abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44662586
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt
Heel herkenbaar Had ik vroeger toen ik klein was ook last van.

Zelf heb ik bijna nooit iets. Soms droom ik dat er een grote spin naar beneden komt van het plafond, en dan rol ik van schrik mijn bed uit. Dan is er natuurlijk niks te vinden. Mjin zus heeft ooit wel eens heel hard mijn naam geroepen toen ik nog thuiis woonde, en toen ik kwam vragen wat er was zei ze "Ga weg!". Lekker nuttig

Mijn vriendin doet weinig raars, alleen het dekens jatten. Zelfs als er drie dekens zijn (winter) krijgt ze het voor elkaar om halverwege de nacht twee dekens naast zich te hebben liggen en die van mij weg te pakken.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:59:23 #152
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_44670684
Toen ik 14 was, ik draai me om in mn slaap en knal keihard tegen de muur met mn gezicht.

Volgende morgen werd ik wakker met opgedroogd bloed in mn gezicht en mijn hele kussen volgebloed
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_44675206
Toen ik een keer bij mijn ex vriendin sliep, ben ik middenin de nacht opgestaan en naar de gang gelopen. Vriendin: Wat ga je doen ? Ik: Naar de friettent!
Vervolgens kwam ik na 5 minuten weer de kamer op . Vriendin: Zo, nou al terug ? Ik:Ja, hij was dicht!
Weer gaan liggen en verder geslapen.
pi_44675222
ik had eens een gekke ex -wie niet-
anyways thnks to him slaap ik nooit meer met mijn gezicht naar iemand toe..
hij douwde zijn armen altijd onder mijn kussen
ik kreeg altijd een douw onder het slaapfestijn enne..dat gesnurk...gatver
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 23 december 2006 @ 04:27:52 #155
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_44675277
tvp
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_44682186
Ik heb dus alleen dat ik soms wakker voel en echt ongelooflijk hard terug val van iets. Echt heel raar, lijkt net of je weer in je lichaam valt ofzo ? Ook niet echt fijn om wakker te worden.
  Lieve Belg zaterdag 23 december 2006 @ 14:51:17 #157
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_44682198
Net alsof je uit je bed valt maar je ligt er nog in?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_44682622
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:51 schreef Jump het volgende:
Net alsof je uit je bed valt maar je ligt er nog in?
Nee, eigenlijk niet..:') het is nogal raar en moeilijk om uit te leggen. Ik heb het ook eigenlijk alleen maar als ik onverwachts wakker word
pi_44683033
ik heb een keer zoiets meegemaakt, het was zomer dus het was nog heel laat licht buiten. en ik was nog klein dus ik moest vroeg naar bed. en toen werd ik om de een of andere reden om 22:00 weer wakker en ben k naar beneden gegaan, ik dacht dat het ochtend was en ik wou tv gaan kijken maar toen zag ik ineens dat mijn ouders er al zaten, en die zaten er normaal 's morgens nooit. en toen ben ik maar weer naar bed gegaan.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:40:43 #160
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44683077
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:38 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een keer zoiets meegemaakt, het was zomer dus het was nog heel laat licht buiten. en ik was nog klein dus ik moest vroeg naar bed. en toen werd ik om de een of andere reden om 22:00 weer wakker en ben k naar beneden gegaan, ik dacht dat het ochtend was en ik wou tv gaan kijken maar toen zag ik ineens dat mijn ouders er al zaten, en die zaten er normaal 's morgens nooit. en toen ben ik maar weer naar bed gegaan.
Zoiets heb ik ook gehad inderdaad.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:02:15 #161
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44683562
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:50 schreef Coastertommm het volgende:
Ik heb dus alleen dat ik soms wakker voel en echt ongelooflijk hard terug val van iets. Echt heel raar, lijkt net of je weer in je lichaam valt ofzo ? Ook niet echt fijn om wakker te worden.
Heb het ook wel eens gehad! Vind het altijd wel grappig.
Zyggie.
pi_44683684
Volgens mij doe ik zelf nooit iets gevaarlijks in mn slaap, maar iemand heeft me wel ooit een hoek verkocht in zn slaap.
pi_44685394
TeeVeePee. Ik slaapwandel. Weet nog niet of ik de verhalen hier kwijt wil . .
pi_44685427
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 17:23 schreef pussydeluxe het volgende:
TeeVeePee. Ik slaapwandel. Weet nog niet of ik de verhalen hier kwijt wil . .
Nu maar hopen dat je niet uit het raam wandelt
pi_44685826
Ik draai me in m'n slaap vaak om en dan zwaait m'n arm mee, met als gevolg dat m'n vriendin wel eens een mep krijgt in d'r slaap.
pi_44687959
ik val geloof ik best mee
ik heb wat spastische bewegingen in mijn slaap, verder kom ik ook niet
wel een keer gehad dat er een meisje naast me lag te slapen, en ik uit het niets een rotklap kreeg
toen maar gevraagd WTF is er?
werd ze wakker...huh oh...ik droomde dat mijn arm uit de kom ging :p
you might aswell do the white line
pi_44688055
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 19:09 schreef kweek89 het volgende:
ik val geloof ik best mee
ik heb wat spastische bewegingen in mijn slaap, verder kom ik ook niet
wel een keer gehad dat er een meisje naast me lag te slapen, en ik uit het niets een rotklap kreeg
toen maar gevraagd WTF is er?
werd ze wakker...huh oh...ik droomde dat mijn arm uit de kom ging :p
wen der maar alvast aan
dat slaan in de slaap is gewoon een smoes omdat ze iets niet mocht kopen die dag
pies on joe toe
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:47:40 #168
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_44695796
Mijn broer heeft wel eens slaapwandelend in de meterkast staan pissen.
En in de slaapkamer van onze moeder en van boven aan de trap naar beneden. Moet ik er wel bij zeggen dat die keren flink had gezopen.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_44698302
Ik heb een keer een verhaal van mijn ouders gehoord betreffende hun huwelijksnacht (of beter gezegd de ochtend):
Mijn moeder werd wakker en keek naast zich maar zag mijn vader niet, die lag namelijk NAAST het bed omdat hij midden in de nacht door mijn moeder (terwijl ze sliep) eruit getrapt was

En ik heb toen ik nog klein was (ong. 6 jaar) wel eens last gehad van dat geslaapwandel, alhoewel mijn ouders hadden er last van:
Gebeurde regelmatig dat ik al slaapwandelend in de avond naar beneden ging, de woonkamer inging, de tv uitzette, de woonkamer weer uit liep, terug naar boven ging en mijn bed weer opzocht. (naar wat ik begrepen heb 1 a 2 maal per maand).

En ik heb begrepen dat ik in mijn slaap wel eens mijn ogen open doe waardoor het lijkt alsof ik wakker ben.
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_44702257
Ik heb vroeger wel eens gedroomd dat ik met mijn fiets over mijn school heen vloog. Ondertussen hield ik even een tussenstop om met wat klasgenootjes te praten op de grond. Daarna waarschijnlijk mijn fiets geparkeerd.
En ja dan wordt je wakker van die wekker he.

Erg jammer dat ik die droom maar één keer heb gehad

En verder wel eens gewoon gaan slapen, vervolgens wakker worden en denken dat het ochtend is. Ik me dus helemaal aangekleed en ik kom vervolgens beneden. Zitten daar mijn ouders chips te eten voor de tv. Zegt mijn moeder: Moet je niet eens naar bed?
Ik zo: Ohw, uhm. Huh, ik dacht dat het ochtend was

(wat al meer mensen hebben gehad zo te zien)
pi_44702882
Ik word wel eens wakker aan de andere kant van m'n kamer, helemaal in m'n dekens gewikkeld .
M'n zusje heeft wel 's in de wasmand geplast ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')