+ peuken!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier en tieten!
PP. Het is geen nationale Vertel-heel fok-anouk's-cupmaat-dag!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jij hebt echt wel meer dan Cup B, Nouk!
niet? wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
PP. Het is geen nationale Vertel-heel fok-anouk's-cupmaat-dag!
Niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
PP. Het is geen nationale Vertel-heel fok-anouk's-cupmaat-dag!
dikke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb bier en tieten heb ik ook al.
daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Nouk het volgende:
Grote tieten zou eigenlijk veel logischer zijn.
ja hallo, drenthe hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Nouk het volgende:
Grote tieten zou eigenlijk veel logischer zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja hallo, drenthe hè.
logica word daar niet als erg logisch gezien!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier en tieten!
Quote van de dag!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
logica word daar niet als erg logisch gezien!
Ik ook!!! Wij zijn tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb bier en tieten heb ik ook al.
en Yvonne heeft de rest gesloten.... echt een man hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:53 schreef anti-virus het volgende:
jah alle mods zijn man
en tieten zijn geil
en dan tot de ontdekking komen dat er geen foto's van dikke tieten staan. de arme zieltjes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
zie de views gaan!
Ik dacht wel dat ik je hier zou vindenquote:
tja, het is net een gemiddeld B&H topic...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en dan tot de ontdekking komen dat er geen foto's van dikke tieten staan. de arme zieltjes!
Maar aan wie wilde je me nu koppelen?quote:
scheelt niet veelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
en Yvonne heeft de rest gesloten.... echt een man he
ben jij er ook nog...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik je hier zou vinden
Grapje.. maar mag ik hier nu niet posten?![]()
Van mij wel. Jij bent ook tof namelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik je hier zou vinden
Grapje.. maar mag ik hier nu niet posten?![]()
Nou hij voldoet overal wel aan denk ik! alleen aspect 6 moet je zelf maar testen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar aan wie wilde je me nu koppelen?
Is hij:
1. Man
2. Ouder dan 24
3. Jonger dan 30
4. Langer dan 1.80m
5. Knap
6. Goed in bed
Zo ja, doe es een fotootje plaatsen?
maar heeft ze ook peuken, bier en tieten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mij wel. Jij bent ook tof namelijk.
doe ff een foto van TC... aan de leeftijd kunnen we wel wat verdoezelen.. of issie nu def van Saawquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Is hij:
1. Man
2. Ouder dan 24
3. Jonger dan 30
4. Langer dan 1.80m
5. Knap
6. Goed in bed
Ja er voldoet wel iemand... Het jammere is dat jij niet aan zijn eisen voldoet. Hoor ik net uit betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Is hij:
1. Man
2. Ouder dan 24
3. Jonger dan 30
4. Langer dan 1.80m
5. Knap
6. Goed in bed
Ja, alledrie hoor. Goedgekeurd door mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
maar heeft ze ook peuken, bier en tieten?
nouja, die laatste wel als het goed is
tot punt 4 gaat t goed, 5 en 6 zou ik niet weten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Is hij:
1. Man
2. Ouder dan 24
3. Jonger dan 30
4. Langer dan 1.80m
5. Knap
6. Goed in bed
TC heeft ze allang uitgeprobeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe ff een foto van TC... aan de leeftijd kunnen we wel wat verdoezelen.. of issie nu def van Saaw
TC is niet langer dan 1.80mquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe ff een foto van TC... aan de leeftijd kunnen we wel wat verdoezelen.. of issie nu def van Saaw
Ballonnen!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:57 schreef Nouk het volgende:
Wel een beetje ontopic blijven he.
Dat ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
TC heeft ze allang uitgeprobeerd
Ben jij er ook nog... niet té enthousiast he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ben jij er ook nog...
neej mag je niet, je hebt een relatie
wat moet ik in godesnaam met een foto van weber?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou hij voldoet overal wel aan denk ik! alleen aspect 6 moet je zelf maar testen.
PP, jij foto van weber? Weet niet of ie t op prijs stelt als we t hier zo neerpleuren?
foto!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Rixxx het volgende:
zo is het deze uiteindelijk toch geworden![]()
Ik heb me (na een jaar lang regelmatig het forum te lezen) toch maar een geregistreerd!
En aangezien dit een reeks is die ik altijd volg laat ik er meteen maar een post achter![]()
Hoi aan iedereen! en ja ik ben single
Het beviel niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
TC heeft ze allang uitgeprobeerd
hoiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Rixxx het volgende:
zo is het deze uiteindelijk toch geworden![]()
Ik heb me (na een jaar lang regelmatig het forum te lezen) toch maar een geregistreerd!
En aangezien dit een reeks is die ik altijd volg laat ik er meteen maar een post achter![]()
Hoi aan iedereen! en ja ik ben single
Was jij niet diegene die hem als achtergrond had?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat moet ik in godesnaam met een foto van weber?
OMG.......quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja er voldoet wel iemand... Het jammere is dat jij niet aan zijn eisen voldoet. Hoor ik net uit betrouwbare bron.
nou dan ist goedquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, alledrie hoor. Goedgekeurd door mij.
Hij staat op de foto van t GPD Christine!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wat moet ik in godesnaam met een foto van weber?
Wel peuken en tieten ja. En ik ben dus tof volgens Christinequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
maar heeft ze ook peuken, bier en tieten?
nouja, die laatste wel als het goed is
Een kabouter met een grote bek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
serieus?.
is dat zo'n kabouter?
Welke is het?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:00 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hij staat op de foto van t GPD Christine!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG.......
IK KEN JOU!!!!!
AAAAAAAHRGGGGG![]()
En hoe was ie vroeger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG.......
IK KEN JOU!!!!!
AAAAAAAHRGGGGG![]()
Yeuy ook goedgekeurd door Twisted_fokquote:
dank jequote:
Wat was de lengte van zijn lul en hoe presteerde hij in bed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
[..]
1.78 ofzo volgens mij. Ik weet het niet. Weet jij het nog, MissBliss?
21cm, prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat was de lengte van zijn lul en hoe presteerde hij in bed?
Niet superlang nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
[..]
1.78 ofzo volgens mij. Ik weet het niet. Weet jij het nog, MissBliss?
en likt ie idd net zo goed als ie beweertquote:
Fuck man, hoe lang wist je dat al??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel! De goeie oude tijd met Jalving en Van Strien enz. enz.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel! De goeie oude tijd met Jalving en Van Strien enz. enz.
uhm, een paar maand al...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Fuck man, hoe lang wist je dat al??
Ik kom er net pas achter.
Oké, nu nog het linkje zoeken.... ik laat het zo weten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef Nouk het volgende:
Weber, is de voorste!
die heeft iequote:
Zo lang is TCs lul dus. Voor de geintresseerden.quote:8------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------D
ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nog niet ik lees dr net een paarbinnenkort heb ik wel voorkeuren denk ik.
tja, op 1600x1200 stelt dat niet zo veel voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo lang is TCs lul dus. Voor de geintresseerden.
Heeh heeh rustig eens even!quote:
Op 1024x768 moet het ongeveer kloppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, op 1600x1200 stelt dat niet zo veel voor.
Je hebt al lang genoeg gelurkt, tijd voor actiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef Rixxx het volgende:
[..]
Heeh heeh rustig eens even!![]()
Ik ben allang blij dat ik het registreren overleefd heb, fotoboek komt nog wel.
alles op zijn tijd![]()
Dankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is nu kort, en hij is best wel knap hoor. Echt een leuke jongen.
Lang haar gehad dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is nu kort, en hij is best wel knap hoor. Echt een leuke jongen.
ach ik ben pas een half uurtje aangemeld dus dat zal wel nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Ynske het volgende:
@rixxxx
had jij vanmiddag niet in je sig staan van euhm vini vici maxima nogwattes?
Tussen jou en mij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Jammer dat het nooit wat is geworden tussen ons.
Oww backoff...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie is wel jouw type dan? Justin Eelman zeker... Of Sander Fonhof.
kunst bloemen!quote:
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww backoff...
Ik zou niet eens meer weten hoe die eruit zien.
ehm, right....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Anthraxx het volgende:
Nicht.
OMG doe dat maar niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...
Bloemen in het haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Iemand zonder bloemen en zonder spiegelzonnebril. En die wat minder josti-achtig lacht.
Whehe, die post hier nooit trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG doe dat maar niet...
Edit:
Fotoboek van Jalving
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Nouk het volgende:
Als je met tranceptor hebt geneukt heb je cht geen recht van spreke meer hoor, en al helemaal niet over Weber.
ik zie het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Yepsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij weet op welke foto ik doel he?
Maar........ ik was niet eens op zoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.
Ach... who caresquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps
[..]
Maar........ ik was niet eens op zoek
Ik weet heus wel dat het niet zo goed staat op mn cv trouwens
Ik niet neequote:
Deze was verdomd grappigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Degene die ooit heeft bedacht dat inside-jokes niet grappig waren, was niet grappig.
Dat kon niet neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Behalve dan die bloemen he. Dat kon écht niet.
Weggejaagd?quote:
Uhuhquote:
een fotoboek in elkaar aan het prutsenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef Rixxx het volgende:
[..]
een fotoboek in elkaar aan het prutsen
ShowChat is taking overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben kinda single... dus waarom niet..
Kinda?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben kinda single... dus waarom niet..
Ik had het niet over timbobquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kinda? [afbeelding]
Hoest met timbob?
"Just friends" met timbob?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het niet over timbob.
Maar het gaat goed met hem.
Eigenlijk moeten alle slowchattopics ShowChat worden, ShowChat is tofquote:
Over wie dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het niet over timbob.
Maar het gaat goed met hem.
Precies! En wij hadden ook de tofste meetings enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten alle slowchattopics ShowChat worden, ShowChat is tof
De mimimeets zijn gezellig.... de rest moet ik nog ervarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies! En wij hadden ook de tofste meetings enzo.
Wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond jullie juist wel een leuk stelletje. Maar heb je iemand op het oog nu?
Vooral dat jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies! En wij hadden ook de tofste meetings enzo.
Een jongen die ik al mijn hele leven ken.quote:
Uhuh, zeer toffe mensen allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Stormloopmeetings
Maar alle leuke mensen waren er.
Dat is altijd lastig, ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een jongen die ik al mijn hele leven ken.
Lastige zaak.
Wil geen vriendschap op het spel zetten.
-kuch-quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Stormloopmeetings
Maar alle leuke mensen waren er.
En later ook bij die minimeet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, zeer toffe mensen allemaal
Ohjee, ik ben niet zo goed in serieuze postsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een jongen die ik al mijn hele leven ken.
Lastige zaak.
Wil geen vriendschap op het spel zetten.
Maar aan de andere kant vind ik dat ik een beetje te goed ben geworden in het vrienden zijn met jongens.... tijd voor wat anders... ik weet niet.
Die heb ik nog niet... ik laat het voorlopig zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig, ja.
Vooral als je hem zo lang kent... what is your strategy?
Welke minimeet erna?quote:
Ik weet niet... hij is daar nooit zo mee bezig eigenlijk. Maar uh... Ik weet het gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohjee, ik ben niet zo goed in serieuze posts
Maar idd, lastig hoor![]()
Tja, als je hem écht leuk vind.. zou ik er wel voor gaan. Heb je wel een idee hoe hij erover denkt of niet?
Ik bedoelde die keer dat wij samen gingen shoppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke minimeet erna?
Heb ik iets gemist? Ik weet alleen nog de singles-meet
*kijkt naar TT* hey toevallig
* Checkt fotoboek en ontdekt geen foto van ook maar iets onder de schouders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke minimeet erna?
Heb ik iets gemist? Ik weet alleen nog de singles-meet
*kijkt naar TT* hey toevallig
OMGquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde die keer dat wij samen gingen shoppen.
Moeten we snel nog eens doen.
Ze zitten er hoor, geloof mequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
* Checkt fotoboek en ontdekt geen foto van ook maar iets onder de schouders.
* HenryHill voelt zich genaaid![]()
Da's ongetwijfeld heel fijn voor jou, maar wat koop ik daar nou voor?quote:
Aha, tja ik weet het ook niet. Afwachten dan maar, misschien als de situatie er naar is gebeurt het vanzelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet niet... hij is daar nooit zo mee bezig eigenlijk. Maar uh... Ik weet het gewoon echt niet.
Ik ken hem te lang... Weetje wat het is... Ik heb foto's thuis liggen dat we samen in een badje zitten enzo... maakt het allemaal een stukje minder spannend enzo.
"Afwachten" is een advies wat in de meeste gevallen werkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, tja ik weet het ook niet. Afwachten dan maar, misschien als de situatie er naar is gebeurt het vanzelf
Sorry voor het slechte advies
Ja ik wacht wel op hemquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, tja ik weet het ook niet. Afwachten dan maar, misschien als de situatie er naar is gebeurt het vanzelf
Sorry voor het slechte advies
Als je ze zou zien op een foto kocht je er nog niks voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Da's ongetwijfeld heel fijn voor jou, maar wat koop ik daar nou voor?![]()
Ik heb het ook ontelbare keren tegen jou gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:49 schreef Christine het volgende:
[..]
"Afwachten" is een advies wat in de meeste gevallen werkt.
Nee, dat niet idd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je ze zou zien op een foto kocht je er nog niks voor
En je punt is? Je wilt gewoon tieten kijken? US is de andere kant opquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het ook ontelbare keren tegen jou gezegd volgens mij
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef Christine het volgende:
[..]
En nu moet ik weer afwachten. Hij gaat een week naar belgië.
Net of je daar wel in staatquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En je punt is? Je wilt gewoon tieten kijken? US is de andere kant op![]()
Absoluut.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]shit zeg...
Mja wat in het vat zit verzuurt niet
Die date komt er wel.
Oi.. er zit een slotje op je fotoboek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:49 schreef Rixxx het volgende:
Zo hier laat ik het maar bij, het is bedtijd voor dit jongentje![]()
truste iedereen!
wtfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Is hij:
1. Man
2. Ouder dan 24
3. Jonger dan 30
4. Langer dan 1.80m
5. Knap
6. Goed in bed
Oh specifiek mijn tieten?quote:
Trouwens, je hebt volgens mij een beetje een ongenuanceerd beeld van mij... net alsof ik alleen maar op tieten kick...quote:
Daar is het fok voor. Dé broedplaats voor ongenuanceerde beelden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Trouwens, je hebt volgens mij een beetje een ongenuanceerd beeld van mij... net alsof ik alleen maar op tieten kick...![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Absoluut.
En hij is nog steeds leuk.
Ik heb net besloten dat ik niet meer op jouw tieten kick... dusse, lekker puhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh specifiek mijn tieten?
Wat Christine zegt
Deed je dat dan??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat ik niet meer op jouw tieten kick... dusse, lekker puh![]()
Ach ja... nuances zijn voor nerdsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Deed je dat dan??
Wat ongenuanceerd van je.
Een nieuwe? Die ene heb ik al gezien hequote:
Oh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:00 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat ik niet meer op jouw tieten kick... dusse, lekker puh![]()
Juist niet.... wanneer leer je het nou.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:01 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ach ja... nuances zijn voor nerds![]()
Nee, die met die mooie ogen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een nieuwe? Die ene heb ik al gezien he![]()
Laat maar zien danquote:
Hey, wat nouquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Juist niet.... wanneer leer je het nou.
21 cm diep??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:09 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Hey, wat nou![]()
Jij bent altijd degene die mannen alleen maar als sex-object ziet![]()
Ik zoek juist diepgang in een relatie...
Dat red je niet hoor.quote:
Christine! Je niveau, wat doe je?quote:
Eén woord: bier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Christine! Je niveau, wat doe je?
Een kont heb ik ook ja. En tieten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:11 schreef klabbakus het volgende:
geef mij maar een lekkere kont btw
ipv 'tieten' :/
denigrerend woord btw, respect voor de vrouw!
Zeg, krijg ik die foto nog?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:11 schreef klabbakus het volgende:
ipv 'tieten'![]()
En dan zeggen ze wat over mij...quote:
Had ik kunnen wetenquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Had ik kunnen weten![]()
Ik ben nuchter enzo
Borsten is een stom woord. Zeg jij ook vagina?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:11 schreef klabbakus het volgende:
ipv 'tieten'![]()
Jajaquote:
Penis.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Borsten is een stom woord. Zeg jij ook vagina?
Cunnilingusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Penis.
Coïtus.
Geslachtsgemeenschap.
Fellatioquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cunnilingus
[dat woord voor pijpen]![]()
I guessquote:
die heb ik serieus geen goeie op dit moment op deze PCquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat doe je
Nou, mail ff die foto... kom op.
Aandringen? Damn, ik merk wel dat je me niet kent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:19 schreef klabbakus het volgende:
[..]
die heb ik serieus geen goeie op dit moment op deze PC
maar je blijft zo aandringen!, maak me gek!![]()
als je dat met 1 pic kan zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Aandringen? Damn, ik merk wel dat je me niet kent.
Maar jij zegt mijn ideale man te zijn, dan wil ik wel bewijs zien natuurlijk.
lolquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, maar met 1 pic kan ik wel zeggen of je door bent naar de volgende ronde of niet.
Ook niet de moeite kan ik je vast vertellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:11 schreef QyRoZ het volgende:
Tieten! Waar? En ik ga niet teruglezen.
Geen idee waarom jij je bed uitkomtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:21 schreef QyRoZ het volgende:
Pfffffff, doe ik daar al die moeite van wakker worden voor?
Mogguhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:00 schreef Mukie het volgende:
fijne avond gehad allemaal?
Filmpje kijken (the machinist) en laptop proberen te repareren van een vriendin, maar de hd was idd dood. Kon dr nix meer vanaf halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh
Lekker rustig gedaan
en jij?
Muuk houdt het liever bij b/c.quote:
tja maar als je ze hebt ga je er ook niet zo in snijden is t nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muuk houdt het liever bij b/c.
Handvol, alles wat ernaast gaat is sowieso zonde![]()
Geen eens met verloop kabel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Filmpje kijken (the machinist) en laptop proberen te repareren van een vriendin, maar de hd was idd dood. Kon dr nix meer vanaf halen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja maar als je ze hebt ga je er ook niet zo in snijden is t niet
miss stond er geen XP opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen eens met verloop kabel?
Of een bootable CD van XP? Daarmee lukt het me altijd![]()
Sommigen worden al weer bijna wakkerquote:
Eenschquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muuk houdt het liever bij b/c.
Handvol, alles wat ernaast gaat is sowieso zonde![]()
In snijden???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja maar als je ze hebt ga je er ook niet zo in snijden is t niet
omdat ik er niet van houd om aan me te laten prutsen (mits het om gezondheidsredenen noodzakelijk is)quote:
is het je vriendin al???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eensch
(zit ik met een 'vriendin' die cup D heeft)
al geprobeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen eens met verloop kabel?
Of een bootable CD van XP? Daarmee lukt het me altijd![]()
rukken doe je maar lekker zelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het over een bootable XP cd
Zal mij het rukken wat er op stond![]()
die kun je altijd wel proberenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het over een bootable XP cd
Zal mij het rukken wat er op stond![]()
vriendin van me had cup f en maatje 34.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik er niet van houd om aan me te laten prutsen (mits het om gezondheidsredenen noodzakelijk is)
ik haat XPquote:
daar kan ik nog inkomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
vriendin van me had cup f en maatje 34.
Had ze toch maar wat kleiner later maken, direct minder rugpijn, geen inslijtingen meer van de bh
Ik vinnut wel handigquote:
Teveel gesport?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had cup c
wat ik zo grappig vind is dat ik 98 se2, ME en XP al om zeep geholpen heb (niet bewustquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vinnut wel handig
Beter dan ME, 98 2nd etc
Ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik zo grappig vind is dat ik 98 se2, ME en XP al om zeep geholpen heb (niet bewust) en dat het me met 2000 nog niet gelukt is
teveel bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sporten gaat tegen mijn principes in![]()
Ben gewoon een lekker wijf voor een kerelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
teveel bier?
of metabolen (of hoe noem je die sjit)
zie de haakjes eromheenquote:
ok tis wat jij wiltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben gewoon een lekker wijf voor een kerel![]()
Hoe lang gaat dat duren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zie de haakjes eromheenbetekend: vriendin in wording
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |