hetzelfde als dat...:) en het eten is bijna klaarquote:op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef dos37 het volgende:
hongererig
welke nou weer ??quote:op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef melismay het volgende:
ik voel me zeer ok! zo lekker in bed met een romantische film, ik ben in de mood!![]()
quote:
dat vroeg ik niet . . .quote:
je dacht het welquote:
dag halve naamgenootquote:op dinsdag 2 augustus 2005 00:21 schreef little_angel het volgende:
verliefd, en ergens verdrietig.
in de positieve of negatieve zin?quote:op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef dborhem het volgende:
dat kind word gek als hij hoort dat ik op bezoek kom,het hele huis kan dan van hem het heen-en-weer krijgen!![]()
hoiquote:op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef angel_jay het volgende:
[..]
dag halve naamgenoot![]()
love, hate, luck and sadness hangen nauw samen met elkaar..![]()
lief toespreken wil ook weleens helpenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
als dat klote bloed van mij niet snel doet wat het moet doen, snij ik me open, laat het er allemaal uitlopen en ga dan wel weer zien hoe verder.
gefrusteerd dus.........
bi-j wa onlinequote:op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef 9christensen het volgende:
goed redelijk
ik installeer 'm fkes opnieuw, mien zus hef d'r een kroam van maaktquote:
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 19:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik installeer 'm fkes opnieuw, mien zus hef d'r een kroam van maakt
wat moet je er ooit mee ??quote:op dinsdag 2 augustus 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
ik heb mijn friends central perk box!!!!![]()
kijken, over and over again!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef thunderchild het volgende:
[..]
wat moet je er ooit mee ??![]()
![]()
ot: bezopen . . .
jij bent echt gek . . .quote:
yep. vijf uur al begonnen en morgen om vijf uur mot ik er weer uit. wordt leuk morgen . . .quote:bezopen?! om kwart voor 8 al!?![]()
gaaf!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 19:38 schreef qyroz het volgende:
tof doch hongerig. ik neem aan dat de inhoud van de pan die momenteel op het vuur staat daar verandering in gaat brengen. in de hongerigheid. niet in de tofheid. want dat kan niet, want daar ben ik te tof voor.
schrale troost, maar tijd heelt alle wondenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 19:53 schreef casparovvv het volgende:
ik voel me zwaar verdrietig/teleurgesteld.
net geprobeerd iets uit te praten met een meisje dat veel meer was dan ''een vriendin''. ik ben teleurgesteld om haar reactie op mij, en zit volgekropt met boosheid/verdriet en teleurstelling, maar aan de andere kant ook een bonk liefde.
heb de neiging mijn verhaal hier in r&p van me af te schrijven, maar misschien toch ook weer bang voor kutreacties.
het was niet zo'n meisje van 13 in een dozijn, voor haar voelde ik iets wat ik nooit zo erg gevoelt heb.
mocht iemand zich afvragen waarom ik geen avatar heb, je kan het antwoord al raden![]()
dankjequote:op dinsdag 2 augustus 2005 20:41 schreef setambre het volgende:
[..]
schrale troost, maar tijd heelt alle wonden![]()
lekkere muziek zeg. heb ik de laatste tijd ook vaker opstaan. mijn favoriet is close to me.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 21:55 schreef t1andonly het volgende:
sounds is deep...and the darkthe cure - a forest...
ow wat voel ik me wel lekker
inderdaad, het was goed en mooi, maar het is over. laat het tot je doordringen en get over it.quote:op dinsdag 2 augustus 2005 22:42 schreef actress het volgende:
verdrietig, het was allemaal zo mooi en zo goed... en nu is het over...![]()
voor mij voorlopig geen mannen meer..
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 23:45 schreef sabrina1981 het volgende:
teleurgesteld en beetje verdrietig.
vriendelijk bedankt voor je leuke reactie!quote:op woensdag 3 augustus 2005 00:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
inderdaad, het was goed en mooi, maar het is over. laat het tot je doordringen en get over it.![]()
sowieso moet je nooit verwachten dat iets oneindig lang duurt, dan kwets je jezelf bij voorbaat al.
sommige mensen hebben zo'n bord voor hun hoofd.
i'm a lucky bastardquote:op woensdag 3 augustus 2005 00:35 schreef gekke_sandra het volgende:
een leuk dagje achter de rug!ik voel me ontspannen, gelukkig en vooral geliefd!
love you ro!
je hebt gelijk. vervolgens ook nog een reactie posten hoe goed je jezelf wel niet voelt.quote:op woensdag 3 augustus 2005 09:04 schreef actress het volgende:
[..]
vriendelijk bedankt voor je leuke reactie!![]()
mag toch aannemen dat ik hier gewoon mn gevoel mag posten. zonder gelijk commentaar te krijgen van mensen die helemaal niets van de situatie af weten!
dankje! als ik commentaar had gewild, had ik wel een topic geopend, dacht ik bij mezelf.quote:op woensdag 3 augustus 2005 10:08 schreef casparovvv het volgende:
[..]
je hebt gelijk. vervolgens ook nog een reactie posten hoe goed je jezelf wel niet voelt.
ik heb het idee dat ik je gevoelens met je deel ...
quote:op woensdag 3 augustus 2005 10:21 schreef actress het volgende:
[..]
dankje! als ik commentaar had gewild, had ik wel een topic geopend, dacht ik bij mezelf.
dat idee had ik ook toen ik gister jou reactie las...
quote:op woensdag 3 augustus 2005 09:04 schreef actress het volgende:
vriendelijk bedankt voor je leuke reactie!![]()
mag toch aannemen dat ik hier gewoon mn gevoel mag posten. zonder gelijk commentaar te krijgen van mensen die helemaal niets van de situatie af weten!
zolang het maar niet tegen jou gezegd wordt, hè.. stomme kloon.quote:op dinsdag 18 januari 2005 22:09 schreef actress het volgende:
er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij dr niet meer moet..
get on with your life... heb je heel wat meer aan dan hier een verhaal te plaatsen
als je het op internet zet, voor iedereens ogen, dan mag ik er gewoon op reageren. je vraagt in principe gewoon om commentaarquote:op woensdag 3 augustus 2005 10:21 schreef actress het volgende:
dankje! als ik commentaar had gewild, had ik wel een topic geopend, dacht ik bij mezelf.
quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef dos37 het volgende:
redelijk
ik vind het maar een matige dag
volgens mij ging het daar om een topic openen voor reacties...quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:07 schreef gekke_sandra het volgende:
zolang het maar niet tegen jou gezegd wordt, hè.. stomme kloon.
maak daar maar comfortably numb vanquote:op woensdag 3 augustus 2005 11:28 schreef melismay het volgende:
beetje numb...
fok is fok, overal mag op gereageerd worden. wil je dat niet, zet je shit dan niet op fok. als je altijd zo snel op de kast zit, moet je toch echt eens leren om alles niet zo serieus te nemen. je hoeft jezelf niet te verantwoorden hoor.quote:op woensdag 3 augustus 2005 13:53 schreef actress het volgende:
volgens mij ging het daar om een topic openen voor reacties...
en ik beschrijf gewoon mn gevoel in een topic waar het is toegestaan.
geloof dat dat toch een aardig verschil is.
reageerde je zo lomp omdat dit fok is, en je geacht bent op zo'n manier te reageren? of reageer je omdat je haar feeling op dat moment toch wel heel erg belachelijk vond, en het idee had dat je dat maar even moest laten blijken, zonder na te denken hoe dat misschien bij de ander over kan komen.quote:op woensdag 3 augustus 2005 14:36 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
fok is fok, overal mag op gereageerd worden. wil je dat niet, zet je shit dan niet op fok. als je altijd zo snel op de kast zit, moet je toch echt eens leren om alles niet zo serieus te nemen. je hoeft jezelf niet te verantwoorden hoor.
ot: ik voel me prima en ben heel druk op zoek naar een kamer!vanavond werken. ik zie nu al de kop van een collega voor me, als hij me ziet. na zijn mislukte stalkende versierpogingen
![]()
![]()
arme caspar, zoveel gemeenheid in de wereld... gaat t jongen? ga maar snel melk en koekjes pakken. mag je bij mij komen uithuilen.quote:
die verwachtte ikquote:op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef tgt het volgende:
[..]
arme caspar, zoveel gemeenheid in de wereld... gaat t jongen? ga maar snel melk en koekjes pakken. mag je bij mij komen uithuilen.
ot: ja top!
lul! nu moet je kwaad worden en me verrot schelden. collectieve chagerijnigheid in dit topic wil ik zien.quote:
jij bent ook een klootzak!quote:op woensdag 3 augustus 2005 15:39 schreef wolkje het volgende:
jullie zijn wel lekker bezig hier he![]()
laat elkaar lekker.
ot: ik voel me wel goed
dat is inderdaad een geweldig mooi nummer!quote:op woensdag 3 augustus 2005 12:52 schreef eric_cantona het volgende:
..... 'n geweldig mooi nummer (racoon - love you more).....
het kan dus welquote:
wat nouquote:op woensdag 3 augustus 2005 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
het kan dus wel
o.t. tickets geboekt, dus de vakantie gaat door
heb je de film falling down gezien ?quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:39 schreef eric_cantona het volgende:
lijkt wel of 't nationale irriteerdag is, waarom gaan mensen me tegenzitten? godverdomme 'n kleine moeite om wat dingen te doen, maar nee ik zal 't wel weer opknappen..
stelletje teringlijers.. ik ga nu met de botte bijl aan de slag, tis afgelopen met mister niceguy spelen
nee.quote:op woensdag 3 augustus 2005 23:42 schreef setambre het volgende:
[..]
heb je de film falling down gezien ?
of american beauty
zitten soortgenoten in. mensen, die een lijn trokken. "van hier en niet verder".quote:
hij is ontslagen!quote:op woensdag 3 augustus 2005 14:36 schreef gekke_sandra het volgende:
vanavond werken. ik zie nu al de kop van een collega voor me, als hij me ziet. na zijn mislukte stalkende versierpogingen![]()
![]()
terug je bed in kruipen en verder gaan slapen dan . . .quote:
nog steeds wakker, tijd voorquote:
een beetje genant hard lopen schreeuwen in mijn stamkroeg, jij.quote:
dankzij jou moet ik de volgende keer een snor en bril op als ik mijn stamkroeg in wil.quote:op donderdag 4 augustus 2005 09:14 schreef qyroz het volgende:
graag gedaan, au3. en dat kotsen op je doe ik ook nog wel een keer.
congratz.quote:op donderdag 4 augustus 2005 10:09 schreef purplerose het volgende:
ik voel me uhh matig, en dat op me verjaardag
oudjuhhhhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |