abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29324570
zie nog geen topic hierover.. dus ff 1tje aanmaken..

de homepage van quake 4 is paar weken geleden online gezet.. daar is een filmpje te downloaden om je indruk te geven over het spel,

de site is :

http://www.quake4game.com/

paar afbeeldingen

zelf vind ik het filmpje behoorlijk gaaf, wat is jullie mening?
Dit keer zonder signature
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:00:28 #2
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_29324664
Quake IV gaat zwaar ownen!!
ik ben nu bezig met quake 2 op de xbox, eigenlijk een zwaar cool spel wat ik toen der tijd nooit gespeeld heb
ik vond quake eigenlijk ook leuker als unreal, en dan krijg je ook nog quake wars
worden mooie tijden
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:07:21 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_29324870
Ik wel: Quake 4

Maar die heeft geen OP, en deze wel. Dus deze blijft open .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:08:16 #4
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_29324906
Erg veelbelovende game. Alleen al dat je zelf half strogg word geeft weer extra gameplay. Dit word volgens mij leuker dan Doom3.
The night hides a world, but unveils a universe
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:09:49 #5
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29324957
Zag laatst een filmpje, zag er echt cool uit
Moet alleen een nieuwe pc hebben denk ik
pi_29325161
Wow..gave trailer...heb er zin an!

Weet iemand wanneer ie uitkomt?

Eindelijk een goeie reden om een nieuwe PC te kopen!
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_29325405
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef Darklight het volgende:
Zag laatst een filmpje, zag er echt cool uit
Moet alleen een nieuwe pc hebben denk ik
pff, same here
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:22:58 #8
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_29329110
Maarreh... die systeemeisen he?
Ik draai op een 2.4 pentium cpu en kan met een TI4200 vga kaartje doom3 wel lekker spelen.
Dan moet quake 4 toch geen probleem zijn?
Die engine is toch al enigszins geoptimaliseerd?

/wat zijn jouw specs dan whizkid?

[ Bericht 8% gewijzigd door jehovaguerilla op 01-08-2005 17:47:41 ]
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_29335215
hopelijk komt er een goede gameplay, niet net als doom3, ik wacht met smart!
pi_29335701
Ik speel al jaren quake 3 dus ik wacht wel op 4
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:44:20 #11
111433 Sud
Neverending
pi_29335927
Wordt deze multiplayer-only?
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:18:04 #12
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_29337340
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef Sud het volgende:
Wordt deze multiplayer-only?
Nee, singleplayer. Het volgt de gebeurtenissen na het verhaal van Quake 2.
Er zal vast wel multiplayer in zitten
pi_29337893
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef Drakul het volgende:

[..]

Er zal vast wel multiplayer in zitten
laat het alstjeblieft niet zo zijn.. d'r komt vast wel een multi-player mod uit! laat ze maar zorgen dat die singelplayer goed is.. niemand boeid de multiplayer.. daarvoor gaan we wel counterstriken of unreal doen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:31:36 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29337990
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef maan het volgende:
Ik speel al jaren quake 3 dus ik wacht wel op 4
Ik moet Quake 3 (Arena) maar weer eens installeren
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29339346
Er zit wel multiplayer in ja.
pi_29347421
Ik vind de graphics alleen wel zwaar tegenvallen. Ik bedoel, het is gewoon een licht aangepaste doom 3 engine. En doom 3 draaide ook gewoon op de xbox, dus op de xbox360 wil ik niet dezelfde graphics met misshcien alleen een iets hogere resolutie en wat kleine aanpassingkjes.
Zeker niet als er ook spellen als Gears of War voor uitkomen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29352408
Gears of War draaid ook op een totaal andere engine (Unreal 3 engine) . Als ze voor Quake 4 nou nog een compleet nieuwe engine moeten gaan fixxen of ruilen van engine dan duurd het weer 1 jaar ofzo voordat alles is aangepast. En ik neem aan dat dit de beste engine was die verkrijgbaar was ten tijde (naast de HL2 engine). En daarnaast de Unreal 3 engine is officieel namelijk nog niet uit dus dat maakt de release datum weer een heel deel later als dat die nu zal zijn.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:43:36 #18
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_29357126
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Maarreh... die systeemeisen he?
Ik draai op een 2.4 pentium cpu en kan met een TI4200 vga kaartje doom3 wel lekker spelen.
Dan moet quake 4 toch geen probleem zijn?
Die engine is toch al enigszins geoptimaliseerd?

/wat zijn jouw specs dan whizkid?
MSI KT4 Ultra
Xp2400+
512 pc2700 @ cls 2,5
Ti4200 64mb@ 2.8ns (point of view)

Tot mijn bord gisteren zei: 'Whizkid, weet je, het waren fijne uren samen, ik zie je in het hiernamaals!'
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:17:53 #19
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_29358277
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:00 schreef Emphasis het volgende:
Gears of War draaid ook op een totaal andere engine (Unreal 3 engine) . Als ze voor Quake 4 nou nog een compleet nieuwe engine moeten gaan fixxen of ruilen van engine dan duurd het weer 1 jaar ofzo voordat alles is aangepast. En ik neem aan dat dit de beste engine was die verkrijgbaar was ten tijde (naast de HL2 engine). En daarnaast de Unreal 3 engine is officieel namelijk nog niet uit dus dat maakt de release datum weer een heel deel later als dat die nu zal zijn.
Je vergeet de Crytek (Far Cry) engine
pi_29365645
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik moet Quake 3 (Arena) maar weer eens installeren
doe dat eens
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_29411531
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef Drakul het volgende:
Je vergeet de Crytek (Far Cry) engine
Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt.... de crytek engine is voor meer realistischere omgevingen zonder de metal look. Quake wil meer een enge/donkere sfeer uitademen. En de Doom 3 engine kan hendig die grote buiten levels aan! en ze zullen 'm hier en daar wel wat getweaked hebben dus dat komt allemaal goed. Ik zit echt op deze game te wachten (naast P.R.E.Y.).
pi_29413868
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:02 schreef Emphasis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt....
ik denk het dus niet.. doom 3 is een krachtige engine.. maar voor binnen omgevingen.. Bij een grote buiten omgeving lecht doom 3 engine het loodje (tenminste, wat ik begrepen heb uit de vele doom 3 topics op fok!). en volgens mij zijn er veel buiten omgevingen
pi_29418940
't is idd een krachtige engine, daarom neem ik ook aan dat de engine de buitenwerelden wel aan kan. En ze hebben 'm getweaked, kan goed zijn dat hij nu de buiten werelden juist goed aan kan. Jammer genoeg is er nog niet zo super bekend over de mogelijkheden van die engine. Maar daar zullen we denk ik snel genoeg achterkomen
pi_29448492
Ze gebruiken de doom3 engine, en het gaat zelfst zo ver dat iedere preview / review die ik tot nu toe gelezen zegt dat het precies een doom3 kloon is. Inclusief dezelfde ( op den duur voorspelbare ) schrikreacties en ( bijna ) hetzelfde verhaal.

Dus ik zit er niet echt op te wachten eigenlijk

Geef mij maar F.E.A.R. eat that suckass doom3 engine

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2005 18:39:50 ]
pi_29448565
Mooi, maar het spel zelf vind ik 3x niks
Sowieso schrijf je zo.
pi_29450464
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind de graphics alleen wel zwaar tegenvallen. Ik bedoel, het is gewoon een licht aangepaste doom 3 engine. En doom 3 draaide ook gewoon op de xbox, dus op de xbox360 wil ik niet dezelfde graphics met misshcien alleen een iets hogere resolutie en wat kleine aanpassingkjes.
Zeker niet als er ook spellen als Gears of War voor uitkomen.
Dude ... ik weet niet of je het verschil in graphics hebt gezien tussen de PC versie en de Xbox versie van Doom 3
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:26:43 #27
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_29470063
Het ziet er wel erg leuk uit! Doom 3 vond ik een tegenvaller, hopelijk wordt dit beter.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_29470416
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:26 schreef Samsonneke het volgende:
Het ziet er wel erg leuk uit! Doom 3 vond ik een tegenvaller, hopelijk wordt dit beter.
doom 3 viel absoluut niet tegen.. het werd eentonig. je liep telkens naar een plaats toe en kwam d'r net te laat aan! voor de rest was het super.. goeie actie, grafisch echt een goed spel.
pi_29562235
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

laat het alstjeblieft niet zo zijn.. d'r komt vast wel een multi-player mod uit! laat ze maar zorgen dat die singelplayer goed is.. niemand boeid de multiplayer.. daarvoor gaan we wel counterstriken of unreal doen.
Ik denk dat multiplayer juist belangrijk is in Quake 4.
Als singleplayer uitgespeeld is speel ik het vaak niet meer... netzoals doom3
Ik speel zelf nogsteeds de quake 3 mods Rocket Arena 3, OSP en Defrag.
Laten we hopen dat de multiplayer beetje slim aangepakt wordt want de Doom 3 multiplayer is verrot. Pas vertelde iemand mij dat ze Quake 4 Singleplayer en Quake 4 Multiplayer helemaal apart maken. Hopen wel dat de StrafeJump en al die andere geweldige jumps er nog inzitten zoals in Quake 3. Dat je lekker door het level kan huppelen.
Before U Judge Me Take A Look At Yourself !
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:48:35 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29562819
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:02 schreef Emphasis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt.... de crytek engine is voor meer realistischere omgevingen zonder de metal look. Quake wil meer een enge/donkere sfeer uitademen. En de Doom 3 engine kan hendig die grote buiten levels aan! en ze zullen 'm hier en daar wel wat getweaked hebben dus dat komt allemaal goed. Ik zit echt op deze game te wachten (naast P.R.E.Y.).
Het is de Doom3 engine omdat iD software word uitgebracht door Activision, en laat die nou net de studio Raven Software hebben geannexeerd, welke dan weer deze titel maken. Raven en iD zijn inmiddels 2 handen op 1 buik....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_29652838
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:01 schreef DySGeNiC het volgende:

[..]

Ik denk dat multiplayer juist belangrijk is in Quake 4.
Als singleplayer uitgespeeld is speel ik het vaak niet meer... netzoals doom3
Ik speel zelf nogsteeds de quake 3 mods Rocket Arena 3, OSP en Defrag.
Laten we hopen dat de multiplayer beetje slim aangepakt wordt want de Doom 3 multiplayer is verrot. Pas vertelde iemand mij dat ze Quake 4 Singleplayer en Quake 4 Multiplayer helemaal apart maken. Hopen wel dat de StrafeJump en al die andere geweldige jumps er nog inzitten zoals in Quake 3. Dat je lekker door het level kan huppelen.
Zoals ik gezien heb op de demo's kan je gewoon gezellig lekker blijven huppelen
pi_29652893
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:20 schreef maan het volgende:

[..]

Zoals ik gezien heb op de demo's kan je gewoon gezellig lekker blijven huppelen
Idd, Quake 4 multiplayer lijkt heel erg op Quake 3 van wat ik gezien heb
pi_29763044
Heb ook al gehoord dat de demo er aan zit te komen..
En het spel is 15 november verkrijgbaar
pi_29763091
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef babba het volgende:

[..]

Idd, Quake 4 multiplayer lijkt heel erg op Quake 3 van wat ik gezien heb
Mooi dan kan ik me eigen instellingen houden in de game
pi_29806062
Ai, ik kijk toch echt meer uit naar Unreal Tournament 2007 die volgend jaar uitkomt! Maar daar niet van, Quake4 word absoluut een heel erg vet spel, maar het heeft wel trekjes van Doom3 en Half-Life2 en ook zo te zien een beetje van Mechwarrior.
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:01:42 #36
8898 Darklight
pi_29806197
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:04 schreef maan het volgende:
Heb ook al gehoord dat de demo er aan zit te komen..
En het spel is 15 november verkrijgbaar
Nee hoor, in Oktober is die te koop :

Eén van de meer populaire shooterreeksen is de Quake-serie. Ondertussen zijn reeds drie volwaardige delen verschenen die allemaal potten hebben gebroken. Deel drie is reeds heel wat jaren geleden in de winkelrekken verschenen, dus wordt het nu wel hoog tijd voor Quake IV. Het wachten wordt echter beloond, want ontwikkelaar Raven Software kondigde vandaag aan dat de PC-versie van Quake IV in oktober (van dit jaar ja) beschikbaar zal worden gemaakt. Da's vóór de launch van de Xbox 360, het platform dat eveneens Quake IV voorgeschoteld zal krijgen maar dan bij de lancering van de console. De Xbox 360-versie verschijnt dus enkele weken na de PC-versie.
pi_29828145
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Darklight het volgende:

[..]

Nee hoor, in Oktober is die te koop :

Eén van de meer populaire shooterreeksen is de Quake-serie. Ondertussen zijn reeds drie volwaardige delen verschenen die allemaal potten hebben gebroken. Deel drie is reeds heel wat jaren geleden in de winkelrekken verschenen, dus wordt het nu wel hoog tijd voor Quake IV. Het wachten wordt echter beloond, want ontwikkelaar Raven Software kondigde vandaag aan dat de PC-versie van Quake IV in oktober (van dit jaar ja) beschikbaar zal worden gemaakt. Da's vóór de launch van de Xbox 360, het platform dat eveneens Quake IV voorgeschoteld zal krijgen maar dan bij de lancering van de console. De Xbox 360-versie verschijnt dus enkele weken na de PC-versie.
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar xbox-360 verschijnt in november en ook quake 4 verschijnt pas in november dus niet in oktober
pi_29829390
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef maan het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar xbox-360 verschijnt in november en ook quake 4 verschijnt pas in november dus niet in oktober
De pc versie komt in oktober uit, de Xbox-360 versie enkele weken later bij de launch.
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:30:03 #39
8898 Darklight
pi_29841796
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef maan het volgende:

[..]

Ik denk dat de ontwikkelaar het wel wat beter weet dan een of andere maan
Quake4 komt dus in Oktober en niet November
pi_29865294
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef DiabloSam het volgende:
Ai, ik kijk toch echt meer uit naar Unreal Tournament 2007 die volgend jaar uitkomt! Maar daar niet van, Quake4 word absoluut een heel erg vet spel, maar het heeft wel trekjes van Doom3 en Half-Life2 en ook zo te zien een beetje van Mechwarrior.
Via die filosofie is geen enkel spel meer origineel.
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:51:27 #41
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29865389
De doom3 engine en buitenscenes? De buitenscenes uit doom3 stellen geen reet voor, en de 'buitenscenes' uit het filmpje dat ik van quake 4 heb gezien zijn ook allemaal klein en prutserig.
pi_29881913
Doom3 engine is gewoon kut
pi_29895499
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Doom3 engine is gewoon kut
Omdat
pi_29895841
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef babba het volgende:

[..]

Omdat
Omdat hij veel en veel te zwaar draait op high end systemen ( ja ik heb er een ). Verder moet je er zelf nog het een en ander aan sleutelen, wat bij een goeie engine eigenlijk niet mag ( ini files veranderen, dingen uitpacken ed. ) En om nou te zeggen dat het zo extreem mooi was. Mwoah. Okay de real time schaduwen ed. was even leuk, met je zaklampje op dingen schijnen ed. Maar verder was hiet niet vernieuwender dan bv de Crytek engine. En verder denk ik dat de HL2 engine zich meer dan bewezen heeft door zn licht in gebruik en toch erg mooie en fraaie ( buiten ) omgevingen.
pi_29896046
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Omdat hij veel en veel te zwaar draait op high end systemen ( ja ik heb er een ). Verder moet je er zelf nog het een en ander aan sleutelen, wat bij een goeie engine eigenlijk niet mag ( ini files veranderen, dingen uitpacken ed. ) En om nou te zeggen dat het zo extreem mooi was. Mwoah. Okay de real time schaduwen ed. was even leuk, met je zaklampje op dingen schijnen ed. Maar verder was hiet niet vernieuwender dan bv de Crytek engine. En verder denk ik dat de HL2 engine zich meer dan bewezen heeft door zn licht in gebruik en toch erg mooie en fraaie ( buiten ) omgevingen.
Dan doe je iets niet goed denk ik, ik heb een mid-end pc en hij draait prima op high quality, ik weet niet hoeveel fps precies maar ik gok het op 50-60 fps.

Maar toch hebben alle 3 engines hun eigen voordelen. Doom 3 heeft zijn prachtige licht/schaduw-effecten, Far Cry heeft z'n prachtige grote buitenlocaties en Half-Life 2 heeft z'n hele mooie physics en facial-animations
pi_29896185
Om dan de Doom 3 engine dan helemaal te af te kraken gaat me te ver. Maar Superfruitig heeft wel een punt vind ik.

Van John Carmack verwacht ik niets anders dan het onmogelijke en de Doom 3 engine is dat zeker niet.
pi_29896550
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:22 schreef Vitalogy het volgende:
Om dan de Doom 3 engine dan helemaal te af te kraken gaat me te ver. Maar Superfruitig heeft wel een punt vind ik.

Van John Carmack verwacht ik niets anders dan het onmogelijke en de Doom 3 engine is dat zeker niet.
Ik kraak het ook niet af ofzo ( let op het mannetje ) maar ik vind dat hij TE zwaar is voor wat hij laat zien. Ze hadden van alles wat moeten pakken, buitenlokaties, lichteffecten en physics. Als je dan een zware engine maakt, kan ik het me nog voorstellen

En ik blijf bang zijn voor een Doom3 kloon met Quake4
pi_29908153
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik kraak het ook niet af ofzo ( let op het mannetje ) maar ik vind dat hij TE zwaar is voor wat hij laat zien. Ze hadden van alles wat moeten pakken, buitenlokaties, lichteffecten en physics. Als je dan een zware engine maakt, kan ik het me nog voorstellen

En ik blijf bang zijn voor een Doom3 kloon met Quake4
Een Doom 3 kloon word het zeker niet, Doom 3 was op je eentje een beetje creepy monster schieten, Quake 4 word een soort Call of Duty in de toekomst
pi_29908239
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:53 schreef babba het volgende:

[..]

Een Doom 3 kloon word het zeker niet, Doom 3 was op je eentje een beetje creepy monster schieten, Quake 4 word een soort Call of Duty in de toekomst
Ik hoop dat je je geen ilussies in je hoofd haalt. Ieder gamemag zei tot nu toe dat het er op leek dat het een puur aftreksel ging worden.
pi_29920099
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik hoop dat je je geen ilussies in je hoofd haalt. Ieder gamemag zei tot nu toe dat het er op leek dat het een puur aftreksel ging worden.
Alle filmpjes die ik tot nu toen heb gezien leken heel anders dan Doom 3
pi_29930796
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef babba het volgende:

[..]

Alle filmpjes die ik tot nu toen heb gezien leken heel anders dan Doom 3
Let's hope
pi_29950283
Het logo is trouwens echt TE lelijk
pi_29961932
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Het logo is trouwens echt TE lelijk
Bedoel je die in de openingspost staat Die is behoorlijk lelijk jah Het officiele Quake 4 logo is veel mooier IMO

donderdag 25 augustus 2005 @ 17:00:39 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_29962071
Ik wou al zeggen, die druppel bloed is echt te fout. Zoiets wat een veertien jarig jochie bedenkt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29964448
Toch is het Quake 4 logo een buitenbeentje, het is eigenlijk gewoon het Quake 1 logo.

pi_29964619
Ze hadden gewoon het middelste streepje moeten verplaatsen, dan krijg je een vier.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29965175
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef peristilius het volgende:
Ze hadden gewoon het middelste streepje moeten verplaatsen, dan krijg je een vier.

Lieve Belg donderdag 25 augustus 2005 @ 21:39:29 #58
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29972375
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef babba het volgende:

[..]

[afbeelding]

wauw, een 4 en een q in 1
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29983883
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:00 schreef speknek het volgende:
Ik wou al zeggen, die druppel bloed is echt te fout. Zoiets wat een veertien jarig jochie bedenkt.
photoshop straalt er gewoon van af
pi_30264603
Wat zouden de systeemeisen zijn voor Quake 4 ?

Of makkelijker...heb nu een P4 1700 - 512Mb intern - NVIDEA 2 GeForce 2MX

Wat moet ik investeren om het te kunnen spelen?
pi_30265975
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Raven Software heeft gezegt dat als je Doom 3 goed kon spelen je Quake 4 ook goed kan spelen

Dus neem eens een kijkje op de Doom 3 site wat daar de systeemeisen van zijn
pi_30266034
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef babba het volgende:

[..]

Raven Software heeft gezegt dat als je Doom 3 goed kon spelen je Quake 4 ook goed kan spelen

Kan jij dat niet even voor me doen? Ben een beetje druk.
pi_30266615
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Kan jij dat niet even voor me doen? Ben een beetje druk.
Moet ik het spel ook nog voor je kopen en spelen?

maandag 5 september 2005 @ 18:24:06 #64
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_30294543
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef babba het volgende:

[..]

Die zit
pi_30346552
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:24 schreef Drakul het volgende:

[..]

Die zit
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:18:06 #66
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31166174
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef babba het volgende:

[..]

rotfl
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_31166770
Bol.com zegt dat ie 25 Oktober uitkomt,

Free Record Shop Op 30 Oktober.

Boeit ook niet die paar dagen, in ieder geval deze maand nog
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:27:41 #68
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_31168108
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:16 schreef kippiej het volgende:
Bol.com zegt dat ie 25 Oktober uitkomt,

Free Record Shop Op 30 Oktober.

Boeit ook niet die paar dagen, in ieder geval deze maand nog
18 okt VS
28 okt EU

las ik ergens
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_31170028
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:27 schreef azaroth het volgende:

[..]

18 okt VS
28 okt EU

las ik ergens
10 dagen later Dan heeft iederéén hem al gedownload
pi_31170264
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Vergeet het maar met die MX.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:21:38 #71
12888 Skull-splitter
pi_31172714
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:48 schreef babba het volgende:

[..]

10 dagen later Dan heeft iederéén hem al gedownload
aansteller, vroeger was dat gewoon maanden verschil....
pi_31173079
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

aansteller, vroeger was dat gewoon maanden verschil....
Sarcasme enzo
pi_31180889
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Vergeet het maar met die MX.
Ja dat begrijp ik ook wel.

Wat heb ik nodig ?!
pi_31181394
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik ook wel.

Wat heb ik nodig ?!
Weet je nog? :
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef babba het volgende:

[..]

pi_31190083
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:29 schreef babba het volgende:

[..]

Weet je nog? :
[..]
Sorry meneer babba
pi_31190262
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Sorry meneer babba
Zo mag ik het horen!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:17:48 #77
12888 Skull-splitter
pi_31192398
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef babba het volgende:

[..]

Sarcasme enzo
Cynisme enzo...
pi_31206862
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:27 schreef azaroth het volgende:

[..]

18 okt VS
28 okt EU

las ik ergens
owhh kijk.. al lekker snel..

* Ericjuh moet toch iets vaker in dit topic kijken...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:08:39 #79
62729 type_29
pi_31208652
18 oktober dus

als de MP een beetje goed is ga ik em kopen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_31218466
Damn, wordt je zelf half strogg? Maar dan kun je toch niet winnen? Stroggs winnen nooit!
pi_31224825
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef RetepV het volgende:
Damn, wordt je zelf half strogg? Maar dan kun je toch niet winnen? Stroggs winnen nooit!
Hmm, HALF-strog is wat anders dan 100% strog
waarom..?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:12:36 #82
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_31225001
De 360-versie op de X05 draaide niet echt soepel. Daar mocht nog wel wat werk in gestopt worden. Zou me niks verbazen als Quake 4 wordt verschoven.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_31226543
http://www.tweakers.net/nieuws/39259

oehhh niet best dat het spel op sommige systemen niet lekker draaid

hoe eindigde quake 2 eigenlijk?
pi_31227472
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef Ericjuh het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/39259

oehhh niet best dat het spel op sommige systemen niet lekker draaid

hoe eindigde quake 2 eigenlijk?
Uhm je maakte de eindbaas af en toen stapte je in een soort escape-pod en stortte je neer op een één of andere planeet Dat is wat ik me kan herinneren.
pi_31229058
nog 2 weken jeah!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:48:26 #86
12888 Skull-splitter
pi_31232357
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef Smots het volgende:
De 360-versie op de X05 draaide niet echt soepel. Daar mocht nog wel wat werk in gestopt worden. Zou me niks verbazen als Quake 4 wordt verschoven.
Tweaken dus, mot kunnen...
pi_31244879
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:29 schreef babba het volgende:

[..]

Weet je nog? :
[..]
Dus als ik een 128 of 256 Mb videokaartje in m'n P4 1700 512Mb 80Gb stop kan ik jullie weer helemaal naar de gallemiezen fraggen net zoals vroegâh?
pi_31245079
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Dus als ik een 128 of 256 Mb videokaartje in m'n P4 1700 512Mb 80Gb stop kan ik jullie weer helemaal naar de gallemiezen fraggen net zoals vroegâh?
Helaas zijn de systeemeisen hoger uitgevallen dan werd gedacht, met minder dan een 2 Ghz PC en een Geforce3/Radeon 9700 kom je er niet

Zie: http://www.quake4game.com/

btw, het lijkt erop dat je ook nog eens persé de engelse versie van windows moet hebben
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:39:56 #89
12888 Skull-splitter
pi_31245084
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

5 gig aan ram op een GF 1 laat het spel nog niet soepel draaien
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:41:27 #90
12888 Skull-splitter
pi_31245122
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef babba het volgende:

[..]

Helaas zijn de systeemeisen hoger uitgevallen dan werd gedacht, met minder dan een 2 Ghz PC en een Geforce3/Radeon 9700 kom je er niet

Met geen enkel spel is een R9700 eigenlijk nog lekker, onlangs vervangen door een GF6800
pi_31245181
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef babba het volgende:

[..]

meestal is mijn ervaring dat je een spel ook kan spelen als je pc iets minder heeft dan de min. systeemeisen.

je hebt helaas dan niet vette grafics... maar het werkt wel..
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:12:36 #92
12888 Skull-splitter
pi_31256827
Nee, daar doe je het voor...
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:49:43 #93
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_31512775
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, daar doe je het voor...
Yep bij quake 4 doe je het daarvoor.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer hij daadwerkelijk in de winkel ligt? Zo her en der staan verschillende release dates op internet.

freerecordshop: 30-10-05
nedgame.com: 20-10-05
Tweakers: 19-10-05
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_31520053
In australie al te verkrijgen.. en vanaf morgenochtend ook online (niet gaan zitten zeuren moderators .. Ik ga m in ieder geval kopen.
The edge (voor degene die die map kennen) is weer een standaard multiplayer map geworden!!
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:39:01 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31521481
Quake 4 ziet er supervet uit ( multiplayer dan, singleplayer ziet er imo nog een beetje te Doom 3 uit ) !

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:37:06 #98
12888 Skull-splitter
pi_31523890
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:49 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Yep bij quake 4 doe je het daarvoor.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer hij daadwerkelijk in de winkel ligt? Zo her en der staan verschillende release dates op internet.

freerecordshop: 30-10-05
nedgame.com: 20-10-05
Tweakers: 19-10-05
Nee, daar doe je het dus NIET voor... Ik ben van mening dat die content er niet voor niets inzit, en ik speel al mijn spellen liever maxed @ 30FPS dan alles low en draaien op 160 FPS... En dat is niet omdat ik zo'n graphics hoer ben, maar meer omdat de maker het zo bedoeld heeft...
pi_31523908
tvp

* cr0wn denkt terug aan quake 2

[ Bericht 50% gewijzigd door cr0wn op 18-10-2005 02:17:40 ]
pi_31534448
En nog een filmpje. Dit keer is er wel wat actie.

http://bad.qgl.org/video/eoc.bad_vs_rocket_q2dm1.avi
pi_31540080
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:25 schreef ElmarO het volgende:
En nog een filmpje. Dit keer is er wel wat actie.

http://bad.qgl.org/video/eoc.bad_vs_rocket_q2dm1.avi
Geen dubbele jumps ... dat is balen .
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:56:27 #102
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_31547296
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:20 schreef VrijeVal het volgende:
Hij is uit
Lol Nee echt?

Nuttige informatie zou zijn als je zou vertellen waar je de winkel in kan lopen en Quake 4 kan kopen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_31547969
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 22:56 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Lol Nee echt?

Nuttige informatie zou zijn als je zou vertellen waar je de winkel in kan lopen en Quake 4 kan kopen.
Australie (en ergens anders *kuch*). Ik ga m eerst zo even proberen, maar ben vrijwel zeker van dat ik q4 ook origineel ga kopen.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:45:04 #104
12888 Skull-splitter
pi_31548982
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 18:46 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Geen dubbele jumps ... dat is balen .
Speel je toch leuk UT2004?
Ohnee, want iedereen is daar in een half jaar tijd op vreemde wijze ineens van weggerend
pi_31549076
Had liever een demo gehad om te testen
Zo stiekem toch even kijken hoe hij draait

-edit- Draait als een tiet op High @ 1280 x 1024

Snelle specs;
Amd 3500
6800le overclockt
1 gb ram

[ Bericht 32% gewijzigd door cr0wn op 19-10-2005 01:16:51 ]
pi_31551483
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 23:48 schreef cr0wn het volgende:
Had liever een demo gehad om te testen
Zo stiekem toch even kijken hoe hij draait

-edit- Draait als een tiet op High @ 1280 x 1024

Snelle specs;
Amd 3500
6800le overclockt
1 gb ram
Als ie daar niet op draait weet ik het ook niet meer .

Hoop dat ie op die van mij draait:
amd 2200xp
1,2 gig
ati 9800 pro 256mb.
pi_31551856
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 02:16 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Als ie daar niet op draait weet ik het ook niet meer .

Hoop dat ie op die van mij draait:
amd 2200xp
1,2 gig
ati 9800 pro 256mb.
Alleen je cpu is langzamer, moet lukken

Damn, de singleplayer is nu al verslavend
  woensdag 19 oktober 2005 @ 10:39:50 #108
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31554898
'warez' posts ff weggehaald .
pi_31557047
Inderdaad een valse melding. Ik krijg m zelf alleen nog niet aan de praat. Is nu al eens bekend wanneer ie nu echt in Nederland uitkomt?
Ik heb een aantal demo's gezien en zo te merken moet er nog wel het 1 en ander utgebalanceerd worden (zo te merken hebben ze de woorden "opvolger van quake 2" wel erg letterlijk genomen dus ).
pi_31562901
wie is er al bezig geweest met de singelplayer?

en... ist wat?
pi_31564075
Het is net een doom3 mod.. wat een afgang zeg..
pi_31564184
nerd
pi_31564539
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef Ericjuh het volgende:
wie is er al bezig geweest met de singelplayer?

en... ist wat?
Mwah, tis best leuk... maar uhm... niet spel van het jaar niveau, zeg maar. ^^;

Nogal donker en doom-erig... (tjah, de engine heh). Zitten wel wat leuke schrik momentjes in tot nu toe. ^^
That which you give thought to, is that which you invite into your reality. Give though only to what you are wanting to see and forget what you do not wish to see.
pi_31564587
hmm ik speel nog dagelijks q2, ik hoopte op een opvolger.. maar dat zit er niet in zo te zien

doom3 was een kutspel, één grote darkroom
pi_31564667
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 19:39 schreef neliz123 het volgende:

Mwah, tis best leuk... maar uhm... niet spel van het jaar niveau, zeg maar. ^^;

Nogal donker en doom-erig... (tjah, de engine heh). Zitten wel wat leuke schrik momentjes in tot nu toe. ^^
mja singleplayer is leuk voor 1x, maar uiteindelijk gaat het om te multiplayer.. is dat wel speelbaar?
pi_31565855
Op 1024 met een aantal dingen uit valt het prima te spelen op mijn computer (amd 2200xp, 1,2gig geheuben en ati9800 pro 256mb). Ze hebben veel multiplayermappen opnieuw gemaakt met quake 4 (uit quake 2 en 3).. ik hoop wel dat ze er nog wat meer van gaan maken want dit lijkt inderdad net een mod voor doom 3.
pi_31566006
vind het eerlijk gezegd na het spelen gewoon doom 3 heb het maar weer weggegooid
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:08:11 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31566170
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 20:59 schreef arnout109 het volgende:
vind het eerlijk gezegd na het spelen gewoon doom 3 heb het maar weer weggegooid
Daar was ik dus al bang voor, game was imo ook veel te snel af.

Doom3 engine
  woensdag 19 oktober 2005 @ 21:13:27 #119
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_31566273
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:00 schreef speknek het volgende:
De TS neemt zich iig wél de moeite om een leuke openingspost te maken, wat bij veel users nogal ontgaat.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 oktober 2005 @ 21:41:10 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31566787
Kweet niet wat iedereen nou te pissen heeft, maar ik vind het een retegeil spel.

Speel het nu op 1024 @ medium settings (p4 2.4ghz, 6600GT overclocked, 1gb mem) en ik vind het er al retegeil uitzien. Af en toe schokt het een beetje, maar dat zal aan m'n brakke settings liggen.

Heb dit spel een half uurtje gespeeld en vind het nu al 100x toffer dan bv F.E.A.R. Graphics zijn retegeil, lekkere snelle actie, lekkere engine, loopt soepel, mooie omgevingen. Enige nadeel is dat je het continue met een flashlight moet spelen....

Maar goed, misschien komt het omdat ik quake 3 heb overgeslagen.

ennuh...doom3? Echt niet. Dat was een kutspel en verveelde na 10 minuten....
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 oktober 2005 @ 21:52:52 #121
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_31567045
Na wat tweaken draait ie nu dan op 1024 @ high settings. . En veel soepeler. Lekkerrrrrrr
pi_31567448
Ik heb toch echt het idee dat ik een uitbreiding van Doom3 aan het spelen ben. Het ziet er bijna hetzelfde uit, nou goed, iets meer licht dan.
Marinier tegen brullende Aliens, dat had ik al.
Helpt waar hij kan!
pi_31569037
Ik zit nu al vast Ik moet een deur openen bij dat grote kannon, maar kan niks vinden. Alleen een grot met kratten waar je niet in kunt............

Verder heb ik idd een Doom3 deja-vu...
I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
pi_31570977
Ik ben nu strogg

Kon je met Doom 3 ook in voertuigen?
pi_31571283
alleen die site al
pi_31571570
en de multiplayer ziet er ook relaxed uit, alleen lijkt het me 10 keer makkelijker dan q3..
en hopelijk komt er in de multiplayer de q2 jumps terug
  donderdag 20 oktober 2005 @ 01:07:15 #127
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_31571937
Q U A K E 4
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:07:39 #128
79435 matjas
pi_31573028
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik zit nu al vast Ik moet een deur openen bij dat grote kannon, maar kan niks vinden. Alleen een grot met kratten waar je niet in kunt............

Verder heb ik idd een Doom3 deja-vu...
je moet ffkes uit die loopgraven klimmen en ff op boven de te openen duur huppelen...
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:08:33 #129
79435 matjas
pi_31573044
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Kreator het volgende:
Na wat tweaken draait ie nu dan op 1024 @ high settings. . En veel soepeler. Lekkerrrrrrr
vertel eens je instellingen dan
pi_31573061
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef Sparco het volgende:
en de multiplayer ziet er ook relaxed uit, alleen lijkt het me 10 keer makkelijker dan q3..
en hopelijk komt er in de multiplayer de q2 jumps terug
strafe jumps zijn essentieel voor de gameplay, ik zag net een demo waarin ze q2dm1 lieten zien, daarbij was de kist met de megahealth gewoon direct toegankelijk zonder dat je via moeilijke strafejumps moet kunnen.. dat is wel erg lame
  donderdag 20 oktober 2005 @ 03:51:29 #131
9902 Lestat
the vampire...
pi_31573762
Volgens Dynabyte komt ie 21 oktober uit.
Memento Mori
pi_31577306
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:10 schreef Esc het volgende:

[..]

strafe jumps zijn essentieel voor de gameplay, ik zag net een demo waarin ze q2dm1 lieten zien, daarbij was de kist met de megahealth gewoon direct toegankelijk zonder dat je via moeilijke strafejumps moet kunnen.. dat is wel erg lame
ja precies het moet wel een beetje moeilijk worden en de strafe jumps in q2 waren echt gruwelijk.
met q2dm1 de q3 versie had je zo'n jumppad dus de megahealth was elke keer weg door mensen die hem "per ongeluk" tegenkwamen hehe
pi_31578033
Ik ga hem zometeen ophalen

Ik mag hem 1 dag voor de release altijd ophalen
  donderdag 20 oktober 2005 @ 12:49:23 #134
62729 type_29
pi_31578457
huh, volgens mij kwam je met strafe jumpen alleen sneller vooruit
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_31578460
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 03:51 schreef Lestat het volgende:
Volgens Dynabyte komt ie 21 oktober uit.
Op de dynabyte site staat niet meer verwacht o.i.d bij Quake4 . Is ie al uit soms?
pi_31579411
Hier staat een korte review van de prestaties van een aantal kaarten in Quake 4.

• ATI Radeon X1800 XT 512MB (Catalyst driver version 8.173.1)
  • ATI Radeon X800 GTO 256MB (Catalyst version 5.10)
  • ATI Radeon X1600 XT 256MB (Catalyst driver version 8.173.1)
  • NVIDIA GeForce 7800 GTX 256MB (ForceWare version 81.85)
  • NVIDIA GeForce 6800 GT 256MB (ForceWare version 81.85)
  • NVIDIA GeForce 6600 GT 128MB (ForceWare version 81.85)
  • pi_31580093
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 14:13 schreef ElmarO het volgende:
    Hier staat een korte review van de prestaties van een aantal kaarten in Quake 4.

• NVIDIA GeForce 6600 GT 128MB (ForceWare version 81.85)
  • Daar doen we het voor
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 04:04:26 #138
    9902 Lestat
    the vampire...
    pi_31597353
    quote:
    Op donderdag 20 oktober 2005 12:49 schreef Semargofni het volgende:

[..]

Op de dynabyte site staat niet meer verwacht o.i.d bij Quake4 . Is ie al uit soms?
    Yep hij ligt in de winkel
    Memento Mori
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 06:17:20 #139
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_31597578
    ff een uurtje gespeeld gister. geweldig. is weer terug naar de old school fragging. vrij linear verhaal. het aantal trogs om te doden valt wel mee in het begin, wordt niet overrompeld zoals bij doom. maar echt strak. mooiste moment vond ik het stuk dat je de hangar in moet en dan de lift omhoog gaat. zie je al die buitenaardse ruimteschepen e.d. voorbij komen

tot nu toe beter dan doom3
    maar quake is altijd al beter geweest dan doom

[ Bericht 11% gewijzigd door Enyalius op 21-10-2005 06:25:08 ]
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    William James (1842 - 1910)
    pi_31606155
    Om een lang verhaal kort te maken,

Heb net Q4 gekocht, geinstalleerd als ik hem wil runnen dan zie ik een klein schermpje in het midden van me desktop vervolgens wordt me beeld zwart alsof die wil gaan beginnen met laden en dan gaat hij zonder enige melding weer na me desktop toe.

Ik heb dus al aardig veel gezien voor die 50 euro. Ik heb een FX 5950 Ultra 2 als videokaart.

Weet iemand een oplossing of gewoon het spel omruilen voor F.E.A.R.....
    Anyone?
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:02:40 #141
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_31606324
    drivers van gfxkaart updaten?
    Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
    pi_31606397
    Is al gedaan, de laatste drivers van Nvidia!
    D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:13:23 #143
    107001 VrijeVal
    Hou je vast!
    pi_31607740
    heeft quake 4 net weer zon lekkere Mplayer als deel 3?
    Alles wat ik post is toch wel leuk
    pi_31608007
    Wow. Q4 Heb hem nu en speelt erg lekker.
    pi_31608446
    keb nu paar dagen quake 4 gespeeld (singelplayer).. en om eerlijk te zijn bevalt het wel.. tis idd geen super spel..

leuk vind ik ook dat de opdrachten die je moet doen heel kort zijn.. d'r zijn veel opdrachten die elkaar afwisselen..

jammer vind ik wel dat de moeilijkheidsgraad heel laag ligt..
    pi_31609501
    Ik heb sinds vandaag quake 4 gekocht.. en wat blijkt.. multiplayer is geen doen.. Mijn systeem is veeeeel te traag. (amd 2200xp, 1 gig geheugen, ati9800pro 256mb).
    Heeft er iemand al wat tweaks om m sneller te laten lopen?
    pi_31610446
    Ik heb een vraag.

Via '~' kreeg je toch zo'n scrollmenu als je die indrukt tijdens je menu? Ik krijg hem niet
    pi_31610477
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef _moder8or_ het volgende:
    Ik heb een vraag.

Via '~' kreeg je toch zo'n scrollmenu als je die indrukt tijdens je menu? Ik krijg hem niet
    Dat is ctrl alt ~ geworden
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:27:44 #149
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_31610506
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 18:38 schreef Mordreth het volgende:
    Ik heb sinds vandaag quake 4 gekocht.. en wat blijkt.. multiplayer is geen doen.. Mijn systeem is veeeeel te traag. (amd 2200xp, 1 gig geheugen, ati9800pro 256mb).
    Heeft er iemand al wat tweaks om m sneller te laten lopen?
    n00b

ik heb pentium 4 2.5ghz, 1gb ram en een ati radeon 9700 pro 128mb en hij werkt prima.
    zit toch iets niet goed in je pc zelf.
      vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:34:44 #150
    82423 Drakul
    Crawling in the dark
    pi_31610659
    Chipset drivers niet geinstalleerd? (komt wel vaker voor )
    pi_31610688
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 19:27 schreef Enyalius het volgende:

[..]

n00b

ik heb pentium 4 2.5ghz, 1gb ram en een ati radeon 9700 pro 128mb en hij werkt prima.
    Neem maar van mij aan dat m'n pc zeer goed staat afgesteld .
    pi_31612492
    bij mij crasht ie binnen een minuut... toch maar us een nieuwe videokaart halen
    pi_31612518
    Kan ook aan de drivers liggen... maar jullie vinden het wel een vet spel dus? Ga de mijne morgen halen bij dynabyte.
    pi_31613275
    Maar hoe is de multiplayer? Net als Quake3? De single player lijkt net Doom3 zo te zien. Ik ga zo de single player proberen.
    pi_31613595
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 21:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Maar hoe is de multiplayer? Net als Quake3? De single player lijkt net Doom3 zo te zien. Ik ga zo de single player proberen.
    Net als quake 3 ja.. het speelt alleen stroever en het spel moet nog flink uitgebalanceerd worden. Daarnaast heb ik zoveel moeten tweaken aan dit spel dat ik me eigenlijk begin af te vragen of ik niet beter gewoon quake 3 weer kan gaan spelen
    pi_31615557
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 19:26 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Dat is ctrl alt ~ geworden
    Dank
    pi_31619853
    Ik heb het gespeeld nu ja. De single player is net doom3, maar minder donker en meer actie. Daarnaast vond ik het wel wat weg hebben van Halo. Wel vermakelijk, maar zeker niet origineel.

De multiplayer is op zich wel cool, het is net Quake3 maar iets stroever. Dit multiplayer component maakt de game echter wel een stuk interessanter dan Doom3.
    pi_31624627
    Heb em nu ook binnengekregen voor de review en ik moet zeggen, ben er eigenlijk best positief over! SP is brute actie en de MP doet zo erg oldskool aan dat ik zou zweren dat Quake 4 trouwer is aan Quake 1, 2 en 3 dan Doom 3 aan het legendarische Doom 1.

Wel jammer dat die lightning gun erin zit, vind dat zo'n brak wapen. En die toet als je iemand raakt vond ik ook nooit zo mooi, hoe praktisch het ook is. Ook ziet het er niet uit bij mij, moet alles nogal laag zetten wil ik wat FPS hebben, maar toch... ik vind Q4 best okee!
    pi_31628499
    Ik vind het ook een fijn spel... maar godverdomme hadden ze die kerel niet een zaklamp mee kunnen geven ofzo
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:42:01 #160
    102993 Enyalius
    Keeper of Knowledge
    pi_31628576
    zaklamp zit op 1 geweer en meer niet. anders met die grenade launcher wat licht maken. en die trog nailgun geeft ook redelijk licht als je aan het knallen bent
    pi_31629185
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef Thomas B. het volgende:
    Ik vind het ook een fijn spel... maar godverdomme hadden ze die kerel niet een zaklamp mee kunnen geven ofzo
    Machine-gun geeft anders gewoon licht als je op de F toets drukt bijv. En het is Strogg he, niet Trogg, die misbaksels uit World of Warcraft.
    pi_31629419
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 16:05 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Machine-gun geeft anders gewoon licht als je op de F toets drukt bijv. En het is Strogg he, niet Trogg, die misbaksels uit World of Warcraft.
    En je blaster heeft ook een zaklamp.
    pi_31629739
    Mwoah, je vindt zat munitie voor de machinegun dus machinegun + flashlight it is wat mij betreft.
    pi_31630388
    Mja ik bedoel eik meer van dat het geheel wel wat minder donker had gemogen van mij
    pi_31630445
    quote:
    Op vrijdag 21 oktober 2005 19:27 schreef Enyalius het volgende:

[..]

n00b

Ik heb zelf een PIV 2,4ghz 512 ram Gforce 6800GT en hij loopt voor geen meter. Zelfs op 800x600 en medium detail is ie kut, fps varierend van 5 - 60, gemiddeld gok ik zo'n 10-15. Echt geen idee waar het aan kan liggen.
    pi_31630849
    Quake 4 loopt sowieso beroerd hier. F.E.A.R., Half-Life 2, Far Cry, en zelfs Doom 3, allen spelen ze lekkerder dan Quake 4.
    pi_31630941
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef =HellFire= het volgende:
    Quake 4 loopt sowieso beroerd hier. F.E.A.R., Half-Life 2, Far Cry, en zelfs Doom 3, allen spelen ze lekkerder dan Quake 4.
    Wat zijn jouw specs dan van je computer?
    Ik vind dat ik zelf een best goed systeem heb maar het loopt zo niet, ben ik niet echt blij mee en ik ga geen andere videokaart kopen oid.
    Als iemand een tip heeft voor mij waardoor hij beter gaat lopen graag
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 17:32:54 #168
    107001 VrijeVal
    Hou je vast!
    pi_31631433
    crappy spel... geef mij CS: Soucrce maar
    pi_31631895
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 17:10 schreef McGilles het volgende:

[..]

Wat zijn jouw specs dan van je computer?
    Ik vind dat ik zelf een best goed systeem heb maar het loopt zo niet, ben ik niet echt blij mee en ik ga geen andere videokaart kopen oid.
    Als iemand een tip heeft voor mij waardoor hij beter gaat lopen graag
    AMD 2000
    786MB
    6800 LE

mobo en cpu is de bottleneck maar over het algemeen trekt m'n pctje alle bovengenoemde games best aardig.
    pi_31633107
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 17:32 schreef VrijeVal het volgende:
    hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
    pi_31633161
    Op m'n Celeron 2000 met 512 mb en 64 mb GeForce4 440 haalt ie geen fps
    niet speelbaar. Heb hem getest onder linux, het werkt op zich wel.
    Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
    pi_31633704
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 15:38 schreef Thomas B. het volgende:
    Je begint pistooltje ook (Blaster) gewoon je F inrammen
    pi_31634402
    jaaa maar dat spel... dat is gewoon veel te donker
    Zeker overdag zie ik er helemaal niks.
    pi_31634413
    en nou is godverdomme m'n videokaart nog ingestort ook
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:01:51 #175
    107001 VrijeVal
    Hou je vast!
    pi_31634521
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 18:51 schreef stFz het volgende:

[..]

sorry?
    pi_31635276
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 20:01 schreef VrijeVal het volgende:

[..]

sorry?
    wat is dat voor rare vergelijking bedoelt ie denk ik...
    pi_31636234
    Mag ik misschien wat screenshots neerzetten?

[ Bericht 86% gewijzigd door _moder8or_ op 22-10-2005 21:17:42 ]
    pi_31637242
    ik vind het op et eerste gezicht wat tegenvallen, maar ik heb het nu pas 10 minuten gespeelt
    ik verwacht dat het nog leuker word!
    pi_31639002
    Nog een paar

pi_31640322
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 17:32 schreef VrijeVal het volgende:
    Goede argumentatie ook .
      zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:37:26 #182
    127457 moomoo
    Niet uit te spreken als momo
    pi_31640848
    vind het wel een leuk spel. wel wat zieke troep zeg(strogg medical facility is zo nasty dat ik het begin 2 keer moest kijken)

ik heb wel dringend een nieuwe videokaart nodig want ik zit op medium detail, 640x480(!!), maar ik wil toch een nieuwe hebben voor oblivion.
    pi_31649739
    Vind dat barbie-gehalte wel meevallen eik.
    pi_31651263
    Issie al officieel gereleased in Nederland ?
    Kijken of ik hem me morgen ga halen. Ik heb hem al gespeelt, en het beviel me goed
    Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
      zondag 23 oktober 2005 @ 21:50:05 #185
    57506 TiMmS
    The Core Supremacy !
    pi_31655794
    Weet iemand hoe je die feeder sloopt aan het einde van Putrification center?
    Telkens als ik binnen loop ben ik gelijk gesmashed

n/m heb em al, inmiddels net voorbij the trainstation-hub

[ Bericht 29% gewijzigd door TiMmS op 24-10-2005 09:58:37 ]
    "Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
      maandag 24 oktober 2005 @ 09:20:02 #186
    43976 Monkeylover
    SPANK MY MONKEY!!!
    pi_31658189
    Ben ik de enige die het zwaar irri vindt dat je niet met de pijltjes links en rechts kan strafen?
      maandag 24 oktober 2005 @ 09:37:44 #187
    127457 moomoo
    pi_31658389
    dan moet je je toetsen goed instellen.
    pi_31659538
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 09:20 schreef Monkeylover het volgende:
    Ben ik de enige die het zwaar irri vindt dat je niet met de pijltjes links en rechts kan strafen?
    Haha

Dacht eerst dat dit een grap was maar aangezien de persoon boven mij serieus reageert is het vast een normale opmerking Ik zou een spel die dit serieus niet kan nieteens 1 seconde gunnen

Even naar options, movement, en tadaa, alles doet het als vanouds
      maandag 24 oktober 2005 @ 11:26:59 #189
    43976 Monkeylover
    SPANK MY MONKEY!!!
    pi_31659856
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 11:02 schreef McGilles het volgende:

[..]

Haha

Dacht eerst dat dit een grap was maar aangezien de persoon boven mij serieus reageert is het vast een normale opmerking Ik zou een spel die dit serieus niet kan nieteens 1 seconde gunnen

Even naar options, movement, en tadaa, alles doet het als vanouds
    Ja, maar je moet de shift of control oid ingedrukt houden tijdens het strafen..
    pi_31659996
    Helemaal niet?! Dit is al sinds quake 1 niet zo, dus ik weet niet welke games jij de afgelopen 10 jaar gespeeld hebt...
    pi_31661503
    quote:
    Op zaterdag 22 oktober 2005 16:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Ik heb zelf een PIV 2,4ghz 512 ram Gforce 6800GT en hij loopt voor geen meter. Zelfs op 800x600 en medium detail is ie kut, fps varierend van 5 - 60, gemiddeld gok ik zo'n 10-15. Echt geen idee waar het aan kan liggen.
    Te weinig geheugen denk ik. Langzamerhand is 1Gig toch wel t minimum voor laatste generatie spellen. Misschien ligt t voor adventures en rts nog anders.

Als je een wat ouder AGP moederbord hebt, dan kun je daar ook nog een beperking in hebben waar je nu last van krijgt. Of er staat een setting in de bios verkeerd waardoor maximale AGP doorvoersnelheid niet bereikt wordt.
    "Did I ever tell you my father's famous last words?"
    "'Careful son, the safety's off'"
    "I mean, before that!!!"
    pi_31661919
    Ik zit nu vast.

Als laatste heb ik dus het hart 'overloaded' door op een paneel te drukken.
    Maar waar moet ik nu heen, of wat moet ik doen?

Overige screenshots

pi_31664244
    Heeft iemand de oplossing?
    pi_31664625
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_31666401
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 20:51 schreef _moder8or_ het volgende:
    Heeft iemand de oplossing?
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Ik heb hem net uitgespeeld, maar wat een spel zeg
    pi_31666567
    Hoe veel uur doe je ong over de single player op medium als je er redelijk door heen knalt?
    pi_31666850
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 22:29 schreef babba het volgende:

[..]
    SPOILER
    Ik heb hem net uitgespeeld, maar wat een spel zeg
    Waar is het tweede paneeltje. Ik heb er maar één gevonden! Bij het hart zelf.
      maandag 24 oktober 2005 @ 22:59:36 #198
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_31667351
    Zijn er Fokkers die dit via Hamachi on-line spelen? Zo ja, dan join ik jullie netwerk.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_31667774
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 15:24 schreef McDBigMac het volgende:

[..]

Te weinig geheugen denk ik. Langzamerhand is 1Gig toch wel t minimum voor laatste generatie spellen. Misschien ligt t voor adventures en rts nog anders.

Als je een wat ouder AGP moederbord hebt, dan kun je daar ook nog een beperking in hebben waar je nu last van krijgt. Of er staat een setting in de bios verkeerd waardoor maximale AGP doorvoersnelheid niet bereikt wordt.
    Heb het even opgezocht, heb een:

k8n Neo nvidia nForce 3 250gb chipset.

Geen idee of dit goed of slecht is.... maar jij denkt dus dat het mijn geheugen is, dan maar snel wat bijkopen! Of zijn hier nog andere meningen over?
    pi_31668310
    Dan heb je gewoon AGP 8x. Is niks mis met dat moederbord. Alleen je schreef eerder dat je een PiV 2.4Ghz hebt, terwijl dat moederbord alleen geschikt is voor AMD socket 754 dus hoe dat dan kan weet ik ff niet.

Ik hou t op te weinig geheugen.
    "I mean, before that!!!"
    pi_31668368
    Ok, vandaag dus de Q4 DVD gekocht, kan mijn dvd speler hem niet lezen.
    Mijn vraag is dus, heeft iemand hetzelfde probleem en weten op te lossen, of weet iemand gewoon hoe het moet. Dan zou ik je erg dankbaar zijn
    Heb trouwens een Samsung writemaster... en HL2 DVD doet het er wel in..
    One vision, many viewpoints
    pi_31669045
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 23:31 schreef McDBigMac het volgende:
    Dan heb je gewoon AGP 8x. Is niks mis met dat moederbord. Alleen je schreef eerder dat je een PiV 2.4Ghz hebt, terwijl dat moederbord alleen geschikt is voor AMD socket 754 dus hoe dat dan kan weet ik ff niet.

Ik hou t op te weinig geheugen.
    Bedankt voor de reactie!
    Over dat moederbord, geen idee, ik denk/dacht altijd dat ik PIV 2,4gb had, nog 1 vraag over het geheugen, ik wil nu wat extra bestellen, maar heb optie uit 100 soorten (512MB DDR PC2700 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL2 | 512MB DDR PC3200 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL3) Hoe kom ik erachter wat er nu in mijn computer zit (heb al op het geheugen zelf gezocht maar kon niks vinden)
    pi_31669224
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Waar is het tweede paneeltje. Ik heb er maar één gevonden! Bij het hart zelf.
    De één is links van het hart, de andere rechts in een kamertje geloof ik, ik weet het niet meer precies

Dit spel is af en toe wel heel erg smerig zeg

• Overal zie je (delen van) mensen die worden gebruikt als machine
  • Je benen worden eraf gezaagd in 1st person view
  • En dan dat "Waste disposal" (?) level. Je ziet niets anders dan bloed en lichaamsdelen daar

Erg nasty af en toe dus, maar ik had ook niet anders verwacht van Raven Software na Soldier of Fortune 1 en 2
  • pi_31669395
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef babba het volgende:

[..]

De één is links van het hart, de andere rechts in een kamertje geloof ik, ik weet het niet meer precies

• En dan dat "Waste disposal" (?) level. Je ziet niets anders dan bloed en lichaamsdelen daar

Erg nasty af en toe dus, maar ik had ook niet anders verwacht van Raven Software na Soldier of Fortune 1 en 2
  • Wel in de buurt van het hart?
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:10:48 #205
    127457 moomoo
    pi_31670887
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 11:26 schreef Monkeylover het volgende:
    Ja, maar je moet de shift of control oid ingedrukt houden tijdens het strafen..
    bij je control settings heb je turn left en turn right, om te draaien dus. maar ergens daarboven staan move left en move right. om te strafen dus. zonder shift dus.
    pi_31674292
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 23:57 schreef McGilles het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
    Over dat moederbord, geen idee, ik denk/dacht altijd dat ik PIV 2,4gb had, nog 1 vraag over het geheugen, ik wil nu wat extra bestellen, maar heb optie uit 100 soorten (512MB DDR PC2700 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL2 | 512MB DDR PC3200 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL3) Hoe kom ik erachter wat er nu in mijn computer zit (heb al op het geheugen zelf gezocht maar kon niks vinden)
    Er staat vast wel wat op die geheugenchips. Schrijf t even op en neem t mee naar de winkel (computer speciaal zaak). Die weten t dan wel. Het is het beste als je meer van t zelfde geheugen koopt. Beter (sneller) geheuigen erbij levert niks op, en slechter (trager) geheugen erbij kan je performance kosten ipv opleveren. Meld er dan ook even bij wat voor moederbord je hebt, want misschien heb je nu erg traag (goedkoop) geheugen en dan zou je voor een serieuze verbetering je volledige mem moeten vervangen en uitbreiden.
    "I mean, before that!!!"
      dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:00:13 #207
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_31674852
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 23:57 schreef McGilles het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie!
    Koop gewoon Kingston PC3200 512 mb geheugen. Dan zit je altijd goed. Kost ongeveer 50 euries!
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_31675167
    quote:
    Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Creativ het volgende:
    Mijn vraag is dus, heeft iemand hetzelfde probleem en weten op te lossen, of weet iemand gewoon hoe het moet. Dan zou ik je erg dankbaar zijn
    dat is nou het leukste van die geweldige beveiligingen... je kunt 3 dingen doen :

- nieuwe dvd speler kopen
    - spel terug brengen en ruilen
    - en laatste punt is iets met deviance

p.s. vinden jullie ook niet dat na die wastefactory de eentonigheid toeslaat?
    pi_31675707
    Ik heb het tweede paneeltje nog steeds niet gezien
    pi_31676402
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 10:52 schreef _moder8or_ het volgende:
    Ik heb het tweede paneeltje nog steeds niet gezien

Het is erg dicht in de buurt van het hart geloof ik, je moet gewoon ff zoeken, ik heb daar helemaal niet vast gezeten
    pi_31676419
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 11:25 schreef babba het volgende:

[..]

Het is erg dicht in de buurt van het hart geloof ik, je moet gewoon ff zoeken, ik heb daar helemaal niet vast gezeten
    Sorry hoor
    En ik hielp jou altijd als je een vraag had met NFS
    pi_31676563
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Sorry hoor
    En ik hielp jou altijd als je een vraag had met NFS
    Ik help jouw toch ook

Ik zal strax zelf even kijken of ik dat level nog kan vinden tussen m'n saves. Dan kijk ik ff waar het precies is, ik lig nu nog op bed
    pi_31676603
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 11:32 schreef babba het volgende:

[..]

Ik help jouw toch ook
    Dat is waar
    quote:
    Ik zal strax zelf even kijken of ik dat level nog kan vinden tussen m'n saves.
    Dank je wel .
    quote:
    Dan kijk ik ff waar het precies is, ik lig nu nog op bed
    pi_31677694

Bedoel jij deze bovenop?

Maar hoe geraak ik daar?
    pi_31678264
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef _moder8or_ het volgende:
    [[url=http://img461.imageshack.us/img461/1458/204lk.th.jpg]afbeelding][/URL]

Bedoel jij deze bovenop?

Maar hoe geraak ik daar?
    Volgens mij wel jah, anders typ je ff in de console "mapname" (weet niet of dat werkt), en zet je die mapname ff hier neer, ik zie hem niet meer tussen m'n saves namelijk.

Edit: Ik zie net dat dit niet werkt

[ Bericht 10% gewijzigd door babba op 25-10-2005 13:07:57 ]
    pi_31679023
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef _moder8or_ het volgende:
    [[url=http://img461.imageshack.us/img461/1458/204lk.th.jpg]afbeelding][/URL]

Bedoel jij deze bovenop?

Maar hoe geraak ik daar?
    rechtsachter zit een gangetje... volg die.. en je komt bij die schakelaar...

vond dat stuk eigenlijk ook niet zo moeilijk
    pi_31679028
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 12:53 schreef babba het volgende:

[..]

Volgens mij wel jah, anders typ je ff in de console "mapname" (weet niet of dat werkt), en zet je die mapname ff hier neer, ik zie hem niet meer tussen m'n saves namelijk.

Edit: Ik zie net dat dit niet werkt
    'Dispersal Facility' heet die map.
    pi_31679050
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 13:44 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

rechtsachter zit een gangetje... volg die.. en je komt bij die schakelaar...

vond dat stuk eigenlijk ook niet zo moeilijk
    Tering. Ik zie hem nu pas
    Wat dom van mij

Dank!
    pi_31680519
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef babba het volgende:

[..]

• Vind het wel opvallend dat ze altijd hun boxershort aan hebben.
    pi_31682718
    Iemand een idee waar ik deze...

...laserfans uit kan zetten? Heb de hele map doorgelopen, maar niets te zien
    pi_31682894
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef _moder8or_ het volgende:
    Iemand een idee waar ik deze...

[[url=http://img493.imageshack.us/img493/471/218ob.th.jpg]afbeelding][/URL]

...laserfans uit kan zetten? Heb de hele map doorgelopen, maar niets te zien
    SPOILER
    pi_31682950
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef ElmarO het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_31683784
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 17:42 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]
    SPOILER
    SPOILER
    pi_31684713
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Tering. Ik zie hem nu pas
    Wat dom van mij

Dank!
    Probeer ik je de hele tijd te helpen en je komt maar niet verder, Ericjuh zegt één zinnetje en je komt wel verder
    pi_31686440
    quote:
    Op dinsdag 25 oktober 2005 19:45 schreef babba het volgende:

[..]

Probeer ik je de hele tijd te helpen en je komt maar niet verder, Ericjuh zegt één zinnetje en je komt wel verder
    Toch heel erg bedankt voor je hulp
    pi_31726004
    Ik ben Quake 4 nu ook aan het spelen en het valt me nog heel erg mee hoe het spel draait op mijn 9600XT. Eerst draaide het echt heel erg slecht, maar toen las ik op internet dat je enorm veel FPS kon winnen met het uitzetten van de shadows, dat heb ik toen ook gedaan en nu draait het gewoon helemaal vloeiend op 1024x768 met high quality. De shadows mis je nauwelijks, het zijn alleen de schaduwen van de NPC's en vijanden die verdwijnen.
      donderdag 27 oktober 2005 @ 23:29:24 #227
    67393 Slaaitjuh
    bagger reply -->
    pi_31741204
    Jongens is dit een beetje te vergelijken met de MP van Quake 2?
    naamsbekendheid:
    [..]
    // Proudly first Kut User of all
    pi_31741420
    quote:
    Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef Slaaitjuh het volgende:
    Jongens is dit een beetje te vergelijken met de MP van Quake 2?
    De MP is bijna een kopie van die van Quake 3, er zit echter wel een remake van een Quake 2 map in
    pi_31750476
    The Edge .
      vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:26:37 #230
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_31752521
    quote:
    Op vrijdag 28 oktober 2005 12:02 schreef =HellFire= het volgende:
    The Edge .
    Beste MP ooit.. al die vette jumps!

Helaas is mijn PC zo oud dat alleen Q2 er vloeiend op draait.. uit dat tijdperk stamt hij ook!
    pi_31759828
    Ik heb bij de single player er nu zo`n 7 uur opzitten, geen idee hoe veel ik nog moet maar ik nader het einde volgens mij. Maar de multiplayer waar het min of meer om gaat begin ik steeds leuker en leuker te vinden . Het is ook wel fijn dat ie zo lekker snel opstart en dat je binnen no-time aan het spelen bent. Voor BF2 b.v moet je toch meer tijd voor uit trekken om dat te gaan spelen.
    pi_31760492
    Ben ik dan de enige die de in-game browser extreem slecht vind ?

Geen filters, laggy & max 1000 servers
    pi_31763634
    Mja dat is wel waar, maar kijk naar die van BF2 die is pas slecht. Vergeleken daarbij is die van Q4 nog "goed". Maar je kan dus maximaal maar 1000 servers zien? Hoeveel zijn er dan echt?
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:02:14 #234
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_31781086
    Ik vind het maar suf, voorspelbaar als de pest, niks vernieuwend. Ben nu al bij het einde geloof ik, tenminste als je weer tering veel beestjes moet afmaken en een paar grote dan zal het wel het einde wezen. Want enige creativiteit heb ik nog niet kunnen ondekken.
    Leuk dat de graphics zo mooi zijn, maar als de helft van de spelers daar niks aan heeft omdat hun systeem niet goed genoeg is, wat heb je er dan aan.
    De "puzzels" die erin zitten stellen ook niets voor, dus waarom zou je ze erin doen.
    En als laatste volgens mij waren de makers liever bruggen bouwers geweest, want jezus wat zitten er veel nutteloze kijk eens wat-we-nu-weer-verzonnen-hebben bruggen in.
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:54:05 #235
    127457 moomoo
    pi_31782263
    dat van die bruggen viel mij ook op ja. een beetje map designer probeert toch enige logica in de levels te stoppen. en die bruggen zijn nou niet bepaald efficient.

ook ben ik het qua voorspelbaarheid met je eens. ik vind ook dat het te rigide gescript is. als je door een deur loopt en juist dan wordt er daar een ventje vermoord, kan je hem volgende keer niet redden door sneller te zijn o.i.d. en das jammer.

en de eindbaas(als je het zo al kan noemen) was echt vreselijk anticlimactisch.
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:12:49 #236
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_31782604
    De eindbaas heb ik net verslagen en dat was ook jammerlijk makkelijk.
    Mooi ook het concept van "he je hebt een helmpje, maak je testament maar al vast want je gaat dood".
    Leukste baas was nog Lt voss.
    pi_31782993
    Heb hem zojuist uitgespeeld . Vond het wel een leuk spel, al dat gezever dat het niet vernieuwend genoeg is enz. Kom op het is Quake, dan moet je maar F.E.A.R spelen, tsja en dat je niet een pc hebt die goed genoeg is om volledig van het spel te kunnen genieten is jouw probleem.
      zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:52:32 #238
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_31783618
    Dat mijn comp niet goed genoeg is om quake 4 in volle glorie te spelen, das idd mijn probleem. Heb hem ook op hoge standen op een breedbeeld tft gezien en dat is idd fucking mooi. Mijn argument is alleen dat voor een spel dat het echt alleen moet hebben van graphics het erg jammer is dat hij gewoon niet mooi te spelen is voor veel mensen.
    De tegenstanders zijn gewoon geen uitdaging, na een paar keer weet je al hoe je ze makkelijk kan uitschakelen. Veel verder dan op je afrennen en schieten komen de meeste niet. De "puzzels" zijn te simpel en daarom alleen maar irritant. Lvl design is eentonig, onlogisch, niemand bouwt een kamer met als enige doel hun creatieviteit te tonen op het gebied van bruggen. Vormgeving is onorgineel, van metalen gangen naar steeds meet organisch. Samenspel met npc is niks, op de enkele donkere gangetjes 3 zaklampen stukjes na. Eindbazen zijn standaard en makkelijk.
    De single player heeft compleet geen replay value, geen stukje is leuk genoeg om opnieuw te doen.
    En het is gewoon veel te kort, na 7-9 uur ben je er gewoon doorheen.
    Vehicles missions zijn compleet overbodig, door hun simpliciteit en slechte uitvoering. Zelfs als je vrij rond mag rijden is het nog steeds een weg die je volgt.

Oke ik vond een aantal dingen wel goed, het is het eerste spel waarbij ik de shotgun niet compleet overbodig vind. De algenoemde donkere gangetjes 3 zaklampen stukjes, de zaklamp op je wapen is ook al een verbetering over doom 3. Net als het aantal schrikmomenten in de vorm van "pas op een eng beest verschijnt plotseling achter je". Het verandert worden in een strog was ook wel leuk, al had daar meer mee gedaan kunnen worden naast het meer health/armor sneller lopen.

Ik heb het overigens alleen over de single player, multi heb ik niet gedaan. Dus daar laat ik me niet over uit, mocht dat briljant zijn dan is er hoop voor het spel.

Al met al vind ik quake 4 niet gerechtvaardigt als nieuw deel en is het op zijn hoogste een betere versie van doom 3.

Maar goed das mijn mening, als je het wel leuk vond, dan is dat je goed recht.
    pi_31792520
    Heb het eindelijk een 8,5 gegeven... review hiero . Verder heb je wel deels gelijk Tweek, maar face it. Het speelde wel lekker weg! Heb me prima vermaakt met Q4, niets meer maar ook zeker niet minder.

[ Bericht 14% gewijzigd door =HellFire= op 30-10-2005 00:47:02 ]
      zondag 30 oktober 2005 @ 17:52:15 #240
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_31814778
    Ik heb totaal geen geluid in het spel. Niet tijdens het opstarten en ook niet tijdens het spelen
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      zondag 30 oktober 2005 @ 18:06:59 #241
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31815184
    Ik ben eindelijk voorbij de trambanen. Kan iemand zeggen of ik het bijna uit heb?
      zondag 30 oktober 2005 @ 18:08:24 #242
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31815235
    Mijn PC trekt het nauwelijks. Ik voel me met mijn huidige hardwareconfiguratie net een liev klein n00bje.
    pi_31815813
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Ik ben eindelijk voorbij de trambanen. Kan iemand zeggen of ik het bijna uit heb?
    Zit je nu met die torens bezig (met die lasers ofzo) ? Dan duurt het niet zo heel erg lang meer nee.
      zondag 30 oktober 2005 @ 18:38:38 #244
    93744 Finder_elf_towns
    pi_31816087
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef babba het volgende:

[..]

Zit je nu met die torens bezig (met die lasers ofzo) ? Dan duurt het niet zo heel erg lang meer nee.
      zondag 30 oktober 2005 @ 23:15:01 #245
    127457 moomoo
    pi_31825645
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
    Mijn PC trekt het nauwelijks. Ik voel me met mijn huidige hardwareconfiguratie net een liev klein n00bje.
    ik weet wat je bedoelt. ik drukte met een brede grijns en vol vertrouwen op 'auto-detect' en viel zowat van mn stoel toen hij hem op 'low' zette. en mn framerate is nog steeds beroerd op 640x480.
    pi_31825762
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef moomoo het volgende:

[..]

ik weet wat je bedoelt. ik drukte met een brede grijns en vol vertrouwen op 'auto-detect' en viel zowat van mn stoel toen hij hem op 'low' zette. en mn framerate is nog steeds beroerd op 640x480.
    Hoe herkenbaar... dit heb ik ook op m'n eigen comp.
    pi_31825887
    Gaat dit spel trouwens een beetje redelijk draaien op een Geforce6600 (non GT). Ik heb nu al even een A64 3000+, maar die Geforce4MX die erinzit verpest het een beetje Daarom wil ik voor niet te veel geld een 6600 halen
    Nog iemand die Quake met een 6600 speelt (non-gt)?
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
    pi_31826345
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:22 schreef Cerbie het volgende:
    Gaat dit spel trouwens een beetje redelijk draaien op een Geforce6600 (non GT). Ik heb nu al even een A64 3000+, maar die Geforce4MX die erinzit verpest het een beetje Daarom wil ik voor niet te veel geld een 6600 halen
    Nog iemand die Quake met een 6600 speelt (non-gt)?
    Moet te doen zijn. Ik heb een 6600GT
    pi_31836528
    De 6600GT is een stuk sneller dan de 6600. Wel de beste prijs/kwaliteit verhouding op het moment, maar ik heb niet zo'n zin ~180¤ aan een videokaart uit te geven.
    pi_31841068
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef moomoo het volgende:

[..]

Bij mij zette die ook automatisch alles op low, maar hij liep super op high quality met alles aan
    pi_31841336
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Cerbie het volgende:
    De 6600GT is een stuk sneller dan de 6600. Wel de beste prijs/kwaliteit verhouding op het moment, maar ik heb niet zo'n zin ~180¤ aan een videokaart uit te geven.
    Ik weet niet precies hoe duur die 6600 is, maar ik zag dat ze bij Informatique de Asus V9999 (GeForce 6800) in de aanbieding hebben. Kost ¤129,95 en is net wat sneller dan een 6600 GT.
    pi_31843789
    Die had ik ook zien staan, maar daar hebben ze de prijs van verhoogd naar 160¤ Hadden blijkbaar door dat dat wel erg goedkoop was. 100¤ is ie overigens, een 6600
    Er zijn trouwens ook een hoop 9800Pro's te koop ineens, maar dat zijn de semi-gecastreerde versies, 128bit ipv 256bit geheugenbus

[ Bericht 32% gewijzigd door Cerbie op 31-10-2005 18:23:40 ]
    pi_31848238
    Wat is nou precies het verschil tussen een 128 bit en 256 bit geheugenbus? Ik heb mijn Radeon 9800 Pro destijds ook gekocht met een 256 bits geheugenbus omdat mij dat aangeraden werd, maar ik weet niet waarom.
    pi_31848276
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 18:16 schreef Cerbie het volgende:
    Die had ik ook zien staan, maar daar hebben ze de prijs van verhoogd naar 160¤ Hadden blijkbaar door dat dat wel erg goedkoop was. 100¤ is ie overigens, een 6600
    Er zijn trouwens ook een hoop 9800Pro's te koop ineens, maar dat zijn de semi-gecastreerde versies, 128bit ipv 256bit geheugenbus
    Die 6800 staat bij mij nog steeds op ¤129.95 hoor Ik heb over die Asus dan he, de XFX is inderdaad ¤179,95, maar dat is ook geen gewone 6800, maar een XG ofzo.
      maandag 31 oktober 2005 @ 20:45:00 #255
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_31848340
    Zeg dit ging toch over het spel Quake4 of hoe zit dat.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
      maandag 31 oktober 2005 @ 20:50:15 #256
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_31848507
    quote:
    Op zaterdag 29 oktober 2005 16:52 schreef Tweek het volgende:
    Dat mijn comp niet goed genoeg is om quake 4 in volle glorie te spelen, das idd mijn probleem. Heb hem ook op hoge standen op een breedbeeld tft gezien en dat is idd fucking mooi. Mijn argument is alleen dat voor een spel dat het echt alleen moet hebben van graphics het erg jammer is dat hij gewoon niet mooi te spelen is voor veel mensen.
    De tegenstanders zijn gewoon geen uitdaging, na een paar keer weet je al hoe je ze makkelijk kan uitschakelen. Veel verder dan op je afrennen en schieten komen de meeste niet. De "puzzels" zijn te simpel en daarom alleen maar irritant. Lvl design is eentonig, onlogisch, niemand bouwt een kamer met als enige doel hun creatieviteit te tonen op het gebied van bruggen. Vormgeving is onorgineel, van metalen gangen naar steeds meet organisch. Samenspel met npc is niks, op de enkele donkere gangetjes 3 zaklampen stukjes na. Eindbazen zijn standaard en makkelijk.
    De single player heeft compleet geen replay value, geen stukje is leuk genoeg om opnieuw te doen.
    En het is gewoon veel te kort, na 7-9 uur ben je er gewoon doorheen.
    Vehicles missions zijn compleet overbodig, door hun simpliciteit en slechte uitvoering. Zelfs als je vrij rond mag rijden is het nog steeds een weg die je volgt.

Oke ik vond een aantal dingen wel goed, het is het eerste spel waarbij ik de shotgun niet compleet overbodig vind. De algenoemde donkere gangetjes 3 zaklampen stukjes, de zaklamp op je wapen is ook al een verbetering over doom 3. Net als het aantal schrikmomenten in de vorm van "pas op een eng beest verschijnt plotseling achter je". Het verandert worden in een strog was ook wel leuk, al had daar meer mee gedaan kunnen worden naast het meer health/armor sneller lopen.

Ik heb het overigens alleen over de single player, multi heb ik niet gedaan. Dus daar laat ik me niet over uit, mocht dat briljant zijn dan is er hoop voor het spel.

Al met al vind ik quake 4 niet gerechtvaardigt als nieuw deel en is het op zijn hoogste een betere versie van doom 3.

Maar goed das mijn mening, als je het wel leuk vond, dan is dat je goed recht.
    Hier ben ik het wel een beetje mee eens. Het spel is beduidend minder dan Halflife 2, maar dat was dan ook een topper. Ik ben er in begonnen dus ik speel hem uit maar meer dan een zesje krijgt het spel van mij niet.

Ik wacht met smart op een goed vervolg op halflife 2 maar dat zal heeeeel lang gaan duren.
    PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
    pi_31848652
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 20:42 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

Die 6800 staat bij mij nog steeds op ¤129.95 hoor Ik heb over die Asus dan he, de XFX is inderdaad ¤179,95, maar dat is ook geen gewone 6800, maar een XG ofzo.
    Ik neem aan dat je deze bedoelt, die is al een tijdje verhoogt in prijs, mischien dat het nog in je cache zit.
    256bit geheugenbus waren de 'standaard' 9800pro's, die zijn een stuk sneller omdat de data sneller doorgevoerd kan worden. Later hebben een aantal fabrikanten 9800pro chips met een slechte geheugencontroller op een 9700pro (=128bit) PCB geplakt, waardoor je die slechte 9800pro's kreeg die nu overal te koop zijn.
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 20:45 schreef janrad het volgende:
    Zeg dit ging toch over het spel Quake4 of hoe zit dat.

Maar speelt er iemand met een 6600 (non-GT) en wil dat een beetje?
    pi_31912189
    Vandaag mijn extra geheugen binnen (totaal 1gb) + mijn 6800GT maar hij loopt nog steeds matig, 800x600 medium quality average 25fps, met minima van +/- 10 dus dat is niks....

Weet nog steeds niet waar het aan ligt..
    pi_31913159
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 22:22 schreef McGilles het volgende:
    Vandaag mijn extra geheugen binnen (totaal 1gb) + mijn 6800GT maar hij loopt nog steeds matig, 800x600 medium quality average 25fps, met minima van +/- 10 dus dat is niks....

Weet nog steeds niet waar het aan ligt..
    Daar klopt iets niet nee, ik heb een 9800pro en draai soepel op 1024x768@High Quality
    pi_31913790
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 20:50 schreef janrad het volgende:

[..]

Het spel is beduidend minder dan Halflife 2, maar dat was dan ook een topper. Ik ben er in begonnen dus ik speel hem uit maar meer dan een zesje krijgt het spel van mij niet.

Ik wacht met smart op een goed vervolg op halflife 2 maar dat zal heeeeel lang gaan duren.
    toen half-life 2 uitkwam was d'r zoveel kritiek.. het spel was het gewoon niet.. maar daarna is d'r geen spel uitgekomen wat half-life 2 kan tippen.. dan bedoel ik dus niet de grafisch.. want die worden wel beter.. maar gewoon de sfeer enz.. iedereen zit fear op dit moment de hemel in te prijzen.. maar speel het maar eens een keer op min. dan is d'r opeens geen hol aan!

zelf vind ik het leuk om spellen te spelen.. maar om nu elk half jaar een videokaart van dikke 200 euro te kopen vind ik te ver gaan..
    pi_31920463
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 22:45 schreef babba het volgende:

[..]

Daar klopt iets niet nee, ik heb een 9800pro en draai soepel op 1024x768@High Quality
    Zie het maar eens te verklaren, als ik de oplossing zou weten zou ik wel even alles gaan veranderen. Achja, dan maar geen q4!

M'n geheugen kan het iig nu niet meer zijn
    pi_31920500
    Ps: Met HL2 (CS:S) heb ik op 1024x768 Alles max een average fps van 90-100, daarom vind ik het ook niet te verklaren waarom q4 zo kut gaat
    pi_31920564
    zijn er hier ook mensen die quake 4 in de hoogste grafische kwaliteit draaien,

ik bedoel dan die kwaliteit dat je 512 mb video geheugen moet hebben.

Was wel benieuwd of je dan ook veel verschil ziet qua textures vergeleken met de 256 mb kwaliteit.

Het liefst met plaatje aub

pi_31921847
    quote:
    Op donderdag 3 november 2005 09:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
    zijn er hier ook mensen die quake 4 in de hoogste grafische kwaliteit draaien,

ik bedoel dan die kwaliteit dat je 512 mb video geheugen moet hebben.

Was wel benieuwd of je dan ook veel verschil ziet qua textures vergeleken met de 256 mb kwaliteit.

Het liefst met plaatje aub

Dan probeer je het toch zelf? Het draait dan veel trager maar je ziet wel het verschil
    pi_31926683
    Had je eerst een ATi kaart, dat er nog wat met de drivers verkeerd zit?
    pi_31995142
    Na veel kloten heb ik het spel retesoepel gekregen 1024x768 alles high en "on" en zit altijd op max fps

Ben nu net klaar met zo'n rare boss, zo'n mensje gevangen in een soort megarobot die schreeuwt dat ie em niet onder controle heeft

Verder vind ik multiplayer geniaal en heerlijk wegspelen, de railgun doet zeker weer zijn werk
    pi_31995464
    Nou geniaal is de MP zeker niet hoor......... maar wel leuk.
    pi_31995785
    quote:
    Op zaterdag 5 november 2005 17:37 schreef basalphenaar het volgende:
    Nou geniaal is de MP zeker niet hoor......... maar wel leuk.
    Ik heb sinds dat de FPS bestaat denk ik ongeveer 95% van al deze spellen gespeeld en eindelijk vind ik iets weer leuk om MP te spelen.

Niet dat het kan tippen aan UT, maar leuk vind ik het zeker
    pi_32005947
    Nee, tippen aan UT kan het zeker niet Maar ik geef toe dat de Quake 4 multiplayer best leuk is.
      zondag 6 november 2005 @ 01:00:22 #270
    24184 speedfreakssj
    Bryan Adams- Run to you :9~
    pi_32010442
    Eh, ik zit nu bij dat punt waar ik door een soort nanowall heen moet en dan word je medic afgeslacht.
    Dan zegt iemand dat ik de scout ben en dat ik moet uitzoeken hoe ik aan de andere kant van de muur kom/
    Dan moet ik een deur door en een trappetje op nadat ik een soort F21 gepasseerd ben en er gaat een "brug" omlaag maar verder weinig knoppen die die deur openen.
    Level 3 is het geloof ik.
    het is in een soort medic kamer met een rooster tussen de bedden die misschien open moet.
    het is hangar peremiter.
    en dan bij dat stukje dat jij die nano muur open moet maken.
    ik ben dan bij die brug waar eerst die strogg vanaf schieten en dan kan je aan het einde links en met het liftje ga je dan weer naar het deel waar je maten zijn. maar die deur die je eerst tegenkomt voor het liftje zit dicht.

[ Bericht 24% gewijzigd door speedfreakssj op 06-11-2005 01:07:17 ]
      zondag 6 november 2005 @ 01:08:30 #271
    100054 Quarks
    little Eiffel! little Eiffel!
    pi_32010707
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 01:00 schreef speedfreakssj het volgende:
    Eh, ik zit nu bij dat punt waar ik door een soort nanowall heen moet en dan word je medic afgeslacht.
    Dan zegt iemand dat ik de scout ben en dat ik moet uitzoeken hoe ik aan de andere kant van de muur kom/
    Dan moet ik een deur door en een trappetje op nadat ik een soort F21 gepasseerd ben en er gaat een "brug" omlaag maar verder weinig knoppen die die deur openen.
    Level 3 is het geloof ik.
    het is in een soort medic kamer met een rooster tussen de bedden die misschien open moet.
    het is hangar peremiter.
    en dan bij dat stukje dat jij die nano muur open moet maken.
    ik ben dan bij die brug waar eerst die strogg vanaf schieten en dan kan je aan het einde links en met het liftje ga je dan weer naar het deel waar je maten zijn. maar die deur die je eerst tegenkomt voor het liftje zit dicht.
    Je omschrijving is een beetje vaag.
    Misschien dat de Walkthrough je verder kan helpen.
    * 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
    pi_32018608
    Net in een potje 1vs1 fraglimit:15 had ik 8 impressives met de railgun LOVE IT
    pi_32047257
    'k Snap het gedoe over 'weinig vernieuwing' niet zo... dudes 't Quake! Quake staat nou eenmaal voor een bepaald concept, no nonsens knallen, en daar houdt het zich prima aan. En ik lees al dingen over interactie met NPC's... ja alsof je dat in HL2 hebt, die NPC's doen precies hetzelfde hoor, ze lullen alleen maar en voor de rest heb je er ook niet veel aan. Ze spelen slechts een actievere rol in het verhaal.

En ook al iets over die voertuigen.... word er soms een Battlefield verwacht ofzo?

En hoe verder je komt hoe vetter het word. (nouja ben nog niet bij de eindbaas...zie wel of dat een anticlimax wordt of niet) maar er zitten echt memorabele dingen in waar ik niemand over hoor..
    SPOILER
    En de vergelijking met Doom 3... tja... je ziet wel dat de engine op dezelfde manier gebruikt is en 't is wel wat donker, maar als je in fatsoenlijk licht speel heb je daar echt geen last van hoor. En voor de rest is het niet echt meer te vergelijken, Doom 3 wilt je creepen, Quake 4 is gewoon losgaan en knallen.

Wat word er dan toch verwacht zeg? Dat je squadbased in een team van 20 man volle controle over ze hebt, en vrijheid hebt in een level van 30 vierkante kilometer en meerdere routes, volop voertuigen, vijanden die zich meer verstoppen en je in willen sluiten dan dat ze je neer proberen te knallen, en dat je volle gesprekken met de NPC's kan hebben en dat je zelf je mannetje in elkaar kan 'stroggificeren', meerdere eindes, volop zon en TL licht, 40 verschillende wapens, en dan nog 40 uur gameplay zonder eentonig te worden?...

Nee laat maar, dan is het wat mij betreft geen Quake meer.

Wat trouwens wel is, is dat het in het begin eentonig wilt worden tot de hovertank, en daarna het gedoe met die 3 torens, bij die 3e is de zin ook een beetje weg. Maar ik ken geen enkel spel dat daar geen last van heeft...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')