abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29316712
Zoals topictitel al zegt noem hier de rare/gevaarlijke dingen die je wel eens uithaalt in je slaap.

Ruzie hebben in je slaap en je partner een fikse mep verkopen
Water op je nachtkastje hebben staan vanwege droge keel, even wakker worden, slokje water nemen en dan in slaap vallen met het glas nog in je handen, je wordt nat wakker .

Doe niet zoals mijn buurmeisje die ook uithaalde maar dan richting nachtkastje, resultaat gebroken pols
pi_29316734
Ik heb eens tijdens een droom mijn vriendinnetje een paar flinke beuken verkocht omdat ik droomde dat ze mijn benen aan het open krabben was met haar teennagel

Vreemde manier van wakker worden
pi_29316743
Ik stop met ademen in mijn slaap...
pi_29316759
Glas water omstoten over de wekker radio!
pi_29316770
Ik slaap gewoon alleen maar.... saai hè.
pi_29316815
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef Sorella het volgende:
Zoals topictitel al zegt noem hier de rare/gevaarlijke dingen die je wel eens uithaalt in je slaap.

Ruzie hebben in je slaap en je partner een fikse mep verkopen
Water op je nachtkastje hebben staan vanwege droge keel, even wakker worden, slokje water nemen en dan in slaap vallen met het glas nog in je handen, je wordt nat wakker .

Doe niet zoals mijn buurmeisje die ook uithaalde maar dan richting nachtkastje, resultaat gebroken pols
Noem je dat gevaarlijk...

M'n nichtje deed zich de haren kammen..... met een mes.
Toen was ze een jaar of 6
(dat is alweer een jaar of 20 geleden)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_29316836
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:12 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Noem je dat gevaarlijk...

M'n nichtje deed zich de haren kammen..... met een mes.
Toen was ze een jaar of 6
(dat is alweer een jaar of 20 geleden)
Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.
pi_29316851
Dromen over spinnen in je bed, je partner wakker maken en hem zeggen dat het matras omgekeerd moet worden zodat alle spinnen geplet worden.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:15:45 #9
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_29316859
Ik slaapwandel. Meestal niet zo erg, maar soms kan het toch wel vreemd zijn:

Ik dacht een keer dat ik in een soort Amerikaans pakhuis woonde (zoals in de film Big-Daddy) met een verhoging in de slaapkamer. Toen woonde ik zelf nog thuis en sliep ik op het moment op een stretcher omdat mijn vriendin bleef slapen. Op het moment van slaapwandelen ben ik mijn bed helemaal gaan afhalen en het ding helemaal opgeklapt om het weg te kunnen zetten. Daarna heb ik het op de verhoging getild en bleek later boven op het bed gezet waarop mijn vriendin lag te slapen.
Gelukkig niets fout gegaan, maar toch wel vreemd als je in 1 keer een bed bovenop je hebt staan..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_29316860
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:14 schreef Sorella het volgende:

[..]

Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.
Mja.... nu je het zegt

Iets wat mij een paar keer overkomen is
dat ik mezelf bij de keel had.
Maar dat heeft niks met slaapwandelen te
maken. Het heeft een andere naam........
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_29316871
vriendje slaan omdat ik ruzie had in mijn dromen.
Praten
Stoppen met ademen.
Lopen in de lucht(dus ene been omhoog, andere been omhoog, dan mijn armen omhoog)...
O ja, en tandenknarsen ook nog wel eens..

Ik word dus ook vaak moe wakker...

[ Bericht 9% gewijzigd door teigan op 01-08-2005 11:10:02 ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:20:26 #12
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_29316920
Tandenknarsen (ik heb daar zo'n plaatje voor anders was er van mn gebit niks meer over )
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_29316964
Een vriendin van mij heeft een keer al slaapwandelend het bad vol laten lopen en is daar toen in gaan zitten. Gelukkig werd ze wakker van het koude water, voor hetzelfde geld verzuip je.

Zelf heb ik een keer een stukje geslaapwandeld om mijn ouders te vragen 'hoe die voetballer met die blonde krulletjes ook alweer heet'. (Het was WK en ik heb toch echt een enorme hekel aan voetbal.

En ik praat wel eens in mijn slaap en zeg dan dingen die ik eigenlijk helemaal niet meen.
pi_29317115
Ik heb ooit een week mak gelopen toen ik droomde dat ik iemand een rotschop verkocht en in de zelfde beweging keihard tegen de poot van mijn bed schopte.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_29317258
Leuke reacties allemaal behalve dat niet adem halen in je slaap en bij de keel grijpen das minder

Vroeger toen ik klein was droomde ik altijd dat er een hond achter me aan zat maar als ik maar hard en lang genoeg hijgde verdween ik zodat de hond mij kwijt was. Dit deed ik ook toen ik een keer bij mijn ouders sliep, toen was het even paniek bij mijn ouders
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:40:25 #16
67826 Eye_of_god
What the quack?
pi_29317287
Tijdens een overnachting op de linkerflank van de Matterhorn was ik vergeten de ankertouwen goed vast te zetten. Dat zijn pas gevaarlijke dingen als je gaat slapen.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety."
Benjamin Franklin
pi_29317295
hmm.. ik doe niet veel gevaarlijke dingen volges mij

heb wel een keer in paniek mn eigen arm uit bed liggen duwen, maar dat was niet gevaarlijk, alleen heel raar
pi_29317310
Ik word weleens wakker omdat ik keihard tegen de muur sla of schop. Wat aardig pijnlijk is voor mn arm of been. Maar waarom?
Whatever I want.
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:44:19 #19
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_29317374
Ik heb in het eerste jaar dat ik studeerde veel geslaapwandeld. Ik werd regelmatig buiten mijn studentenkamer wakker, of ik dacht dat ik bij mijn ouders thuis was ipv in mijn studentenkamer en begon vervolgens rond te dwalen waardoor ik van alles om gooide...best bizar allemaal.
Het is altijd wel goed gegaan en ik heb geen schade veroorzaakt aan mijn spullen maar ik ben blij dat ik daar geen last meer van heb.
pi_29317379
ben wel eens uit een hoogslaper gedoken, lag 's morgens tegen de muur te slapen. Gevolg --> flinke hersenschudding, mocht 3 weken niet buitenkomen. En dat midden in de friggin' zomer........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 1 augustus 2005 @ 10:56:49 #21
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_29317642
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef BobRooney het volgende:
Ik stop met ademen in mijn slaap...
Slaap-apnoe. Je snurkt zeker flink (als je wél ademhaalt)?

[ontopic]
Heb eens op een arm-met-gipsverband liggen slapen. Ding was helemaal gevoelloos... Ik probeerde me om te draaien, arm bleef gewoon liggen; daarom met een flinke zwiep gedraaid, arm gelanceerd en vriendin geraakt... Die sprak toen wat minder aardige woorden...

[ Bericht 0% gewijzigd door NT-T.BartMan op 01-08-2005 11:03:46 ]
  maandag 1 augustus 2005 @ 11:06:16 #22
124485 Poncho
Lucille's faghag
pi_29317912
*Hele gesprekken met mijn huisgenoot aangaan.
*Het idee hebben dat ik op mijn werk zit en dan in de stress schieten omdat ik het licht niet kan vinden en mensen op me staan te wachten.
*Telefoneren met niemand.
* Douchen
*Naar mijn ouders gaan met de auto en het gevoel hebben dat mijn lichten niet werken en daarom zet ik mijn grote lichten aan.
*Hele gesprekken over de boot aangaan met mijn ouders.
*Spastisch gaan bewegen.

Dat is het wel even.
Vooral het autorijden is levens gevaarlijk.
Dr. Cameron: How would you describe my leadership skills?
Dr. Gregory House: Nonexistent... otherwise, excellent.
pi_29317964
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word weleens wakker omdat ik keihard tegen de muur sla of schop. Wat aardig pijnlijk is voor mn arm of been. Maar waarom?
Dat heb ik ook wel eens ja, dan ben je in je droom met iemand aan het vechten ofzo
En dan haal je uit HENGST vol met je vuist tegen de muur. Zeer pijnlijk ja
pi_29318135
haha me zus heeft wel eens het huis wakker geschreeuwd, toen me moeder kwam kijken wat er aan de hand was vroeg me zus om een glaasje water . me moeder had zoiets van nouja ik ben er nou toch uit dus ik haal wel ff water, 2sec later komt ze terug en ligt me zus alweer te slapen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 18:33:55 #25
125217 The_Brain
Same as we do everyday Pinky..
pi_29331279
ja ben ook ook weleens onder de douche wakker geworden.. Ben ook een keer halfslapend van de trap afgelazerd (toen was ik overigens een jaar of acht) in de vaste veronderstelling dat ik in de badkamer was..
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:05:05 #26
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29332203
Zelf heb ik ooit eens een C64 kapot gepist in mijn slaap.
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:08:11 #27
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_29332279
Ik heb wel gehoord goed te kunnen trappen in mijn slaap.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_29332983
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 19:05 schreef doemaardrie het volgende:
Zelf heb ik ooit eens een C64 kapot gepist in mijn slaap.
*Kijkt liev naar zijn rottende Commodore 64's
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:29:13 #29
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_29333016
elleboog van de week bij mijn vriendin
OJAAJOH?
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:31:59 #30
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_29333118
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tandenknarsen (ik heb daar zo'n plaatje voor anders was er van mn gebit niks meer over )
Misschien kan een fopspeen ook helpen
Net efkes anges
  maandag 1 augustus 2005 @ 19:34:25 #31
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_29333201
ik heb wel een leuk verhaal :p

zo'n 14 jaar geleden ofzo..

ik was 5 of 6 jaar oud, en ik sliep samen met mijn oudere broer in een stapelbed

Op een gegeven moment liep k in mijn slaap ( ik lag onderaan ) naar de hoek van de kamer in de nacht.. en begon tegen de muur te pissen.

op een gegeven moment werd mijn broer wakker van het gespetter en geplas,

En toen zei die, Hee geef mij ook eens een snoepje ( dacht dat ik het plastic papiertje van een snoepje in de hoek stond open te maken )
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_29335834
Mijn zoon heeft 1 keer geslaapwandelt.
We hadden visite, hij komt naar beneden (+/- 6 jaar) loopt richting keuken, doet het gootsteen kastje open en plast in de prullenbak, loopt daarna richting wc, trekt door en verdwijnt weer naar boven.
We hebben het met open mond bekeken

Mijn man een keer het bed uitgeschopt omdat er een slang onder het bed lag.
Mijnzoon een keer gemept omdat hij me wakker maakte (was toen 4) ik heb er nog spijt van en als hij me nu wakker maakt knijpt hij in mijn tenen.
  maandag 1 augustus 2005 @ 21:12:58 #33
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_29337125
ik heb een keer bijna tegen de kapstok staan pissen omdat ik dacht al bij de WC te zijn.
verder heb ik ook een keer in de prullenbak staan zeiken en toen van hé? WTF ben ik nu weer aan het doe...
pi_29337657
Mijn broer heeft een keer in de zakdoekenlade gepist

Ik zelf ben een tijdje geleden tegen halfzes 's ochends bij mijn huisgenoot naar binnen gewandeld, alle lampen aangedaan en gevraagd waar het papiertje nou was.
Mijn huisgenoot begon vervolgens zo op mij te mopperen dat ik wakker werd.
Toen maar gauw teruggegaan naar mijn eigen warme bedje....
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:08:21 #35
99959 Santjuh
een beetje raar
pi_29342194
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Mja.... nu je het zegt

Dat heb ik inderdaad ook eens gehad En met m'n andere hand probeerde ik die hand van mijn keel los te trekken Ik was toen pas een jaar of 6 volgens mij.
Wat je ook doet, doe alsof het de bedoeling was...
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:10:07 #36
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_29342269
het balkon c.q. de slaapkamer onderzeiken . . .
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_29342507
wel eens in me slaap over moeten geven
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_29343776
Toen ik nog ene klein phydomirtje was eens geslaapwandeld en in m'n speelgoed vrachtwagen staan pissen

Wordt nu alleen regelmatig wakker dat het net lijkt als of ik in bed val. Alsof ik boven m'n bed sweefde.

Ook droom ik regelmatig dat er ongedierte in m'n bed rond loop. Dan sprint ik na de lang en trek het dekbed overhoop. Op dat moment besef ik dat ik half slaap en ga ik maar weer liggen. Echt vaag.
You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
  maandag 1 augustus 2005 @ 23:47:46 #39
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29343847
Mijn diepste geheimen kunnen ontfutseld worden als ik slaap.
Ik vertel alles !!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 00:11:24 #40
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_29344762
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Mijn diepste geheimen kunnen ontfutseld worden als ik slaap.
Ik vertel alles !!
Slaap je al?
pi_29345756
Had een keer dat ik ''wakker'' werd.. en mijn stereo aandeed.. vol. stond dus keihard! waardoor mn moeder kwaad mijn kamer binnenkwam.. toen pas werd ik echt wakker.. echt vaag
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29346204
Wakker geworden van mijn man die maar steeds riep 'het balletje wil niet in de 21'.
Ik droomde een keer over een waterval, bleek dat mijn dochter van de houten
zoldetrap naar beneden zat te plassen.........

En ik mep in mijn slaap
pi_29348001
Broertje van mijn oma, ten tijden van de tweede wereld oorlog, was in z'n gaan lopen, helemaal de flat uit. En er was een avondklok enzo, en toen kwamen nazi/NSB'ers of dergelijke figuren hem terug brengen, midden in de nacht!
feest
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:35:10 #44
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_29350089
dit is de eerste vriendin van mij waar ik bij blijf slapen, dus zij was de eerste waarvan ik hoorde dat ik
1) altijd met haar wil praten in mijn slaap, als ze wat vraagt antwoord ik altijd terug
2) ik altijd roep; ga uit mijn bed, en duw haar dan uit HAAR ( ) bed
en ja dat meppen he
pi_29350200
ik ben wel es van de trap afgesprongen van de helft dan..eerste stukje gelopen en toen gesprongen daardoor tegen de muur aangeknald..
verder dromen dat iets op me zat ofzo en dan heel wild door mijn kamer rennen
of de boel bij elkaar schreeuwen, of praten..
voor de rest ook niet veel bijzonders.. ohja, en af en toe flink stressen omdat in mijn droom iets fout gaat. en wakker worden met zo'n gestresst gevoel is niet leuk
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 08:51:25 #46
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29350257
Ik droomde een keer dat ik nog op school zat en gym had en me moest omkleden. In m'n slaap ging ik me echt uitkleden Het was één van de eerste keren dat ik bij m'n vriend sliep, gelukkig had ie niks gemerkt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 12:13:49 #47
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_29354345
Meestal ben ik het lijdend voorwerp van de 'wanen' van mijn vriend. Is ie op zoek naar ratten die naar zijn overtuiging in het bed rondwandelen, bijvoorbeeld. Hij is een keertje in paniek dwars door het appartement het balkon opgerend, dat was wel het meest extreme wat er gebeurd is trouwens.

Meestal heb ik er nu geen last meer van omdat ik het inmiddels gewend ben en hij het kennelijk bijna afgeleerd is om mij wakker te maken om naar ratten te zoeken. Waarschijnlijk ga ik dan zelf spontaan slaapwandelen als ie dat doet en ben ik heel chagrijnig ofzo...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_29354584
Naar school gaan .
pi_29354788
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:23 schreef -Trinity- het volgende:
Naar school gaan .
Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.
Gewoon wakker, worden, aankleden, brood smeren, het huis uitlopen en dan constateren dat het wel héél donker is voor 8 uur.
Geen sleutel bij me, dus toen moest ik aanbellen om weer binnen te komen.

Je moeder kijkt best raar als je om vier uur 's nachts helemaal wakker en aangekleed en héél chagrijnig op de stoep staat.
pi_29354949
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.
Gewoon wakker, worden, aankleden, brood smeren, het huis uitlopen en dan constateren dat het wel héél donker is voor 8 uur.

Je moeder kijkt best raar als je om vier uur 's nachts helemaal wakker en aangekleed en héél chagrijnig op de stoep staat.
Rare aan (mijn) slaapwandelen is, dat ik wakker ben, en mijn ogen open heb. Ik doe alles wat in de routine past, en kom niet echt op nieuwe ideeën. Het is dus eigenlijk zó slaapdronken dat ik pas bewust wakker ben als iemand me aanspreekt of zegt dat het nog geen ochtend is. Dan word ik idd ook héél chagrijnig en ga ik slapen. Meestal herinner ik me er ook geen fuck van, en kan ik het 's ochtends aanhoren en ontkennen.
pi_29355225
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:33 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Rare aan (mijn) slaapwandelen is, dat ik wakker ben, en mijn ogen open heb. Ik doe alles wat in de routine past, en kom niet echt op nieuwe ideeën. Het is dus eigenlijk zó slaapdronken dat ik pas bewust wakker ben als iemand me aanspreekt of zegt dat het nog geen ochtend is. Dan word ik idd ook héél chagrijnig en ga ik slapen. Meestal herinner ik me er ook geen fuck van, en kan ik het 's ochtends aanhoren en ontkennen.
In dit geval was het ongeveer hetzelfde idee ja
Alleen toen ik eenmaal buiten stond en ontdekte hoelaat het was, was ik in één klap wakker.
pi_29356734
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 08:51 schreef texelonia het volgende:

In m'n slaap ging ik me echt uitkleden Het was één van de eerste keren dat ik bij m'n vriend sliep, gelukkig had ie niks gemerkt
Gelukkig? Jammer toch?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_29375849
Het s'avonds wakker worden en je aankleden om naar school te gaan is zooooo herkenbaar alleen was het bij mij een uur of 12 s'avonds en werd ik meteen weer naar bed gestuurd
pi_29376368
Ik slaap weleens met één arm verticaal in de lucht. Die valt dan natuurlijk om middenin het gezicht van mijn vrouw, die daar niet blij van wordt.
pi_29378598
haha verticaal? zal je de volgende ochtend vast een lamme arm hebben
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29383198
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:31 schreef rameijer het volgende:
Gelukkig? Jammer toch?
Haha, het was toen nog héél pril, dus ik zu me toen rot hebben geschaamd denk ik als ie het wel had gemerkt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 11:56:50 #57
125217 The_Brain
pi_29387047
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 23:31 schreef FiveseveN het volgende:
Ik slaap weleens met één arm verticaal in de lucht. Die valt dan natuurlijk om middenin het gezicht van mijn vrouw, die daar niet blij van wordt.
Haha lollig..

Lijkt me een uitermate komisch gezicht haha
  woensdag 3 augustus 2005 @ 13:43:12 #58
78498 classpc
I don't like change
pi_29390276
Wat een grappige verhalen

Ik heb zelf niet echt veel slaapwandelervaringen.

Alleen dat ik op een nacht wakker werd (nouja, niet wakker werd, maar je snapt het wel), het licht in de huiskamer aan deed en in de huiskamer ging zitten.
Ik ging uiteindelijk ook weer zelf op bed liggen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_29395287
Toen ik 13 was ging ik om 2 uur snachts douchen omdat ik dacht dat ik naar school moest, mn pa werd wakker van het geluid en heeft me gelijk weer naar bed gestuurd.
Ook ben ik een keer toen ik klein was s avonds laat naar beneden gegaan om mn bril in de trappenkast te gaan zoeken, ik raakte helemaal in paniek toen ik hem niet kon vinden.
En ik ben een keer de eerste nacht toen we op vakantie waren op een hele rare manier uit mn bed gevallen, en toen heb ik 2 weken niet meer normaal kunnen lopen
  woensdag 3 augustus 2005 @ 16:33:58 #60
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_29396024
Een keer om 4 uur 's nachts ergens (lekkerste tijd ook.) brak ineens de achterkant van mijn (metalen!) bed af waardoor ik ineens schuin lag. Ik was gelijk wakker en probeerde het donker mijn bed te repareren waarbij ik mijn hand openhaalde aan een scherp deel van het afgebroken stuk bed.

Jaaa, dat was een fijne nacht.

En een keer (hoewel iets minder acuut gevaarlijk) stond ik op zondag om 5 uur op in de volle overtuiging dat het 8 uur 's morgens was op maandag. Ik stond al in mijn ouders' kamer om hun te behoeden voor te laat komen, maar die zeiden dat ik gek was en weer moest gaan slapen...
Het duurde zeker een paar minuten alvorens ik door had dat het geen maandag was en ook geen 8 uur. Vreemd.

En zo af en toe natuurlijk de gebruikelijke valsessies waarbij je in een peilloze diepte lijkt te vallen en van schrik je armen en benen heftig beweegt (gelukkig nooit iets stuk gegaan).
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_29398986
ik heb weleens in de klerenkast gezeken vroeger
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_29407734
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:04 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik heb weleens in de klerenkast gezeken vroeger
lol, heb er één geweten die dat bij zijn vriendin door het raam deed. Geen goed idee als het raam uitkijkt op de grote markt en de inhuldiging van het academiejaar net bezig is. (Leuven, zo'n 12 jaar geleden)
pi_29408184
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:05 schreef Conflict het volgende:
Ik heb eens tijdens een droom mijn vriendinnetje een paar flinke beuken verkocht omdat ik droomde dat ze mijn benen aan het open krabben was met haar teennagel

Vreemde manier van wakker worden
WAHAHAHA CONFLICT
DIT IS DE EERSTE KEER DAT JE ME ECHT AAN HET LACHEN MAAKT
pi_29473078
Vanacht beetje vage droom, gebeurde iets waardoor ik mezelf moest verdedigenen. Werd wakker met m'n benen schoppend door de lucht

Vroeger sliep ik altijd in bij mijn ouders in bed Kon ik nog stiekem even tv kijken enz,. maar goed viel dan wel eens echt in slaap. M'n ma zei gewoon dat ik naar m'n eigen bed moest gaan en dan slaapwandelde ik gewoon naar mijn bed met soms even tussenstop op de plee.
pi_29473330
ik heb me kop wel es keihard tegen de muur gebeukt omdat ik dacht dat ik van achter aangevallen werd
en een keer werd ik wakker en kon ik me niet meer bewegen omdat ik met mijn armen over elkaar, op mijn buik lag
der zat geen gevoel meer in mijn armen das pas raar wakker worden
pies on joe toe
pi_29473350
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:22 schreef bonke het volgende:
ik heb me kop wel es keihard tegen de muur gebeukt omdat ik dacht dat ik van achter aangevallen werd
en een keer werd ik wakker en kon ik me niet meer bewegen omdat ik met mijn armen over elkaar, op mijn buik lag
Snel gaan rukken want dan lijkt het nét alsof iemand anders het doet
pi_29473440
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:23 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Snel gaan rukken want dan lijkt het nét alsof iemand anders het doet
als et alleen me hand was dan kon et
maar nu waren het allebij me armen die ik niet meer kon bewegen
dus toen kon et niet
pies on joe toe
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:58:58 #68
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_29474009
ik praat in mijn slaap en stel soms ook vragen
daar weet ik dan 's ochtends niks meer van
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:06:23 #69
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_29474126
Ik heb mezelf eens een blauw oog geslagen Vraag me niet hoe, maar ging naar bed zonder en kwam eruit met blauwoog
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:11:43 #70
125217 The_Brain
pi_29474227
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef tommytheman het volgende:
Ik heb mezelf eens een blauw oog geslagen Vraag me niet hoe, maar ging naar bed zonder en kwam eruit met blauwoog
Haha dat zal je leren!
  zondag 7 augustus 2005 @ 01:02:06 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_29477739
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:22 schreef bonke het volgende:
Oeh dat heb ik ook wel es gehad. En toen had ik me telefoon als wekker gezet
Beetje jammer alleen dat die zo irritant was dat ik niet kon wachten op gevoel in me armen
en maar met een beetje improviserend de telefoon van het nachtkastje (uiteindelijk) smeet en er op drukte op het toetsje met me elleboog na verscheidene pogingen met me vingers en handen.
Resultaat: spierpijn in me armen heel de dag

En ben eens tijdens een val uit bed halverwege wakker geworden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_29477842
Het gevoel hebben dat je naar beneden valt, en keigeschrokken wakker worden .
  zondag 7 augustus 2005 @ 03:31:06 #73
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_29480278
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ow dat ken ik En dan voelt het ook even zo raar wanneer je weer je ogen sluit...
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
pi_29480290
ik werd ooit een keer wakker, en ik zag dat mn vriendin naakt was en mn lul vies... Bleek dat ik in mn slaap met haar geneukt had
pi_29480320
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik werd ooit een keer wakker, en ik zag dat mn vriendin naakt was en mn lul vies... Bleek dat ik in mn slaap met haar geneukt had
had zij niks gemerkt?
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_29480336
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:35 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

had zij niks gemerkt?
Zij wel, maar ik niet Ik was gewoon in mn slaap boven op haar gekropen En ze maakt me ook neit even wakker of zo
pi_29480393
quote:
Dude LOL
  zondag 7 augustus 2005 @ 05:24:46 #78
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_29481068
zoo lekker, dromen dat je heel hard valt en dan neer komt, dan schok je echt, en schrik je wakker

vind dat altijd wel plezant omdat je dan gelukkig nog wakker wordt en niet echt te pletter bent gevallen
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_29481523
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 05:24 schreef SamStar het volgende:
zoo lekker, dromen dat je heel hard valt en dan neer komt, dan schok je echt, en schrik je wakker
dat heb ik ook heel vaak ja.. vind het gevoel van dat vallen wel leuk eig. weet ook niet waarom...denk door de adrenaline die ik dan krijg
pi_29481545
Toen ik kleiner was heb ik mijn moeder een lam oog geslagen...
En ik werd eens wakker in het portiek....
Voices tell me I'm the shit.
pi_29481592
Toen ik klein was ben ik eens naar beneden gelopen.. en naar de keuken gelopen en ben ik op de prullenbak gaan zitten en aan plassen .
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:19:06 #82
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29481595
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:17 schreef tonks het volgende:
Toen ik klein was ben ik eens naar beneden gelopen.. en naar de keuken gelopen en ben ik op de prullenbak gaan zitten en aan plassen .
Dat doe ik nu nog wel eens als ik teveel gezopen heb.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29481605
quote:
Dat heb ik ook eens gehad, en dat ging prima. Totdat ik de naam van mn ex begon te schreeuwen.
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:52:25 #84
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_29481712
Jezelf keihard in je oog slaan als je er een mug op voelt landen.

Dat móet iedereen hier herkennen !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_29482082
Dromen dat je ergens bent en ontzettend moet plassen en met moeite een wc kan vinden en als je die dan eindelijk gevonden hebt dan wordt je of wakker in een nat bed
of je schrikt net op tijd wakker
pi_29482824
Op een slaapfeestje raar dromen, wakker worden en aan het kussen van de begeleider gaan sleuren omdat je denkt dat je bril eronder ligt.....
pi_29482990
enige wat ik heb is dat mijn zus (die op zolder slaapt recht boven mijn kamer) wakker word omdat ik keihard met mijn hoofd tegen de muur knal maar word er zelf niet wakker van

mijn zus daarintegen slaapwandelt kom je na een nacht uitgaan thuis, staat ze onderaan de zoldertrap, vraag je der wat ze aan het doen is en dan krijg je zoiets als dit:

-AnneX-: wat doe jij dan?
zus: o, moet naar de wc....

*zus draait zich om en gaat trug naar bed*
ga je even achter der aan, droomt ze dat haar beste vriendin haar vriend af wil pakken schreeuwt ze ineens keihard tegen je: HIJS VAN MIJ GODVERDOMME!!
Gewoon, omdat het kan.
pi_29483130
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef Phydomir het volgende:
Wordt nu alleen regelmatig wakker dat het net lijkt als of ik in bed val. Alsof ik boven m'n bed sweefde.
Die heb ik van tijd tot tijd ook eens. Of dat ik denk dat ik mijn balans verlies en moet corrigeren. Volgens mij gebeurt dit alleen als ik er moe ben, zal wel een reactie van je spieren zijn die herstellen van de verzuring/vermoeidheid.
pi_29483371
quote:
Waarschijnlijk een OBE
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:52:43 #90
64781 bonke
pipo koeie
pi_29483421
of wakker worden nadat je een compleet bordeel hebt behangen
en de lijm ligt nog op je buik
pies on joe toe
pi_29483506
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:28 schreef -AnneX- het volgende:
enige wat ik heb is dat mijn zus (die op zolder slaapt recht boven mijn kamer) wakker word omdat ik keihard met mijn hoofd tegen de muur knal maar word er zelf niet wakker van

mijn zus daarintegen slaapwandelt kom je na een nacht uitgaan thuis, staat ze onderaan de zoldertrap, vraag je der wat ze aan het doen is en dan krijg je zoiets als dit:

-AnneX-: wat doe jij dan?
zus: o, moet naar de wc....

*zus draait zich om en gaat trug naar bed*
ga je even achter der aan, droomt ze dat haar beste vriendin haar vriend af wil pakken schreeuwt ze ineens keihard tegen je: HIJS VAN MIJ GODVERDOMME!!
pi_29483668
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:50 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een OBE
Heb ik ook vaak. Wat is een OBE?
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:10:50 #93
64781 bonke
pipo koeie
pi_29483753
waarschijnlijk een out of body experience
pies on joe toe
pi_29483809
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:10 schreef bonke het volgende:
waarschijnlijk een out of body experience
Ja dat lees ik ook net, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.Volgens mij is het meer zo dat je bijna slaapt en dan half wakker wordt ofzo....wel raar trouwens.
pi_29483964
Ik heb 's nachts mijn pc meestal aan staan. MSN gewoon ingelod e.d. en een keer om kwart voor 3 ofzo kwam er iemand online en die begon tegen mij te praten. Ik lag al heel lang te slapen. De volgende ochtend kijk ik op mijn pc en zie ik dat deze nog steeds geblokkeerd staat zoals ik deze de avond erovor had gezet. Maar toen ik hem deblokkeerde.. stond er ineens een chat open van mij met die persoon die om kwart voor 3 mij had aangesproken. hij sprak me aan zo van: Hey nog wakker?
Ik: Sst! Ik slaap.
Hij: Dan laat ik je wel slapen :P:P
Ik: dank je wel! Weltrusten!

En meer stond er niet in... ik kan er zelf NIETS van herinneren maar niemand kan in mijn pc behalve ik.. en ik zou als ik wakker ben zo snel niet dat typen... Ik heb de chatlog nog :P
pi_29484519
wakker worden met het gevoel dat je zweeft boven je bed.. maarik zie altijd dat in dr nog oplig dus echt leuk is dat weer niet

of midden in de nacht moeten overgeven.. zelfstandig (slapend) naar de WC lopen. de zooi dr uit gooien, het netjes doorspoelen en dan vervolgens op de overloop verdwalen omdat je je deur niet meer kan vinden
pi_29484886
Op een paar rare geluiden na, terwijl ik blijkbaar aan het dromen ben ('Hiiiieeee.... Pfffffffff..... Whaaaahhhhh!... Euhhhh.... iiiieeeehh... Wrahhh!!' en meer van dat soort ongein... ) doe ik eigenlijk nooit rare dingen in m'n slaap.

Wel heeft m'n vader vroeger eens wat geinigs meegemaakt, toen ze met z'n allen op een slaapzaal lagen.
Eén van de jongens lag onder in een stapelbed, en op een gegeven moment zag m'n vader hoe die jongen al slapend met z'n voeten tegen het bed bóven hem duwde en dit onbewust half optilde. Die jongen die boven lag werd natuurlijk meteen wakker van al die deining, slaakte een kreet en hield zich aan het bed vast.
(Ik zie het al voor me, haha! )

De onderste bleef blijkbaar gewoon doorpitten, maar liet wel het bed weer zakken.
Nog een geluk dat dat bed weer goed op de steunen terugkwam, anders was het compleet naar beneden gedonderd, haha!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_29484946
Mijn buurman kwam een keer redelijk dronken thuis, ging slapen, moest naar de wc, loopt naar beneden doet zijn ding, gaat weer naar boven, loopt de slaapkamer va nzijn dochter binnen, die schrikt wakker en zegt pa wat doe jij hier, pa draait zijn eigen om en stort van de trap af, resultaat ziekenhuis gebroken schouder o.i.d.
pi_29485108
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef freecell het volgende:

[..]

pi_29485233
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef zwijndrecht86 het volgende:
Ik heb 's nachts mijn pc meestal aan staan. MSN gewoon ingelod e.d. en een keer om kwart voor 3 ofzo kwam er iemand online en die begon tegen mij te praten. Ik lag al heel lang te slapen. De volgende ochtend kijk ik op mijn pc en zie ik dat deze nog steeds geblokkeerd staat zoals ik deze de avond erovor had gezet. Maar toen ik hem deblokkeerde.. stond er ineens een chat open van mij met die persoon die om kwart voor 3 mij had aangesproken. hij sprak me aan zo van: Hey nog wakker?
Ik: Sst! Ik slaap.
Hij: Dan laat ik je wel slapen :P:P
Ik: dank je wel! Weltrusten!

En meer stond er niet in... ik kan er zelf NIETS van herinneren maar niemand kan in mijn pc behalve ik.. en ik zou als ik wakker ben zo snel niet dat typen... Ik heb de chatlog nog :P
Ook zoiets meegemaakt.. val regelmatig met laptop inslaap.. met oordopjes in mn oren.. 1 of ander manier meld MSN zich opnieuw aan ofzo.. gevolg dat ik online, ben terwijl ik lig te slapen.. en opeens keihard zo'n MSN buzzer.. nou dat is wel kut ''wakker'' worden om hlf 4 volgensmij typte ik in de zin, laat me slapen.. en laptop maar uitgedaan
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:20:37 #101
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_29485810
Ik slaapwandel als een bezetene. Zo'n beetje elke nacht is het raak. Zelf herinner ik het me bijna nooit, alleen als iemand tegen me gepraat heeft of als ik tussendoor half wakker ben geworden. Het slaapwandelen varieerd van praten tegen meubels tot spullen verstoppen op de meest rare plaatsen (en die je dan een paar weken later weer eens tegen komt) en mijn kamer opruimen (erg handig). Vaak praat ik ook in mijn slaap en dan gaat het meestal over agrarische zaken en/of ledematen die uit de muren of het plafond steken. Aldus getuigen.

Het stomme is dat ik als ik wakker word gemaakt door iemand die vraagt "wat ben je aan het doen?!" ik mijn slaapwandelen altijd probeer te verdoezelen en een zogenaamd logische reden verzin waarom ik met de lamp aan het dansen ben of in mijn kledingkast zit te wroeten om 5 uur 's nachts.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_29487884
Dude

Echt geniaal wie dit topic bedacht heeft
pi_29487943
Toen ik een jaar of 11 was ben ik een keer 's nachts de trap afgelopen richting toilet: die bevond zich recht tegenover de trap. Het toilet heb ik volkomen gemist, de voordeur daarnaast niet: rustig het tuinpad afgewandeld in pyama, en midden op straat staan plassen. Mijn moeder en oma stonden stomverbaasd door het raam mee te kijken. Zelf ben ik daarna gewoon weer naar binnen gegaan en naar bed gegaan - heb er niets van gemerkt.
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt
Verder nooit enge dingen gedaan in mijn slaap.

Wel een keer op een kamp een op zijn rug slapend jochie van een jaar of 13 moeten verleggen. Ik wilde hem oppakken en daarop haalde hij ongelovelijk uit met zijn rechtervuist - ik kon net op tijd opzij duiken. Een andere begeleider lag letterlijk op de grond van het lachen - het jochie heb ik maar laten liggen, zijn argument was voldoende overtuigend om naar een andere oplossing te zoeken.
pi_29489361
Ik kreeg vannacht me wekker op me voorhoofd. Hij staat (inmiddels stond) op de rand van me bed wat zeg maar boven mijn hoofd is. Die kabel loopt langs de muur naar het stopcontact. Op 1 of andere manier raakte ik daarin verstrikt en kreeg ik die wekker op me hoofd. De wekker doet het nu overigens niet meer. Heb hem even een rondje slaapkamer laten zien
pi_29490443
ik sliep al toen mijn hubby zijn laptop uitzette en meteen liet updaten. misschien dat ik dacht dat er een ratelslang onde rmijn bed lag want ik heb mijn glas water gepakt en goed gemikt...de verzekeringsmaatschappij van zijn werkgever vond dit een te raar verhaal om niet waar te zijn, dus schade viel gelukkig mee !

verder heb ik in een hotel mijn arm uit de kom gerukt door in de lakens verstrikt te raken. Ik haat wollen dekens dus had alle lakens verzameld om toch een beetje warm te zijn (en ik slaap naakt en dat is wel heel vies onder zo's deken...). Kon met moeite nog de telefoon te pakken krijgen, de nachtportier ongetwijfeld een leuke en onvergetelijke nacht bezorgd (nee, niet zoooo leuk).
pi_29490557
Een maat van me heeft eens gedroomd dat hij iemand wurgde, maar had in plaats van een nekje zijn handen om de gloeilamp heen gelegd
Werd wakker met een flinke brandwond op beide handjes
pi_29490979
ik slaap meestal:P Ik ben weleens wakker geschrokken met het idee da'k van een berg naar beneden kikledokus
One world, One promise, One peace?
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:16:38 #108
127034 fragster
Zundapp, er is geen betere
pi_29491769
Dat denken dat je op de wc zit als je slaapt had vroeger ook last van
vallen net voordat je in slaap valt heb ik ook wel eens (spieren die ontspannen)

Vroegah ben ik ook wel eens uit mijn stapelbed gevallen , was er alleen eentje met een buro eronder... (en met beugels TEGEN het eruit vallen aan de zijkant..)
over de beugels , op het buro , op de grond, en NIET wakker worden.
Mijn ouders hebben mij in het bed teruggelegd.
Volgende ochtend had ik geen pijn , en geen blauwe plekken
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:03:46 #109
45751 Spdw
Spid0o0owZ^
pi_29492501
Het blijkt dat ik op 12 jarige leeftijd 's nachts een keer naar beneden ben gelopen van de trap af, de kamerdeur open deed, en vervolgens knetterhard schreeuwde: "MAAAMMMM IK BEN WAKKERRR!!!!!"

Mijn moeder kwam naar beneden, vroeg me wat er was, en ik duw haar aan de kant en ga mijn bed weer in liggen. Ik geloofde het niet volgende ochtend, maar ze heeft toen een week lang zo'n hekje voor de deur gehangen omdat ze bang was dat ik van de trap zou flikkeren

Ook hebk vaak (eergisternacht nog op terugreis van Z-Frankrijk naar Nederland) dat ik droom dat ik ergens ben, en dan iets doe in die droom en datk die beweging dan na doe en plots wakker word. We zaten dus in een volle auto en ik droomde dat ik ergens was met een opstapje, dus ik maak in een keer een dikke spastische beweging met mijn knie waarmee ik de hele auto wakker bonk
Bier?
pi_29493789
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Don't give a damn 'cause i'm proud of what I am!
pi_29496743
Ik heb vroeger wel eens me bureau ondergepist in me slaap. En een keertje om 11 uur in de zomervakantie aangekleed en wel naar beneden gelopen om naar school te gaan

Nu nergens meer last van. Ik kan zelfs wakker worden als ik een droom niet leuk genoeg vind
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:35:05 #112
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29496795
In de meterkast zeiken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 8 augustus 2005 @ 03:09:22 #113
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29498161
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.

feest
pi_29499136
Gaat goed dit topic, langzaam maar gestaag sijpelt het vol
pi_29502633
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 03:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.

Haha, goeie!
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:10:57 #116
64781 bonke
pipo koeie
pi_29504363
in mijn dienstijd werd ik es een keer wakker en kon nog net op tijd wegduiken voor een schoen die mijn kant op kwam
ik snurkte blijkbaar een klein beetje was wel frapant dat ik voor de schoen neerkwam al wakker was en dus op tijd weg kon duike

ook was er tijdens een oefening eentje in slaap gesukkeld in de vrachtwagen
op een gegeven moment werd er een oefenalarm gegeven en iedereen moest maken dat ie ze werk deed
die gozer dus ook, hij schrikt wakker, springt uit de vrachtwagen en breekt zijn been
hij had dus zo raar in die vrachtwagen gelegen dat ze been helemaal gevoelloos was en dus brak
pies on joe toe
pi_29504548
Oeh pijnlijk
pi_29504707
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Elektra het volgende:
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Jep heb ik ook, zeer regelmatig zelfs.
Laatst lag ik even te luieren op bed (op vakantie in Turkije) maar viel in slaap, met mijn ogen open. Vriendin waarmee ik op vakantie was, dacht dat ik gewoon wakker was want ik scheen haar aan te kijken. Zij hele verhalen tegen mij ophangen in de veronderstelling dat er wel wat terug zou komen. Niet dus
Iedereen is uniek, behalve ik.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:55:15 #119
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29504918
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Haha, goeie!
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!
Op het moment snapte ik er niets van, maar later hebben we er ook om kunnen lachen! Die gast is zo gewaaid!
feest
pi_30137389
Vanochtend droomde ik dat ik in een auto zat met een paar vrienden (ik zat achterin) reden we door een straat met wespen ( aanleiding denk dat fp gebeuren over die imker in breda waar zoveel mensen gestoken zijn) dus ik vragen of ze het raam dicht wilden doen, nog een keer vragen, boos vragen nog bozer worden en toen vloog er een wesp de auto in. Volgens mij man heb ik lopen gillen en meppen om me heen
pi_30147686
Toen ik nog klein was, speelde ik voor het eerst lemings, dat computerspel. Mijn vader wakker worden midden in de nacht door allerlei kabaal van de zolderkamer. Was ik bezig met lemmings spelen, in het echt. Ik doen alsof ik een lemming was enzo, zat ik te graven aan mijn tapijt
Ik later snoeihard ontkennen
edit: ik sliep toen op de zolderkamer voor de duidelijkheid.
Ook heb ik wel eens mijn trap 'beklommen', als een bergbeklimmer.
Maar dat was vroeger, nu heb ik vooral dat gevoel dat ik val enzo
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_30149129
Toen ik klein was sliep ik een keer samen met mijn zus op de kamer en heb ik een keer in mijn slaap ongeveer een half uur lopen ruzie maken met haar terwijl zij ook nog sliep.. Over en weer schelden, me ouders wisten niet wat ze zagen

En vorig jaar is er iets heel tragisch gebeurd Ik had een hele mooie dure vis gekocht, en die nacht had ik gedroomd dat die vis dus dood was, en normaal als 1 van mijn vissen dood is gooi ik die uit het raam.. Dat droomde ik dus allemaal.. Maar het enge was dat die vis de volgende dag verdwenen was, en die heb ik nooit meer terug gevonden (ik woon op zolder )

Voor de rest praat en schreeuw ik wel eens in mijn slaap, maar ik slaapwandel nooit ofzo..
  donderdag 1 september 2005 @ 13:19:45 #123
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_30163988
whaahahaahhahahhaahha die vis
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_30192017
Mijn eerste post want ben net nieuw op FOK
Alhoewel ik dit Forum al wel heel lang gevolgd heb
Eigenlijk nooit het lef gehad om te registreren

Ontopic

Ik heb ook inderdaad dat vage gevoel van het vallen
het gebeurt elke nacht bijna en tog blijf ik ervan wakker schrikken
Ik snap niet hoe dit veroorzaak word

Heb ook al eens gehad dat ik in mijn dromen Wakker word ?
en dat et dus net is alsof ik klaarblijkelijk wakker ben
Dan wil ik naar beneden en zet ik 1 voet op de trap en dan glij ik weg
Dan sla ik in een super tempo zon 20 treden over
en dan word ik echt wakker en lig ik rustig in mijn bed

Dromen kunnen heel echt zijn heb ik al gemerkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Revenge2005 op 02-09-2005 07:39:04 (Typo's eruitgehaald) ]
pi_30194221
Ik had vroeger een plank recht boven mijn bed, waar mijn radio op stond en mijn cd's en nog een hoop met rotzooi. Totdat ik een keer een slechte droom had en met handen en voeten tegen die plank aan zat te beuken. Mijn ma komt kijken wat ik in godsnaam aan het doen bent en op het moment dat ze binnenkomt flikkert heel de plank naar beneden met alles wat erop staat. Ons ma schrikken natuurlijk en ik werd pas wakker toen zei me aanraakte om te kijken of alles goed was Lig je daar met je radio en cd's in bed jezelf af te vragen wat er nou gebeurt is
pi_30194631
LOL, ik zie het al voor me...!
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:46:55 #127
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_30195160
ik smak heel erg als ik slaap!! echt schamend... ik verplaats ook dingen in mijn slaap... dan weet ik zeker dat de prullenbak op dat ene plekje stond en de volgende ochtend staat hij bijvoorbeeld op mijn buro of de stoel.... vreemd maar ik heb soms hele volksverhuizingen op mijn kamer....
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
pi_30195748
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:46 schreef ik_ik het volgende:
ik smak heel erg als ik slaap!! echt schamend... ik verplaats ook dingen in mijn slaap... dan weet ik zeker dat de prullenbak op dat ene plekje stond en de volgende ochtend staat hij bijvoorbeeld op mijn buro of de stoel.... vreemd maar ik heb soms hele volksverhuizingen op mijn kamer....
jij hebt dus nooit een saai interieur
Gewoon, omdat het kan.
pi_30205093
Grappig topic

Ik heb weleens dat ik half wakker ben en half slaap.
Droomde ooit dat er echt een megaspin op m'n klamboe zat, ik raakte zo in paniek dat ik me onder m'n deken verstopte en maar help lag te roepen. Aangezien ik een kamer deelde met m'n oudere broer, werd hij wakker van mijn gejammer en deed gauw het licht aan, klamboe weggetrokken.
Hij vroeg mij wat er aan de hand was en ik, met m'n ogen open, nog half dromend, wijs de plek aan waar ik 'de spin' zag. Het ging zo: 'Er zit een spin, daar!'. Op het moment dat ik de plek aanwees werd ik wakker en zei ik, 'oh nee he, wat ben ik een loser.' Daarna maar weer gaan slapen...

Ook heb ik een keer gehad dat ik droomde dat ik een harttransplantatie moest en dat ik dus een paar minuten dood zou zijn. Ik werd 'wakker' in m'n bed maar hoewel het allemaal donker was en het m'n eigen vertrouwde bed was, zag ik toch chirurgen om me heen staan en durfde ik niet te slapen. Al zou ik gaan slapen dan zou ik dood gaan. Ben uiteindelijk toch weer in slaap gevallen.

En wat helemaal vaag is, is als je droomt dat je je ogen niet open kan houden. Soms, in het echt, ben je zo moe dat je je ogen niet open kan houden, hoe erg je je best ook doet. Dat droome ik dus ook een keer, dat was echt heel erg raar. Wat ik droomde weet ik niet meer, maar ik liep ergens in een huis rond en zocht iets ofzo, maar m'n ogen bleven maar dichtvallen!
Tralalalaaa
pi_30206155
Die half wakker situaties heb ik heel vaak. Dan word ik midden in de nacht wakker en dan ben ik er van overtuigd dat er bijvoorbeeld een nestje witte muizen tussen de lakens zit. En ik maar zoeken en de dekbedovertrek van het dekbed afhalen en het dekbed op de grond gooien. Tja en dan word mijn vriend wel eens wakker... "Wat ben je nou weer aan het doen"
Heel gek die situaties omdat ik op een gegeven moment doorheb dat het niet echt is, maar op dat moment lijkt het zo overtuigend! Tegenwoordig bedenk ik me bij dit soort dingen dat ik wel eens zou kunnen dromen en dan word ik echt wakker, een soort van lucide droom.

Ik heb in zo'n halfdroom ook wel eens het kussen op het gezicht van mijn vriend gedrukt omdat ik dacht dat er een moordenaar in bed naast me lag
Hij kon er gelukkig om lachen toen hij doorhad dat ik droomde
Ik vond het zelf doodeng.

Mijn vader schijnt in een motel in de VS eens in zijn slaap alle schilderijen op zijn kop gedraait te hebben

Verder is het praten van Duits en Engels en een beetje Spaans brabbelen in slaap een familietrekje.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:48:24 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30206457
Toen ik nog thuis woonde dacht mijn moeder dat ik stiekem LSD gebruikte aangezien ik met open ogen rond liep te blaten over afgerukte hoofden die door mijn kamer huppelden

Tevens zie ik vaak spinnen en andere kruipsels in mijn bed, heb last van het "val" gevoel, en heeft mijn ex me verteld dat ik hem niet alleen verrot trapte maar ook hele verhalen hield over kleurkrijtjes die me wilden aanvallen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30208581
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef Gershom het volgende:
En vorig jaar is er iets heel tragisch gebeurd Ik had een hele mooie dure vis gekocht, en die nacht had ik gedroomd dat die vis dus dood was, en normaal als 1 van mijn vissen dood is gooi ik die uit het raam.. Dat droomde ik dus allemaal.. Maar het enge was dat die vis de volgende dag verdwenen was, en die heb ik nooit meer terug gevonden (ik woon op zolder )
Had je ook onder je raam gekeken
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:25:54 #133
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_30210949
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Mja.... nu je het zegt

"Alien hand" syndroom...

Tenminste mij staat nog zoiets bij dat dat zo heette, 't was op Discovery een hele tijd (jaren?) geleden... Een arm/hand ging als het ware voor een korte tijd een eigen leven leiden en wilde soms nog wel eens de persoon zelf bij de keel grijpen... De meeste gevallen kwamen voor bij mensen bij wie in het verleden de 2 hersenhelften van elkaar zijn gescheiden... Dat scheen in het verleden een behandeling geweest te zijn tegen epilepsie of zoiets dergelijks.

Ik weet niet of het bij jou van toepassing is hoor, maar toen ik je post las kwam dat als eerste in mij op...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:00:10 #134
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_30211961
Ik ben altijd mijn dekens kwijt. Gebeurt geregeld dat ik snachts mijn bed afhaal en de dekens op de raarste plekken neermik. Ik word dan later in de nacht wakker omdat ik het dan koud heb.
Ik ben wel eens een uur aan het zoeken geweest om erachter te komen dat ik mijn dekbed in de tuin gelegd had, en dat terwijl alle deuren nog netjes op slot zaten zoals ik die avond ervoor ook had gedaan.

Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is tijdens m'n nachtelijke slaapwandel uit het raam stappen en 6 meter naar beneden kieperen en dan past wakker worden als je weer staat/hangt buiten op straat in de kou met zwaar gekneusde polsen en enkels en een gebroken bekken.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_30215225
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef boertie het volgende:
Ik ben altijd mijn dekens kwijt. Gebeurt geregeld dat ik snachts mijn bed afhaal en de dekens op de raarste plekken neermik. Ik word dan later in de nacht wakker omdat ik het dan koud heb.
Ik ben wel eens een uur aan het zoeken geweest om erachter te komen dat ik mijn dekbed in de tuin gelegd had, en dat terwijl alle deuren nog netjes op slot zaten zoals ik die avond ervoor ook had gedaan.

Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is tijdens m'n nachtelijke slaapwandel uit het raam stappen en 6 meter naar beneden kieperen en dan past wakker worden als je weer staat/hangt buiten op straat in de kou met zwaar gekneusde polsen en enkels en een gebroken bekken.
6 meter ? tering man ben je dan nog goed vanaf gekomen :s
  Lieve Belg vrijdag 2 september 2005 @ 22:05:18 #136
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30215395
quote:
Heb ik deze nacht nog gehad, dat is irritant .

En van het schrikken men men hoofd tegen de kast boven men bed gebotst, enorme buil als gevolg
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_30215481
Ehm, kotsen vooral...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30476243
ik weet niet of dit hier dus thuishoort en of meerdere mensen dit hebben

Als ik slaap Dan heb ik wel eens dromen die gelijk zijn aan een visioen
het gekke hier aan is echter dat ik het beeld mee maak in mijn eigen leven
zij het de dag na de droom of 2 weken later

BV ik droom dat ik buiten sta met mensen te praten en een bepaalde zin/beweging maak
ik word wakker - herinner mij echter niks van die droom
Totdat de volgende dag ik daadwerkelijk buitensta en dan dezelfde zin/beweging maak als waar ik over gedroomd heb
en als ik gebeurt krijg ik een soort van Dejavu Gevoel en herinner me dan pas dat ik dit gedroomd heb

is dit nu zo raar
en ben ik de enigste wat breteft deze vage Dromen
of zijn er meer mensen die dit hebben
is dit uberhaupt wel te verklaren ???
  zondag 11 september 2005 @ 09:30:51 #139
64781 bonke
pipo koeie
pi_30476715
sja je droomt wat
je ziet een paar mensen
gaat erbij staan en zegt wat je in je droom droomde
niks vreemds aan
pies on joe toe
pi_30476719
heeft iedereen wel eens
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:20:42 #141
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_30552899
quote:
Op zondag 11 september 2005 06:29 schreef Revenge2005 het volgende:
knip
lijkt mij een typisch gevalletje Deja vu. Ik heb het zelf ook wel eens. Je komt dan in een bepaalde situatie waarbij je denkt: "dit heb ik eerder gezien/meegemaakt".
Het schijnt dan zo te zijn dat het beeld of gedachten direct in het lange termijngeheugen terecht komt waardoor je denkt dat het al een poos eerder gezien hebt terwijl dat niet zo is. Of dat waar is weet ik niet maar ik kan zosnel geen andere verklaring bedenken.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_30555979
Pas als je buiten staat met dezelfde mensen in je droom dan wordt het toch wel raar.
pi_30558730
in een verlengsnoer-contactdoos-ding pissen
Bram! Boterham!
pi_30559231
Mijn neef woont in een nogal krakkemikkig huis en het is daar dus gewoon gevaarlijk om midden in de nacht de trap af te lopen, vandaar hij een potje naast zn bed heeft staan voor als ie moet pissen. (En ja, het zijn ook een stel enorm ranzige boeren ). Had ie een keer nieuwe schoenen gekocht en die ook naast zn bed gzet. Je raadt het dus al, volgende dag kotm ie er achter dat ie zijn nieuwe nike's heeft volgepist . Het leukste is dat ie daar pas achter kwam toen ie ze aantrok

Niemand trouwens toen op Discovery gezien over die kerel, die in zn slaap naar zijn ouders is gereden en ze allebei heeft vermoord ?
It's okay to be white
pi_30560686
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt
Komt me heel bekend voor
Gelukkig de laatste jaren geen last meer gehad van dat soort dromen.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  vrijdag 22 december 2006 @ 02:29:37 #146
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44648331
Bed uit, alles aandoen, helm op, naar de garage

Sleutels in het contact doen en starten maar!

En dan zo hard schrikken van dat geluid dat je bijna ompleurt met het hele geval
pi_44656183
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 02:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bed uit, alles aandoen, helm op, naar de garage

Sleutels in het contact doen en starten maar!

En dan zo hard schrikken van dat geluid dat je bijna ompleurt met het hele geval
jij schopt in je droom topics van een jaar oud omhoog?
0023
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:17:42 #148
64781 bonke
pipo koeie
pi_44657797
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:

[..]

tis toch wel een leuk topic he
pies on joe toe
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:54:00 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_44660404
quote:

[..]

ik heb zojuist 't hele topic doorgelezen en

ben 'n keer 's ochtends op de gang wakker geworden, terwijl ik toch ECHT in bed lag 's avonds En dat gevoel dat je valt heb ik ook wel 's
Huilen dan.
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:46:45 #150
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44661630
quote:

[..]

Ik zal je vertellen dat ik dat niet eens gezien heb

Hoe ik dan op dit topic kwam weet ik ook niet, maar het is in ieder geval toch een leuk topic.
pi_44662586
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Heel herkenbaar Had ik vroeger toen ik klein was ook last van.

Zelf heb ik bijna nooit iets. Soms droom ik dat er een grote spin naar beneden komt van het plafond, en dan rol ik van schrik mijn bed uit. Dan is er natuurlijk niks te vinden. Mjin zus heeft ooit wel eens heel hard mijn naam geroepen toen ik nog thuiis woonde, en toen ik kwam vragen wat er was zei ze "Ga weg!". Lekker nuttig

Mijn vriendin doet weinig raars, alleen het dekens jatten. Zelfs als er drie dekens zijn (winter) krijgt ze het voor elkaar om halverwege de nacht twee dekens naast zich te hebben liggen en die van mij weg te pakken.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:59:23 #152
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_44670684
Toen ik 14 was, ik draai me om in mn slaap en knal keihard tegen de muur met mn gezicht.

Volgende morgen werd ik wakker met opgedroogd bloed in mn gezicht en mijn hele kussen volgebloed
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_44675206
Toen ik een keer bij mijn ex vriendin sliep, ben ik middenin de nacht opgestaan en naar de gang gelopen. Vriendin: Wat ga je doen ? Ik: Naar de friettent!
Vervolgens kwam ik na 5 minuten weer de kamer op . Vriendin: Zo, nou al terug ? Ik:Ja, hij was dicht!
Weer gaan liggen en verder geslapen.
pi_44675222
ik had eens een gekke ex -wie niet-
anyways thnks to him slaap ik nooit meer met mijn gezicht naar iemand toe..
hij douwde zijn armen altijd onder mijn kussen
ik kreeg altijd een douw onder het slaapfestijn enne..dat gesnurk...gatver
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 23 december 2006 @ 04:27:52 #155
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_44675277
tvp
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_44682186
Ik heb dus alleen dat ik soms wakker voel en echt ongelooflijk hard terug val van iets. Echt heel raar, lijkt net of je weer in je lichaam valt ofzo ? Ook niet echt fijn om wakker te worden.
  Lieve Belg zaterdag 23 december 2006 @ 14:51:17 #157
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_44682198
Net alsof je uit je bed valt maar je ligt er nog in?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_44682622
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:51 schreef Jump het volgende:
Net alsof je uit je bed valt maar je ligt er nog in?
Nee, eigenlijk niet..:') het is nogal raar en moeilijk om uit te leggen. Ik heb het ook eigenlijk alleen maar als ik onverwachts wakker word
pi_44683033
ik heb een keer zoiets meegemaakt, het was zomer dus het was nog heel laat licht buiten. en ik was nog klein dus ik moest vroeg naar bed. en toen werd ik om de een of andere reden om 22:00 weer wakker en ben k naar beneden gegaan, ik dacht dat het ochtend was en ik wou tv gaan kijken maar toen zag ik ineens dat mijn ouders er al zaten, en die zaten er normaal 's morgens nooit. en toen ben ik maar weer naar bed gegaan.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:40:43 #160
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44683077
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een keer zoiets meegemaakt, het was zomer dus het was nog heel laat licht buiten. en ik was nog klein dus ik moest vroeg naar bed. en toen werd ik om de een of andere reden om 22:00 weer wakker en ben k naar beneden gegaan, ik dacht dat het ochtend was en ik wou tv gaan kijken maar toen zag ik ineens dat mijn ouders er al zaten, en die zaten er normaal 's morgens nooit. en toen ben ik maar weer naar bed gegaan.
Zoiets heb ik ook gehad inderdaad.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:02:15 #161
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44683562
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:50 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb dus alleen dat ik soms wakker voel en echt ongelooflijk hard terug val van iets. Echt heel raar, lijkt net of je weer in je lichaam valt ofzo ? Ook niet echt fijn om wakker te worden.
Heb het ook wel eens gehad! Vind het altijd wel grappig.
Zyggie.
pi_44683684
Volgens mij doe ik zelf nooit iets gevaarlijks in mn slaap, maar iemand heeft me wel ooit een hoek verkocht in zn slaap.
pi_44685394
TeeVeePee. Ik slaapwandel. Weet nog niet of ik de verhalen hier kwijt wil . .
pi_44685427
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TeeVeePee. Ik slaapwandel. Weet nog niet of ik de verhalen hier kwijt wil . .
Nu maar hopen dat je niet uit het raam wandelt
pi_44685826
Ik draai me in m'n slaap vaak om en dan zwaait m'n arm mee, met als gevolg dat m'n vriendin wel eens een mep krijgt in d'r slaap.
pi_44687959
ik val geloof ik best mee
ik heb wat spastische bewegingen in mijn slaap, verder kom ik ook niet
wel een keer gehad dat er een meisje naast me lag te slapen, en ik uit het niets een rotklap kreeg
toen maar gevraagd WTF is er?
werd ze wakker...huh oh...ik droomde dat mijn arm uit de kom ging :p
you might aswell do the white line
pi_44688055
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef kweek89 het volgende:
ik val geloof ik best mee
ik heb wat spastische bewegingen in mijn slaap, verder kom ik ook niet
wel een keer gehad dat er een meisje naast me lag te slapen, en ik uit het niets een rotklap kreeg
toen maar gevraagd WTF is er?
werd ze wakker...huh oh...ik droomde dat mijn arm uit de kom ging :p
wen der maar alvast aan
dat slaan in de slaap is gewoon een smoes omdat ze iets niet mocht kopen die dag
pies on joe toe
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:47:40 #168
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_44695796
Mijn broer heeft wel eens slaapwandelend in de meterkast staan pissen.
En in de slaapkamer van onze moeder en van boven aan de trap naar beneden. Moet ik er wel bij zeggen dat die keren flink had gezopen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_44698302
Ik heb een keer een verhaal van mijn ouders gehoord betreffende hun huwelijksnacht (of beter gezegd de ochtend):
Mijn moeder werd wakker en keek naast zich maar zag mijn vader niet, die lag namelijk NAAST het bed omdat hij midden in de nacht door mijn moeder (terwijl ze sliep) eruit getrapt was

En ik heb toen ik nog klein was (ong. 6 jaar) wel eens last gehad van dat geslaapwandel, alhoewel mijn ouders hadden er last van:
Gebeurde regelmatig dat ik al slaapwandelend in de avond naar beneden ging, de woonkamer inging, de tv uitzette, de woonkamer weer uit liep, terug naar boven ging en mijn bed weer opzocht. (naar wat ik begrepen heb 1 a 2 maal per maand).

En ik heb begrepen dat ik in mijn slaap wel eens mijn ogen open doe waardoor het lijkt alsof ik wakker ben.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_44702257
Ik heb vroeger wel eens gedroomd dat ik met mijn fiets over mijn school heen vloog. Ondertussen hield ik even een tussenstop om met wat klasgenootjes te praten op de grond. Daarna waarschijnlijk mijn fiets geparkeerd.
En ja dan wordt je wakker van die wekker he.

Erg jammer dat ik die droom maar één keer heb gehad

En verder wel eens gewoon gaan slapen, vervolgens wakker worden en denken dat het ochtend is. Ik me dus helemaal aangekleed en ik kom vervolgens beneden. Zitten daar mijn ouders chips te eten voor de tv. Zegt mijn moeder: Moet je niet eens naar bed?
Ik zo: Ohw, uhm. Huh, ik dacht dat het ochtend was

(wat al meer mensen hebben gehad zo te zien)
pi_44702882
Ik word wel eens wakker aan de andere kant van m'n kamer, helemaal in m'n dekens gewikkeld .
M'n zusje heeft wel 's in de wasmand geplast ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')