ik doe vast de warming-upquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Spemvot![]()
![]()
Dadelijk pauze, *kuch vergeet even dat dat nog een uur gaat duren![]()
* Bengeltje D. knuffelt .quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe vast de warming-up
ben wel toe aan pauze
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje D. knuffelt .
Lekker broodjes eten![]()
rust en relaxen achter een andere pc
Dan neem je even een ander tussendoortjequote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]![]()
heb alleen geen lekkere broodjes in huis
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
zeg mensen, jullie moeten voor afleiding zorgen, kom eens op met die posts
en dat stilt mijn trek?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan neem je even een ander tussendoortje![]()
![]()
okquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat soort gespem mag achterwege blijven.
minimaal 3 woorden per post graag
*gezellig aanschuiftquote:
jij neemt ze zonder saus?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*gezellig aanschuift
Mosterdsaus? Nee dank je, liever zonder
Das geen krantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je hoort wat je graag wil horen ja![]()
hoi
[..]
Het nieuwsblad
dat helpt dan ook niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uh nee, daar krijg je nog meer trek door![]()
Het is een Big Americans Pizza van Dr Oetker. Smaak: Tuna. En als het goed is dat wordt dat mijn avondetenquote:
Je denkt dat ik er nog iets van over laat?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is een Big Americans Pizza van Dr Oetker. Smaak: Tuna. En als het goed is dat wordt dat mijn avondeten
Dubbelpostquote:Op woensdag 3 augustus 2005 11:50 schreef D.Rose het volgende:
zeg mensen, jullie moeten voor afleiding zorgen, kom eens op met die posts
Hmz, ergens gaat het misquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat soort gespem mag achterwege blijven.
minimaal 3 woorden per post graag
Daar zat ik gisteren over te twijfelen, toch maar california meegenomenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is een Big Americans Pizza van Dr Oetker. Smaak: Tuna. En als het goed is dat wordt dat mijn avondeten
Nou neuh, maar de kans dat je m op komt halen is niet echt bijster groot natuurlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je denkt dat ik er nog iets van over laat?
Ik had gisteravond de Hawai, was niet zo: als ie uit de oven komt is echt de hele bovenlaag aan elkaar gesmolten en als je dan een hap neemt komt die er in zn geheel vanaf en houd je dus alleen de bodem overquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren over te twijfelen, toch maar california meegenomen
Het gaat van kwaad naar erger esquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Dubbelpost.
[..]
Hmz, ergens gaat het mis.
daar zit wat inquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou neuh, maar de kans dat je m op komt halen is niet echt bijster groot natuurlijk
ik prefereer Supreme of Texasquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar zat ik gisteren over te twijfelen, toch maar california meegenomen
is een stuk makkelijker wel, zeg maarquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar zit wat in
*overweegt ff de supermarkt in te duiken dadelijk
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bah oma, ik hoef geen zoentjuhhhh![]()
hmm, ik heb ook de hawaai als favoriet, maar het valt me best wel mee, iig wat jij gisteren hebt meegemaakt had ik nog niet gemerktquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik had gisteravond de Hawai, was niet zo: als ie uit de oven komt is echt de hele bovenlaag aan elkaar gesmolten en als je dan een hap neemt komt die er in zn geheel vanaf en houd je dus alleen de bodem overIk heb ze trouwens allemaal wel op de afgelopen 2 weken
Hier zijn geen Hoogvliets, dus ik ga maar naar de Plus danquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
is een stuk makkelijker wel, zeg maaren goedkoper bovendien. geloof dat ze hier 2,49 kosten bij de Hoogvliet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |