Ook niet de moeite kan ik je vast vertellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:11 schreef QyRoZ het volgende:
Tieten! Waar? En ik ga niet teruglezen.
Geen idee waarom jij je bed uitkomtquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 07:21 schreef QyRoZ het volgende:
Pfffffff, doe ik daar al die moeite van wakker worden voor?
Mogguhquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:00 schreef Mukie het volgende:
fijne avond gehad allemaal?
Filmpje kijken (the machinist) en laptop proberen te repareren van een vriendin, maar de hd was idd dood. Kon dr nix meer vanaf halen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh
Lekker rustig gedaan
en jij?
Muuk houdt het liever bij b/c.quote:
tja maar als je ze hebt ga je er ook niet zo in snijden is t nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muuk houdt het liever bij b/c.
Handvol, alles wat ernaast gaat is sowieso zonde![]()
Geen eens met verloop kabel?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Filmpje kijken (the machinist) en laptop proberen te repareren van een vriendin, maar de hd was idd dood. Kon dr nix meer vanaf halen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja maar als je ze hebt ga je er ook niet zo in snijden is t niet
miss stond er geen XP opquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen eens met verloop kabel?
Of een bootable CD van XP? Daarmee lukt het me altijd![]()
Sommigen worden al weer bijna wakkerquote:
Eenschquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Muuk houdt het liever bij b/c.
Handvol, alles wat ernaast gaat is sowieso zonde![]()
In snijden???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
tja maar als je ze hebt ga je er ook niet zo in snijden is t niet
omdat ik er niet van houd om aan me te laten prutsen (mits het om gezondheidsredenen noodzakelijk is)quote:
is het je vriendin al???quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Eensch
(zit ik met een 'vriendin' die cup D heeft)
al geprobeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen eens met verloop kabel?
Of een bootable CD van XP? Daarmee lukt het me altijd![]()
rukken doe je maar lekker zelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het over een bootable XP cd
Zal mij het rukken wat er op stond![]()
die kun je altijd wel proberenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb het over een bootable XP cd
Zal mij het rukken wat er op stond![]()
vriendin van me had cup f en maatje 34.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik er niet van houd om aan me te laten prutsen (mits het om gezondheidsredenen noodzakelijk is)
ik haat XPquote:
daar kan ik nog inkomen...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
vriendin van me had cup f en maatje 34.
Had ze toch maar wat kleiner later maken, direct minder rugpijn, geen inslijtingen meer van de bh
Ik vinnut wel handigquote:
Teveel gesport?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:24 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had cup c
wat ik zo grappig vind is dat ik 98 se2, ME en XP al om zeep geholpen heb (niet bewustquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vinnut wel handig
Beter dan ME, 98 2nd etc
Ligt aan jezelfquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik zo grappig vind is dat ik 98 se2, ME en XP al om zeep geholpen heb (niet bewust) en dat het me met 2000 nog niet gelukt is
teveel bier?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sporten gaat tegen mijn principes in![]()
Ben gewoon een lekker wijf voor een kerelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
teveel bier?
of metabolen (of hoe noem je die sjit)
zie de haakjes eromheenquote:
ok tis wat jij wiltquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben gewoon een lekker wijf voor een kerel![]()
Hoe lang gaat dat duren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zie de haakjes eromheenbetekend: vriendin in wording
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |