Oww backoff...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie is wel jouw type dan? Justin Eelman zeker... Of Sander Fonhof.
kunst bloemen!quote:
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww backoff...
Ik zou niet eens meer weten hoe die eruit zien.
ehm, right....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Anthraxx het volgende:
Nicht.
OMG doe dat maar niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...
Bloemen in het haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Iemand zonder bloemen en zonder spiegelzonnebril. En die wat minder josti-achtig lacht.
Whehe, die post hier nooit trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG doe dat maar niet...
Edit:
Fotoboek van Jalving
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Nouk het volgende:
Als je met tranceptor hebt geneukt heb je cht geen recht van spreke meer hoor, en al helemaal niet over Weber.
ik zie het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Yepsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij weet op welke foto ik doel he?
Maar........ ik was niet eens op zoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.
Ach... who caresquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps
[..]
Maar........ ik was niet eens op zoek
Ik weet heus wel dat het niet zo goed staat op mn cv trouwens
Ik niet neequote:
Deze was verdomd grappigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Degene die ooit heeft bedacht dat inside-jokes niet grappig waren, was niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |