Leerseks, is dat seks tijdens het leren?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Glassex ken ik wel. Maar da's vast anders.
[..]
Jaaaah... Maar d'r is vast wel tijd over.![]()
Leersex.
van die TT danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:52 schreef qu63 het volgende:
kan iemand er sex van maken?
of sex in leerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:52 schreef gurlie het volgende:
[..]
Leerseks, is dat seks tijdens het leren?
Voor seks is altijd tijd over.
Misschien dat Dude er chocola van kan maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:52 schreef qu63 het volgende:
kan iemand er sex van maken?
Dude.... topics gaan tot 300 postsquote:
Kluschocola?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien dat Dude er chocola van kan maken.
Of In de leer voor seks.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O wat gek, bij mij niet![]()
Sowwy
Ik doe heulemoal niks meerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:55 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?quote:
Trusten Duda.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik doe heulemoal niks meer
Ik ga slapen ook, ben kei-moe![]()
Truste![]()
Dag Seccers en Seccerettes!
Ik ken de uitdrukking dus wel he.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?
En dan bedoel ik geen kluschocola...![]()
Trusten m'n seksetaresse.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik doe heulemoal niks meer
Ik ga slapen ook, ben kei-moe![]()
Truste![]()
Dag Seccers en Seccerettes!
Dat snap ik toch.quote:
It's lonely at the fok.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Trusten m'n seksetaresse.![]()
Ik ga zo ook maar eens.
Denk het ook ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat snap ik toch.Dat komt dan vast door al die leerseks.
Heulemaal alleen thuis?quote:
En nu verveel je je?quote:
Hmm. Dan zul je zometeen toch iets van andere afleiding moeten gaan zoeken, want ik duik zo m'n nest in.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:09 schreef gurlie het volgende:
Zo'n beetje, ja.
Ach, er is vast meer volk op fok!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:11 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Dan zul je zometeen toch iets van andere afleiding moeten gaan zoeken, want ik duik zo m'n nest in.
Dus, alvast welterusten en een kuise![]()
Trustenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 01:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kom iedereen even weltrusten zeggen
Ik ookquote:
dat staat er niet eens!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:41 schreef Pheno het volgende:
KlussexVolgend jaar oplevering van de nieuwbouw, kunnen mijn vriendin en ik ook klussen
De TT zal daar ook zeker en vast voor gaan komen
suc6quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga eens de slaapkamer onderhanden nemen.![]()
Waar de mond vol van is....quote:
dat staat er toch nietquote:
Hoe opwindend ziet dat eruit dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je hebt me nog nooit aan het werk gezien
mij ook wel hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
met wat verdraaiingen lukt het me aardig
Halloquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:06 schreef leonieke het volgende:
Wat een leven in de brouwerij deze morgen
Hallo![]()
dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe opwindend ziet dat eruit dan?
Hij vraagt het toch?quote:
Mag ik zelf uitmaken wat ik wel en niet wil? Dank je welquote:
Hoor ik bier?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:06 schreef leonieke het volgende:
Wat een leven in de brouwerij deze morgen
Hallo![]()
* Pheno wordt wakker: BIER!quote:
welke krant?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:12 schreef leonieke het volgende:
Ik ga even wat cornflakes eten en de krant lezen of mijn hele ochtendritueel valt helemaal in het water![]()
geld moet er ook verdiend wordenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb vrij.![]()
Schreeuw om aandacht ofzo![]()
Yup, tenminste, als je een vaste baan hebt welquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je krijgt ook geld als je niet werkt.![]()
Ook als je geen vaste baan hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yup, tenminste, als je een vaste baan hebt wel
* Dr_Flash B. ff stevig knuffelt tussendoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik heb vrij.![]()
Schreeuw om aandacht ofzo![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash B. ff stevig knuffelt tussendoor
maar dat is toch ook niet echt (om het zo maar even te zeggen) een vetpot?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook als je geen vaste baan hebt![]()
uitkering he![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*zucht
niet te stevig hoor, wil ook nog kunnen ademhalen![]()
Ligt aan de persoon, de een heeft minder extra dingen nodig dan de anderequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
maar dat is toch ook niet echt (om het zo maar even te zeggen) een vetpot?
Da's een leuke voor in mijn sigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik ben nu eenmaal eenkennig.
Je weet heus wel dat ik je een schatje vind
druk ja, maar da's op zich niet ergquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan het zo vaak en zo veel krijgen als je maar wil![]()
![]()
Zo druk, of?
Gestaan iddquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je hebt ook maanden in die van mij gestaan hoor
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
druk ja, maar da's op zich niet erg
er gaat van alles mis, en dan gelijk bij de grote klanten natuurlijk
ik vrees het ergstequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Das piep, hopelijk krijg je alles snel opgelost.
![]()
ik doe vast de warming-upquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spemvot![]()
![]()
Dadelijk pauze, *kuch vergeet even dat dat nog een uur gaat duren![]()
* Bengeltje D. knuffelt .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe vast de warming-up
ben wel toe aan pauze
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje D. knuffelt .
Lekker broodjes eten![]()
rust en relaxen achter een andere pc
Dan neem je even een ander tussendoortjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]![]()
heb alleen geen lekkere broodjes in huis
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
zeg mensen, jullie moeten voor afleiding zorgen, kom eens op met die posts
en dat stilt mijn trek?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan neem je even een ander tussendoortje![]()
![]()
okquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat soort gespem mag achterwege blijven.
minimaal 3 woorden per post graag
*gezellig aanschuiftquote:
jij neemt ze zonder saus?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*gezellig aanschuift
Mosterdsaus? Nee dank je, liever zonder
Das geen krantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je hoort wat je graag wil horen ja![]()
hoi
[..]
Het nieuwsblad
dat helpt dan ook niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh nee, daar krijg je nog meer trek door![]()
Het is een Big Americans Pizza van Dr Oetker. Smaak: Tuna. En als het goed is dat wordt dat mijn avondetenquote:
Je denkt dat ik er nog iets van over laat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is een Big Americans Pizza van Dr Oetker. Smaak: Tuna. En als het goed is dat wordt dat mijn avondeten
Dubbelpostquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
zeg mensen, jullie moeten voor afleiding zorgen, kom eens op met die posts
Hmz, ergens gaat het misquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat soort gespem mag achterwege blijven.
minimaal 3 woorden per post graag
Daar zat ik gisteren over te twijfelen, toch maar california meegenomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is een Big Americans Pizza van Dr Oetker. Smaak: Tuna. En als het goed is dat wordt dat mijn avondeten
Nou neuh, maar de kans dat je m op komt halen is niet echt bijster groot natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je denkt dat ik er nog iets van over laat?
Ik had gisteravond de Hawai, was niet zo: als ie uit de oven komt is echt de hele bovenlaag aan elkaar gesmolten en als je dan een hap neemt komt die er in zn geheel vanaf en houd je dus alleen de bodem overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren over te twijfelen, toch maar california meegenomen
Het gaat van kwaad naar erger esquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dubbelpost.
[..]
Hmz, ergens gaat het mis.
daar zit wat inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou neuh, maar de kans dat je m op komt halen is niet echt bijster groot natuurlijk
ik prefereer Supreme of Texasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren over te twijfelen, toch maar california meegenomen
is een stuk makkelijker wel, zeg maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar zit wat in
*overweegt ff de supermarkt in te duiken dadelijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bah oma, ik hoef geen zoentjuhhhh![]()
hmm, ik heb ook de hawaai als favoriet, maar het valt me best wel mee, iig wat jij gisteren hebt meegemaakt had ik nog niet gemerktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had gisteravond de Hawai, was niet zo: als ie uit de oven komt is echt de hele bovenlaag aan elkaar gesmolten en als je dan een hap neemt komt die er in zn geheel vanaf en houd je dus alleen de bodem overIk heb ze trouwens allemaal wel op de afgelopen 2 weken
Hier zijn geen Hoogvliets, dus ik ga maar naar de Plus danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
is een stuk makkelijker wel, zeg maaren goedkoper bovendien. geloof dat ze hier 2,49 kosten bij de Hoogvliet
Had m ook wel langer in de oven laten zitten dan dat op de verpakking stond, maar met al die andere van Dr Oetker had ik daar toch echt geen last van hoor..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hmm, ik heb ook de hawaai als favoriet, maar het valt me best wel mee, iig wat jij gisteren hebt meegemaakt had ik nog niet gemerkt
oja, bij de Supreme moet wel de mais erafquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Doe mij maar Tuna, vind ik wel goed te doen. 2e keus: Texas
tot zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Duidelijk gezellig genoeg, ik ben weg![]()
D.smakelijk eten straks.
Die heb je hier ook wel, maar niet echt veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hier zijn geen Hoogvliets, dus ik ga maar naar de Plus dan
Nee man, die bonenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
oja, bij de Supreme moet wel de mais eraf
mais is
* sfeer stort meteen inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:24 schreef Bengeltje het volgende:
Duidelijk gezellig genoeg, ik ben weg![]()
D.smakelijk eten straks.
niet veel?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die heb je hier ook wel, maar niet echt veelMaar succes ermee: het kost wat moeite, maar dan heb je natuurlijk wel een ovenheerlijke pizza
Ja maar die zit 10 km verder op: die Hoogvliet ligt 100 meter van mn huis dus ja: is de keus snel gemaaktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet veel?
Je hebt er ook maar 1 nofdig
Er was zo'n pizza daarvan en daar zaten bonen op, weet ik zeker, misschien was dat dan een anderequote:
Ik vraag me af hoe dat komtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het gaat van kwaad naar erger es![]()
dat was een anderequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er was zo'n pizza daarvan en daar zaten bonen op, weet ik zeker, misschien was dat dan een andere
Ja dat vind ik dus ook, maar ik ga slapen nuquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat was een andere
bonen op een pizza
Mooi zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:02 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft een digros, AH, Vomar en hoogvliet in zijn dorpje
Digros en Vomar genieten mijn voorkeur
Roosjequote:
Al ffquote:
gurliequote:
Hoiquote:
Goede dealquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:21 schreef leonieke het volgende:
We gaan ons hoogstwaarschijnlijk helemaal inschrijven in een fitnesscentrum
10% korting kunnen aftroggelen gisterenavond aan de telefoon
voor 405 euro een jaar fitness, trilplaattraining, sauna, zonnebank, groepslessen (aerobics etc) en tennis in twee fitnesscentra (Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen)
daar moest wees staanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
alWEER creatief??
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet reddenquote:
Lekker rustig aan doen en vakantie vieren jijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet redden
vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen en vakantie vieren jij
Da's altijd goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me eigenlijk erg gelukkig, tevreden en blij
Zomaar
Je wil graag zoveel slapen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet redden
Neequote:
quote:
Graag...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moeten we je afentoe wakker schudden ?![]()
*knuffel geeft.
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik realiseerde me net dat ik eigenlijk helemaal geen problemen heb
Zomaar
Ik lijk dromenvanger wel
Ja, vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest... Het is gewoon puur een reactie op medicijnen... De arts zei dat m'n lichaam gewoon hard aan het vechten is tegen alles en dat het langzamerhand minder gaat worden qua moeheid...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm nee.. En dokter weet er al van enzow?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zin. Dus eigenlijk lijk je helemaal niet op dromenvanger
.
Sterkte nog MutZjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest... Het is gewoon puur een reactie op medicijnen... De arts zei dat m'n lichaam gewoon hard aan het vechten is tegen alles en dat het langzamerhand minder gaat worden qua moeheid...
thnxquote:
Nee okee, da's ook weer zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zin. Dus eigenlijk lijk je helemaal niet op dromenvanger
.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik realiseerde me net dat ik eigenlijk helemaal geen problemen heb
Zomaar
Sterkte dan iig! Je zal er echt wel weer bovenop komenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest... Het is gewoon puur een reactie op medicijnen... De arts zei dat m'n lichaam gewoon hard aan het vechten is tegen alles en dat het langzamerhand minder gaat worden qua moeheid...
Had je die nog nooit gezien ? Ze liggen in Belgie wel achter hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef leonieke het volgende:
We gaan ongeveer drie keer per week naar de fitness gaan (denken we)
Net Finding Nemo gezien en ik ben nu helemaal verliefd op dat klein visje*zucht*
DVD meegepikt van mijn zusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je die nog nooit gezien ? Ze liggen in Belgie wel achter he![]()
Het is idd een heel leuk visje![]()
Je mag niet pikken hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
DVD meegepikt van mijn zus
Was hier al lang uit, maar had hem nog nooit gezien. Wel shark tale in de plaats gezien![]()
En DVD's pikken klinkt als illegaal films verspreidenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag niet pikken hoorook niet van je zus
![]()
Die is ook leuk![]()
Bwa, het is maar tijdelijk pikken. Ik geef ze wel terug, samen met LOTR zodat ze die eens kunnen bekijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag niet pikken hoorook niet van je zus
![]()
Die is ook leuk![]()
quote:
Wel eensquote:
LotRquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het is maar tijdelijk pikken. Ik geef ze wel terug, samen met LOTR zodat ze die eens kunnen bekijken.
Eigenlijk vind ik die animatiefilms meestal wel super hoor![]()
Oequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En DVD's pikken klinkt als illegaal films verspreiden
lees: bijna nooitquote:
Al lang geleden dat we die nog eens gezien hebben.quote:
Pikken is pikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het is maar tijdelijk pikken. Ik geef ze wel terug, samen met LOTR zodat ze die eens kunnen bekijken.
Eigenlijk vind ik die animatiefilms meestal wel super hoor![]()
Wat is dat??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En DVD's pikken klinkt als illegaal films verspreiden
Euh.. wel euh.. favoriet hmz.. Shrek vind ik echt wel goed (1 en 2 dan)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pikken is pikken![]()
LOTR is Top![]()
Met dat laatste moet ik het eens zijn, de meeste zijn erg leuk![]()
Heb je een favoriet?
Ik heb de boeken zowel engelstalig als nederlandstalig... Heb ze ook al meerdere keren gelezen dus...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Al lang geleden dat we die nog eens gezien hebben.
En ik moet eigenlijk nog altijd verder lezen in de boeken![]()
Shrekquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh.. wel euh.. favoriet hmz.. Shrek vind ik echt wel goed (1 en 2 dan)
Nu ben ik natuurlijkop Nemo omdat ik die net gezien heb
Shark tale vond ik iets minder, maar daarom niet slecht uiteraard.
Nederlandstalig is uitquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb de boeken zowel engelstalig als nederlandstalig... Heb ze ook al meerdere keren gelezen dus...
Dat zijn allemaal nieuwe film, heb je geen van de oudere tekenfilms ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Euh.. wel euh.. favoriet hmz.. Shrek vind ik echt wel goed (1 en 2 dan)
Nu ben ik natuurlijkop Nemo omdat ik die net gezien heb
Shark tale vond ik iets minder, maar daarom niet slecht uiteraard.
The Silmarillion is erg mooi, maar je komt er niet makkelijk doorheen... Van The Hobbit heb ik een ontzettend mooie geïllustreerde versiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nederlandstalig is uit
Ik was ergens bezig met The Silmarillion, maar ben er niet echt ver in geraakt omdat het toen echt druk werd op school (ok, nu vakantie, geen echt excuus dus)
The hobbit ligt ook nog in de kast, dus die moet ik er ook nog eens bij nemen
Assepoester ofzo bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal nieuwe film, heb je geen van de oudere tekenfilms ?
Of keek je "vroeger" nooit tekenfilms.
Phille heeft hem idd doorsparteld, dat houdt me ook wat tegen omdat hij het al niet makkelijk vond.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
The Silmarillion is erg mooi, maar je komt er niet makkelijk doorheen... Van The Hobbit heb ik een ontzettend mooie geïllustreerde versie
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet dat bijdehante mens weer
Ze zijn allebei zeer zeker het lezen waardquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Phille heeft hem idd doorsparteld, dat houdt me ook wat tegen omdat hij het al niet makkelijk vond.
The Hobbit is nog niet uit de kast gekomen
o, dat is nu redelijk onder controlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog niet alles opgelost op je werk ?
O jee. Je huwelijk ook in de prak?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
o, dat is nu redelijk onder controle
maar bedoelde gewoon in het algemeen
Jij hebt volgens mij heel veel gelukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
o, dat is nu redelijk onder controle
maar bedoelde gewoon in het algemeen
Doeiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat richting huis; 't is weer mooi geweest
Mazzel Sjowhanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat richting huis; 't is weer mooi geweest
nee, da's ook in ordequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O jee. Je huwelijk ook in de prak?
jij weet meer dan ik?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij heel veel geluk![]()
![]()
doeiquote:
exact, daarom postte ik ook niet verderquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:18 schreef Tha_T het volgende:
Niet dat dat een kwartetje was maar toch
gaat alles goed?quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
exact, daarom postte ik ook niet verder
Ik wacht bij nader inzien nog maar even... het regent hier kopjes en schoteltjes, en ik heb geen jas meequote:
Koop een regenpakquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht bij nader inzien nog maar even... het regent hier kopjes en schoteltjes, en ik heb geen jas mee
Watjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht bij nader inzien nog maar even... het regent hier kopjes en schoteltjes, en ik heb geen jas mee
Niet te verwarren met een Honcho trouwensquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's een poncho. En dat is weer mexicaans voor regenpak-voor-paupers
Honcho zuigtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een Honcho trouwens
Want anders?quote:
Wie heeft jou tot hoofd azijnpissen benoemdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |