Zo gauw ik weet of je baas wel een DBA'er nodig heeft, me meteen een vast contract aanbied, ik een leuke leasebak krijg, telefoon, laptop, en 500 euro netto meer dan wat ik nu verdienquote:
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef PhaE het volgende:
Maar wat moet ie doen met die servers dan?
Als het gewoon OS installeren is, stelt het toch niet zoveel voor?!?
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:39 schreef PhaE het volgende:
Maar wat moet ie doen met die servers dan?
Als het gewoon OS installeren is, stelt het toch niet zoveel voor?!?
Maar toch zijn er genoeg klanten die niet meer willen dan dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aan
t zijn iig de nieuwe servers voor al het online werk dat we hier de lucht ingooien (geloof ik)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen een OS heb je vaak niet zo veel aan
Geloof me, je wil mijn auto nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...
wat die eisen betreft... kunt natuurlijk overhandelen (mag ik jouw auto dan)
hij doet er toch wel meerdere tegelijk he?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet niet wat ie aan t installeren is... ik weet alleen dat ie eerst nieuwe processors erin propt en dan wat moet installeren, en dat duurt tyfus lang...
wat die eisen betreft... kunt natuurlijk overhandelen (mag ik jouw auto dan)
Bij mij 2kquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef PhaE het volgende:
[..]
Geloof me, je wil mijn auto niet
Die is flink afgeragd, en zit al bijna op de 200k kilometers!
neej een voor een, anders ren ik gillend wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
hij doet er toch wel meerdere tegelijk he?!
Anders is hij niet echt slim bezig...![]()
Heeft ie maar 1 monitor en muis?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej een voor een, anders ren ik gillend weg
maar ff serieus, neej echt 1 voor 1
Oh man...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej een voor een, anders ren ik gillend weg
maar ff serieus, neej echt 1 voor 1
Precies, zit die ar me Metro niet zo te pushen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heej, ik mocht van jullie niks overhaasten dus dat doe ik ook niet
hey is het de tweelingbroer van mijn oudere collega?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft ie maar 1 monitor en muis?![]()
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
Neuh, niet nodig
Heb het haar verteld, ze was het ermee eens, we blijven (zeer goede) vrienden, ookal willen we allebei meer.. Maar dat gaat op dit moment gewoon niet. dus we wachten gewoon af
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendendat gaat er bij mij niet in ??? welke redenen kunnen zo groot zijn dat ze een reatie in de weg staat
Gewoon bestellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef melismay het volgende:
Ga zo even naar de Bart Smit om de Friendsbox te halen, zul je zien dat ze m niet meer op voorraad hebben
Genoeg redenen, die ik hier allemaal niet ga noemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je allebei meer wil, waarm blijf je dan gewoon vriendendat gaat er bij mij niet in ??? welke redenen kunnen zo groot zijn dat ze een reatie in de weg staat
Waarom zou dit uitlopen op een relquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.![]()
een relquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:59 schreef Plato1980 het volgende:
Ik moet me helaas met serieuze dingen bezig gaan houden, jammer genoeg, want nu ga ik de rel die jij ongetwijfeld één dezer minuten gaat beginnen missen.![]()
dat gaat gegarandeerd fout...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef PhaE het volgende:
Hihihihi, Net ff binnenpretje, je moet die gozer Oracle Applications laten installeren, dan kan je lachen
Da's iets van 40 tot 60 CD's ...
Juist ja...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef petitlapin het volgende:
iig begrijp ik niet waarom op een bepaald moment een relatie wel zou lukken tussen twee mensen en op een ander moment niet ...als het zo zit, dan ben je volgens mij sowieso al niet voor het leven bestemd. tijdens een relatie krijg je ook te maken met moeilijke momenten, en als je al op voorhand het te moeilijk vindt
. Als je beiden single bent en niemand houdt je tegen, ga er dan toch gewoon voor
en, van uitstel komt afstel ...![]()
ik wacht nog altijd op het eerste bewijs dat ik ooit een rel ben gestartquote:
wat maakt t nou... als zij beiden besluiten te wachten (hele goede actie trouwens) dan is dat toch hun besluit...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
een rel
denk je dat ik een rel ga starte omdat iemand een relatie niet/wel start, daar ga ik echt geen ruzie over maken
iig begrijp ik niet waarom op een bepaald moment een relatie wel zou lukken tussen twee mensen en op een ander moment niet ...als het zo zit, dan ben je volgens mij sowieso al niet voor het leven bestemd. tijdens een relatie krijg je ook te maken met moeilijke momenten, en als je al op voorhand het te moeilijk vindt
. Als je beiden single bent en niemand houdt je tegen, ga er dan toch gewoon voor
en, van uitstel komt afstel ...![]()
ligt eraan hoe die collega heetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
hey is het de tweelingbroer van mijn oudere collega?
even verklaren wat Plato hier typt... METRO NEUK HAAR!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, zit die ar me Metro niet zo te pushen!![]()
dan begin nu ffquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wacht nog altijd op het eerste bewijs dat ik ooit een rel ben gestart![]()
ik ben geen kasta, of kreator, of Xebrozius![]()
Ja maar jij weet ook wat meer van de situatie, ik begrijp ook wel waar het onbegrip van PL vandaan komt hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat maakt t nou... als zij beiden besluiten te wachten (hele goede actie trouwens) dan is dat toch hun besluit...
ik ga ook wachtenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook wat meer van de situatie, ik begrijp ook wel waar het onbegrip van PL vandaan komt hoor.
Voor jou is het veel logischer allemaal.
en nee, ik ga het hier niet uitleggen, sommige dingen zijn gewoon NIET bedoeld voor het grote publiek
Jij denkt dat er in een maand tijd nog niks gebeurd is ofzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
even verklaren wat Plato hier typt... METRO NEUK HAAR!!!
zelden komt het dan goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:09 schreef Ynske het volgende:
wat maakt t nou... als zij beiden besluiten te wachten (hele goede actie trouwens) dan is dat toch hun besluit...
Je moet niet alles baseren op je eigen persoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zelden komt het dan goed, ik vind het echt geen goede basis om een relatie te starten, maar that's me ...
zelfs al heb je een relatie ... als je echt wil dat het lukt met die ander, dan ga je ervoor, en ga je niet gezellig beiden gaan wachten, zo'n 'risico' neem je dan echt niet ...
of je bent gewoon beiden niet echt verliefd genoeg ...
ik baseer niets op mijn eigen persoonquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:18 schreef PhaE het volgende:
je moet niet alles baseren op je eigen persoon.
Sta eens open voor andere mogelijkheden dan alleen datgene wat jij hebt meegemaakt.
Ik ben een totaal ander persoon, en sta volledig anders in het leven dan jij.
Het 'wachten' is voor ons allebei geen risico.
Juist omdat onze gevoelens zo sterk zijn, weten we allebei dat wachten geen probleem is, maar juist erg goed op dit moment. Ik geloof er in dat voor een goede relatie, je eerst een vriendschap moet hebben opgebouwd. Oftewel, vriendschap is de basis voor een relatie.
Maar je ben natuurlijk vrij om te geloven wat je wil, maar respecteer dan ook waar ik in geloof, en voor ga
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een collega! Dat wordt dus minder FOK!ken.
hihi...jij een kleinequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik baseer niets op mijn eigen persoon
ik heb jaren in studentenhuizen gewoond, gewerkt op verschillende plaatsen, en ik heb nog wel eens wat dingen zien gebeuren, vooral in de liefde
, en één vande gouden regels die ik toen heb gezien is dat je het ijzer moet smeden als het heet is
als jij erin gelooft is het goed, doe maar, ik geef jullie een kleine tot geen kans
![]()
Een leuke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:22 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb een collega! Dat wordt dus minder FOK!ken.
Dankjewel voor je vertrouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik baseer niets op mijn eigen persoon
ik heb jaren in studentenhuizen gewoond, gewerkt op verschillende plaatsen, en ik heb nog wel eens wat dingen zien gebeuren, vooral in de liefde
, en één vande gouden regels die ik toen heb gezien is dat je het ijzer moet smeden als het heet is
als jij erin gelooft is het goed, doe maar, ik geef jullie een kleine tot geen kans
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |