met wie ga je naar italie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:01 schreef brainster het volgende:
[..]
Zowaar iets nuttigs. Wat dingetjes regelen voor mijn vakantie naar Italië, wat boodschapjes, en nog naar een vriend.
En nu ben ik dus weg
ach das ook leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga helemaal niks doen vandaag. Waarschijnlijk nog wat films kijken die ik nog moet zien ofzeau....
Nee, ik verveel me gewoon.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 10:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach das ook leuk
tis hier wel rustig trouwens. liggen die mietjes van een pubers nog te slapen ofzo.
Goeiesmorgens deze morgenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:05 schreef Eix het volgende:
Goeiemorgen.
Hoi Mohammed, den PUBSC opperneger![]()
Omdat ik me verveel en een stapeltje films nog moet kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:03 schreef -Mo- het volgende:
Waarom ga je The Ring overdag kijken?
Morguh trouwens
Welke films moet je nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Omdat ik me verveel en een stapeltje films nog moet kijken.
Zijn negers schaars ofzo, als ze al niet meer in Zwolle & Limburg voorkomen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Alsof er negers wonen in limburg.
Tsja, bedreigde soort hè.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:11 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Zijn negers schaars ofzo, als ze al niet meer in Zwolle & Limburg voorkomen?
Giro 555, red de neger!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:15 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Moeten we nu een actie 'Red de Neger' starten ofzo?
Hotel Rwandaquote:
Ja...én in Limburg natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:24 schreef brainster het volgende:
[..]
En dan? Met al dat geld negers overhalen om in zwolle te gaan wonen?
Giro 666, red Limburg vd negers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja...én in Limburg natuurlijk
Vóóral in Limburg eigenlijk
Omdat negers cool zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef avotar het volgende:
Waarom moeten negers gered worden dan?
Jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Alsof er negers wonen in limburg.
Dat moet je Mohammed vragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef avotar het volgende:
We worden bedreigdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:35 schreef avotar het volgende:
is dat zo.. hoe zo dat dan..?quote:
HEEEEEEHOEZZZZUT?!!?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:51 schreef Imberr het volgende:
middag iedereen![]()
schiet niet echt op hier he
Moet je eens in Zwolle op het station kijken als de trein naar Rotterdam CS binnen komt druppelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
We komen niet meer voor in Zwolle & Limburg![]()
Oh, dus dáár zaten ze al die tijd verstoptquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Moet je eens in Zwolle op het station kijken als de trein naar Rotterdam CS binnen komt druppelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |