abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29324570
zie nog geen topic hierover.. dus ff 1tje aanmaken..

de homepage van quake 4 is paar weken geleden online gezet.. daar is een filmpje te downloaden om je indruk te geven over het spel,

de site is :

http://www.quake4game.com/

paar afbeeldingen

zelf vind ik het filmpje behoorlijk gaaf, wat is jullie mening?
Dit keer zonder signature
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:00:28 #2
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_29324664
Quake IV gaat zwaar ownen!!
ik ben nu bezig met quake 2 op de xbox, eigenlijk een zwaar cool spel wat ik toen der tijd nooit gespeeld heb
ik vond quake eigenlijk ook leuker als unreal, en dan krijg je ook nog quake wars
worden mooie tijden
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:07:21 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_29324870
Ik wel: Quake 4

Maar die heeft geen OP, en deze wel. Dus deze blijft open .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:08:16 #4
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_29324906
Erg veelbelovende game. Alleen al dat je zelf half strogg word geeft weer extra gameplay. Dit word volgens mij leuker dan Doom3.
The night hides a world, but unveils a universe
  maandag 1 augustus 2005 @ 15:09:49 #5
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_29324957
Zag laatst een filmpje, zag er echt cool uit
Moet alleen een nieuwe pc hebben denk ik
pi_29325161
Wow..gave trailer...heb er zin an!

Weet iemand wanneer ie uitkomt?

Eindelijk een goeie reden om een nieuwe PC te kopen!
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_29325405
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef Darklight het volgende:
Zag laatst een filmpje, zag er echt cool uit
Moet alleen een nieuwe pc hebben denk ik
pff, same here
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  maandag 1 augustus 2005 @ 17:22:58 #8
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_29329110
Maarreh... die systeemeisen he?
Ik draai op een 2.4 pentium cpu en kan met een TI4200 vga kaartje doom3 wel lekker spelen.
Dan moet quake 4 toch geen probleem zijn?
Die engine is toch al enigszins geoptimaliseerd?

/wat zijn jouw specs dan whizkid?

[ Bericht 8% gewijzigd door jehovaguerilla op 01-08-2005 17:47:41 ]
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_29335215
hopelijk komt er een goede gameplay, niet net als doom3, ik wacht met smart!
pi_29335701
Ik speel al jaren quake 3 dus ik wacht wel op 4
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:44:20 #11
111433 Sud
Neverending
pi_29335927
Wordt deze multiplayer-only?
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:18:04 #12
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_29337340
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:44 schreef Sud het volgende:
Wordt deze multiplayer-only?
Nee, singleplayer. Het volgt de gebeurtenissen na het verhaal van Quake 2.
Er zal vast wel multiplayer in zitten
pi_29337893
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:18 schreef Drakul het volgende:

[..]

Er zal vast wel multiplayer in zitten
laat het alstjeblieft niet zo zijn.. d'r komt vast wel een multi-player mod uit! laat ze maar zorgen dat die singelplayer goed is.. niemand boeid de multiplayer.. daarvoor gaan we wel counterstriken of unreal doen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:31:36 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29337990
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:38 schreef maan het volgende:
Ik speel al jaren quake 3 dus ik wacht wel op 4
Ik moet Quake 3 (Arena) maar weer eens installeren
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29339346
Er zit wel multiplayer in ja.
pi_29347421
Ik vind de graphics alleen wel zwaar tegenvallen. Ik bedoel, het is gewoon een licht aangepaste doom 3 engine. En doom 3 draaide ook gewoon op de xbox, dus op de xbox360 wil ik niet dezelfde graphics met misshcien alleen een iets hogere resolutie en wat kleine aanpassingkjes.
Zeker niet als er ook spellen als Gears of War voor uitkomen.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_29352408
Gears of War draaid ook op een totaal andere engine (Unreal 3 engine) . Als ze voor Quake 4 nou nog een compleet nieuwe engine moeten gaan fixxen of ruilen van engine dan duurd het weer 1 jaar ofzo voordat alles is aangepast. En ik neem aan dat dit de beste engine was die verkrijgbaar was ten tijde (naast de HL2 engine). En daarnaast de Unreal 3 engine is officieel namelijk nog niet uit dus dat maakt de release datum weer een heel deel later als dat die nu zal zijn.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:43:36 #18
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_29357126
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 17:22 schreef jehovaguerilla het volgende:
Maarreh... die systeemeisen he?
Ik draai op een 2.4 pentium cpu en kan met een TI4200 vga kaartje doom3 wel lekker spelen.
Dan moet quake 4 toch geen probleem zijn?
Die engine is toch al enigszins geoptimaliseerd?

/wat zijn jouw specs dan whizkid?
MSI KT4 Ultra
Xp2400+
512 pc2700 @ cls 2,5
Ti4200 64mb@ 2.8ns (point of view)

Tot mijn bord gisteren zei: 'Whizkid, weet je, het waren fijne uren samen, ik zie je in het hiernamaals!'
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:17:53 #19
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_29358277
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 11:00 schreef Emphasis het volgende:
Gears of War draaid ook op een totaal andere engine (Unreal 3 engine) . Als ze voor Quake 4 nou nog een compleet nieuwe engine moeten gaan fixxen of ruilen van engine dan duurd het weer 1 jaar ofzo voordat alles is aangepast. En ik neem aan dat dit de beste engine was die verkrijgbaar was ten tijde (naast de HL2 engine). En daarnaast de Unreal 3 engine is officieel namelijk nog niet uit dus dat maakt de release datum weer een heel deel later als dat die nu zal zijn.
Je vergeet de Crytek (Far Cry) engine
pi_29365645
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Ik moet Quake 3 (Arena) maar weer eens installeren
doe dat eens
In the beginning God created the heaven and the earth. And the earth was without form...
pi_29411531
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 14:17 schreef Drakul het volgende:
Je vergeet de Crytek (Far Cry) engine
Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt.... de crytek engine is voor meer realistischere omgevingen zonder de metal look. Quake wil meer een enge/donkere sfeer uitademen. En de Doom 3 engine kan hendig die grote buiten levels aan! en ze zullen 'm hier en daar wel wat getweaked hebben dus dat komt allemaal goed. Ik zit echt op deze game te wachten (naast P.R.E.Y.).
pi_29413868
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:02 schreef Emphasis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt....
ik denk het dus niet.. doom 3 is een krachtige engine.. maar voor binnen omgevingen.. Bij een grote buiten omgeving lecht doom 3 engine het loodje (tenminste, wat ik begrepen heb uit de vele doom 3 topics op fok!). en volgens mij zijn er veel buiten omgevingen
pi_29418940
't is idd een krachtige engine, daarom neem ik ook aan dat de engine de buitenwerelden wel aan kan. En ze hebben 'm getweaked, kan goed zijn dat hij nu de buiten werelden juist goed aan kan. Jammer genoeg is er nog niet zo super bekend over de mogelijkheden van die engine. Maar daar zullen we denk ik snel genoeg achterkomen
pi_29448492
Ze gebruiken de doom3 engine, en het gaat zelfst zo ver dat iedere preview / review die ik tot nu toe gelezen zegt dat het precies een doom3 kloon is. Inclusief dezelfde ( op den duur voorspelbare ) schrikreacties en ( bijna ) hetzelfde verhaal.

Dus ik zit er niet echt op te wachten eigenlijk

Geef mij maar F.E.A.R. eat that suckass doom3 engine

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2005 18:39:50 ]
pi_29448565
Mooi, maar het spel zelf vind ik 3x niks
Sowieso schrijf je zo.
pi_29450464
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 01:37 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind de graphics alleen wel zwaar tegenvallen. Ik bedoel, het is gewoon een licht aangepaste doom 3 engine. En doom 3 draaide ook gewoon op de xbox, dus op de xbox360 wil ik niet dezelfde graphics met misshcien alleen een iets hogere resolutie en wat kleine aanpassingkjes.
Zeker niet als er ook spellen als Gears of War voor uitkomen.
Dude ... ik weet niet of je het verschil in graphics hebt gezien tussen de PC versie en de Xbox versie van Doom 3
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:26:43 #27
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_29470063
Het ziet er wel erg leuk uit! Doom 3 vond ik een tegenvaller, hopelijk wordt dit beter.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_29470416
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 18:26 schreef Samsonneke het volgende:
Het ziet er wel erg leuk uit! Doom 3 vond ik een tegenvaller, hopelijk wordt dit beter.
doom 3 viel absoluut niet tegen.. het werd eentonig. je liep telkens naar een plaats toe en kwam d'r net te laat aan! voor de rest was het super.. goeie actie, grafisch echt een goed spel.
pi_29562235
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 21:29 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

laat het alstjeblieft niet zo zijn.. d'r komt vast wel een multi-player mod uit! laat ze maar zorgen dat die singelplayer goed is.. niemand boeid de multiplayer.. daarvoor gaan we wel counterstriken of unreal doen.
Ik denk dat multiplayer juist belangrijk is in Quake 4.
Als singleplayer uitgespeeld is speel ik het vaak niet meer... netzoals doom3
Ik speel zelf nogsteeds de quake 3 mods Rocket Arena 3, OSP en Defrag.
Laten we hopen dat de multiplayer beetje slim aangepakt wordt want de Doom 3 multiplayer is verrot. Pas vertelde iemand mij dat ze Quake 4 Singleplayer en Quake 4 Multiplayer helemaal apart maken. Hopen wel dat de StrafeJump en al die andere geweldige jumps er nog inzitten zoals in Quake 3. Dat je lekker door het level kan huppelen.
Before U Judge Me Take A Look At Yourself !
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:48:35 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_29562819
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 00:02 schreef Emphasis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze voor de Doom 3 Engine hebben gekozen omdat die meer in de buurt van de feel/sfeer van de game valt.... de crytek engine is voor meer realistischere omgevingen zonder de metal look. Quake wil meer een enge/donkere sfeer uitademen. En de Doom 3 engine kan hendig die grote buiten levels aan! en ze zullen 'm hier en daar wel wat getweaked hebben dus dat komt allemaal goed. Ik zit echt op deze game te wachten (naast P.R.E.Y.).
Het is de Doom3 engine omdat iD software word uitgebracht door Activision, en laat die nou net de studio Raven Software hebben geannexeerd, welke dan weer deze titel maken. Raven en iD zijn inmiddels 2 handen op 1 buik....
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_29652838
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 17:01 schreef DySGeNiC het volgende:

[..]

Ik denk dat multiplayer juist belangrijk is in Quake 4.
Als singleplayer uitgespeeld is speel ik het vaak niet meer... netzoals doom3
Ik speel zelf nogsteeds de quake 3 mods Rocket Arena 3, OSP en Defrag.
Laten we hopen dat de multiplayer beetje slim aangepakt wordt want de Doom 3 multiplayer is verrot. Pas vertelde iemand mij dat ze Quake 4 Singleplayer en Quake 4 Multiplayer helemaal apart maken. Hopen wel dat de StrafeJump en al die andere geweldige jumps er nog inzitten zoals in Quake 3. Dat je lekker door het level kan huppelen.
Zoals ik gezien heb op de demo's kan je gewoon gezellig lekker blijven huppelen
pi_29652893
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:20 schreef maan het volgende:

[..]

Zoals ik gezien heb op de demo's kan je gewoon gezellig lekker blijven huppelen
Idd, Quake 4 multiplayer lijkt heel erg op Quake 3 van wat ik gezien heb
pi_29763044
Heb ook al gehoord dat de demo er aan zit te komen..
En het spel is 15 november verkrijgbaar
pi_29763091
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 12:22 schreef babba het volgende:

[..]

Idd, Quake 4 multiplayer lijkt heel erg op Quake 3 van wat ik gezien heb
Mooi dan kan ik me eigen instellingen houden in de game
pi_29806062
Ai, ik kijk toch echt meer uit naar Unreal Tournament 2007 die volgend jaar uitkomt! Maar daar niet van, Quake4 word absoluut een heel erg vet spel, maar het heeft wel trekjes van Doom3 en Half-Life2 en ook zo te zien een beetje van Mechwarrior.
I know this sounds insane. But this is an insane world.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:01:42 #36
8898 Darklight
pi_29806197
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:04 schreef maan het volgende:
Heb ook al gehoord dat de demo er aan zit te komen..
En het spel is 15 november verkrijgbaar
Nee hoor, in Oktober is die te koop :

Eén van de meer populaire shooterreeksen is de Quake-serie. Ondertussen zijn reeds drie volwaardige delen verschenen die allemaal potten hebben gebroken. Deel drie is reeds heel wat jaren geleden in de winkelrekken verschenen, dus wordt het nu wel hoog tijd voor Quake IV. Het wachten wordt echter beloond, want ontwikkelaar Raven Software kondigde vandaag aan dat de PC-versie van Quake IV in oktober (van dit jaar ja) beschikbaar zal worden gemaakt. Da's vóór de launch van de Xbox 360, het platform dat eveneens Quake IV voorgeschoteld zal krijgen maar dan bij de lancering van de console. De Xbox 360-versie verschijnt dus enkele weken na de PC-versie.
pi_29828145
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Darklight het volgende:

[..]

Nee hoor, in Oktober is die te koop :

Eén van de meer populaire shooterreeksen is de Quake-serie. Ondertussen zijn reeds drie volwaardige delen verschenen die allemaal potten hebben gebroken. Deel drie is reeds heel wat jaren geleden in de winkelrekken verschenen, dus wordt het nu wel hoog tijd voor Quake IV. Het wachten wordt echter beloond, want ontwikkelaar Raven Software kondigde vandaag aan dat de PC-versie van Quake IV in oktober (van dit jaar ja) beschikbaar zal worden gemaakt. Da's vóór de launch van de Xbox 360, het platform dat eveneens Quake IV voorgeschoteld zal krijgen maar dan bij de lancering van de console. De Xbox 360-versie verschijnt dus enkele weken na de PC-versie.
Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar xbox-360 verschijnt in november en ook quake 4 verschijnt pas in november dus niet in oktober
pi_29829390
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef maan het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar xbox-360 verschijnt in november en ook quake 4 verschijnt pas in november dus niet in oktober
De pc versie komt in oktober uit, de Xbox-360 versie enkele weken later bij de launch.
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:30:03 #39
8898 Darklight
pi_29841796
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:32 schreef maan het volgende:

[..]

Ik denk dat de ontwikkelaar het wel wat beter weet dan een of andere maan
Quake4 komt dus in Oktober en niet November
pi_29865294
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 10:52 schreef DiabloSam het volgende:
Ai, ik kijk toch echt meer uit naar Unreal Tournament 2007 die volgend jaar uitkomt! Maar daar niet van, Quake4 word absoluut een heel erg vet spel, maar het heeft wel trekjes van Doom3 en Half-Life2 en ook zo te zien een beetje van Mechwarrior.
Via die filosofie is geen enkel spel meer origineel.
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:51:27 #41
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_29865389
De doom3 engine en buitenscenes? De buitenscenes uit doom3 stellen geen reet voor, en de 'buitenscenes' uit het filmpje dat ik van quake 4 heb gezien zijn ook allemaal klein en prutserig.
pi_29881913
Doom3 engine is gewoon kut
pi_29895499
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Doom3 engine is gewoon kut
Omdat
pi_29895841
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:57 schreef babba het volgende:

[..]

Omdat
Omdat hij veel en veel te zwaar draait op high end systemen ( ja ik heb er een ). Verder moet je er zelf nog het een en ander aan sleutelen, wat bij een goeie engine eigenlijk niet mag ( ini files veranderen, dingen uitpacken ed. ) En om nou te zeggen dat het zo extreem mooi was. Mwoah. Okay de real time schaduwen ed. was even leuk, met je zaklampje op dingen schijnen ed. Maar verder was hiet niet vernieuwender dan bv de Crytek engine. En verder denk ik dat de HL2 engine zich meer dan bewezen heeft door zn licht in gebruik en toch erg mooie en fraaie ( buiten ) omgevingen.
pi_29896046
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:09 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Omdat hij veel en veel te zwaar draait op high end systemen ( ja ik heb er een ). Verder moet je er zelf nog het een en ander aan sleutelen, wat bij een goeie engine eigenlijk niet mag ( ini files veranderen, dingen uitpacken ed. ) En om nou te zeggen dat het zo extreem mooi was. Mwoah. Okay de real time schaduwen ed. was even leuk, met je zaklampje op dingen schijnen ed. Maar verder was hiet niet vernieuwender dan bv de Crytek engine. En verder denk ik dat de HL2 engine zich meer dan bewezen heeft door zn licht in gebruik en toch erg mooie en fraaie ( buiten ) omgevingen.
Dan doe je iets niet goed denk ik, ik heb een mid-end pc en hij draait prima op high quality, ik weet niet hoeveel fps precies maar ik gok het op 50-60 fps.

Maar toch hebben alle 3 engines hun eigen voordelen. Doom 3 heeft zijn prachtige licht/schaduw-effecten, Far Cry heeft z'n prachtige grote buitenlocaties en Half-Life 2 heeft z'n hele mooie physics en facial-animations
pi_29896185
Om dan de Doom 3 engine dan helemaal te af te kraken gaat me te ver. Maar Superfruitig heeft wel een punt vind ik.

Van John Carmack verwacht ik niets anders dan het onmogelijke en de Doom 3 engine is dat zeker niet.
pi_29896550
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:22 schreef Vitalogy het volgende:
Om dan de Doom 3 engine dan helemaal te af te kraken gaat me te ver. Maar Superfruitig heeft wel een punt vind ik.

Van John Carmack verwacht ik niets anders dan het onmogelijke en de Doom 3 engine is dat zeker niet.
Ik kraak het ook niet af ofzo ( let op het mannetje ) maar ik vind dat hij TE zwaar is voor wat hij laat zien. Ze hadden van alles wat moeten pakken, buitenlokaties, lichteffecten en physics. Als je dan een zware engine maakt, kan ik het me nog voorstellen

En ik blijf bang zijn voor een Doom3 kloon met Quake4
pi_29908153
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:35 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik kraak het ook niet af ofzo ( let op het mannetje ) maar ik vind dat hij TE zwaar is voor wat hij laat zien. Ze hadden van alles wat moeten pakken, buitenlokaties, lichteffecten en physics. Als je dan een zware engine maakt, kan ik het me nog voorstellen

En ik blijf bang zijn voor een Doom3 kloon met Quake4
Een Doom 3 kloon word het zeker niet, Doom 3 was op je eentje een beetje creepy monster schieten, Quake 4 word een soort Call of Duty in de toekomst
pi_29908239
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:53 schreef babba het volgende:

[..]

Een Doom 3 kloon word het zeker niet, Doom 3 was op je eentje een beetje creepy monster schieten, Quake 4 word een soort Call of Duty in de toekomst
Ik hoop dat je je geen ilussies in je hoofd haalt. Ieder gamemag zei tot nu toe dat het er op leek dat het een puur aftreksel ging worden.
pi_29920099
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik hoop dat je je geen ilussies in je hoofd haalt. Ieder gamemag zei tot nu toe dat het er op leek dat het een puur aftreksel ging worden.
Alle filmpjes die ik tot nu toen heb gezien leken heel anders dan Doom 3
pi_29930796
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:30 schreef babba het volgende:

[..]

Alle filmpjes die ik tot nu toen heb gezien leken heel anders dan Doom 3
Let's hope
pi_29950283
Het logo is trouwens echt TE lelijk
pi_29961932
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 11:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Het logo is trouwens echt TE lelijk
Bedoel je die in de openingspost staat Die is behoorlijk lelijk jah Het officiele Quake 4 logo is veel mooier IMO

donderdag 25 augustus 2005 @ 17:00:39 #54
8369 speknek
Another day another slay
pi_29962071
Ik wou al zeggen, die druppel bloed is echt te fout. Zoiets wat een veertien jarig jochie bedenkt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_29964448
Toch is het Quake 4 logo een buitenbeentje, het is eigenlijk gewoon het Quake 1 logo.

pi_29964619
Ze hadden gewoon het middelste streepje moeten verplaatsen, dan krijg je een vier.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_29965175
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:13 schreef peristilius het volgende:
Ze hadden gewoon het middelste streepje moeten verplaatsen, dan krijg je een vier.

Lieve Belg donderdag 25 augustus 2005 @ 21:39:29 #58
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_29972375
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 18:33 schreef babba het volgende:

[..]

[afbeelding]

wauw, een 4 en een q in 1
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_29983883
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:00 schreef speknek het volgende:
Ik wou al zeggen, die druppel bloed is echt te fout. Zoiets wat een veertien jarig jochie bedenkt.
photoshop straalt er gewoon van af
pi_30264603
Wat zouden de systeemeisen zijn voor Quake 4 ?

Of makkelijker...heb nu een P4 1700 - 512Mb intern - NVIDEA 2 GeForce 2MX

Wat moet ik investeren om het te kunnen spelen?
pi_30265975
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Raven Software heeft gezegt dat als je Doom 3 goed kon spelen je Quake 4 ook goed kan spelen

Dus neem eens een kijkje op de Doom 3 site wat daar de systeemeisen van zijn
pi_30266034
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef babba het volgende:

[..]

Raven Software heeft gezegt dat als je Doom 3 goed kon spelen je Quake 4 ook goed kan spelen

Kan jij dat niet even voor me doen? Ben een beetje druk.
pi_30266615
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Kan jij dat niet even voor me doen? Ben een beetje druk.
Moet ik het spel ook nog voor je kopen en spelen?

maandag 5 september 2005 @ 18:24:06 #64
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_30294543
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef babba het volgende:

[..]

Die zit
pi_30346552
quote:
Op maandag 5 september 2005 18:24 schreef Drakul het volgende:

[..]

Die zit
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:18:06 #66
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_31166174
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef babba het volgende:

[..]

rotfl
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_31166770
Bol.com zegt dat ie 25 Oktober uitkomt,

Free Record Shop Op 30 Oktober.

Boeit ook niet die paar dagen, in ieder geval deze maand nog
Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 10:27:41 #68
8164 azaroth
Ajax wordt weer kampioen!
pi_31168108
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 09:16 schreef kippiej het volgende:
Bol.com zegt dat ie 25 Oktober uitkomt,

Free Record Shop Op 30 Oktober.

Boeit ook niet die paar dagen, in ieder geval deze maand nog
18 okt VS
28 okt EU

las ik ergens
'
Geluk dient gewoonlijk de man, die weet wat hij aan het toeval moet overlaten.
'
'
pi_31170028
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:27 schreef azaroth het volgende:

[..]

18 okt VS
28 okt EU

las ik ergens
10 dagen later Dan heeft iederéén hem al gedownload
pi_31170264
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

Vergeet het maar met die MX.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:21:38 #71
12888 Skull-splitter
pi_31172714
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:48 schreef babba het volgende:

[..]

10 dagen later Dan heeft iederéén hem al gedownload
aansteller, vroeger was dat gewoon maanden verschil....
pi_31173079
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

aansteller, vroeger was dat gewoon maanden verschil....
Sarcasme enzo
pi_31180889
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Vergeet het maar met die MX.
Ja dat begrijp ik ook wel.

Wat heb ik nodig ?!
pi_31181394
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik ook wel.

Wat heb ik nodig ?!
Weet je nog? :
quote:
Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef babba het volgende:

[..]

pi_31190083
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:29 schreef babba het volgende:

[..]

Weet je nog? :
[..]
Sorry meneer babba
pi_31190262
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:08 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Sorry meneer babba
Zo mag ik het horen!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:17:48 #77
12888 Skull-splitter
pi_31192398
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef babba het volgende:

[..]

Sarcasme enzo
Cynisme enzo...
pi_31206862
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:27 schreef azaroth het volgende:

[..]

18 okt VS
28 okt EU

las ik ergens
owhh kijk.. al lekker snel..

* Ericjuh moet toch iets vaker in dit topic kijken...
  woensdag 5 oktober 2005 @ 17:08:39 #79
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_31208652
18 oktober dus

als de MP een beetje goed is ga ik em kopen
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_31218466
Damn, wordt je zelf half strogg? Maar dan kun je toch niet winnen? Stroggs winnen nooit!
pi_31224825
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:26 schreef RetepV het volgende:
Damn, wordt je zelf half strogg? Maar dan kun je toch niet winnen? Stroggs winnen nooit!
Hmm, HALF-strog is wat anders dan 100% strog
waarom..?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:12:36 #82
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_31225001
De 360-versie op de X05 draaide niet echt soepel. Daar mocht nog wel wat werk in gestopt worden. Zou me niks verbazen als Quake 4 wordt verschoven.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_31226543
http://www.tweakers.net/nieuws/39259

oehhh niet best dat het spel op sommige systemen niet lekker draaid

hoe eindigde quake 2 eigenlijk?
pi_31227472
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:14 schreef Ericjuh het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/39259

oehhh niet best dat het spel op sommige systemen niet lekker draaid

hoe eindigde quake 2 eigenlijk?
Uhm je maakte de eindbaas af en toen stapte je in een soort escape-pod en stortte je neer op een één of andere planeet Dat is wat ik me kan herinneren.
pi_31229058
nog 2 weken jeah!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:48:26 #86
12888 Skull-splitter
pi_31232357
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:12 schreef Smots het volgende:
De 360-versie op de X05 draaide niet echt soepel. Daar mocht nog wel wat werk in gestopt worden. Zou me niks verbazen als Quake 4 wordt verschoven.
Tweaken dus, mot kunnen...
pi_31244879
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:29 schreef babba het volgende:

[..]

Weet je nog? :
[..]
Dus als ik een 128 of 256 Mb videokaartje in m'n P4 1700 512Mb 80Gb stop kan ik jullie weer helemaal naar de gallemiezen fraggen net zoals vroegâh?
pi_31245079
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

Dus als ik een 128 of 256 Mb videokaartje in m'n P4 1700 512Mb 80Gb stop kan ik jullie weer helemaal naar de gallemiezen fraggen net zoals vroegâh?
Helaas zijn de systeemeisen hoger uitgevallen dan werd gedacht, met minder dan een 2 Ghz PC en een Geforce3/Radeon 9700 kom je er niet

Zie: http://www.quake4game.com/

btw, het lijkt erop dat je ook nog eens persé de engelse versie van windows moet hebben
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:39:56 #89
12888 Skull-splitter
pi_31245084
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:30 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:

[..]

5 gig aan ram op een GF 1 laat het spel nog niet soepel draaien
  donderdag 6 oktober 2005 @ 23:41:27 #90
12888 Skull-splitter
pi_31245122
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef babba het volgende:

[..]

Helaas zijn de systeemeisen hoger uitgevallen dan werd gedacht, met minder dan een 2 Ghz PC en een Geforce3/Radeon 9700 kom je er niet

Met geen enkel spel is een R9700 eigenlijk nog lekker, onlangs vervangen door een GF6800
pi_31245181
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef babba het volgende:

[..]

meestal is mijn ervaring dat je een spel ook kan spelen als je pc iets minder heeft dan de min. systeemeisen.

je hebt helaas dan niet vette grafics... maar het werkt wel..
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:12:36 #92
12888 Skull-splitter
pi_31256827
Nee, daar doe je het voor...
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:49:43 #93
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_31512775
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 16:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, daar doe je het voor...
Yep bij quake 4 doe je het daarvoor.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer hij daadwerkelijk in de winkel ligt? Zo her en der staan verschillende release dates op internet.

freerecordshop: 30-10-05
nedgame.com: 20-10-05
Tweakers: 19-10-05
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_31520053
In australie al te verkrijgen.. en vanaf morgenochtend ook online (niet gaan zitten zeuren moderators .. Ik ga m in ieder geval kopen.
The edge (voor degene die die map kennen) is weer een standaard multiplayer map geworden!!
  maandag 17 oktober 2005 @ 23:39:01 #97
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_31521481
Quake 4 ziet er supervet uit ( multiplayer dan, singleplayer ziet er imo nog een beetje te Doom 3 uit ) !

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:37:06 #98
12888 Skull-splitter
pi_31523890
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:49 schreef CocaColaLight het volgende:

[..]

Yep bij quake 4 doe je het daarvoor.

Heeft iemand trouwens enig idee wanneer hij daadwerkelijk in de winkel ligt? Zo her en der staan verschillende release dates op internet.

freerecordshop: 30-10-05
nedgame.com: 20-10-05
Tweakers: 19-10-05
Nee, daar doe je het dus NIET voor... Ik ben van mening dat die content er niet voor niets inzit, en ik speel al mijn spellen liever maxed @ 30FPS dan alles low en draaien op 160 FPS... En dat is niet omdat ik zo'n graphics hoer ben, maar meer omdat de maker het zo bedoeld heeft...
pi_31523908
tvp

* cr0wn denkt terug aan quake 2

[ Bericht 50% gewijzigd door cr0wn op 18-10-2005 02:17:40 ]
pi_31534448
En nog een filmpje. Dit keer is er wel wat actie.

http://bad.qgl.org/video/eoc.bad_vs_rocket_q2dm1.avi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')