Je linker- en rechterbalquote:
Totdat ze 18 isquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:37 schreef Ynske het volgende:
maareh metro, ik ben ook wel benieuwd... hoelang gaat dat in wording duren???
kom hier krijg je eenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:43 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al een rotkop, geef je me nog blauwe plekken ook
Heej, ik mocht van jullie niks overhaasten dus dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:37 schreef Ynske het volgende:
maareh metro, ik ben ook wel benieuwd... hoelang gaat dat in wording duren???
niet trouwenquote:
en je wil me nu gaan vertellen dat je je daaraan houdtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heej, ik mocht van jullie niks overhaasten dus dat doe ik ook niet
Sinds wanneer luister je naar onsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nee, ik schommel niet graagquote:
Wakker worden!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
de meeste mensen luisteren naar mij![]()
je mag ook duwen hoorquote:
en jij leeft in je dromenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze er iets mee doen
Maar ze luisteren tenminste![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
en je wil me nu gaan vertellen dat je je daaraan houdt![]()
Ik duw liever mijn Pheninnetje, zoals Plato haar noemdequote:
owkeeeyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik duw liever mijn Pheninnetje, zoals Plato haar noemde
Copyright Plato, Leiden
helaas nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een oordeel
Je kent me geen eens![]()
Veel sambal gegeten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:00 schreef PhaE het volgende:
Mogguh!
Dat was ff pittig gisteravond, phew!
en en en .... en anders meel maar ffquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:00 schreef PhaE het volgende:
Mogguh!
Dat was ff pittig gisteravond, phew!
Misschien in een ander leven, maar dan wil ik kluizenaar wordenquote:
Neuh, niet nodigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
en en en .... en anders meel maar ff
zei ik tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Neuh, niet nodig
Heb het haar verteld, ze was het ermee eens, we blijven (zeer goede) vrienden, ookal willen we allebei meer.. Maar dat gaat op dit moment gewoon niet. dus we wachten gewoon af
t leven daarna dan????quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien in een ander leven, maar dan wil ik kluizenaar worden
met of zonder taughé?quote:
neej... die worden nu in mijn kantoorquote:
Waarom niet in een Rack?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej... die worden nu in mijn kantoornieuw gebouwd en geinstalleerd
wat dus een tering herrie veroorzaakt, en als je al koppijn hebt is dat niet fijn
wel op jou??
de servers zijn opgehaald uit Amsterdam, worden nu opnieuw geïnstalleerd en gaan dan naar Rotterdam toe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom niet in een Rack?![]()
naast mij moeten ze echt geen server gaan zetten![]()
Met nadruk op, aparte serverruimtequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:25 schreef Metro2005 het volgende:
wij hebben een mooi apart serverhok vol met mooi spulletjes
Traag ventje of niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
de servers zijn opgehaald uit Amsterdam, worden nu opnieuw geïnstalleerd en gaan dan naar Rotterdam toe.
maar tis iig een teringherrie![]()
enneh als het er nu 1 zou zijn, zou t te overleven zijn, maar hij moet er 23 doen (en heeft er gister 5 gedaan)
heftig traagquote:
Zo gauw ik weet of je baas wel een DBA'er nodig heeft, me meteen een vast contract aanbied, ik een leuke leasebak krijg, telefoon, laptop, en 500 euro netto meer dan wat ik nu verdienquote:
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef PhaE het volgende:
Maar wat moet ie doen met die servers dan?
Als het gewoon OS installeren is, stelt het toch niet zoveel voor?!?
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef PhaE het volgende:
Maar wat moet ie doen met die servers dan?
Als het gewoon OS installeren is, stelt het toch niet zoveel voor?!?
Maar toch zijn er genoeg klanten die niet meer willen dan dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aan
t zijn iig de nieuwe servers voor al het online werk dat we hier de lucht ingooien (geloof ik)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aan
Geloof me, je wil mijn auto nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...
wat die eisen betreft... kunt natuurlijk overhandelen (mag ik jouw auto dan)
hij doet er toch wel meerdere tegelijk he?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...
wat die eisen betreft... kunt natuurlijk overhandelen (mag ik jouw auto dan)
Bij mij 2kquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geloof me, je wil mijn auto niet
Die is flink afgeragd, en zit al bijna op de 200k kilometers!
neej een voor een, anders ren ik gillend wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
hij doet er toch wel meerdere tegelijk he?!
Anders is hij niet echt slim bezig...![]()
Heeft ie maar 1 monitor en muis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej een voor een, anders ren ik gillend weg
maar ff serieus, neej echt 1 voor 1
Oh man...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej een voor een, anders ren ik gillend weg
maar ff serieus, neej echt 1 voor 1
Precies, zit die ar me Metro niet zo te pushen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hey is het de tweelingbroer van mijn oudere collega?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft ie maar 1 monitor en muis?![]()
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
Neuh, niet nodig
Heb het haar verteld, ze was het ermee eens, we blijven (zeer goede) vrienden, ookal willen we allebei meer.. Maar dat gaat op dit moment gewoon niet. dus we wachten gewoon af
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendendat gaat er bij mij niet in ??? welke redenen kunnen zo groot zijn dat ze een reatie in de weg staat
Gewoon bestellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef melismay het volgende:
Ga zo even naar de Bart Smit om de Friendsbox te halen, zul je zien dat ze m niet meer op voorraad hebben
Genoeg redenen, die ik hier allemaal niet ga noemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendendat gaat er bij mij niet in ??? welke redenen kunnen zo groot zijn dat ze een reatie in de weg staat
Waarom zou dit uitlopen op een relquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.![]()
een relquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.![]()
dat gaat gegarandeerd fout...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef PhaE het volgende:
Hihihihi, Net ff binnenpretje, je moet die gozer Oracle Applications laten installeren, dan kan je lachen
Da's iets van 40 tot 60 CD's ...
Juist ja...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef petitlapin het volgende:
iig begrijp ik niet waarom op een bepaald moment een relatie wel zou lukken tussen twee mensen en op een ander moment niet ...als het zo zit, dan ben je volgens mij sowieso al niet voor het leven bestemd. tijdens een relatie krijg je ook te maken met moeilijke momenten, en als je al op voorhand het te moeilijk vindt
. Als je beiden single bent en niemand houdt je tegen, ga er dan toch gewoon voor
en, van uitstel komt afstel ...![]()
ik wacht nog altijd op het eerste bewijs dat ik ooit een rel ben gestartquote:
wat maakt t nou... als zij beiden besluiten te wachten (hele goede actie trouwens) dan is dat toch hun besluit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een rel
denk je dat ik een rel ga starte omdat iemand een relatie niet/wel start, daar ga ik echt geen ruzie over maken
iig begrijp ik niet waarom op een bepaald moment een relatie wel zou lukken tussen twee mensen en op een ander moment niet ...als het zo zit, dan ben je volgens mij sowieso al niet voor het leven bestemd. tijdens een relatie krijg je ook te maken met moeilijke momenten, en als je al op voorhand het te moeilijk vindt
. Als je beiden single bent en niemand houdt je tegen, ga er dan toch gewoon voor
ligt eraan hoe die collega heetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
hey is het de tweelingbroer van mijn oudere collega?
even verklaren wat Plato hier typt... METRO NEUK HAAR!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, zit die ar me Metro niet zo te pushen!![]()
dan begin nu ffquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wacht nog altijd op het eerste bewijs dat ik ooit een rel ben gestart![]()
ik ben geen kasta, of kreator, of Xebrozius![]()
Ja maar jij weet ook wat meer van de situatie, ik begrijp ook wel waar het onbegrip van PL vandaan komt hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat maakt t nou... als zij beiden besluiten te wachten (hele goede actie trouwens) dan is dat toch hun besluit...
ik ga ook wachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook wat meer van de situatie, ik begrijp ook wel waar het onbegrip van PL vandaan komt hoor.
Voor jou is het veel logischer allemaal.
en nee, ik ga het hier niet uitleggen, sommige dingen zijn gewoon NIET bedoeld voor het grote publiek
Jij denkt dat er in een maand tijd nog niks gebeurd is ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
even verklaren wat Plato hier typt... METRO NEUK HAAR!!!
zelden komt het dan goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:
wat maakt t nou... als zij beiden besluiten te wachten (hele goede actie trouwens) dan is dat toch hun besluit...
Je moet niet alles baseren op je eigen persoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zelden komt het dan goed, ik vind het echt geen goede basis om een relatie te starten, maar that's me ...
zelfs al heb je een relatie ... als je echt wil dat het lukt met die ander, dan ga je ervoor, en ga je niet gezellig beiden gaan wachten, zo'n 'risico' neem je dan echt niet ...
of je bent gewoon beiden niet echt verliefd genoeg ...
ik baseer niets op mijn eigen persoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:18 schreef PhaE het volgende:
je moet niet alles baseren op je eigen persoon.
Sta eens open voor andere mogelijkheden dan alleen datgene wat jij hebt meegemaakt.
Ik ben een totaal ander persoon, en sta volledig anders in het leven dan jij.
Het 'wachten' is voor ons allebei geen risico.
Juist omdat onze gevoelens zo sterk zijn, weten we allebei dat wachten geen probleem is, maar juist erg goed op dit moment. Ik geloof er in dat voor een goede relatie, je eerst een vriendschap moet hebben opgebouwd. Oftewel, vriendschap is de basis voor een relatie.
Maar je ben natuurlijk vrij om te geloven wat je wil, maar respecteer dan ook waar ik in geloof, en voor ga
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een collega! Dat wordt dus minder FOK!ken.
hihi...jij een kleinequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik baseer niets op mijn eigen persoon
ik heb jaren in studentenhuizen gewoond, gewerkt op verschillende plaatsen, en ik heb nog wel eens wat dingen zien gebeuren, vooral in de liefde
, en één vande gouden regels die ik toen heb gezien is dat je het ijzer moet smeden als het heet is
als jij erin gelooft is het goed, doe maar, ik geef jullie een kleine tot geen kans
![]()
Een leuke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een collega! Dat wordt dus minder FOK!ken.
Dankjewel voor je vertrouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb jaren in studentenhuizen gewoond, gewerkt op verschillende plaatsen, en ik heb nog wel eens wat dingen zien gebeuren, vooral in de liefde
, en één vande gouden regels die ik toen heb gezien is dat je het ijzer moet smeden als het heet is
als jij erin gelooft is het goed, doe maar, ik geef jullie een kleine tot geen kans
![]()
Soms zit het mee. Maar eigenlijk altijd zit het tegenquote:
minderzzzzquote:
misschien heeft hij een hele bende leuke vriendinnetjesquote:
Het verschilt inderdaad van persoon tot persoon hoe lang je wilt wachten, het maakt het wel specialer en geeft ook wel een beetje aan hoe jullie allebei zijn (in elk geval niet met iedereen het bed in duikend denk ik zo)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Je moet niet alles baseren op je eigen persoon.
Sta eens open voor andere mogelijkheden dan alleen datgene wat jij hebt meegemaakt.
Juist omdat onze gevoelens zo sterk zijn, weten we allebei dat wachten geen probleem is, maar juist erg goed op dit moment. Ik geloof er in dat voor een goede relatie, je eerst een vriendschap moet hebben opgebouwd. Oftewel, vriendschap is de basis voor een relatie.
Maar je ben natuurlijk vrij om te geloven wat je wil, maar respecteer dan ook waar ik in geloof, en voor ga
Wat is dr nummer?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:18 schreef PhaE het volgende:
[..]
Je moet niet alles baseren op je eigen persoon.
Je denkt juistquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het verschilt inderdaad van persoon tot persoon hoe lang je wilt wachten, het maakt het wel specialer en geeft ook wel een beetje aan hoe jullie allebei zijn (in elk geval niet met iedereen het bed in duikend denk ik zo)
ik denk dat de meeste mensen (met natuurlijk zo zijn uitzonderingen) op de zelfde manier denken, en ook zelf handelen naar dat denkenquote:
Over wie heb jij het?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:18 schreef petitlapin het volgende:
de twee mooiste mannen van dit topic op één pagina
jij bent één van de twee, als dat je gerust steltquote:
Niet mee eens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een rel
denk je dat ik een rel ga starte omdat iemand een relatie niet/wel start, daar ga ik echt geen ruzie over maken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij bent één van de twee, als dat je gerust stelt![]()
tsss en niet eens ff reagerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:43 schreef Litpho het volgende:
Goedemorgen.
* Litpho veegt de dromen over grote tieten weer uit z'n ogen en neemt plaats achter zijn in verhouding best wel saaie werpkc *
Dank u.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Het kan ook het tijdstip zijn.
Als het zo moet zijn, komt dat vanzelf wel
ik heb het zelf ervaren en bij anderen gezien,quote:
tijd voor cup-a-soup....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:44 schreef PhaE het volgende:
[..]
Think less, Feel more
Grappig, is toch wel mijn motto, alleen Nu! Even! Niet!
Niet over mij, ze weet niet hoe ik er uit ziequote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb het zelf ervaren en bij anderen gezien,
welke caps??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:48 schreef Mukie het volgende:
ff de caps weggehaald
Uhm, odjee, keuzes...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
tijd voor cup-a-soup....
welke smaak wil je?
- kippen
- tomaten
- champignonroom
- chinese tomaten
- kerrie
- groente
- runder
Je bent vast een lekkertjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet over mij, ze weet niet hoe ik er uit zie
van de ttquote:
en je moet me nog steeds een foto sturenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:48 schreef Pheno het volgende:
Niet over mij, ze weet niet hoe ik er uit zie
Maar kon ik nou uit je eerdere reactie opmaken dat zij niet single is? Dan heeft het toch niks met al die dingen te maken dat jullie niet samen zijn maar gewoon met het feit dat ze al bezet is? Of denk ik heel raar?quote:
owkeey... water kookt alquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:50 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm, odjee, keuzes...
doe maar Kerrie.
Als ik van grote tieten droom moet ik op jou reageren? Weet ik dat ook weerquote:
chinese tomaat met een beetje tabascoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
owkeey... water kookt al
nog meer liefhebbers?
neeeeeeeeeeeeeej (email)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik van grote tieten droom moet ik op jou reageren? Weet ik dat ook weer.
Ze kon lezen dat mijn ballen een zomerkapsel hebbenquote:
zorg je zelf voor de tabasco? doe ik de soep...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
chinese tomaat met een beetje tabasco
Een surfers matje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kon lezen dat mijn ballen een zomerkapsel hebben
Das iig minstens 10 punten waardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kon lezen dat mijn ballen een zomerkapsel hebben
Dealquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg je zelf voor de tabasco? doe ik de soep...
@PhaE hier is die van jou, smakelijk
Als of jij lekker zichtbaar bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
pheno, jij gaat mij nooit een foto sturen, hé
pheno weet hoe ik eruitzie, TGT heeft hem fotos van mij opgestuurdquote:
ieuwquote:
Heb ik dat ooit dan beweerd? Geef me de link!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:00 schreef petitlapin het volgende:
pheno, jij gaat mij nooit een foto sturen, hé
Dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
pheno weet hoe ik eruitzie, TGT heeft hem fotos van mij opgestuurd![]()
je hebt dat wel degelijk beweerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef Pheno het volgende:
Heb ik dat ooit dan beweerd? Geef me de link!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg je zelf voor de tabasco? doe ik de soep...
@PhaE hier is die van jou, smakelijk
Nee je denkt niet raar, het is 1 van de redenen, maar niet eens de belangrijkste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar kon ik nou uit je eerdere reactie opmaken dat zij niet single is? Dan heeft het toch niks met al die dingen te maken dat jullie niet samen zijn maar gewoon met het feit dat ze al bezet is? Of denk ik heel raar?
Nimmer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt dat wel degelijk beweerd
Me love u longtimequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt dat wel degelijk beweerd, ik ben te lui om dat te gaan opzoeken, want zo hard wil ik een foto nu ook weer niet.
de twee knapste mannen zijn hier toch al in het topic![]()
denial is useless, resistance is futilequote:
Ja! Wonderbaarlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat lees ik nou?! En auto èn een collega![]()
Er is geen ontkenning, ik weet 100% zeker dat ik heden ten dagen nooit mijn foto naar iemand zou sturen. Dus waarom zou ik dat beweerd hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
denial is useless, resistance is futile
Met een auto en collega gaat dat wel lukkenquote:
Ik heb nu echt 500x zoveel sociaal contact als normaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een auto en collega gaat dat wel lukken
Jij bent ook snel tevreden zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Don't push it hè? Ik ben nu tevreden.
Okquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee je denkt niet raar, het is 1 van de redenen, maar niet eens de belangrijkste.
Zoals ik al zei, lang verhaal, veel factoren die meespelen, die ik hier allemaal niet ga uitleggen.
Nu nog Xhibit (of hoe heet die gast) om je ride te pimpenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb nu echt 500x zoveel sociaal contact als normaal.
Een snel tevreden mens is ook snel gelukkigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent ook snel tevreden zeg![]()
Je baseert alsnog op je eigen ervaringquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Oud nieuws...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
dit is weer echt erg
Internetdate berooft man van testikels
Uitgegeven: 28 juli 2005 21:40
Laatst gewijzigd: 29 juli 2005 13:32
WEEZE - Net over de Duitse grens bij Noord-Limburg zijn van een 52-jarige man de testikels afgesneden. De man had de onbekende dader via internet leren kennen.
De hevig bloedende man kon via zijn mobieltje alarm slaan. Hij had zijn contact ontmoet op het station van de bedevaartplaats Kevelaer, twintig kilometer ten oosten van Venray. Het duo was daarna naar een bos bij Weeze gegaan, meldde de Duitse politie donderdag.
De twee spraken daar een homoseksueel seksspelletje af, dat echter op een volgens de politie "vakkundige" castratie uitliep. De politie onderzoekt inmiddels of er een verband bestaat met een fatale afloop van een soortgelijk bizar seksspelletje in de homoscene eind juni op een kerkhof in Bedburg-Hau, ook in de regio Kleef. Daarbij trof de gealarmeerde politie een man met zware brandwonden aan. Dit 49-jarige slachtoffer overleed enkele dagen later aan zijn verwondingen.
Het incident roept herinneringen op aan de zogenoemde kannibaal van Rotenburg, Armin Meiwes. Deze Duitser legde via internet contact met een man die zich door hem liet opeten.
(bron: nu.nl)
Morgen ga ik wel weer zeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent ook snel tevreden zeg![]()
Sorry, kan moeilijk een topic vol gaan spammen in mijn eentjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
damn, het is uitgestorven hier, collega is weg en buiten is het GVD voor het eerst sinds ik thuis ben mooi weer
dan blijf ik maar weer, uit sociaal oogpunt dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, kan moeilijk een topic vol gaan spammen in mijn eentje
kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
Sommige mensen spreken uit ervaring, anderen, uit ervaring, zwijgen.
Wat aardig van je, je bent de eerste hier die aan me denktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan blijf ik maar weer, uit sociaal oogpunt dan.:{w
veroorzaak dan een rel... miss dat mensen dan terug komen of je moet het natuurlijk over kontgatkiellen gaan hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, kan moeilijk een topic vol gaan spammen in mijn eentje
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt
Soms zeg ik wat en soms houd ik beter mn mond dicht
Ik veroorzaak nooit een rel. Ik ben net PL, de beste stuurlui staan aan walquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
veroorzaak dan een rel... miss dat mensen dan terug komen of je moet het natuurlijk over kontgatkiellen gaan hebben
Idem hieroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat aardig van je, je bent de eerste hier die aan me denkt![]()
Dan kan ik tenminste typen, lijkt het of ik wat aan het doen ben
Verzin een seen onderwerp om over te rellen. En dan niet auto's en het gebruik ervanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
veroorzaak dan een rel... miss dat mensen dan terug komen of je moet het natuurlijk over kontgatkiellen gaan hebben
dan weet je wat je te doen staat.... kontgatkiellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik veroorzaak nooit een rel. Ik ben net PL, de beste stuurlui staan aan wal
You're welcomequote:
Als we geen singles waren konden we elkaars partners gaan afbranden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verzin een seen onderwerp om over te rellen. En dan niet auto's en het gebruik ervan
[uitlokmodus]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verzin een seen onderwerp om over te rellen. En dan niet auto's en het gebruik ervan
ha... en dan ondertussen aan partnerruil gaan doen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als we geen singles waren konden we elkaars partners gaan afbranden.![]()
ik ben gister op de fiets gegaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[uitlokmodus]
Ik ga vanavond boodschappen doen met de auto (600 meter van mijn huis)
[/uitlokmodus]
mijn zwakke punten... je wilt ze niet wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn je zwakke punten
(Plato gaat gretig op deze uitnodiging tot rellen in)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[uitlokmodus]
Ik ga vanavond boodschappen doen met de auto (600 meter van mijn huis)
[/uitlokmodus]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben gister op de fiets gegaan10min fietsen, tyfus grote doos achterop en een in handen en weer terug fietsen
Goed zo Ynske, jij snapt ten minste wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben gister op de fiets gegaan10min fietsen, tyfus grote doos achterop en een in handen en weer terug fietsen
Dan neem ik mijn andere auto welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
(Plato gaat gretig op deze uitnodiging tot rellen in)
Hoe haal je het in je hoofd om dat met de auto te gaan doen? Dat behoor je per fiets te doen en als je een greintje zorg om je medemens en het milieu bezat dan zou je je auto verkopen.![]()
![]()
en t is voor de hele weekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed zo Ynske, jij snapt ten minste wat ik bedoel.![]()
Wil iemand dat echt wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn je zwakke punten
Twee auto's?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn andere auto wel
helpdeskmedewerkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Twee auto's?Waar betaalt een callcentremedewerker dat van?
![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
en t is voor de hele weekgoed he*O*
wat moet je in godsnaam met 2 auto's???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
helpdeskmedewerkerdie verdienen wat meer. En ik woon nog thuis (helaas
)
Dat scheelt inderdaad een heleboel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
helpdeskmedewerkerdie verdienen wat meer. En ik woon nog thuis (helaas
)
Wat boeit dat nouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef PhaE het volgende:
Ik fiets best regelmatig.
Maar dat is eerder omdat ik dan tenminste kan drinken
ikke ook fietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef PhaE het volgende:
Ik fiets best regelmatig.
Maar dat is eerder omdat ik dan tenminste kan drinken
Als dat niet het geval is, pak ik natuurlijk de auto!
niet achter het stuur als je drinkt!!!!quote:
Dus jij stapt wel met bier op achter het stuur?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Pheno het volgende:
Als ik had willen fietsen had ik wel in een arm land gewoond![]()
Heb jij ooit al eens een hongerneger zien fietsen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Pheno het volgende:
Als ik had willen fietsen had ik wel in een arm land gewoond![]()
Ik zit gewoon achter het stuur, hoe moet ik anders bij de koppeling, gas en rem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet achter het stuur als je drinkt!!!!
can you spell: hobbyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet je in godsnaam met 2 auto's???
je kunt toch maar met je reet in eentje tegelijk zitten
Tja, had ik maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad een heleboel.
Zo, ik ga nu weer verder met wat ik aan het doen was: voorkomen dat ik ooit helpdeskmedewerker word.![]()
Lees hem de les als hij vanavond thuiskomt Pheninnetje!quote:
Ik zie soms mensen waarbij ik dat waag te betwijfelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet je in godsnaam met 2 auto's???
je kunt toch maar met je reet in eentje tegelijk zitten
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij ooit al eens een hongerneger zien fietsen?![]()
Ze zal met de fiets van Oss naar Wijchen moeten komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees hem de les als hij vanavond thuiskomt Pheninnetje!![]()
Aan zijn hoofd te zien heeft die geen honger. Waarschijnlijk zijn dat Senegalese negers of zo, ik had het echter over de échte hongernegers uit Ethiopië, Soedan etc.quote:
Kun j enaagaan. En zelfs in arme landen drinkt men. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef petitlapin het volgende:
zelfs in arme landen, heeft de grote meerderheid wel een auto
toch een voordeel dat ik nu weer dertig kilometer verderop bij mijn pa zit....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees hem de les als hij vanavond thuiskomt Pheninnetje!![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie soms mensen waarbij ik dat waag te betwijfelen...
Als ik jou was zou ik hem er niet zo makkelijk vanaf laten komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
toch een voordeel dat ik nu weer dertig kilometer verderop bij mijn pa zit....![]()
Hoi sluipende schoonheidquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hai.
.
Nee, dit is geen subtiele poging om aan te geven dat ik twee auto's nodig heb om mijzelf te verplaatsen, ik wou hoi zeggen tegen Litpho.
Alleen is de kans dat ik lopend een ander doodloop niet zo heel erg groot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
Tss, schijnheiligen. Je bent net zo fout als je op de fiets dronken zit als in een auto hoor. Zelfs lopend ben je fout. Dronken deelnemen aan het verkeer is namelijk al strafbaar
Wel ja, laat ik naar wijchen gaan fietsenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem er niet zo makkelijk vanaf laten komen.![]()
Als ik knaken zat heb dan koop ik er nog een 6 cilindertje bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
(Plato gaat gretig op deze uitnodiging tot rellen in)
Hoe haal je het in je hoofd om dat met de auto te gaan doen? Dat behoor je per fiets te doen en als je een greintje zorg om je medemens en het milieu bezat dan zou je je auto verkopen.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Samen 's nachts door het huis sluipen is okay..
Dat denk jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen is de kans dat ik lopend een ander doodloop niet zo heel erg groot.![]()
vorig jaar werd nog het rijbewijs ingenoemen van een man die dronken op een huifkar zat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
Tss, schijnheiligen. Je bent net zo fout als je op de fiets dronken zit als in een auto hoor. Zelfs lopend ben je fout. Dronken deelnemen aan het verkeer is namelijk al strafbaar
Als ik moet uitwijken voor je en mezelf tegen een boom aanrijd heb je het toch voor elkaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen is de kans dat ik lopend een ander doodloop niet zo heel erg groot.![]()
Pauperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Auto's zullen me echt aan mijn aars schurften. Ik ben een paar maanden geleden zelfs verhuisd per bakfiets..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Auto's zullen me echt aan mijn aars schurften. Ik ben een paar maanden geleden zelfs verhuisd per bakfiets..
Wij heel voorzichtig sluipen, gooiden we perongeluk de keukendeur keihard dicht.quote:
Ik care iig niet. Geef de schuld maar aan de shell, die houden de vooruitgang tegen plato! Vraag ze maar naar de auto op water! Waarschijnlijk word je eerder omgelegd, dan dat ze je dat ding laten zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef TGT het volgende:
[..]
Als ik knaken zat heb dan koop ik er nog een 6 cilindertje bijOm lekker mee te stampen op de autobahn
![]()
Wel 1:8 maar who cares.
VR6![]()
Dat is nou precies de reden waarom ik sinds ik in studentenhuizen woon met oordopjes in slaap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wij heel voorzichtig sluipen, gooiden we perongeluk de keukendeur keihard dicht.. Gelukkig werden zijn huisgenoten niet wakker.
Waarom krijg ik toch gelijk dit soort beelden door mijn hoofd als ik dat hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh kom op. Zo erg is het nou ook weer niet. De enige waar ik ooit last van had was in mijn eerste jaar bij mij in huis Hans die 24/7 op klompen liep, vaak dronken thuis kwam om 04.00 uur en recht boven mij woonde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik sinds ik in studentenhuizen woon met oordopjes in slaap.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik toch gelijk dit soort beelden door mijn hoofd als ik dat hoor![]()
[afbeelding]
En idd, dat kán wel als je niet ver weg hoeft te verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |