hetzelfde als dat...:) en het eten is bijna klaarquote:op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef dos37 het volgende:
hongererig
welke nou weer ??quote:op maandag 1 augustus 2005 22:22 schreef melismay het volgende:
ik voel me zeer ok! zo lekker in bed met een romantische film, ik ben in de mood!![]()
quote:
dat vroeg ik niet . . .quote:
je dacht het welquote:
dag halve naamgenootquote:op dinsdag 2 augustus 2005 00:21 schreef little_angel het volgende:
verliefd, en ergens verdrietig.
in de positieve of negatieve zin?quote:op dinsdag 2 augustus 2005 09:44 schreef dborhem het volgende:
dat kind word gek als hij hoort dat ik op bezoek kom,het hele huis kan dan van hem het heen-en-weer krijgen!![]()
hoiquote:op dinsdag 2 augustus 2005 00:41 schreef angel_jay het volgende:
[..]
dag halve naamgenoot![]()
love, hate, luck and sadness hangen nauw samen met elkaar..![]()
lief toespreken wil ook weleens helpenquote:op dinsdag 2 augustus 2005 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
als dat klote bloed van mij niet snel doet wat het moet doen, snij ik me open, laat het er allemaal uitlopen en ga dan wel weer zien hoe verder.
gefrusteerd dus.........
bi-j wa onlinequote:op dinsdag 2 augustus 2005 18:57 schreef 9christensen het volgende:
goed redelijk
ik installeer 'm fkes opnieuw, mien zus hef d'r een kroam van maaktquote:
quote:op dinsdag 2 augustus 2005 19:01 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik installeer 'm fkes opnieuw, mien zus hef d'r een kroam van maakt
wat moet je er ooit mee ??quote:op dinsdag 2 augustus 2005 18:48 schreef melismay het volgende:
ik heb mijn friends central perk box!!!!![]()
kijken, over and over again!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 19:41 schreef thunderchild het volgende:
[..]
wat moet je er ooit mee ??![]()
![]()
ot: bezopen . . .
jij bent echt gek . . .quote:
yep. vijf uur al begonnen en morgen om vijf uur mot ik er weer uit. wordt leuk morgen . . .quote:bezopen?! om kwart voor 8 al!?![]()
gaaf!quote:op dinsdag 2 augustus 2005 19:38 schreef qyroz het volgende:
tof doch hongerig. ik neem aan dat de inhoud van de pan die momenteel op het vuur staat daar verandering in gaat brengen. in de hongerigheid. niet in de tofheid. want dat kan niet, want daar ben ik te tof voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |