abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24628891
Ik ben dus bedrogen en nu ik alles weet en hem niet meer zie en alles achter me wilt laten, dan komt die stilte..
Ik ben o zo boos op hem en wil hem niet meer maar toch mis ik hem zo vreselijk...
Ik weet dat tie me geblockt heeft op msn en ik wil dat ook maar toch zo af en toe zou ik weer willen dat het niet gebeurd was allemaal dat alles nog goed was, dat het niet voorbij was.. Dat ik nu gewoon weer gezellig met hem op msn zat of samen met hem weg was of dat tie me gewoon vasthield net als toen!!
Het doet zo veel pijn!!!
Ik mis hem zo!!!
Wat moet ik nou?? Me hele wereld is ingestort!!
Van de Zomer Lekker naar turkije op vakantie!!!
pi_24628988
schrale troost:

Er zijn nog veel meer leukere mannen die ook nog eens weten wat trouw zijn is.

evengoed wel klote voor je, ff doorbijten.

* martax leent z'n schouder aan Happytammie
jah, het is wat!
pi_24629076
Slijt vanzelf.. ga leuke dingen doen...er zijn genoeg leuke personen..en leuke dingen te doen. ga veel weg van huis, ga naar de bios ga meer op stap etc etc...je komt er echt bovenop..het duurt wel even..maar het komt..na een paar dagen gaat het al stukken beter,...maar pas op voor de terugval.....want..die komt!
Goeie vrienden komen altijd te laat, en gaan altijd te vroeg weg
pi_24629117
Ik hoop dat het nog goed komt met me ja...
Bedankt voor die schouder die heb ik wel nodig...
pi_24629211
Je moet nu gewoon al zijn vrienden (als ie die heeft) neuken. Kan 'ie vast neit tegen...
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:35:47 #6
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_24629212
ik ken het... alleen bij mij is het anders afgelopen denk ik ,
mijn vond het nodig om na een dikke 2 jaar relatie met mijn beste vriend te kussen enz,
pas toen ik 3 jaar met haar ging kwam ik er pas achter,
ik meteen dus uitgemaakt enzo, en de eerste paar weken voelde ik me eigenlijk gewoon TE goed,
alles werd opeens leuk, rieleks hangen met mijn maten , doen wat ik wou enzo,
maar na het effetjes kreeg ik dus ook een "terugval" , daar ben ik wel overheen gekomem
maar sinds die terugval bleef ik maar aan haar denken , en denken ,en denken,
en toen drong het pas echt tot me door.... dat ik echt van 'r hield, en na veel praten enzo zijn we nu weer bij elkaar,
en af en toe is het goed om gewoon een paar uur te gaan zitten in je eentje , ergens buiten , of waar jij je lekker voelt, en gewoon lekker nadenken , of gewoon niets doen ,
maar je moet niet vergeten : fouten maken is menselijk, en kwaad zijn is makkelijker dan vergeven....
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_24629327
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:35 schreef kievit19 het volgende:

fouten maken is menselijk, en kwaad zijn is makkelijker dan vergeven....
het is natuurlijk ook afhankelijk van het gebeurde of ze het wil of kan vergeven. en zeker of de relatie nog goed zou kunnen komen.
jah, het is wat!
pi_24629339
Effe doorzetten. Je bent nog jong, genoeg andere mannen die je niet bedriegen.
pi_24629344
Vergeven neej dat kan niet meer na alles wat tie heeft gedaan...
Me belazeren, dingen die ik in vertrouwen heb verteld gewoon aan anderen vertellen en dat tegen me gebruiken.. zeggen dat ik daardoor gek ben... pffff
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:47:48 #10
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24629392
Volg gewoon je hart.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:48:36 #11
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_24629405
En nou maar hopen dat je geen jongens aan blijft trekken die hetzelfde doen als deze jongen waar je nu hardhandig mee gebroken hebt .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:55:27 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24629500
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:47 schreef BrauN het volgende:
Volg gewoon je hart.
BrauN, zet deze repeterende tekst op een tegeltje: Goud Geld!

TS: Rotsituatie voor je, maar wel doorbijten. Iemand die je zo vernachelt, daar heb je uiteindelijk toch geen zak aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:55:36 #13
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_24629502
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:43 schreef martax het volgende:

[..]

het is natuurlijk ook afhankelijk van het gebeurde of ze het wil of kan vergeven. en zeker of de relatie nog goed zou kunnen komen.
ik denk dat vergeven meer aan de persoon en het gevoel afhangt,
en of het de relatie te goede komt dat zal niemand ooit van tevoren weten,
dat is gewoon een grote gok die je neemt of niet, bijv. bij mij is de relatie er stom genoeg beter op geworden en meer kan ik er eigenlijk niet op zeggen.

en voor de TS voor alle keuzes die je nu gaat maken en de dingen die je gaat doen, blijf altijd gewoon nadenken bij alles wat je doet, maar volg vooral je hart , maar laat emotie niet altijd een overhand nemen hoe moeilijk het soms ook is, maar zeker veel sterkte

[ Bericht 0% gewijzigd door kievit19 op 18-01-2005 22:04:01 (kleine typo :)) ]
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:02:03 #14
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24629617
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

BrauN, zet deze repeterende tekst op een tegeltje: Goud Geld!

TS: Rotsituatie voor je, maar wel doorbijten. Iemand die je zo vernachelt, daar heb je uiteindelijk toch geen zak aan.
Huh?
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:06:53 #15
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_24629687
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 22:02 schreef BrauN het volgende:

[..]

Huh?
Wat ze bedoelt is simpel: jij hebt meer aanleg in het verzinnen van goedkope retoriek voor op tegeltjes dan het leveren van hoogstaand commentaar hier in R&P .
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_24629742
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:35 schreef kievit19 het volgende:
ik ken het... alleen bij mij is het anders afgelopen denk ik ,
mijn vond het nodig om na een dikke 2 jaar relatie met mijn beste vriend te kussen enz,
pas toen ik 3 jaar met haar ging kwam ik er pas achter,
ik meteen dus uitgemaakt enzo, en de eerste paar weken voelde ik me eigenlijk gewoon TE goed,
alles werd opeens leuk, rieleks hangen met mijn maten , doen wat ik wou enzo,
maar na het effetjes kreeg ik dus ook een "terugval" , daar ben ik wel overheen gekomem
maar sinds die terugval bleef ik maar aan haar denken , en denken ,en denken,
en toen drong het pas echt tot me door.... dat ik echt van 'r hield, en na veel praten enzo zijn we nu weer bij elkaar,
en af en toe is het goed om gewoon een paar uur te gaan zitten in je eentje , ergens buiten , of waar jij je lekker voelt, en gewoon lekker nadenken , of gewoon niets doen ,
maar je moet niet vergeten : fouten maken is menselijk, en kwaad zijn is makkelijker dan vergeven....
er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij dr niet meer moet..

get on with your life... heb je heel wat meer aan dan hier een verhaal te plaatsen
  dinsdag 18 januari 2005 @ 22:33:40 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_24630101
De Kunst van het loslaten van een ex - deel 15
Is misschien een goed topic om je hart te luchten, TS?

En BrauN, wat Detroit dus zegt
Ik zie die tegelspreuk van jou namelijk nogal vaak, lately...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:27:41 #18
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_24635345
creer aub een ego meisje...
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  woensdag 19 januari 2005 @ 08:32:03 #19
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_24635375
Dat verdriet slijt vanzelf wel na een tijdje.
Tot die tijd geen contact zoeken, aan andere dingen proberen te denken (ook al is dit moeilijk), zoek je vrienden op en ga leuke dingen doen. Je heb zo'n persoon niet eens nodig. .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:48:57 #20
76339 woeshie
Let your mind go
pi_24637324
Ik heb dit ook meegemaakt.
M'n ex waar ik 1,5 jaar mee samen was (en daarvan 6 maand met samengewoond heb) had me bedrogen (2x). Hij heeft dit lang ontkend, erover gelogen, mij zover gekregen dat ik dacht dat het probleem bij mij lag enz enz enz.
Nou ja, uiteindelijk is het dan uitgegaan tussen ons.
En ook al was ik blij dat ik van hem af was en ook al wist ik zeker "Ik wil hem NOOIT meer terug",
toch heb ik hem heel vaak gemist en me soms heel slecht gevoeld.
Maar na een half jaar is dit gevoel gesleten en nu voel ik me gelukkiger dan ooit

Dus kop op, het komt wel goed met je. Nu ga je ff door een moeilijke periode, maar er komt wel een tijd aan waarin je hem niet meer gaat missen, en een jongen zal leren kennen die je veel beter behandeld

(ik klink net zoals mijn moeder hier ... )
pi_24637565
hmm, heb niet echt advies ofzo
alleen ff reclame maken voor mezelf... ik bedrieg vrouwen niet .
pi_24637643
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:02 schreef Salvad0R het volgende:
hmm, heb niet echt advies ofzo
alleen ff reclame maken voor mezelf... ik bedrieg vrouwen niet .
pi_24642155
Volgens mijn verromantiseer je de zaak een beetje.
Mocht je em terug krijgen, denk je dan dat je hem ooit nog kan vertrouwen? Denk je dat je ooit afkomt van het piekeren waarom hij nu vreemd ging met haar terwijl jij dacht dat jullie gelukkig waren?

Dat kut gevoel dat je nu hebt, dat zal wel slijten, als het opnieuw probeert zal het altijd meespelen op de achtergrond.
pi_24642240
Ten eerste, klinkt beetje standaard maar is gewoon zo, moet je niet zitten wachten op een gast die vreemd is gegaan, je kan hem toch niet meer vertrouwen nu. Ik snap dat je dat je gevoel niet zo even snel kan wijs maken maar probeer eraan te denken dat hij is vreemd gegaan.

En ik denk inderdaad dat je het allemaal een beetje romantiseert. Als een relatie uitgaat gaan mensen, heb ik ook gedaan, het altijd achteraf romantiseren, je denkt alleen nog maar aan de leuke dingen en het blije gevoel van toen, als hij je terug wil zal het je snel duidelijk worden dat je hem niet meer vertrouwt.

Ik zou als je echt een relatie wilt, op zoek gaan naar een jongen die weet wat trouw zijn is en die jou ook het blije mooie gevoel kan geven. Sterkte!!!!!!
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
pi_24643560
Ik vind het kut voor je, dat hij het verlult heeft, dat heb je niet verdient. Maar je wist helaas van begin af aan al dat hij niet te vertrouwen is, iedereen heeft je gewaarschuwd. Je gaat/ging vanaf begin af aan naar hetzelfde slettencafe, waar je hem elke week met een ander zag. Je kent zijn exen.. zijn beste vrienden bevestigden het bij je, het was allemaal een feit. Waarom meld je je dan (nu pas) aan op Fok, zodat hij al die topics van je ziet?
Delivered without an information leaflet
  woensdag 19 januari 2005 @ 17:20:26 #26
112316 Nagz
Wessss side!
pi_24643644
De enige die ik ooit heb bedrogen was de cassiére...
Ze gaf me 10 cent teveel terug...
  woensdag 19 januari 2005 @ 17:20:58 #27
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_24643653
Ik heb precies hetzelfde in mijn naaste omgeving.
Eén van m'n beste vrienden gaat echt iedere week vreemd, maar ik ken zijn vriendin net zolang als dat ik hem ken en ga net zo goed met haar om, alleen in wat mindere maten.

Gelukkig heeft ze na 3 jaar door dat het zo niet kan, en eindelijk neemt ze mijn advies aan.
Maar ze zegt soms zulke domme dingen, dat ze alles zou doen om het weer goed te krijgen enzo, dat ik haar afentoe wel met haar hoofd tegen een muur wil slaan.

Ik snap ook niet waarom het zo moeilijk is om het uit te maken als je parthner vreemd gaat
Waar is je vertrouwen? Wat is het belangrijkste in een relatie?
1+1=2
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_24644264
Bedankt voor jullie steun allemaal op een paar na dan..
Sommige denken dat ik alles wist maar dat is niet zo helaas anders had ik hem allang gedumpt!!
En wat betreft beste vrienden die houden altijd de handen boven elkaars hoofden, meer zeg ik niet want ze geloven toch niet wat ik zeg..
Als ik maar weet wat de waarheid is!! Toch?
pi_24644346
Het is helemaal niet zo raar dat je terugverlangt naar de dingen die wel leuk waren hoor happytammie. Maar in dit geval moet je gewoon niet naar je gevoel/sentiment luisteren. Verdriet hebben mag best, het is ook afscheid dat je neemt, van een tijd en een persoon. Zolang je maar voor jezelf kiest, en naar je verstand luistert!.... Het komt dan echt allemaal goed!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_24644563
TS, je hebt mooie herinneringen, koester die en denk verder: het is een gore lul. Dat kon jij ook niet van te voren weten.
pi_24644754
Soms kom je iemand tegen die zo lekker is dat je op dat moment geen zin hebt om het met de huidige partij te beeindigen.
Dus ga ik eerst vreemd en maak het dan uit met de bekende reden: "we zijn te verschillend".
Vreemdgaan moet je geraffineerd doen zodat de tegenpartij er niet achterkomt. Dit houdt namelijk in dat je dan een ex hebt waarmee je later nog weer een sex-relatie kunt hebben.
En als ze weet dat je bent vreemd gegaan boor je die optie door je neus...

Waarom niet alle mannen deze tactiek toepassen is me eigenlijk tot op heden onduidelijk.
pi_24644781
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 00:46 schreef Xebrozius het volgende:
Soms kom je iemand tegen die zo lekker is dat je op dat moment geen zin hebt om het met de huidige partij te beeindigen.
Dus ga ik eerst vreemd en maak het dan uit met de bekende reden: "we zijn te verschillend".
vreemdgaan moet je geraffineerd doen zodat de tegenpartij er niet achterkomt. Dit houdt namelijk in dat je dan een ex hebt waarmee je later nog weer een sex-relatie kunt hebben.
En als ze weet dat je bent vreemd gegaan boor je die optie door je neus...

Waarom niet alle mannen deze tactiek toepassen is me eigenlijk tot op heden onduidelijk.
Interessant
Back in business.
pi_24689418
mja ik ben nu ook net te weten gekome van iemand dat mijn vriend me bedrogen heeft. Hij zei dat hij heel zat was en dat hij gewoon een fout gemaakt heeft. Ik weet ook niet goe hoe ik me moet voelen, zou ik het hem vergeven of zou ik hem laten vallen. Ik heb gezegd dat ik hem een paar weken niet wil zien en dat we dan nog eens afspreken ( p.s. we hadden een relatie van een jaar)
United as one
pi_24690300
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:51 schreef Peachy het volgende:
mja ik ben nu ook net te weten gekome van iemand dat mijn vriend me bedrogen heeft. Hij zei dat hij heel zat was en dat hij gewoon een fout gemaakt heeft. Ik weet ook niet goe hoe ik me moet voelen, zou ik het hem vergeven of zou ik hem laten vallen. Ik heb gezegd dat ik hem een paar weken niet wil zien en dat we dan nog eens afspreken ( p.s. we hadden een relatie van een jaar)
die "iemand" wil je .
pi_24690477
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 15:51 schreef Peachy het volgende:
Pfff dumpen... Anders is het straks iedere keer dat hij 'het helemaal zat is' dan gaat hij jou even fijn belazeren.. What happend to: gewoon er over praten..?

OT: Sterkte Happytammie, je komt er wel overheen
pi_24690575
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef Happytammie het volgende:
.. Dat ik nu gewoon weer gezellig met hem op msn zat ........
OMG ............... neem je fruithapje en ga een middagslapie doen is mijn advies
GIRO 800800
pi_24690856
nee ik heb het van 2 mensen gehoord die daar ook waren die hebben hun naar buiten zien gaan ( die 2 mensen kennen elkaar ook niet) dus dat zegt wel genoeg vindt ik. Ik twijfel nog of ik nog een relatie wil met hem of niet. ik ben gewoon bang om alleen te blijven.
United as one
pi_24691063
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 17:26 schreef Peachy het volgende:
ik ben gewoon bang om alleen te blijven.

Damn, you girl, als er één verkeerde reden is, om achter iemand aan te blijven gaan, hoop koesteren tot een relatie en/of daarom een relatie willen, is dat het wel.

Je komt er eerlijk voor uit dat wel, maar zorg eerst dat je zonder jongens (en/of meiden in het geval van jongens) gelukkig wordt en de rest is even bijzaak dan. Niet zo afhankelijk worden en/of zijn hé . Succes.

Liefde kan je niet dwingen, en forceren is al helemaal geen goed plan.
Eerst even terugschakelen naar en in jezelf, zit ook stapels met liefde, kan je het alleen maar beter en oprechter teruggeven mocht de tijd rijp zijn , of ga ik nu te ver voor R&P.
pi_24708662
Heey bedankt allemaal voor jullie medeleven

Ben dit weekend allemaal leuke dingen wezen doen!! Winkelen, naar de film..
En zaterdag had ik een date
Ik weet dat het nog te snel is en hij weet dat ik lekker rustig aan wil doen en neej ben nog niet verliefd natuurlijk maar gewoon het deed me goed, hij is wel lief voor me, stuur me lieve smsjes, laat je weer zien dat er ook leuke / lieve jongens zijn in dit leven
Maar goed ik zie wel hoe het verders loopt allemaal..
pi_24714394
Hey meis, maak ongeveer 't zelfde mee op dit moment....hoewel mijn ex blijft ontkennen en ik de bewijzen zwart op wit heb..
Kijk, hoe lief ie ook deed, je bent beter af zonder hem.

En probleem is dan nu inderdaad terug iemand vertrouwen...ik ben in een relatie van drie jaar bedrogen, en nu was dit zowat de eerste jongen waar het terug mee scheen te lukken, doet ie het ook...
Maar dat wil niets zeggen over de rest van de mannen! Je hebt vast ook gewoon vrienden rondom je die niet achterbaks of weetikveelwat zijn... laat die je optrekken, en zoals je blijkbaar ook doet, ga uit, enjoy life!:-)
pi_24717353
Ik ken het.
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')