Oké, nu nog het linkje zoeken.... ik laat het zo weten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef Nouk het volgende:
Weber, is de voorste!
die heeft iequote:
Zo lang is TCs lul dus. Voor de geintresseerden.quote:8------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------D
ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nog niet ik lees dr net een paarbinnenkort heb ik wel voorkeuren denk ik.
tja, op 1600x1200 stelt dat niet zo veel voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo lang is TCs lul dus. Voor de geintresseerden.
Heeh heeh rustig eens even!quote:
Op 1024x768 moet het ongeveer kloppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, op 1600x1200 stelt dat niet zo veel voor.
Je hebt al lang genoeg gelurkt, tijd voor actiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef Rixxx het volgende:
[..]
Heeh heeh rustig eens even!![]()
Ik ben allang blij dat ik het registreren overleefd heb, fotoboek komt nog wel.
alles op zijn tijd![]()
Dankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is nu kort, en hij is best wel knap hoor. Echt een leuke jongen.
Lang haar gehad dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is nu kort, en hij is best wel knap hoor. Echt een leuke jongen.
ach ik ben pas een half uurtje aangemeld dus dat zal wel nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Ynske het volgende:
@rixxxx
had jij vanmiddag niet in je sig staan van euhm vini vici maxima nogwattes?
Tussen jou en mij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Jammer dat het nooit wat is geworden tussen ons.
Oww backoff...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie is wel jouw type dan? Justin Eelman zeker... Of Sander Fonhof.
kunst bloemen!quote:
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww backoff...
Ik zou niet eens meer weten hoe die eruit zien.
ehm, right....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Anthraxx het volgende:
Nicht.
OMG doe dat maar niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...
Bloemen in het haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Iemand zonder bloemen en zonder spiegelzonnebril. En die wat minder josti-achtig lacht.
Whehe, die post hier nooit trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG doe dat maar niet...
Edit:
Fotoboek van Jalving
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Nouk het volgende:
Als je met tranceptor hebt geneukt heb je cht geen recht van spreke meer hoor, en al helemaal niet over Weber.
ik zie het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Yepsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij weet op welke foto ik doel he?
Maar........ ik was niet eens op zoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.
Ach... who caresquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps
[..]
Maar........ ik was niet eens op zoek
Ik weet heus wel dat het niet zo goed staat op mn cv trouwens
Ik niet neequote:
Deze was verdomd grappigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Degene die ooit heeft bedacht dat inside-jokes niet grappig waren, was niet grappig.
Dat kon niet neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Behalve dan die bloemen he. Dat kon écht niet.
Weggejaagd?quote:
Uhuhquote:
een fotoboek in elkaar aan het prutsenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef Rixxx het volgende:
[..]
een fotoboek in elkaar aan het prutsen
ShowChat is taking overquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben kinda single... dus waarom niet..
Kinda?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ben kinda single... dus waarom niet..
Ik had het niet over timbobquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kinda? [afbeelding]
Hoest met timbob?
"Just friends" met timbob?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het niet over timbob.
Maar het gaat goed met hem.
Eigenlijk moeten alle slowchattopics ShowChat worden, ShowChat is tofquote:
Over wie dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had het niet over timbob.
Maar het gaat goed met hem.
Precies! En wij hadden ook de tofste meetings enzo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten alle slowchattopics ShowChat worden, ShowChat is tof
De mimimeets zijn gezellig.... de rest moet ik nog ervarenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies! En wij hadden ook de tofste meetings enzo.
Wel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond jullie juist wel een leuk stelletje. Maar heb je iemand op het oog nu?
Vooral dat jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies! En wij hadden ook de tofste meetings enzo.
Een jongen die ik al mijn hele leven ken.quote:
Uhuh, zeer toffe mensen allemaalquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Stormloopmeetings
Maar alle leuke mensen waren er.
Dat is altijd lastig, ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een jongen die ik al mijn hele leven ken.
Lastige zaak.
Wil geen vriendschap op het spel zetten.
-kuch-quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Stormloopmeetings
Maar alle leuke mensen waren er.
En later ook bij die minimeet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhuh, zeer toffe mensen allemaal
Ohjee, ik ben niet zo goed in serieuze postsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een jongen die ik al mijn hele leven ken.
Lastige zaak.
Wil geen vriendschap op het spel zetten.
Maar aan de andere kant vind ik dat ik een beetje te goed ben geworden in het vrienden zijn met jongens.... tijd voor wat anders... ik weet niet.
Die heb ik nog niet... ik laat het voorlopig zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig, ja.
Vooral als je hem zo lang kent... what is your strategy?
Welke minimeet erna?quote:
Ik weet niet... hij is daar nooit zo mee bezig eigenlijk. Maar uh... Ik weet het gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ohjee, ik ben niet zo goed in serieuze posts
Maar idd, lastig hoor![]()
Tja, als je hem écht leuk vind.. zou ik er wel voor gaan. Heb je wel een idee hoe hij erover denkt of niet?
Ik bedoelde die keer dat wij samen gingen shoppen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke minimeet erna?
Heb ik iets gemist? Ik weet alleen nog de singles-meet
*kijkt naar TT* hey toevallig
* Checkt fotoboek en ontdekt geen foto van ook maar iets onder de schouders.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke minimeet erna?
Heb ik iets gemist? Ik weet alleen nog de singles-meet
*kijkt naar TT* hey toevallig
OMGquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde die keer dat wij samen gingen shoppen.
Moeten we snel nog eens doen.
Ze zitten er hoor, geloof mequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
* Checkt fotoboek en ontdekt geen foto van ook maar iets onder de schouders.
* HenryHill voelt zich genaaid![]()
Da's ongetwijfeld heel fijn voor jou, maar wat koop ik daar nou voor?quote:
Aha, tja ik weet het ook niet. Afwachten dan maar, misschien als de situatie er naar is gebeurt het vanzelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik weet niet... hij is daar nooit zo mee bezig eigenlijk. Maar uh... Ik weet het gewoon echt niet.
Ik ken hem te lang... Weetje wat het is... Ik heb foto's thuis liggen dat we samen in een badje zitten enzo... maakt het allemaal een stukje minder spannend enzo.
"Afwachten" is een advies wat in de meeste gevallen werkt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, tja ik weet het ook niet. Afwachten dan maar, misschien als de situatie er naar is gebeurt het vanzelf
Sorry voor het slechte advies
Ja ik wacht wel op hemquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, tja ik weet het ook niet. Afwachten dan maar, misschien als de situatie er naar is gebeurt het vanzelf
Sorry voor het slechte advies
Als je ze zou zien op een foto kocht je er nog niks voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:48 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Da's ongetwijfeld heel fijn voor jou, maar wat koop ik daar nou voor?![]()
Ik heb het ook ontelbare keren tegen jou gezegd volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:49 schreef Christine het volgende:
[..]
"Afwachten" is een advies wat in de meeste gevallen werkt.
Nee, dat niet idd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je ze zou zien op een foto kocht je er nog niks voor
En je punt is? Je wilt gewoon tieten kijken? US is de andere kant opquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het ook ontelbare keren tegen jou gezegd volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |