Goedemorgenquote:
???quote:edit: nvm
ik had iets gezegd over de link naar #67 die er niet was, maar daarna wastie er welquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:46 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had iets gezegd over de link naar #67 die er niet was, maar daarna wastie er weldus ff ge-edit..
ah, oke..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:47 schreef DaMook het volgende:
[..]Dat dacht ik dus gewoon al
Die heb ik er idd naderhand pas ingezet omdat ik bang was dat anders iemand anders me voor was met een nieuw SC topic.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
ah, oke..![]()
weet je heik ben dus gewoon weer es niet gaan slapen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook nietal was dat eigenlijk wel de bedoeling
Kom je hierheen dan gaan we samen slapen
Ik wil er wel om 2 uur weer uit
.
Ik dalijk (straks) welquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 06:53 schreef Imberr het volgende:
[..]ik ga niet meer slapen denk ik... iig niet nu..misschien vanmiddag een uurtje ofzo
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:04 schreef Jaguarized het volgende:
Mogge...ik ga mij weer klaar maken om een stronteind te fietsen richting werk....
Lucky bastardquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:09 schreef Jaguarized het volgende:
Gelukkig ben ik om 11.30 alweer klaar. [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Iddquote:
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
IddIk ben vrij en moet toch werken
Heel de nacht
Ja hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een kutleven heb je dan. [afbeelding]
Skype niet goed geconfigged hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh was jij dat, wat deed je allemaal
Volgende week weer een kans.quote:En Jaguarized:
En ik was zóóóóóó benieuwd hoe jij klinkt!
Ja, jij hebt me inmiddels al gehoordquote:En daarna nog Rabrynil:
Ik weet het
god nee, dan moet ik de hele dag + nacht nog opblijven en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:53 schreef brainster het volgende:
[..]
Ga je weer een record proberen te verbreken?
Als jij dat zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
god nee, dan moet ik de hele dag + nacht nog opblijven en daar heb ik geen zin in
maakt niet zo heel erg veel uit hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:03 schreef brainster het volgende:
[..]
Als jij dat zegt
sorry van de TT van deeltje 67
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:05 schreef Imberr het volgende:
[..]
maakt niet zo heel erg veel uit hoor![]()
![]()
Werkse!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:07 schreef joupee het volgende:
ik ben werken...
wedden dat er teringveel post is![]()
tot vanmiddag![]()
wanneer ga je dan slapenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:11 schreef B_BOY het volgende:
môgguh. waarom zitten hier trouwens zoveel mensen 's nachts in de slowchat. ik zit dan gewoon bij vrienden of met vrienden bij mij thuis. een filmpiej te kijken en pils te drinken.
ik omdat ik geen leven heb mênquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:11 schreef B_BOY het volgende:
môgguh. waarom zitten hier trouwens zoveel mensen 's nachts in de slowchat. ik zit dan gewoon bij vrienden of met vrienden bij mij thuis. een filmpiej te kijken en pils te drinken.
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik omdat ik geen leven heb mên
en t zielige is, is dat het meestal nog waar is ook![]()
Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:31 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus ik kom net terug van werken....wat een aanfluiting....![]()
achja je hebt met fietsen je geld verdient zo kun je he3t ook zien. ik ben trouwens net gedouched. en me klauwen liggen open. gister een kopje van de bar laten pleuren en opgeruimd alleen toen een snee schiun door me vingers dus groeit niet egt dichtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
Ik doe deze vakantie thuiszorg. Op zich aardig werk want het verdient erg goed. Kom ik vanochtend bij een klant waar ik dan van half 9 tot half 12 moet schoonmaken, is die hele klant niet thuis! Heb ik dat hele fokking end voor jan lul zitten fietsen want het adres bleek eerst ook al fout te staan in de routeplanner.
Opgebeld naar de leidinggevende, die belde naar het huisnummer van die klant, er pakt niemand op. D0h dat had ik ook al gedaan en binnen was het schoon, netjes en opgeruimd. Zegt ze dat ik maar naar het verpleeghuis moet komen, ben ik halverwege (ligt op de route naar huis) belt ze weer om te zetten dat ze geen werk daar hebben en dat ik maar terug naar huis kan gaan..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mjah ik zeg ook niet dat ik ontevreden ben met de 30 euro hoor die ik verdient heb met fietsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:43 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achja je hebt met fietsen je geld verdient zo kun je he3t ook zien. ik ben trouwens net gedouched. en me klauwen liggen open. gister een kopje van de bar laten pleuren en opgeruimd alleen toen een snee schiun door me vingers dus groeit niet egt dicht![]()
enne mijn ex-avatar staat in de op. en daar moet mijn huidige staan
ja ut irritante is dat ut op me wijsvinger is. oop het bovenste kootje en deat het glas er schuin door heen is gegaan dus heel veel vel ligt los en dan een klein sneedje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah ik zeg ook niet dat ik ontevreden ben met de 30 euro hoor die ik verdient heb met fietsen.Maar ergens is het toch zwaar bagger aangezien de wekker al om 7.00 ging. Das toch jammer.
Een sneetje groeit ook niet zo snel dicht...dat duurt enkele dagen als je er niks op doet. Heb ik ook gehad, sneetje van een cm, geen pleister of wat erop, is nu na 1,5 week pas weg.
Kut is dat. Mijn sneetje was ook in me linker wijsvinger en ik schrijf ook links dus dat kon ik wel weer voelen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ja ut irritante is dat ut op me wijsvinger is. oop het bovenste kootje en deat het glas er schuin door heen is gegaan dus heel veel vel ligt los en dan een klein sneedje.
mijn rechts en aangezien ik ook rechts schrijf en rechts muis is dat verdomde irritant. maarja niets aan te doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kut is dat. Mijn sneetje was ook in me linker wijsvinger en ik schrijf ook links dus dat kon ik wel weer voelen...![]()
Vervelen. Final Fantasy doen. Was opvouwen. Eten. Pogen iemand over te halen om daar GTA te doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mijn rechts en aangezien ik ook rechts schrijf en rechts muis is dat verdomde irritant. maarja niets aan te doen.
WAT gaan de pubbers vandaag doen?
Zowaar iets nuttigs. Wat dingetjes regelen voor mijn vakantie naar Italië, wat boodschapjes, en nog naar een vriend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 09:58 schreef B_BOY het volgende:
WAT gaan de pubbers vandaag doen?
met wie ga je naar italie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Zowaar iets nuttigs. Wat dingetjes regelen voor mijn vakantie naar Italië, wat boodschapjes, en nog naar een vriend.
En nu ben ik dus weg
ach das ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga helemaal niks doen vandaag. Waarschijnlijk nog wat films kijken die ik nog moet zien ofzeau....
Nee, ik verveel me gewoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach das ook leuk
tis hier wel rustig trouwens. liggen die mietjes van een pubers nog te slapen ofzo.
Goeiesmorgens deze morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef Eix het volgende:
Goeiemorgen.
Hoi Mohammed, den PUBSC opperneger![]()
Omdat ik me verveel en een stapeltje films nog moet kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef -Mo- het volgende:
Waarom ga je The Ring overdag kijken?
Morguh trouwens
Welke films moet je nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel en een stapeltje films nog moet kijken.
Zijn negers schaars ofzo, als ze al niet meer in Zwolle & Limburg voorkomen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Alsof er negers wonen in limburg.
Tsja, bedreigde soort hè.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn negers schaars ofzo, als ze al niet meer in Zwolle & Limburg voorkomen?
Giro 555, red de neger!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moeten we nu een actie 'Red de Neger' starten ofzo?
Hotel Rwandaquote:
Ja...én in Limburg natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef brainster het volgende:
[..]
En dan? Met al dat geld negers overhalen om in zwolle te gaan wonen?
Giro 666, red Limburg vd negers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...én in Limburg natuurlijk
Vóóral in Limburg eigenlijk
Omdat negers cool zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef avotar het volgende:
Waarom moeten negers gered worden dan?
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Alsof er negers wonen in limburg.
Dat moet je Mohammed vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef avotar het volgende:
We worden bedreigdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef avotar het volgende:
is dat zo.. hoe zo dat dan..?quote:
HEEEEEEHOEZZZZUT?!!?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
middag iedereen![]()
schiet niet echt op hier he
Moet je eens in Zwolle op het station kijken als de trein naar Rotterdam CS binnen komt druppelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
We komen niet meer voor in Zwolle & Limburg![]()
Oh, dus dáár zaten ze al die tijd verstoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je eens in Zwolle op het station kijken als de trein naar Rotterdam CS binnen komt druppelen.![]()
Jij komt dus kennelijk nooit op het station.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Oh, dus dáár zaten ze al die tijd verstopt
Bewijs het maarquote:
goedemiddag Imberrquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
middag iedereen![]()
schiet niet echt op hier he
Ik ben altijd blij, en het gaat altijd goed met mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
beetje blij vandaag ofzo?
maar t gaat wel goed..alleen beetje brak..
en met jou?
Nee, wij gaan met de auto, en aan mensen ophalen van het station doen wij niet aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij komt dus kennelijk nooit op het station.![]()
pff.. 3 uurtjes denk ik..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:00 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben altijd blij, en het gaat altijd goed met mij
Hoeveel uur heb je nu nog geslapen dan?
Vertel zelf es wat....quote:
Zo hé, dat is cool!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lak gehaald bij de Deco Home.
Nog meer van zulke briljante verhalen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb vandaag lak gehaald bij de Deco Home.
...![]()
die heeft niemand blijkbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nog meer van zulke briljante verhalen?
Ja!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:26 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nog meer van zulke briljante verhalen?
RSPCT!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja!
Ehm... We bouwen zelf mijn bed in elkaar!
Mijn bed staat op 4 bakstenen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ja!
Ehm... We bouwen zelf mijn bed in elkaar!
En dat was mijn 1000ste postquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Sinds mijn moeder erachter kwam dat ik zwart ben, moest ik buiten slapen
Leuk hè...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:05 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik tegen mijzelf praat
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:07 schreef brainster het volgende:
[..]
Leuk hè...
Zo msn'n ik en Maryse ook wel is
Is iedereen opeens bang geworden van de vorige post ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter een ander mokkeltje kan zoeken
Men schrikt hier nogal snelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:30 schreef brainster het volgende:
[..]
Is iedereen opeens bang geworden van de vorige post ofzo?
feliquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef BaggerUser het volgende:net rijtest gehad en het ging goed
geen beperkingen op mn rijbewijs
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:46 schreef BaggerUser het volgende:net rijtest gehad en het ging goed
geen beperkingen op mn rijbewijs
Inderdaad, dus als ik van beide een gedeelte gebruik, is het altijd goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:52 schreef joupee het volgende:
[..]
ha die mo, twijfelde je tussen joep en joupee?![]()
maakt niet uit.. meeste mensen doen dat wel eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Inderdaad, dus als ik van beide een gedeelte gebruik, is het altijd goed
Is je msn naar de klotequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:30 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisternacht zwart
En je mag me gewoon Mo noemen hoor![]()
Owjah, das waar ookquote:
staat genoteerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Hotel Rwanda is zojuist afgelopen hier. Wat een ontzettend indrukwekkende en tegelijk schokkende film. Absoluut een must. Deze film komt zeer hoog op mijn lijstje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Staat niet voor niks hoog op IMDbquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef Jaguarized het volgende:
Hotel Rwanda is zojuist afgelopen hier. Wat een ontzettend indrukwekkende en tegelijk schokkende film. Absoluut een must. Deze film komt zeer hoog op mijn lijstje.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ziet er inderdaad goed uit... zoekt al naar torrentquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:51 schreef Jaguarized het volgende:
User Rating: 8.6/10 (12,316 votes)
Zegt genoeg lijkt me. Trailer --> klik hier
doe je goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef hollander76 het volgende:
Over luttele minuten komen mijn ouders weer thuis, en het huis is weer enigzins leefbaar
zeggen niet veel.. schreeuwen....quote:
hoe lang was de fietstocht?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:02 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ook. Na een lange fietstocht en veel medicijnen.
Van alle pubers die je kunt trouwen, trouw je brechtje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
Ey Brechtje, wanneer gaan wij nou trouwen?![]()
![]()
![]()
kunnen pubers trouwenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Van alle pubers die je kunt trouwen, trouw je brechtje?![]()
ja duh, dan heeft ie een kans om mod te worden hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef brainster het volgende:
[..]
jupquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:21 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd moeilijk doen hè?
Dat is bij mij elke dag, elke dag ongezond eten gaat ook vervelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:46 schreef joupee het volgende:
ik ben lasagne eten
ideaal als je alleen thuis bent met je pa die ook nergens zin in heeft![]()
the terminal was leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
ik heb gisteren tot half 5 The Terminal zitten kijken. Leuke film, alleen was dat nou catherina zeta jones?![]()
hier is mams voor onbepaalde tijd met vakantiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:27 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Dat is bij mij elke dag, elke dag ongezond eten gaat ook vervelen
Hoe zag ie eruit?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:56 schreef Casparovvv het volgende:
hoi ...
ik voel me kutwie verwijderd mijn (oude) avatar uit de OP?
je bent toch de ts niet.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:26 schreef Chanandler het volgende:
alleen was dat nou catherina zeta jones?![]()
Imberr woont te ver en wil geen jongens van 18 en ouderquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:17 schreef brainster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Imberr woont te ver en wil geen jongens van 18 en ouder
ma_jojo heeft inmiddels ook al een vriendje of is iig verliefd
maryse is een twijfelgeval of die al weer aan de man zit
ijsmeis zal ook wel weer een vriendje hebben
![]()
![]()
waar gaat het overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe dan val jij ook buiten de boot![]()
ik ben nog over![]()
Ik eerstquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:26 schreef joupee het volgende:
[..]
hehe dan val jij ook buiten de boot![]()
ik ben nog over![]()
Fietsen is okequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef pimmeke076 het volgende:
Joep , al gelezen dat we niet meer gaan fietsen
Mietjes,8 uur werken bij de gamma is het zwaarst.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef joupee het volgende:
[..]
imberr en niet op 18 jaar en ouder vallen![]()
Oewh! leuk feestjequote:Jag wil brechtje trouwen
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef joupee het volgende:
[..]
goed hoor... 14.gifquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:27 schreef pimmeke076 het volgende:
Joep , al gelezen dat we niet meer gaan fietsen
Mietjes,8 uur werken bij de gamma is het zwaarst.
Voor bob maakte ze een one time uitzonderingquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:29 schreef joupee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Voor bob maakte ze een one time uitzondering
Met 4 jonge katten is het weinig feesten en veel opruimenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:00 schreef joupee het volgende:
[..]
zeggen niet veel.. schreeuwen....
khad dan ook behoorlijk gefeest en vrij weinig aan het opruimen gedaan
En dan als sub: Maar niet met Eixquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:04 schreef joupee het volgende:
[..]
misschien een nieuwe sig voor je: I fok all night long![]()
Ik maak ze niet hoor.quote:
Mn vader kon t al nietmeer aan, heeft ze aan n colleag gegeven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:37 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Met 4 jonge katten is het weinig feesten en veel opruimen
ik moet ook een nieuwe sigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:39 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En dan als sub: Maar niet met Eix![]()
Morgen gaan de eerste 3 wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:41 schreef Eix het volgende:
[..]
Mn vader kon t al nietmeer aan, heeft ze aan n colleag gegeven.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:45 schreef BObNL het volgende:
[..]
ik moet ook een nieuwe sig. Imberrr vond hem niet meer zo grappig na vorige week. Nu is die niet leuk meer
![]()
niet echt .quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:50 schreef Ayaxola het volgende:
Is het een dooie boel hier?
Maar ook geen fastchatquote:
dikgedrukt ? Weet niet wat voor kleur jij je tekst in je browser heb gegevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:54 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Had ie het zwart gedrukt moeten doen![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:56 schreef BObNL het volgende:
[..]
Maar snapte het punt niet. Wel leuk van jag iddZou verplicht moeten blijven
Rotterdam is ook een kut eind weg, anders had ik wel mee gewild, maar nu houd het denk ik op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
Heb zin om te gaan poolen maar is niemand om nu mee te gaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Rotterdam is ook een kut eind weg, anders had ik wel mee gewild, maar nu houd het denk ik op.
Ik kan helemaal niet poolenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
![]()
* Casparovvv woont in Berkel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef BObNL het volgende:
![]()
Ik ook niet. Maar het altijd wel gezellig daar met een biertje erbijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet poolendus ik zou ook al niet kunnen
poolen is relax, of je het kunt boeit nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het altijd wel gezellig daar met een biertje erbij![]()
wel je eigen stok keu menemenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv woont in Berkel.
Ome Ab, over een half uur?
Dat biertje..... daar heb ik geen pooltafel voor nodigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:04 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het altijd wel gezellig daar met een biertje erbij![]()
Je hoeft het ook niet te kunnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:03 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet poolendus ik zou ook al niet kunnen
ben je er wel eens geweest?quote:
Ik kan er ook niks van. Na dat akkefietje met die tafel heb ik t toch maar opgegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Ben je zo wanhopig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef BObNL het volgende:
ik ga ff de vuilnisbak van men buurmeisje binnenhalen
dan moet jouw buurmeisje iets speciaals hebbenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef BObNL het volgende:
Wtf, van je buurmeisje? Viespeuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef BObNL het volgende:
Wie wat waar ? ik ga altijd in een caffétje. De keu's zijn daar niet van bijzondere kwalitijdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ben je er wel eens geweest?
volgens mij is hun materiaal ook goed te doen
wanneer kwam die ook alweer uit?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks van. Na dat akkefietje met die tafel heb ik t toch maar opgegeven.Ik heb wel eens een bal het zwembad in gestoten maarja meer ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een telefoon met mijn huisnummer , of ik heel lief even der vuilnisbak binnen wil halenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:08 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
dan moet jouw buurmeisje iets speciaals hebben![]()
Ik heb een te lange stop gehouden. ik niet echt meerquote:ik kan wel aardig poolen btw
Ah dat is de nieuwe strategie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:07 schreef BObNL het volgende:
Ik ga het binnenkort leren. Als de dudes waarmee ik zou gaan poolen ook eens daadwerkelijk een datum prikkenquote:
whehe zeg ik ook altijd tegen een meisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort leren. Als de dudes waarmee ik zou gaan poolen ook eens daadwerkelijk een datum prikken.
de keu's bij ome ab zijn recht, er zitten geen sigarettenplekken in het laken en de ballen zijn nog rond en compleetquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wie wat waar ? ik ga altijd in een caffétje. De keu's zijn daar niet van bijzondere kwalitijd![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:09 schreef BObNL het volgende:
[..]
Wie wat waar ? ik ga altijd in een caffétjecafeetje. De keu's zijn daar niet van bijzondere kwalitijd kwaliteit![]()
"Meid"quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef BObNL het volgende:
[..]
whehe zeg ik ook altijd tegen een meid, ik leer het je wel
![]()
vrouwen die poolenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ga het binnenkort leren. Als de dudes waarmee ik zou gaan poolen ook eens daadwerkelijk een datum prikken.
Ik woon in rotterdam zuid, Het is eet caffé concordia. Nouja keu's zelf zijn okequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
de keu's bij ome ab zijn recht, er zitten geen sigarettenplekken in het laken en de ballen zijn nog rond en compleet
het is in Berkel trouwens. Waar in Rdam woon je?
zo beterquote:"Meid"
is dat een stille hint?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is dat een stille hint?
Imberr wil ook leren hoe ze die keu gebruiken moet!![]()
onderschriftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik wijs hem op zijn gebrekkige nederlands
ken ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef BObNL het volgende:
[..]
Ik woon in rotterdam zuid, Het is eet caffé concordia. Nouja keu's zelf zijn okemaar die stootkoppem ( naam ff kwijt ) niet echt meer
![]()
[..]
zo beter![]()
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar je hebt toch tieten en een kont
nu je het zegt, idd.quote:
Tegenwoordig is dat toch allemaal Plug en Play?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:14 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
is dat een stille hint?
Imberr wil ook leren hoe ze die keu gebruiken moet!![]()
Je kon het weer niet laten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat wist ik, was meer een stimulance.quote:
Je vergat iets.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
Breezer volk is leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ken ik niet.
Bij ome ab zit er breezervolk in het weekend, dus daar ben ik beperkt tot zondagmiddag en ma.- do. avond.
het is 'tquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
caffé.. ja ik weet t..
voor BOb: t is dus café
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ok
Maarre, mijn provider blokkeerd jouw fotoboek. Het is een provider die sites met vrouwelijk schoonheid etc. blokkeerd. (klein broertje op internet)
wat voor foto's staan daar in?
Zoiets:quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:21 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ok
Maarre, mijn provider blokkeerd jouw fotoboek. Het is een provider die sites met vrouwelijk schoonheid etc. blokkeerd. (klein broertje op internet)
wat voor foto's staan daar in?
never mindquote:
Steamyquote:
2 smilieposts achter elkaar!quote:
Best lekker hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ja zegik heb geen toestemming gegeven om die foto hier te plaatsen! weg ermee!
Ach het is geen lelijke foto om naar te kijken toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
ik heb je fotoboek al eens gezien hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:25 schreef Imberr het volgende:
Wij dachten hetzelfdequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:26 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Ach het is geen lelijke foto om naar te kijken toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |