je moet ffkes uit die loopgraven klimmen en ff op boven de te openen duur huppelen...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Robhimself.2 het volgende:
Ik zit nu al vastIk moet een deur openen bij dat grote kannon, maar kan niks vinden. Alleen een grot met kratten waar je niet in kunt............
Verder heb ik idd een Doom3 deja-vu...
vertel eens je instellingen danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:52 schreef Kreator het volgende:
Na wat tweaken draait ie nu dan op 1024 @ high settings.. En veel soepeler. Lekkerrrrrrr
strafe jumps zijn essentieel voor de gameplay, ik zag net een demo waarin ze q2dm1 lieten zien, daarbij was de kist met de megahealth gewoon direct toegankelijk zonder dat je via moeilijke strafejumps moet kunnen.. dat is wel erg lamequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef Sparco het volgende:
en de multiplayer ziet er ook relaxed uit, alleen lijkt het me 10 keer makkelijker dan q3..
en hopelijk komt er in de multiplayer de q2 jumps terug
ja precies het moet wel een beetje moeilijk worden en de strafe jumps in q2 waren echt gruwelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:10 schreef Esc het volgende:
[..]
strafe jumps zijn essentieel voor de gameplay, ik zag net een demo waarin ze q2dm1 lieten zien, daarbij was de kist met de megahealth gewoon direct toegankelijk zonder dat je via moeilijke strafejumps moet kunnen.. dat is wel erg lame
Op de dynabyte site staat niet meer verwacht o.i.d bij Quake4quote:Op donderdag 20 oktober 2005 03:51 schreef Lestat het volgende:
Volgens Dynabyte komt ie 21 oktober uit.
Daar doen we het voorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:13 schreef ElmarO het volgende:
Hier staat een korte review van de prestaties van een aantal kaarten in Quake 4.NVIDIA GeForce 6600 GT 128MB (ForceWare version 81.85)
Yep hij ligt in de winkelquote:Op donderdag 20 oktober 2005 12:49 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Op de dynabyte site staat niet meer verwacht o.i.d bij Quake4. Is ie al uit soms?
Dat is ctrl alt ~ gewordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb een vraag.
Via '~' kreeg je toch zo'n scrollmenu als je die indrukt tijdens je menu? Ik krijg hem niet
n00bquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:38 schreef Mordreth het volgende:
Ik heb sinds vandaag quake 4 gekocht.. en wat blijkt.. multiplayer is geen doen.. Mijn systeem is veeeeel te traag. (amd 2200xp, 1 gig geheugen, ati9800pro 256mb).
Heeft er iemand al wat tweaks om m sneller te laten lopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |