het is natuurlijk ook afhankelijk van het gebeurde of ze het wil of kan vergeven. en zeker of de relatie nog goed zou kunnen komen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:35 schreef kievit19 het volgende:
fouten maken is menselijk, en kwaad zijn is makkelijker dan vergeven....
BrauN, zet deze repeterende tekst op een tegeltje: Goud Geld!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:47 schreef BrauN het volgende:
Volg gewoon je hart.
ik denk dat vergeven meer aan de persoon en het gevoel afhangt,quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:43 schreef martax het volgende:
[..]
het is natuurlijk ook afhankelijk van het gebeurde of ze het wil of kan vergeven. en zeker of de relatie nog goed zou kunnen komen.
Huh?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
BrauN, zet deze repeterende tekst op een tegeltje: Goud Geld!
TS: Rotsituatie voor je, maar wel doorbijten. Iemand die je zo vernachelt, daar heb je uiteindelijk toch geen zak aan.
Wat ze bedoelt is simpel: jij hebt meer aanleg in het verzinnen van goedkope retoriek voor op tegeltjes dan het leveren van hoogstaand commentaar hier in R&Pquote:
er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat hij dr niet meer moet..quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:35 schreef kievit19 het volgende:
ik ken het... alleen bij mij is het anders afgelopen denk ik ,
mijn vond het nodig om na een dikke 2 jaar relatie met mijn beste vriend te kussen enz,
pas toen ik 3 jaar met haar ging kwam ik er pas achter,
ik meteen dus uitgemaakt enzo, en de eerste paar weken voelde ik me eigenlijk gewoon TE goed,
alles werd opeens leuk, rieleks hangen met mijn maten , doen wat ik wou enzo,
maar na het effetjes kreeg ik dus ook een "terugval" , daar ben ik wel overheen gekomem
maar sinds die terugval bleef ik maar aan haar denken , en denken ,en denken,
en toen drong het pas echt tot me door.... dat ik echt van 'r hield, en na veel praten enzo zijn we nu weer bij elkaar,
en af en toe is het goed om gewoon een paar uur te gaan zitten in je eentje , ergens buiten , of waar jij je lekker voelt, en gewoon lekker nadenken , of gewoon niets doen ,
maar je moet niet vergeten : fouten maken is menselijk, en kwaad zijn is makkelijker dan vergeven....
quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:02 schreef Salvad0R het volgende:
hmm, heb niet echt advies ofzo
alleen ff reclame maken voor mezelf... ik bedrieg vrouwen niet .
Interessantquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:46 schreef Xebrozius het volgende:
Soms kom je iemand tegen die zo lekker is dat je op dat moment geen zin hebt om het met de huidige partij te beeindigen.
Dus ga ik eerst vreemd en maak het dan uit met de bekende reden: "we zijn te verschillend".
vreemdgaan moet je geraffineerd doen zodat de tegenpartij er niet achterkomt. Dit houdt namelijk in dat je dan een ex hebt waarmee je later nog weer een sex-relatie kunt hebben.
En als ze weet dat je bent vreemd gegaan boor je die optie door je neus...
Waarom niet alle mannen deze tactiek toepassen is me eigenlijk tot op heden onduidelijk.
die "iemand" wil je .quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:51 schreef Peachy het volgende:
mja ik ben nu ook net te weten gekome van iemand dat mijn vriend me bedrogen heeft. Hij zei dat hij heel zat was en dat hij gewoon een fout gemaakt heeft. Ik weet ook niet goe hoe ik me moet voelen, zou ik het hem vergeven of zou ik hem laten vallen. Ik heb gezegd dat ik hem een paar weken niet wil zien en dat we dan nog eens afspreken ( p.s. we hadden een relatie van een jaar)![]()
Pfff dumpen... Anders is het straks iedere keer dat hij 'het helemaal zat is' dan gaat hij jou even fijn belazeren.. What happend to: gewoon er over praten..?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 15:51 schreef Peachy het volgende:
mja ik ben nu ook net te weten gekome van iemand dat mijn vriend me bedrogen heeft. Hij zei dat hij heel zat was en dat hij gewoon een fout gemaakt heeft. Ik weet ook niet goe hoe ik me moet voelen, zou ik het hem vergeven of zou ik hem laten vallen. Ik heb gezegd dat ik hem een paar weken niet wil zien en dat we dan nog eens afspreken ( p.s. we hadden een relatie van een jaar)![]()
OMGquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef Happytammie het volgende:
.. Dat ik nu gewoon weer gezellig met hem op msn zat ........
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:26 schreef Peachy het volgende:
ik ben gewoon bang om alleen te blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |