM-EP 01 maakte deze band in 2001 al indruk. Dat blijkt de opmaat te zijn geweest voor een compleet overrompelend debuutalbum. De vijf makers van dit machtige werk zijn op de oude manier geschoold, in zeer gerespecteerde namen als Train Of Thought, Cold As Life, Sworn Enemy en beatdown-grootmeesters Bulldoze. Als [....] leiden ze woede in zulke goede banen dat de concurrentie er bang van moet worden. Zodra deze mannen strak en eensgezind 'watch your step 'cause the worst is yet to come' laten schallen, gelóóf je het ook meteen. Het meeste lef zit echter in de muziek. In plaats van een onophoudelijk brul- en beukbombardement worden de stukken inventief opengetrokken, met zowel sluimerende als scherpe gitaarlijnen. Dan klinken de vocalen helder en doen ze - ook qua melodie - meer dan eens denken aan de jonge Keith Caputo. Dus niet volgens het geijkte emo-trucje 'hard schreeuwen/nog harder janken', maar op originele wijze en met ontzagwekkende dynamiek. [.....] is zo enorm eigenzinnig, dat zelfs de geharde geest op hol slaat en contradicties exorciseert als 'verwoestend creatief' en 'genuanceerd lomp'. Onder het eelt op de ziel schuilt toch gevoel. Alleen met de akoestische ballad 'Be My Saviour' slaan ze de plank mis. Die plank wordt vervolgens wel weer resoluut aan spaanders gehakt met één dodelijke zwaargewicht-riff. [....] geeft een muzikale knock-out: in één klap de nieuwe, onbetwiste metalcore-kampioen.
jaweul, maar recensie overtypen gaat ff tijd in zittenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik geloof niet dat Dave Mustaine het spelletje snapt...
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:57 schreef Dave_Mustaine het volgende:
[..]
jaweul, maar recensie overtypen gaat ff tijd in zitten![]()
Ja, je hebt gelijk. Deze recensie kwam trouwens uit de augustus editie van de OOR.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:17 schreef Mark het volgende:
Even opgezocht, stonden idd in de laatste Aardschok. Maar gezien het een debuutplaat is, zullen weinigen hem hier kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |