zeker weten, 1 van mijn favoriete bands, kaartjes voor concert in october in Londen liggen al weer klaarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
offtopic: hee bartrid, ik geloof dat killing joke wel aan jou was besteed toch?
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Konkhra. De Denenmark hint deed 't 'm!
[sub]ik heb hemquote:Op woensdag 3 augustus 2005 20:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath kijkt om zich heen naar mods....
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Sepultura
Carcass
De vliegende hoofden
Obituary
Houwitser
Of Chistian Death?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
1: Death ?
waarom dan een Joods graf ertussenquote:
Een wat?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
waarom dan een Joods graf ertussen![]()
Zodat die honderden kruizen niet zo opvallenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
waarom dan een Joods graf ertussen![]()
Een graf waarin in een joods persoon ligt begraven.quote:
Wat voor een ding?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een graf waarin in een joods persoon ligt begraven.
quote:
Nope. Kijk nog eens goed naar dat stapeltje botten. Wat zou daarmee gebeurd kunnen zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:37 schreef brother52 het volgende:
Macabre?
Nee, maar je komt in de buurt! (Niet wat muziek betreft, maar wat betekenis dan)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:42 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gravedigger?
Je moet andersom denken zeg maar...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Buried Remains?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |