Bedankt voor de reactie!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:31 schreef McDBigMac het volgende:
Dan heb je gewoon AGP 8x. Is niks mis met dat moederbord. Alleen je schreef eerder dat je een PiV 2.4Ghz hebt, terwijl dat moederbord alleen geschikt is voor AMD socket 754 dus hoe dat dan kan weet ik ff niet.
Ik hou t op te weinig geheugen.
De één is links van het hart, de andere rechts in een kamertje geloof ik, ik weet het niet meer preciesquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waar is het tweede paneeltje. Ik heb er maar één gevonden! Bij het hart zelf.
Wel in de buurt van het hart?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef babba het volgende:
[..]
De één is links van het hart, de andere rechts in een kamertje geloof ik, ik weet het niet meer precies
Dit spel is af en toe wel heel erg smerig zegOveral zie je (delen van) mensen die worden gebruikt als machine Je benen worden eraf gezaagd in 1st person view En dan dat "Waste disposal" (?) level. Je ziet niets anders dan bloed en lichaamsdelen daar
Erg nasty af en toe dus, maar ik had ook niet anders verwacht van Raven Software na Soldier of Fortune 1 en 2
bij je control settings heb je turn left en turn right, om te draaien dus. maar ergens daarboven staan move left en move right. om te strafen dus. zonder shift dus.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:26 schreef Monkeylover het volgende:
Ja, maar je moet de shift of control oid ingedrukt houden tijdens het strafen..
Er staat vast wel wat op die geheugenchips. Schrijf t even op en neem t mee naar de winkel (computer speciaal zaak). Die weten t dan wel. Het is het beste als je meer van t zelfde geheugen koopt. Beter (sneller) geheuigen erbij levert niks op, en slechter (trager) geheugen erbij kan je performance kosten ipv opleveren. Meld er dan ook even bij wat voor moederbord je hebt, want misschien heb je nu erg traag (goedkoop) geheugen en dan zou je voor een serieuze verbetering je volledige mem moeten vervangen en uitbreiden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Over dat moederbord, geen idee, ik denk/dacht altijd dat ik PIV 2,4gb had, nog 1 vraag over het geheugen, ik wil nu wat extra bestellen, maar heb optie uit 100 soorten (512MB DDR PC2700 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL2 | 512MB DDR PC3200 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL3) Hoe kom ik erachter wat er nu in mijn computer zit (heb al op het geheugen zelf gezocht maar kon niks vinden)
Koop gewoon Kingston PC3200 512 mb geheugen. Dan zit je altijd goed. Kost ongeveer 50 euries!quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:57 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Over dat moederbord, geen idee, ik denk/dacht altijd dat ik PIV 2,4gb had, nog 1 vraag over het geheugen, ik wil nu wat extra bestellen, maar heb optie uit 100 soorten (512MB DDR PC2700 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL2 | 512MB DDR PC3200 CL2.5 | 512MB DDR PC3200 CL3) Hoe kom ik erachter wat er nu in mijn computer zit (heb al op het geheugen zelf gezocht maar kon niks vinden)
dat is nou het leukste van die geweldige beveiligingen... je kunt 3 dingen doen :quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:33 schreef Creativ het volgende:
Mijn vraag is dus, heeft iemand hetzelfde probleem en weten op te lossen, of weet iemand gewoon hoe het moet. Dan zou ik je erg dankbaar zijn
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb het tweede paneeltje nog steeds niet gezien
Sorry hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:25 schreef babba het volgende:
[..]
Het is erg dicht in de buurt van het hart geloof ik, je moet gewoon ff zoeken, ik heb daar helemaal niet vast gezeten
Ik help jouw toch ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Sorry hoor
En ik hielp jou altijd als je een vraag had met NFS
Dat is waarquote:
Dank je welquote:Ik zal strax zelf even kijken of ik dat level nog kan vinden tussen m'n saves.
quote:Dan kijk ik ff waar het precies is, ik lig nu nog op bed
Volgens mij wel jah, anders typ je ff in de console "mapname" (weet niet of dat werkt), en zet je die mapname ff hier neer, ik zie hem niet meer tussen m'n saves namelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://img461.imageshack.us/img461/1458/204lk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bedoel jij deze bovenop?
Maar hoe geraak ik daar?
rechtsachter zit een gangetje... volg die.. en je komt bij die schakelaar...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[[url=http://img461.imageshack.us/img461/1458/204lk.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bedoel jij deze bovenop?
Maar hoe geraak ik daar?
'Dispersal Facility' heet die map.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:53 schreef babba het volgende:
[..]
Volgens mij wel jah, anders typ je ff in de console "mapname" (weet niet of dat werkt), en zet je die mapname ff hier neer, ik zie hem niet meer tussen m'n saves namelijk.
Edit: Ik zie net dat dit niet werkt
Tering. Ik zie hem nu pasquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:44 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
rechtsachter zit een gangetje... volg die.. en je komt bij die schakelaar...
vond dat stuk eigenlijk ook niet zo moeilijk
Vind het wel opvallend dat ze altijd hun boxershort aan hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:04 schreef babba het volgende:
[..]
De één is links van het hart, de andere rechts in een kamertje geloof ik, ik weet het niet meer precies
Dit spel is af en toe wel heel erg smerig zegOveral zie je (delen van) mensen die worden gebruikt als machine Je benen worden eraf gezaagd in 1st person view En dan dat "Waste disposal" (?) level. Je ziet niets anders dan bloed en lichaamsdelen daar
Erg nasty af en toe dus, maar ik had ook niet anders verwacht van Raven Software na Soldier of Fortune 1 en 2
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Iemand een idee waar ik deze...
[[url=http://img493.imageshack.us/img493/471/218ob.th.jpg]afbeelding][/URL]
...laserfans uit kan zetten? Heb de hele map doorgelopen, maar niets te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer ik je de hele tijd te helpen en je komt maar niet verder, Ericjuh zegt één zinnetje en je komt wel verderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Tering. Ik zie hem nu pas
Wat dom van mij
Dank!
Toch heel erg bedankt voor je hulpquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:45 schreef babba het volgende:
[..]
Probeer ik je de hele tijd te helpen en je komt maar niet verder, Ericjuh zegt één zinnetje en je komt wel verder
De MP is bijna een kopie van die van Quake 3, er zit echter wel een remake van een Quake 2 map inquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef Slaaitjuh het volgende:
Jongens is dit een beetje te vergelijken met de MP van Quake 2?
Beste MP ooit.. al die vette jumps!quote:
Zit je nu met die torens bezig (met die lasers ofzo) ? Dan duurt het niet zo heel erg lang meer nee.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ik ben eindelijk voorbij de trambanen. Kan iemand zeggen of ik het bijna uit heb?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef babba het volgende:
[..]
Zit je nu met die torens bezig (met die lasers ofzo) ? Dan duurt het niet zo heel erg lang meer nee.
ik weet wat je bedoelt. ik drukte met een brede grijns en vol vertrouwen op 'auto-detect' en viel zowat van mn stoel toen hij hem op 'low' zette. en mn framerate is nog steeds beroerd op 640x480.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Mijn PC trekt het nauwelijks. Ik voel me met mijn huidige hardwareconfiguratie net een liev klein n00bje.
Hoe herkenbaar... dit heb ik ook op m'n eigen comp.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt. ik drukte met een brede grijns en vol vertrouwen op 'auto-detect' en viel zowat van mn stoel toen hij hem op 'low' zette. en mn framerate is nog steeds beroerd op 640x480.![]()
Moet te doen zijn. Ik heb een 6600GTquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:22 schreef Cerbie het volgende:
Gaat dit spel trouwens een beetje redelijk draaien op een Geforce6600 (non GT). Ik heb nu al even een A64 3000+, maar die Geforce4MX die erinzit verpest het een beetjeDaarom wil ik voor niet te veel geld een 6600 halen
Nog iemand die Quake met een 6600 speelt (non-gt)?
Bij mij zette die ook automatisch alles op low, maar hij liep super op high quality met alles aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:15 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt. ik drukte met een brede grijns en vol vertrouwen op 'auto-detect' en viel zowat van mn stoel toen hij hem op 'low' zette. en mn framerate is nog steeds beroerd op 640x480.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |