+ peuken!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier en tieten!
PP. Het is geen nationale Vertel-heel fok-anouk's-cupmaat-dag!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
Jij hebt echt wel meer dan Cup B, Nouk!
niet? wanneer is dat dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
PP. Het is geen nationale Vertel-heel fok-anouk's-cupmaat-dag!
Niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
PP. Het is geen nationale Vertel-heel fok-anouk's-cupmaat-dag!
dikke?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb bier en tieten heb ik ook al.
daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Nouk het volgende:
Grote tieten zou eigenlijk veel logischer zijn.
ja hallo, drenthe hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:50 schreef Nouk het volgende:
Grote tieten zou eigenlijk veel logischer zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja hallo, drenthe hè.
logica word daar niet als erg logisch gezien!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Bier en tieten!
Quote van de dag!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
logica word daar niet als erg logisch gezien!
Ik ook!!! Wij zijn tof.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:48 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb bier en tieten heb ik ook al.
en Yvonne heeft de rest gesloten.... echt een man hequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:53 schreef anti-virus het volgende:
jah alle mods zijn man
en tieten zijn geil
en dan tot de ontdekking komen dat er geen foto's van dikke tieten staan. de arme zieltjes!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
zie de views gaan!
Ik dacht wel dat ik je hier zou vindenquote:
tja, het is net een gemiddeld B&H topic...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
en dan tot de ontdekking komen dat er geen foto's van dikke tieten staan. de arme zieltjes!
Maar aan wie wilde je me nu koppelen?quote:
scheelt niet veelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
en Yvonne heeft de rest gesloten.... echt een man he
ben jij er ook nog...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik je hier zou vinden
Grapje.. maar mag ik hier nu niet posten?![]()
Van mij wel. Jij bent ook tof namelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat ik je hier zou vinden
Grapje.. maar mag ik hier nu niet posten?![]()
Nou hij voldoet overal wel aan denk ik! alleen aspect 6 moet je zelf maar testen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar aan wie wilde je me nu koppelen?
Is hij:
1. Man
2. Ouder dan 24
3. Jonger dan 30
4. Langer dan 1.80m
5. Knap
6. Goed in bed
Zo ja, doe es een fotootje plaatsen?
maar heeft ze ook peuken, bier en tieten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Van mij wel. Jij bent ook tof namelijk.
doe ff een foto van TC... aan de leeftijd kunnen we wel wat verdoezelen.. of issie nu def van Saawquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar aan wie wilde je me nu koppelen?
Is hij:
1. Man
2. Ouder dan 24
3. Jonger dan 30
4. Langer dan 1.80m
5. Knap
6. Goed in bed
Zo ja, doe es een fotootje plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|