daar moest wees staanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
alWEER creatief??
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet reddenquote:
Lekker rustig aan doen en vakantie vieren jijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet redden
vakantiequote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen en vakantie vieren jij
Da's altijd goedquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel me eigenlijk erg gelukkig, tevreden en blij
Zomaar
Je wil graag zoveel slapen ?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
matig... ik ga vandaag iig wel voor het eerst sinds vorige week maandag de 20 uur slaap niet redden
Neequote:
quote:
Graag...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moeten we je afentoe wakker schudden ?![]()
*knuffel geeft.
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zinquote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik realiseerde me net dat ik eigenlijk helemaal geen problemen heb
Zomaar
Ik lijk dromenvanger wel
Ja, vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest... Het is gewoon puur een reactie op medicijnen... De arts zei dat m'n lichaam gewoon hard aan het vechten is tegen alles en dat het langzamerhand minder gaat worden qua moeheid...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:54 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm nee.. En dokter weet er al van enzow?
Gelukkig nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zin. Dus eigenlijk lijk je helemaal niet op dromenvanger
.
Sterkte nog MutZjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest... Het is gewoon puur een reactie op medicijnen... De arts zei dat m'n lichaam gewoon hard aan het vechten is tegen alles en dat het langzamerhand minder gaat worden qua moeheid...
thnxquote:
Nee okee, da's ook weer zoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar jij weet het te zeggen binnen 1 zin. Dus eigenlijk lijk je helemaal niet op dromenvanger
.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ik realiseerde me net dat ik eigenlijk helemaal geen problemen heb
Zomaar
Sterkte dan iig! Je zal er echt wel weer bovenop komenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, vanmorgen nog in het ziekenhuis geweest... Het is gewoon puur een reactie op medicijnen... De arts zei dat m'n lichaam gewoon hard aan het vechten is tegen alles en dat het langzamerhand minder gaat worden qua moeheid...
Had je die nog nooit gezien ? Ze liggen in Belgie wel achter hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef leonieke het volgende:
We gaan ongeveer drie keer per week naar de fitness gaan (denken we)
Net Finding Nemo gezien en ik ben nu helemaal verliefd op dat klein visje*zucht*
DVD meegepikt van mijn zusquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had je die nog nooit gezien ? Ze liggen in Belgie wel achter he![]()
Het is idd een heel leuk visje![]()
Je mag niet pikken hoorquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
DVD meegepikt van mijn zus
Was hier al lang uit, maar had hem nog nooit gezien. Wel shark tale in de plaats gezien![]()
En DVD's pikken klinkt als illegaal films verspreidenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag niet pikken hoorook niet van je zus
![]()
Die is ook leuk![]()
Bwa, het is maar tijdelijk pikken. Ik geef ze wel terug, samen met LOTR zodat ze die eens kunnen bekijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag niet pikken hoorook niet van je zus
![]()
Die is ook leuk![]()
quote:
Wel eensquote:
LotRquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het is maar tijdelijk pikken. Ik geef ze wel terug, samen met LOTR zodat ze die eens kunnen bekijken.
Eigenlijk vind ik die animatiefilms meestal wel super hoor![]()
Oequote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En DVD's pikken klinkt als illegaal films verspreiden
lees: bijna nooitquote:
Al lang geleden dat we die nog eens gezien hebben.quote:
Pikken is pikkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het is maar tijdelijk pikken. Ik geef ze wel terug, samen met LOTR zodat ze die eens kunnen bekijken.
Eigenlijk vind ik die animatiefilms meestal wel super hoor![]()
Wat is dat??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En DVD's pikken klinkt als illegaal films verspreiden
Euh.. wel euh.. favoriet hmz.. Shrek vind ik echt wel goed (1 en 2 dan)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pikken is pikken![]()
LOTR is Top![]()
Met dat laatste moet ik het eens zijn, de meeste zijn erg leuk![]()
Heb je een favoriet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |