heftig traagquote:
Zo gauw ik weet of je baas wel een DBA'er nodig heeft, me meteen een vast contract aanbied, ik een leuke leasebak krijg, telefoon, laptop, en 500 euro netto meer dan wat ik nu verdienquote:
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef PhaE het volgende:
Maar wat moet ie doen met die servers dan?
Als het gewoon OS installeren is, stelt het toch niet zoveel voor?!?
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef PhaE het volgende:
Maar wat moet ie doen met die servers dan?
Als het gewoon OS installeren is, stelt het toch niet zoveel voor?!?
Maar toch zijn er genoeg klanten die niet meer willen dan dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aan
t zijn iig de nieuwe servers voor al het online werk dat we hier de lucht ingooien (geloof ik)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aan
Geloof me, je wil mijn auto nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...
wat die eisen betreft... kunt natuurlijk overhandelen (mag ik jouw auto dan)
hij doet er toch wel meerdere tegelijk he?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...
wat die eisen betreft... kunt natuurlijk overhandelen (mag ik jouw auto dan)
Bij mij 2kquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geloof me, je wil mijn auto niet
Die is flink afgeragd, en zit al bijna op de 200k kilometers!
neej een voor een, anders ren ik gillend wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
hij doet er toch wel meerdere tegelijk he?!
Anders is hij niet echt slim bezig...![]()
Heeft ie maar 1 monitor en muis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej een voor een, anders ren ik gillend weg
maar ff serieus, neej echt 1 voor 1
Oh man...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej een voor een, anders ren ik gillend weg
maar ff serieus, neej echt 1 voor 1
Precies, zit die ar me Metro niet zo te pushen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heej, ik mocht van jullie niks overhaasten dus dat doe ik ook niet
hey is het de tweelingbroer van mijn oudere collega?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft ie maar 1 monitor en muis?![]()
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
Neuh, niet nodig
Heb het haar verteld, ze was het ermee eens, we blijven (zeer goede) vrienden, ookal willen we allebei meer.. Maar dat gaat op dit moment gewoon niet. dus we wachten gewoon af
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendendat gaat er bij mij niet in ??? welke redenen kunnen zo groot zijn dat ze een reatie in de weg staat
Gewoon bestellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef melismay het volgende:
Ga zo even naar de Bart Smit om de Friendsbox te halen, zul je zien dat ze m niet meer op voorraad hebben
Genoeg redenen, die ik hier allemaal niet ga noemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendendat gaat er bij mij niet in ??? welke redenen kunnen zo groot zijn dat ze een reatie in de weg staat
Waarom zou dit uitlopen op een relquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |