Heel herkenbaarquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt![]()
Nee, eigenlijk niet..:') het is nogal raar en moeilijk om uit te leggen. Ik heb het ook eigenlijk alleen maar als ik onverwachts wakker wordquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:51 schreef Jump het volgende:
Net alsof je uit je bed valt maar je ligt er nog in?
Zoiets heb ik ook gehad inderdaad.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een keer zoiets meegemaakt, het was zomer dus het was nog heel laat licht buiten. en ik was nog klein dus ik moest vroeg naar bed. en toen werd ik om de een of andere reden om 22:00 weer wakker en ben k naar beneden gegaan, ik dacht dat het ochtend was en ik wou tv gaan kijkenmaar toen zag ik ineens dat mijn ouders er al zaten, en die zaten er normaal 's morgens nooit. en toen ben ik maar weer naar bed gegaan.
Heb het ook wel eens gehad! Vind het altijd wel grappig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:50 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb dus alleen dat ik soms wakker voel en echt ongelooflijk hard terug val van iets. Echt heel raar, lijkt net of je weer in je lichaam valt ofzo? Ook niet echt fijn om wakker te worden.
Nu maar hopen dat je niet uit het raam wandeltquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TeeVeePee. Ik slaapwandel. Weet nog niet of ik de verhalen hier kwijt wil ..
wen der maar alvast aanquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef kweek89 het volgende:
ik val geloof ik best mee
ik heb wat spastische bewegingen in mijn slaap, verder kom ik ook niet
wel een keer gehad dat er een meisje naast me lag te slapen, en ik uit het niets een rotklap kreeg
toen maar gevraagd WTFis er?
werd ze wakker...huh oh...ik droomde dat mijn arm uit de kom ging :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |