Dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
pheno weet hoe ik eruitzie, TGT heeft hem fotos van mij opgestuurd![]()
je hebt dat wel degelijk beweerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:06 schreef Pheno het volgende:
Heb ik dat ooit dan beweerd? Geef me de link!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zorg je zelf voor de tabasco? doe ik de soep...
@PhaE hier is die van jou, smakelijk
Nee je denkt niet raar, het is 1 van de redenen, maar niet eens de belangrijkste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar kon ik nou uit je eerdere reactie opmaken dat zij niet single is? Dan heeft het toch niks met al die dingen te maken dat jullie niet samen zijn maar gewoon met het feit dat ze al bezet is? Of denk ik heel raar?
Nimmer!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt dat wel degelijk beweerd
Me love u longtimequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt dat wel degelijk beweerd, ik ben te lui om dat te gaan opzoeken, want zo hard wil ik een foto nu ook weer niet.
de twee knapste mannen zijn hier toch al in het topic![]()
denial is useless, resistance is futilequote:
Ja! Wonderbaarlijk!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
wat lees ik nou?! En auto èn een collega![]()
Er is geen ontkenning, ik weet 100% zeker dat ik heden ten dagen nooit mijn foto naar iemand zou sturen. Dus waarom zou ik dat beweerd hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
denial is useless, resistance is futile
Met een auto en collega gaat dat wel lukkenquote:
Ik heb nu echt 500x zoveel sociaal contact als normaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een auto en collega gaat dat wel lukken
Jij bent ook snel tevreden zegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Don't push it hè? Ik ben nu tevreden.
Okquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:12 schreef PhaE het volgende:
[..]
Nee je denkt niet raar, het is 1 van de redenen, maar niet eens de belangrijkste.
Zoals ik al zei, lang verhaal, veel factoren die meespelen, die ik hier allemaal niet ga uitleggen.
Nu nog Xhibit (of hoe heet die gast) om je ride te pimpenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb nu echt 500x zoveel sociaal contact als normaal.
Een snel tevreden mens is ook snel gelukkigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent ook snel tevreden zeg![]()
Je baseert alsnog op je eigen ervaringquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik baseer niets op mijn eigen persoon
Oud nieuws...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:33 schreef Ynske het volgende:
dit is weer echt erg
Internetdate berooft man van testikels
Uitgegeven: 28 juli 2005 21:40
Laatst gewijzigd: 29 juli 2005 13:32
WEEZE - Net over de Duitse grens bij Noord-Limburg zijn van een 52-jarige man de testikels afgesneden. De man had de onbekende dader via internet leren kennen.
De hevig bloedende man kon via zijn mobieltje alarm slaan. Hij had zijn contact ontmoet op het station van de bedevaartplaats Kevelaer, twintig kilometer ten oosten van Venray. Het duo was daarna naar een bos bij Weeze gegaan, meldde de Duitse politie donderdag.
De twee spraken daar een homoseksueel seksspelletje af, dat echter op een volgens de politie "vakkundige" castratie uitliep. De politie onderzoekt inmiddels of er een verband bestaat met een fatale afloop van een soortgelijk bizar seksspelletje in de homoscene eind juni op een kerkhof in Bedburg-Hau, ook in de regio Kleef. Daarbij trof de gealarmeerde politie een man met zware brandwonden aan. Dit 49-jarige slachtoffer overleed enkele dagen later aan zijn verwondingen.
Het incident roept herinneringen op aan de zogenoemde kannibaal van Rotenburg, Armin Meiwes. Deze Duitser legde via internet contact met een man die zich door hem liet opeten.
(bron: nu.nl)
Morgen ga ik wel weer zeuren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent ook snel tevreden zeg![]()
Sorry, kan moeilijk een topic vol gaan spammen in mijn eentjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
damn, het is uitgestorven hier, collega is weg en buiten is het GVD voor het eerst sinds ik thuis ben mooi weer
dan blijf ik maar weer, uit sociaal oogpunt dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, kan moeilijk een topic vol gaan spammen in mijn eentje
kloptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:31 schreef Ynske het volgende:
Sommige mensen spreken uit ervaring, anderen, uit ervaring, zwijgen.
Wat aardig van je, je bent de eerste hier die aan me denktquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dan blijf ik maar weer, uit sociaal oogpunt dan.:{w
veroorzaak dan een rel... miss dat mensen dan terug komen of je moet het natuurlijk over kontgatkiellen gaan hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, kan moeilijk een topic vol gaan spammen in mijn eentje
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt
Soms zeg ik wat en soms houd ik beter mn mond dicht
Ik veroorzaak nooit een rel. Ik ben net PL, de beste stuurlui staan aan walquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
veroorzaak dan een rel... miss dat mensen dan terug komen of je moet het natuurlijk over kontgatkiellen gaan hebben
Idem hieroquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat aardig van je, je bent de eerste hier die aan me denkt![]()
Dan kan ik tenminste typen, lijkt het of ik wat aan het doen ben
Verzin een seen onderwerp om over te rellen. En dan niet auto's en het gebruik ervanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
veroorzaak dan een rel... miss dat mensen dan terug komen of je moet het natuurlijk over kontgatkiellen gaan hebben
dan weet je wat je te doen staat.... kontgatkiellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik veroorzaak nooit een rel. Ik ben net PL, de beste stuurlui staan aan wal
You're welcomequote:
Als we geen singles waren konden we elkaars partners gaan afbranden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verzin een seen onderwerp om over te rellen. En dan niet auto's en het gebruik ervan
[uitlokmodus]quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verzin een seen onderwerp om over te rellen. En dan niet auto's en het gebruik ervan
ha... en dan ondertussen aan partnerruil gaan doen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als we geen singles waren konden we elkaars partners gaan afbranden.![]()
ik ben gister op de fiets gegaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[uitlokmodus]
Ik ga vanavond boodschappen doen met de auto (600 meter van mijn huis)
[/uitlokmodus]
mijn zwakke punten... je wilt ze niet wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Pheno het volgende:
Wat zijn je zwakke punten
(Plato gaat gretig op deze uitnodiging tot rellen in)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[uitlokmodus]
Ik ga vanavond boodschappen doen met de auto (600 meter van mijn huis)
[/uitlokmodus]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben gister op de fiets gegaan10min fietsen, tyfus grote doos achterop en een in handen en weer terug fietsen
Goed zo Ynske, jij snapt ten minste wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben gister op de fiets gegaan10min fietsen, tyfus grote doos achterop en een in handen en weer terug fietsen
Dan neem ik mijn andere auto welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
(Plato gaat gretig op deze uitnodiging tot rellen in)
Hoe haal je het in je hoofd om dat met de auto te gaan doen? Dat behoor je per fiets te doen en als je een greintje zorg om je medemens en het milieu bezat dan zou je je auto verkopen.![]()
![]()
en t is voor de hele weekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed zo Ynske, jij snapt ten minste wat ik bedoel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |