Wil iemand dat echt wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn je zwakke punten
Twee auto's?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn andere auto wel
helpdeskmedewerkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Twee auto's?Waar betaalt een callcentremedewerker dat van?
![]()
Geweldig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
en t is voor de hele weekgoed he*O*
wat moet je in godsnaam met 2 auto's???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
helpdeskmedewerkerdie verdienen wat meer. En ik woon nog thuis (helaas
)
Dat scheelt inderdaad een heleboel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
helpdeskmedewerkerdie verdienen wat meer. En ik woon nog thuis (helaas
)
Wat boeit dat nouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef PhaE het volgende:
Ik fiets best regelmatig.
Maar dat is eerder omdat ik dan tenminste kan drinken
ikke ook fietsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef PhaE het volgende:
Ik fiets best regelmatig.
Maar dat is eerder omdat ik dan tenminste kan drinken
Als dat niet het geval is, pak ik natuurlijk de auto!
niet achter het stuur als je drinkt!!!!quote:
Dus jij stapt wel met bier op achter het stuur?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Pheno het volgende:
Als ik had willen fietsen had ik wel in een arm land gewoond![]()
Heb jij ooit al eens een hongerneger zien fietsen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Pheno het volgende:
Als ik had willen fietsen had ik wel in een arm land gewoond![]()
Ik zit gewoon achter het stuur, hoe moet ik anders bij de koppeling, gas en rem?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet achter het stuur als je drinkt!!!!
can you spell: hobbyquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet je in godsnaam met 2 auto's???
je kunt toch maar met je reet in eentje tegelijk zitten
Tja, had ik maar een vak moeten lerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad een heleboel.
Zo, ik ga nu weer verder met wat ik aan het doen was: voorkomen dat ik ooit helpdeskmedewerker word.![]()
Lees hem de les als hij vanavond thuiskomt Pheninnetje!quote:
Ik zie soms mensen waarbij ik dat waag te betwijfelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat moet je in godsnaam met 2 auto's???
je kunt toch maar met je reet in eentje tegelijk zitten
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij ooit al eens een hongerneger zien fietsen?![]()
Ze zal met de fiets van Oss naar Wijchen moeten komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees hem de les als hij vanavond thuiskomt Pheninnetje!![]()
Aan zijn hoofd te zien heeft die geen honger. Waarschijnlijk zijn dat Senegalese negers of zo, ik had het echter over de échte hongernegers uit Ethiopië, Soedan etc.quote:
Kun j enaagaan. En zelfs in arme landen drinkt men. Dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:02 schreef petitlapin het volgende:
zelfs in arme landen, heeft de grote meerderheid wel een auto
toch een voordeel dat ik nu weer dertig kilometer verderop bij mijn pa zit....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Lees hem de les als hij vanavond thuiskomt Pheninnetje!![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie soms mensen waarbij ik dat waag te betwijfelen...
Als ik jou was zou ik hem er niet zo makkelijk vanaf laten komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
toch een voordeel dat ik nu weer dertig kilometer verderop bij mijn pa zit....![]()
Hoi sluipende schoonheidquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Hai.
.
Nee, dit is geen subtiele poging om aan te geven dat ik twee auto's nodig heb om mijzelf te verplaatsen, ik wou hoi zeggen tegen Litpho.
Alleen is de kans dat ik lopend een ander doodloop niet zo heel erg groot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
Tss, schijnheiligen. Je bent net zo fout als je op de fiets dronken zit als in een auto hoor. Zelfs lopend ben je fout. Dronken deelnemen aan het verkeer is namelijk al strafbaar
Wel ja, laat ik naar wijchen gaan fietsenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik hem er niet zo makkelijk vanaf laten komen.![]()
Als ik knaken zat heb dan koop ik er nog een 6 cilindertje bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
(Plato gaat gretig op deze uitnodiging tot rellen in)
Hoe haal je het in je hoofd om dat met de auto te gaan doen? Dat behoor je per fiets te doen en als je een greintje zorg om je medemens en het milieu bezat dan zou je je auto verkopen.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Samen 's nachts door het huis sluipen is okay..
Dat denk jijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen is de kans dat ik lopend een ander doodloop niet zo heel erg groot.![]()
vorig jaar werd nog het rijbewijs ingenoemen van een man die dronken op een huifkar zat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:11 schreef Pheno het volgende:
Tss, schijnheiligen. Je bent net zo fout als je op de fiets dronken zit als in een auto hoor. Zelfs lopend ben je fout. Dronken deelnemen aan het verkeer is namelijk al strafbaar
Als ik moet uitwijken voor je en mezelf tegen een boom aanrijd heb je het toch voor elkaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alleen is de kans dat ik lopend een ander doodloop niet zo heel erg groot.![]()
Pauperquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Auto's zullen me echt aan mijn aars schurften. Ik ben een paar maanden geleden zelfs verhuisd per bakfiets..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Auto's zullen me echt aan mijn aars schurften. Ik ben een paar maanden geleden zelfs verhuisd per bakfiets..
Wij heel voorzichtig sluipen, gooiden we perongeluk de keukendeur keihard dicht.quote:
Ik care iig niet. Geef de schuld maar aan de shell, die houden de vooruitgang tegen plato! Vraag ze maar naar de auto op water! Waarschijnlijk word je eerder omgelegd, dan dat ze je dat ding laten zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:13 schreef TGT het volgende:
[..]
Als ik knaken zat heb dan koop ik er nog een 6 cilindertje bijOm lekker mee te stampen op de autobahn
![]()
Wel 1:8 maar who cares.
VR6![]()
Dat is nou precies de reden waarom ik sinds ik in studentenhuizen woon met oordopjes in slaap.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wij heel voorzichtig sluipen, gooiden we perongeluk de keukendeur keihard dicht.. Gelukkig werden zijn huisgenoten niet wakker.
Waarom krijg ik toch gelijk dit soort beelden door mijn hoofd als ik dat hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh kom op. Zo erg is het nou ook weer niet. De enige waar ik ooit last van had was in mijn eerste jaar bij mij in huis Hans die 24/7 op klompen liep, vaak dronken thuis kwam om 04.00 uur en recht boven mij woonde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is nou precies de reden waarom ik sinds ik in studentenhuizen woon met oordopjes in slaap.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik toch gelijk dit soort beelden door mijn hoofd als ik dat hoor![]()
[afbeelding]
En idd, dat kán wel als je niet ver weg hoeft te verhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |