Noem je dat gevaarlijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef Sorella het volgende:
Zoals topictitel al zegt noem hier de rare/gevaarlijke dingen die je wel eens uithaalt in je slaap.
Ruzie hebben in je slaap en je partner een fikse mep verkopen
Water op je nachtkastje hebben staan vanwege droge keel, even wakker worden, slokje water nemen en dan in slaap vallen met het glas nog in je handen, je wordt nat wakker.
Doe niet zoals mijn buurmeisje die ook uithaalde maar dan richting nachtkastje, resultaat gebroken pols
Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Noem je dat gevaarlijk...
M'n nichtje deed zich de haren kammen..... met een mes.
Toen was ze een jaar of 6
(dat is alweer een jaar of 20 geleden)
Mja.... nu je het zegtquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:14 schreef Sorella het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.
Slaap-apnoe. Je snurkt zeker flink (als je wél ademhaalt)?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef BobRooney het volgende:
Ik stop met ademen in mijn slaap...
Dat heb ik ook wel eens ja, dan ben je in je droom met iemand aan het vechten ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word weleens wakker omdat ik keihard tegen de muur sla of schop. Wat aardig pijnlijk is voor mn arm of been. Maar waarom?![]()
*Kijkt liev naar zijn rottende Commodore 64'squote:Op maandag 1 augustus 2005 19:05 schreef doemaardrie het volgende:
Zelf heb ik ooit eens een C64 kapot gepist in mijn slaap.
Misschien kan een fopspeen ook helpenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tandenknarsen (ik heb daar zo'n plaatje voor anders was er van mn gebit niks meer over)
Dat heb ik inderdaad ook eens gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mja.... nu je het zegt
Iets wat mij een paar keer overkomen is
dat ik mezelf bij de keel had.
Maar dat heeft niks met slaapwandelen te
maken. Het heeft een andere naam........
Slaap je al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Mijn diepste geheimen kunnen ontfutseld worden als ik slaap.
Ik vertel alles !!![]()
Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.quote:
Rare aan (mijn) slaapwandelen is, dat ik wakker ben, en mijn ogen open heb. Ik doe alles wat in de routine past, en kom niet echt op nieuwe ideeën. Het is dus eigenlijk zó slaapdronken dat ik pas bewust wakker ben als iemand me aanspreekt of zegt dat het nog geen ochtend is. Dan word ik idd ook héél chagrijnig en ga ik slapen. Meestal herinner ik me er ook geen fuck van, en kan ik het 's ochtends aanhoren en ontkennen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.
Gewoon wakker, worden, aankleden, brood smeren, het huis uitlopen en dan constateren dat het wel héél donker is voor 8 uur.![]()
Geen sleutel bij me, dus toen moest ik aanbellen om weer binnen te komen.
Je moeder kijkt best raar als je om vier uur 's nachts helemaal wakker en aangekleed en héél chagrijnig op de stoep staat.![]()
In dit geval was het ongeveer hetzelfde idee jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Rare aan (mijn) slaapwandelen is, dat ik wakker ben, en mijn ogen open heb. Ik doe alles wat in de routine past, en kom niet echt op nieuwe ideeën. Het is dus eigenlijk zó slaapdronken dat ik pas bewust wakker ben als iemand me aanspreekt of zegt dat het nog geen ochtend is. Dan word ik idd ook héél chagrijnig en ga ik slapen. Meestal herinner ik me er ook geen fuck van, en kan ik het 's ochtends aanhoren en ontkennen.
Gelukkig?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:51 schreef texelonia het volgende:
In m'n slaap ging ik me echt uitkledenHet was één van de eerste keren dat ik bij m'n vriend sliep, gelukkig had ie niks gemerkt
![]()
Haha, het was toen nog héél pril, dus ik zu me toen rot hebben geschaamd denk ik als ie het wel had gemerktquote:
Haha lollig..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef FiveseveN het volgende:
Ik slaap weleens met één arm verticaal in de lucht. Die valt dan natuurlijk om middenin het gezicht van mijn vrouw, die daar niet blij van wordt.
lol, heb er één geweten die dat bij zijn vriendin door het raam deed. Geen goed idee als het raam uitkijkt op de grote markt en de inhuldiging van het academiejaar net bezig is. (Leuven, zo'n 12 jaar geleden)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:04 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik heb weleens in de klerenkast gezeken vroeger
WAHAHAHA CONFLICTquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:05 schreef Conflict het volgende:
Ik heb eens tijdens een droom mijn vriendinnetje een paar flinke beuken verkocht omdat ik droomde dat ze mijn benen aan het open krabben was met haar teennagel
Vreemde manier van wakker worden
Snel gaan rukken want dan lijkt het nét alsof iemand anders het doetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:22 schreef bonke het volgende:
ik heb me kop wel es keihard tegen de muur gebeukt omdat ik dacht dat ik van achter aangevallen werd
en een keer werd ik wakker en kon ik me niet meer bewegen omdat ik met mijn armen over elkaar, op mijn buik lag
der zat geen gevoel meer in mijn armendas pas raar wakker worden
als et alleen me hand was dan kon etquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:23 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Snel gaan rukken want dan lijkt het nét alsof iemand anders het doet![]()
Haha dat zal je leren!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef tommytheman het volgende:
Ik heb mezelf eens een blauw oog geslagenVraag me niet hoe, maar ging naar bed zonder en kwam eruit met blauwoog
![]()
Oeh dat heb ik ook wel es gehad. En toen had ik me telefoon als wekker gezetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:22 schreef bonke het volgende:
ik heb me kop wel es keihard tegen de muur gebeukt omdat ik dacht dat ik van achter aangevallen werd
en een keer werd ik wakker en kon ik me niet meer bewegen omdat ik met mijn armen over elkaar, op mijn buik lag
der zat geen gevoel meer in mijn armendas pas raar wakker worden
Ow dat ken ikquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het gevoel hebben dat je naar beneden valt, en keigeschrokken wakker worden.
had zij niks gemerkt?quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik werd ooit een keer wakker, en ik zag dat mn vriendin naakt was en mn lul vies... Bleek dat ik in mn slaap met haar geneukt had
Zij wel, maar ik nietquote:
Dude LOLquote:Op zondag 7 augustus 2005 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik werd ooit een keer wakker, en ik zag dat mn vriendin naakt was en mn lul vies... Bleek dat ik in mn slaap met haar geneukt had
dat heb ik ook heel vaak ja.. vind het gevoel van dat vallen wel leuk eig.quote:Op zondag 7 augustus 2005 05:24 schreef SamStar het volgende:
zoo lekker, dromen dat je heel hard valt en dan neer komt, dan schok je echt, en schrik je wakker
Dat doe ik nu nog wel eens als ik teveel gezopen heb.quote:Op zondag 7 augustus 2005 08:17 schreef tonks het volgende:
Toen ik klein was ben ik eens naar beneden gelopen.. en naar de keuken gelopen en ben ik op de prullenbak gaan zitten en aan plassen.
Dat heb ik ook eens gehad, en dat ging prima. Totdat ik de naam van mn ex begon te schreeuwen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Die heb ik van tijd tot tijd ook eens. Of dat ik denk dat ik mijn balans verlies en moet corrigeren. Volgens mij gebeurt dit alleen als ik er moe ben, zal wel een reactie van je spieren zijn die herstellen van de verzuring/vermoeidheid.quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef Phydomir het volgende:
Wordt nu alleen regelmatig wakker dat het net lijkt als of ik in bed val. Alsof ik boven m'n bed sweefde.
Waarschijnlijk een OBEquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 11:28 schreef -AnneX- het volgende:
enige wat ik heb is dat mijn zus (die op zolder slaapt recht boven mijn kamer) wakker word omdat ik keihard met mijn hoofd tegen de muur knalmaar word er zelf niet wakker van
mijn zus daarintegen slaapwandeltkom je na een nacht uitgaan thuis, staat ze onderaan de zoldertrap, vraag je der wat ze aan het doen is en dan krijg je zoiets als dit:
-AnneX-: wat doe jij dan?
zus: o, moet naar de wc....
*zus draait zich om en gaat trug naar bed*
ga je even achter der aan, droomt ze dat haar beste vriendin haar vriend af wil pakken schreeuwt ze ineens keihard tegen je: HIJS VAN MIJ GODVERDOMME!!
Ja dat lees ik ook net, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.Volgens mij is het meer zo dat je bijna slaapt en dan half wakker wordt ofzo....wel raar trouwens.quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:10 schreef bonke het volgende:
waarschijnlijk een out of body experience
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.
Gewoon wakker, worden, aankleden, brood smeren, het huis uitlopen en dan constateren dat het wel héél donker is voor 8 uur.![]()
Geen sleutel bij me, dus toen moest ik aanbellen om weer binnen te komen.
Je moeder kijkt best raar als je om vier uur 's nachts helemaal wakker en aangekleed en héél chagrijnig op de stoep staat.![]()
Ook zoiets meegemaakt..quote:Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef zwijndrecht86 het volgende:
Ik heb 's nachts mijn pc meestal aan staan. MSN gewoon ingelod e.d. en een keer om kwart voor 3 ofzo kwam er iemand online en die begon tegen mij te praten. Ik lag al heel lang te slapen. De volgende ochtend kijk ik op mijn pc en zie ik dat deze nog steeds geblokkeerd staat zoals ik deze de avond erovor had gezet. Maar toen ik hem deblokkeerde.. stond er ineens een chat open van mij met die persoon die om kwart voor 3 mij had aangesproken. hij sprak me aan zo van: Hey nog wakker?
Ik: Sst! Ik slaap.
Hij: Dan laat ik je wel slapen:P:P
Ik: dank je wel! Weltrusten!
En meer stond er niet in... ik kan er zelf NIETS van herinneren maar niemand kan in mijn pc behalve ik.. en ik zou als ik wakker ben zo snel niet dat typen... Ik heb de chatlog nog:P
Haha, goeie!quote:Op maandag 8 augustus 2005 03:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.
Jep heb ik ook, zeer regelmatig zelfs.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Elektra het volgende:
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Op het moment snapte ik er niets van, maar later hebben we er ook om kunnen lachen! Die gast is zo gewaaid!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Haha, goeie!![]()
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!![]()
jij hebt dus nooit een saai interieurquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:46 schreef ik_ik het volgende:
ik smak heel erg als ik slaap!! echt schamend... ik verplaats ook dingen in mijn slaap... dan weet ik zeker dat de prullenbak op dat ene plekje stond en de volgende ochtend staat hij bijvoorbeeld op mijn buro of de stoel.... vreemd maar ik heb soms hele volksverhuizingen op mijn kamer....
Had je ook onder je raam gekekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef Gershom het volgende:
En vorig jaar is er iets heel tragisch gebeurdIk had een hele mooie dure vis gekocht, en die nacht had ik gedroomd dat die vis dus dood was, en normaal als 1 van mijn vissen dood is gooi ik die uit het raam.. Dat droomde ik dus allemaal.. Maar het enge was dat die vis de volgende dag verdwenen was, en die heb ik nooit meer terug gevonden (ik woon op zolder
)
"Alien hand" syndroom...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mja.... nu je het zegt
Iets wat mij een paar keer overkomen is
dat ik mezelf bij de keel had.
Maar dat heeft niks met slaapwandelen te
maken. Het heeft een andere naam........
6 meter ? tering man ben je dan nog goed vanaf gekomen :squote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef boertie het volgende:
Ik ben altijd mijn dekens kwijt. Gebeurt geregeld dat ik snachts mijn bed afhaal en de dekens op de raarste plekken neermik. Ik word dan later in de nacht wakker omdat ik het dan koud heb.![]()
Ik ben wel eens een uur aan het zoeken geweest om erachter te komen dat ik mijn dekbed in de tuin gelegd had, en dat terwijl alle deuren nog netjes op slot zaten zoals ik die avond ervoor ook had gedaan.![]()
Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is tijdens m'n nachtelijke slaapwandel uit het raam stappen en 6 meter naar beneden kieperen en dan past wakker worden als je weer staat/hangt buiten op straat in de kou met zwaar gekneusde polsen en enkels en een gebroken bekken.![]()
Heb ik deze nacht nog gehad, dat is irritantquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
lijkt mij een typisch gevalletje Deja vu. Ik heb het zelf ook wel eens. Je komt dan in een bepaalde situatie waarbij je denkt: "dit heb ik eerder gezien/meegemaakt".quote:Op zondag 11 september 2005 06:29 schreef Revenge2005 het volgende:
knip
Komt me heel bekend voorquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt![]()
jij schopt in je droom topics van een jaar oud omhoog?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bed uit, alles aandoen, helm op, naar de garage
Sleutels in het contact doen en starten maar!
En dan zo hard schrikken van dat geluid dat je bijna ompleurt met het hele geval
tis toch wel een leuk topic hequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij schopt in je droom topics van een jaar oud omhoog?![]()
ik heb zojuist 't hele topic doorgelezen enquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik dat niet eens gezien hebquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
Heel herkenbaarquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt![]()
Nee, eigenlijk niet..:') het is nogal raar en moeilijk om uit te leggen. Ik heb het ook eigenlijk alleen maar als ik onverwachts wakker wordquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:51 schreef Jump het volgende:
Net alsof je uit je bed valt maar je ligt er nog in?
Zoiets heb ik ook gehad inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een keer zoiets meegemaakt, het was zomer dus het was nog heel laat licht buiten. en ik was nog klein dus ik moest vroeg naar bed. en toen werd ik om de een of andere reden om 22:00 weer wakker en ben k naar beneden gegaan, ik dacht dat het ochtend was en ik wou tv gaan kijkenmaar toen zag ik ineens dat mijn ouders er al zaten, en die zaten er normaal 's morgens nooit. en toen ben ik maar weer naar bed gegaan.
Heb het ook wel eens gehad! Vind het altijd wel grappig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:50 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb dus alleen dat ik soms wakker voel en echt ongelooflijk hard terug val van iets. Echt heel raar, lijkt net of je weer in je lichaam valt ofzo? Ook niet echt fijn om wakker te worden.
Nu maar hopen dat je niet uit het raam wandeltquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TeeVeePee. Ik slaapwandel. Weet nog niet of ik de verhalen hier kwijt wil ..
wen der maar alvast aanquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef kweek89 het volgende:
ik val geloof ik best mee
ik heb wat spastische bewegingen in mijn slaap, verder kom ik ook niet
wel een keer gehad dat er een meisje naast me lag te slapen, en ik uit het niets een rotklap kreeg
toen maar gevraagd WTFis er?
werd ze wakker...huh oh...ik droomde dat mijn arm uit de kom ging :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |