En hoe was ie vroeger?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG.......
IK KEN JOU!!!!!
AAAAAAAHRGGGGG![]()
Yeuy ook goedgekeurd door Twisted_fokquote:
dank jequote:
Wat was de lengte van zijn lul en hoe presteerde hij in bed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
[..]
1.78 ofzo volgens mij. Ik weet het niet. Weet jij het nog, MissBliss?
21cm, prima.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat was de lengte van zijn lul en hoe presteerde hij in bed?
Niet superlang nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
[..]
1.78 ofzo volgens mij. Ik weet het niet. Weet jij het nog, MissBliss?
en likt ie idd net zo goed als ie beweertquote:
Fuck man, hoe lang wist je dat al??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel! De goeie oude tijd met Jalving en Van Strien enz. enz.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jawel! De goeie oude tijd met Jalving en Van Strien enz. enz.
uhm, een paar maand al...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Fuck man, hoe lang wist je dat al??
Ik kom er net pas achter.
Oké, nu nog het linkje zoeken.... ik laat het zo weten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef Nouk het volgende:
Weber, is de voorste!
die heeft iequote:
Zo lang is TCs lul dus. Voor de geintresseerden.quote:8------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------D
ben benieuwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:03 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nog niet ik lees dr net een paarbinnenkort heb ik wel voorkeuren denk ik.
tja, op 1600x1200 stelt dat niet zo veel voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo lang is TCs lul dus. Voor de geintresseerden.
Heeh heeh rustig eens even!quote:
Op 1024x768 moet het ongeveer kloppenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, op 1600x1200 stelt dat niet zo veel voor.
Je hebt al lang genoeg gelurkt, tijd voor actiequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef Rixxx het volgende:
[..]
Heeh heeh rustig eens even!![]()
Ik ben allang blij dat ik het registreren overleefd heb, fotoboek komt nog wel.
alles op zijn tijd![]()
Dankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is nu kort, en hij is best wel knap hoor. Echt een leuke jongen.
Lang haar gehad dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is nu kort, en hij is best wel knap hoor. Echt een leuke jongen.
ach ik ben pas een half uurtje aangemeld dus dat zal wel nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:01 schreef Ynske het volgende:
@rixxxx
had jij vanmiddag niet in je sig staan van euhm vini vici maxima nogwattes?
Tussen jou en mij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Jammer dat het nooit wat is geworden tussen ons.
Oww backoff...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wie is wel jouw type dan? Justin Eelman zeker... Of Sander Fonhof.
kunst bloemen!quote:
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Oww backoff...
Ik zou niet eens meer weten hoe die eruit zien.
ehm, right....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Anthraxx het volgende:
Nicht.
OMG doe dat maar niet...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Richard Jalving zie ik nog regelmatig. Zal eens zeggen dat ik je tegen ben gekomen...
Bloemen in het haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Iemand zonder bloemen en zonder spiegelzonnebril. En die wat minder josti-achtig lacht.
Whehe, die post hier nooit trouwens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef Christine het volgende:
[..]
OMG doe dat maar niet...
Edit:
Fotoboek van Jalving
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Nouk het volgende:
Als je met tranceptor hebt geneukt heb je cht geen recht van spreke meer hoor, en al helemaal niet over Weber.
ik zie het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehe, die post hier nooit trouwens.
Yepsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij weet op welke foto ik doel he?
Maar........ ik was niet eens op zoekquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Miss, we kunnen wel inpakken zie ik.
Ach... who caresquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yeps
[..]
Maar........ ik was niet eens op zoek
Ik weet heus wel dat het niet zo goed staat op mn cv trouwens
Ik niet neequote:
Deze was verdomd grappigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Degene die ooit heeft bedacht dat inside-jokes niet grappig waren, was niet grappig.
Dat kon niet neequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Behalve dan die bloemen he. Dat kon écht niet.
Weggejaagd?quote:
Uhuhquote:
een fotoboek in elkaar aan het prutsenquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:28 schreef Rixxx het volgende:
[..]
een fotoboek in elkaar aan het prutsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |