abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:20:37 #101
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_29485810
Ik slaapwandel als een bezetene. Zo'n beetje elke nacht is het raak. Zelf herinner ik het me bijna nooit, alleen als iemand tegen me gepraat heeft of als ik tussendoor half wakker ben geworden. Het slaapwandelen varieerd van praten tegen meubels tot spullen verstoppen op de meest rare plaatsen (en die je dan een paar weken later weer eens tegen komt) en mijn kamer opruimen (erg handig). Vaak praat ik ook in mijn slaap en dan gaat het meestal over agrarische zaken en/of ledematen die uit de muren of het plafond steken. Aldus getuigen.

Het stomme is dat ik als ik wakker word gemaakt door iemand die vraagt "wat ben je aan het doen?!" ik mijn slaapwandelen altijd probeer te verdoezelen en een zogenaamd logische reden verzin waarom ik met de lamp aan het dansen ben of in mijn kledingkast zit te wroeten om 5 uur 's nachts.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_29487884
Dude

Echt geniaal wie dit topic bedacht heeft
pi_29487943
Toen ik een jaar of 11 was ben ik een keer 's nachts de trap afgelopen richting toilet: die bevond zich recht tegenover de trap. Het toilet heb ik volkomen gemist, de voordeur daarnaast niet: rustig het tuinpad afgewandeld in pyama, en midden op straat staan plassen. Mijn moeder en oma stonden stomverbaasd door het raam mee te kijken. Zelf ben ik daarna gewoon weer naar binnen gegaan en naar bed gegaan - heb er niets van gemerkt.
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt
Verder nooit enge dingen gedaan in mijn slaap.

Wel een keer op een kamp een op zijn rug slapend jochie van een jaar of 13 moeten verleggen. Ik wilde hem oppakken en daarop haalde hij ongelovelijk uit met zijn rechtervuist - ik kon net op tijd opzij duiken. Een andere begeleider lag letterlijk op de grond van het lachen - het jochie heb ik maar laten liggen, zijn argument was voldoende overtuigend om naar een andere oplossing te zoeken.
pi_29489361
Ik kreeg vannacht me wekker op me voorhoofd. Hij staat (inmiddels stond) op de rand van me bed wat zeg maar boven mijn hoofd is. Die kabel loopt langs de muur naar het stopcontact. Op 1 of andere manier raakte ik daarin verstrikt en kreeg ik die wekker op me hoofd. De wekker doet het nu overigens niet meer. Heb hem even een rondje slaapkamer laten zien
pi_29490443
ik sliep al toen mijn hubby zijn laptop uitzette en meteen liet updaten. misschien dat ik dacht dat er een ratelslang onde rmijn bed lag want ik heb mijn glas water gepakt en goed gemikt...de verzekeringsmaatschappij van zijn werkgever vond dit een te raar verhaal om niet waar te zijn, dus schade viel gelukkig mee !

verder heb ik in een hotel mijn arm uit de kom gerukt door in de lakens verstrikt te raken. Ik haat wollen dekens dus had alle lakens verzameld om toch een beetje warm te zijn (en ik slaap naakt en dat is wel heel vies onder zo's deken...). Kon met moeite nog de telefoon te pakken krijgen, de nachtportier ongetwijfeld een leuke en onvergetelijke nacht bezorgd (nee, niet zoooo leuk).
pi_29490557
Een maat van me heeft eens gedroomd dat hij iemand wurgde, maar had in plaats van een nekje zijn handen om de gloeilamp heen gelegd
Werd wakker met een flinke brandwond op beide handjes
pi_29490979
ik slaap meestal:P Ik ben weleens wakker geschrokken met het idee da'k van een berg naar beneden kikledokus
One world, One promise, One peace?
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:16:38 #108
127034 fragster
Zundapp, er is geen betere
pi_29491769
Dat denken dat je op de wc zit als je slaapt had vroeger ook last van
vallen net voordat je in slaap valt heb ik ook wel eens (spieren die ontspannen)

Vroegah ben ik ook wel eens uit mijn stapelbed gevallen , was er alleen eentje met een buro eronder... (en met beugels TEGEN het eruit vallen aan de zijkant..)
over de beugels , op het buro , op de grond, en NIET wakker worden.
Mijn ouders hebben mij in het bed teruggelegd.
Volgende ochtend had ik geen pijn , en geen blauwe plekken
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:03:46 #109
45751 Spdw
Spid0o0owZ^
pi_29492501
Het blijkt dat ik op 12 jarige leeftijd 's nachts een keer naar beneden ben gelopen van de trap af, de kamerdeur open deed, en vervolgens knetterhard schreeuwde: "MAAAMMMM IK BEN WAKKERRR!!!!!"

Mijn moeder kwam naar beneden, vroeg me wat er was, en ik duw haar aan de kant en ga mijn bed weer in liggen. Ik geloofde het niet volgende ochtend, maar ze heeft toen een week lang zo'n hekje voor de deur gehangen omdat ze bang was dat ik van de trap zou flikkeren

Ook hebk vaak (eergisternacht nog op terugreis van Z-Frankrijk naar Nederland) dat ik droom dat ik ergens ben, en dan iets doe in die droom en datk die beweging dan na doe en plots wakker word. We zaten dus in een volle auto en ik droomde dat ik ergens was met een opstapje, dus ik maak in een keer een dikke spastische beweging met mijn knie waarmee ik de hele auto wakker bonk
Bier?
pi_29493789
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Don't give a damn 'cause i'm proud of what I am!
pi_29496743
Ik heb vroeger wel eens me bureau ondergepist in me slaap. En een keertje om 11 uur in de zomervakantie aangekleed en wel naar beneden gelopen om naar school te gaan

Nu nergens meer last van. Ik kan zelfs wakker worden als ik een droom niet leuk genoeg vind
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:35:05 #112
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29496795
In de meterkast zeiken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 8 augustus 2005 @ 03:09:22 #113
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29498161
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.

feest
pi_29499136
Gaat goed dit topic, langzaam maar gestaag sijpelt het vol
pi_29502633
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 03:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.

Haha, goeie!
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:10:57 #116
64781 bonke
pipo koeie
pi_29504363
in mijn dienstijd werd ik es een keer wakker en kon nog net op tijd wegduiken voor een schoen die mijn kant op kwam
ik snurkte blijkbaar een klein beetje was wel frapant dat ik voor de schoen neerkwam al wakker was en dus op tijd weg kon duike

ook was er tijdens een oefening eentje in slaap gesukkeld in de vrachtwagen
op een gegeven moment werd er een oefenalarm gegeven en iedereen moest maken dat ie ze werk deed
die gozer dus ook, hij schrikt wakker, springt uit de vrachtwagen en breekt zijn been
hij had dus zo raar in die vrachtwagen gelegen dat ze been helemaal gevoelloos was en dus brak
pies on joe toe
pi_29504548
Oeh pijnlijk
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29504707
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Elektra het volgende:
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Jep heb ik ook, zeer regelmatig zelfs.
Laatst lag ik even te luieren op bed (op vakantie in Turkije) maar viel in slaap, met mijn ogen open. Vriendin waarmee ik op vakantie was, dacht dat ik gewoon wakker was want ik scheen haar aan te kijken. Zij hele verhalen tegen mij ophangen in de veronderstelling dat er wel wat terug zou komen. Niet dus
Iedereen is uniek, behalve ik.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:55:15 #119
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29504918
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Haha, goeie!
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!
Op het moment snapte ik er niets van, maar later hebben we er ook om kunnen lachen! Die gast is zo gewaaid!
feest
pi_30137389
Vanochtend droomde ik dat ik in een auto zat met een paar vrienden (ik zat achterin) reden we door een straat met wespen ( aanleiding denk dat fp gebeuren over die imker in breda waar zoveel mensen gestoken zijn) dus ik vragen of ze het raam dicht wilden doen, nog een keer vragen, boos vragen nog bozer worden en toen vloog er een wesp de auto in. Volgens mij man heb ik lopen gillen en meppen om me heen
pi_30147686
Toen ik nog klein was, speelde ik voor het eerst lemings, dat computerspel. Mijn vader wakker worden midden in de nacht door allerlei kabaal van de zolderkamer. Was ik bezig met lemmings spelen, in het echt. Ik doen alsof ik een lemming was enzo, zat ik te graven aan mijn tapijt
Ik later snoeihard ontkennen
edit: ik sliep toen op de zolderkamer voor de duidelijkheid.
Ook heb ik wel eens mijn trap 'beklommen', als een bergbeklimmer.
Maar dat was vroeger, nu heb ik vooral dat gevoel dat ik val enzo
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_30149129
Toen ik klein was sliep ik een keer samen met mijn zus op de kamer en heb ik een keer in mijn slaap ongeveer een half uur lopen ruzie maken met haar terwijl zij ook nog sliep.. Over en weer schelden, me ouders wisten niet wat ze zagen

En vorig jaar is er iets heel tragisch gebeurd Ik had een hele mooie dure vis gekocht, en die nacht had ik gedroomd dat die vis dus dood was, en normaal als 1 van mijn vissen dood is gooi ik die uit het raam.. Dat droomde ik dus allemaal.. Maar het enge was dat die vis de volgende dag verdwenen was, en die heb ik nooit meer terug gevonden (ik woon op zolder )

Voor de rest praat en schreeuw ik wel eens in mijn slaap, maar ik slaapwandel nooit ofzo..
  donderdag 1 september 2005 @ 13:19:45 #123
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_30163988
whaahahaahhahahhaahha die vis
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_30192017
Mijn eerste post want ben net nieuw op FOK
Alhoewel ik dit Forum al wel heel lang gevolgd heb
Eigenlijk nooit het lef gehad om te registreren

Ontopic

Ik heb ook inderdaad dat vage gevoel van het vallen
het gebeurt elke nacht bijna en tog blijf ik ervan wakker schrikken
Ik snap niet hoe dit veroorzaak word

Heb ook al eens gehad dat ik in mijn dromen Wakker word ?
en dat et dus net is alsof ik klaarblijkelijk wakker ben
Dan wil ik naar beneden en zet ik 1 voet op de trap en dan glij ik weg
Dan sla ik in een super tempo zon 20 treden over
en dan word ik echt wakker en lig ik rustig in mijn bed

Dromen kunnen heel echt zijn heb ik al gemerkt

[ Bericht 0% gewijzigd door Revenge2005 op 02-09-2005 07:39:04 (Typo's eruitgehaald) ]
pi_30194221
Ik had vroeger een plank recht boven mijn bed, waar mijn radio op stond en mijn cd's en nog een hoop met rotzooi. Totdat ik een keer een slechte droom had en met handen en voeten tegen die plank aan zat te beuken. Mijn ma komt kijken wat ik in godsnaam aan het doen bent en op het moment dat ze binnenkomt flikkert heel de plank naar beneden met alles wat erop staat. Ons ma schrikken natuurlijk en ik werd pas wakker toen zei me aanraakte om te kijken of alles goed was Lig je daar met je radio en cd's in bed jezelf af te vragen wat er nou gebeurt is
pi_30194631
LOL, ik zie het al voor me...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  vrijdag 2 september 2005 @ 10:46:55 #127
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_30195160
ik smak heel erg als ik slaap!! echt schamend... ik verplaats ook dingen in mijn slaap... dan weet ik zeker dat de prullenbak op dat ene plekje stond en de volgende ochtend staat hij bijvoorbeeld op mijn buro of de stoel.... vreemd maar ik heb soms hele volksverhuizingen op mijn kamer....
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
pi_30195748
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 10:46 schreef ik_ik het volgende:
ik smak heel erg als ik slaap!! echt schamend... ik verplaats ook dingen in mijn slaap... dan weet ik zeker dat de prullenbak op dat ene plekje stond en de volgende ochtend staat hij bijvoorbeeld op mijn buro of de stoel.... vreemd maar ik heb soms hele volksverhuizingen op mijn kamer....
jij hebt dus nooit een saai interieur
Gewoon, omdat het kan.
pi_30205093
Grappig topic

Ik heb weleens dat ik half wakker ben en half slaap.
Droomde ooit dat er echt een megaspin op m'n klamboe zat, ik raakte zo in paniek dat ik me onder m'n deken verstopte en maar help lag te roepen. Aangezien ik een kamer deelde met m'n oudere broer, werd hij wakker van mijn gejammer en deed gauw het licht aan, klamboe weggetrokken.
Hij vroeg mij wat er aan de hand was en ik, met m'n ogen open, nog half dromend, wijs de plek aan waar ik 'de spin' zag. Het ging zo: 'Er zit een spin, daar!'. Op het moment dat ik de plek aanwees werd ik wakker en zei ik, 'oh nee he, wat ben ik een loser.' Daarna maar weer gaan slapen...

Ook heb ik een keer gehad dat ik droomde dat ik een harttransplantatie moest en dat ik dus een paar minuten dood zou zijn. Ik werd 'wakker' in m'n bed maar hoewel het allemaal donker was en het m'n eigen vertrouwde bed was, zag ik toch chirurgen om me heen staan en durfde ik niet te slapen. Al zou ik gaan slapen dan zou ik dood gaan. Ben uiteindelijk toch weer in slaap gevallen.

En wat helemaal vaag is, is als je droomt dat je je ogen niet open kan houden. Soms, in het echt, ben je zo moe dat je je ogen niet open kan houden, hoe erg je je best ook doet. Dat droome ik dus ook een keer, dat was echt heel erg raar. Wat ik droomde weet ik niet meer, maar ik liep ergens in een huis rond en zocht iets ofzo, maar m'n ogen bleven maar dichtvallen!
Tralalalaaa
pi_30206155
Die half wakker situaties heb ik heel vaak. Dan word ik midden in de nacht wakker en dan ben ik er van overtuigd dat er bijvoorbeeld een nestje witte muizen tussen de lakens zit. En ik maar zoeken en de dekbedovertrek van het dekbed afhalen en het dekbed op de grond gooien. Tja en dan word mijn vriend wel eens wakker... "Wat ben je nou weer aan het doen"
Heel gek die situaties omdat ik op een gegeven moment doorheb dat het niet echt is, maar op dat moment lijkt het zo overtuigend! Tegenwoordig bedenk ik me bij dit soort dingen dat ik wel eens zou kunnen dromen en dan word ik echt wakker, een soort van lucide droom.

Ik heb in zo'n halfdroom ook wel eens het kussen op het gezicht van mijn vriend gedrukt omdat ik dacht dat er een moordenaar in bed naast me lag
Hij kon er gelukkig om lachen toen hij doorhad dat ik droomde
Ik vond het zelf doodeng.

Mijn vader schijnt in een motel in de VS eens in zijn slaap alle schilderijen op zijn kop gedraait te hebben

Verder is het praten van Duits en Engels en een beetje Spaans brabbelen in slaap een familietrekje.
  vrijdag 2 september 2005 @ 16:48:24 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30206457
Toen ik nog thuis woonde dacht mijn moeder dat ik stiekem LSD gebruikte aangezien ik met open ogen rond liep te blaten over afgerukte hoofden die door mijn kamer huppelden

Tevens zie ik vaak spinnen en andere kruipsels in mijn bed, heb last van het "val" gevoel, en heeft mijn ex me verteld dat ik hem niet alleen verrot trapte maar ook hele verhalen hield over kleurkrijtjes die me wilden aanvallen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_30208581
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef Gershom het volgende:
En vorig jaar is er iets heel tragisch gebeurd Ik had een hele mooie dure vis gekocht, en die nacht had ik gedroomd dat die vis dus dood was, en normaal als 1 van mijn vissen dood is gooi ik die uit het raam.. Dat droomde ik dus allemaal.. Maar het enge was dat die vis de volgende dag verdwenen was, en die heb ik nooit meer terug gevonden (ik woon op zolder )
Had je ook onder je raam gekeken
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:25:54 #133
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_30210949
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Mja.... nu je het zegt

Iets wat mij een paar keer overkomen is
dat ik mezelf bij de keel had.
Maar dat heeft niks met slaapwandelen te
maken. Het heeft een andere naam........
"Alien hand" syndroom...

Tenminste mij staat nog zoiets bij dat dat zo heette, 't was op Discovery een hele tijd (jaren?) geleden... Een arm/hand ging als het ware voor een korte tijd een eigen leven leiden en wilde soms nog wel eens de persoon zelf bij de keel grijpen... De meeste gevallen kwamen voor bij mensen bij wie in het verleden de 2 hersenhelften van elkaar zijn gescheiden... Dat scheen in het verleden een behandeling geweest te zijn tegen epilepsie of zoiets dergelijks.

Ik weet niet of het bij jou van toepassing is hoor, maar toen ik je post las kwam dat als eerste in mij op...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:00:10 #134
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_30211961
Ik ben altijd mijn dekens kwijt. Gebeurt geregeld dat ik snachts mijn bed afhaal en de dekens op de raarste plekken neermik. Ik word dan later in de nacht wakker omdat ik het dan koud heb.
Ik ben wel eens een uur aan het zoeken geweest om erachter te komen dat ik mijn dekbed in de tuin gelegd had, en dat terwijl alle deuren nog netjes op slot zaten zoals ik die avond ervoor ook had gedaan.

Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is tijdens m'n nachtelijke slaapwandel uit het raam stappen en 6 meter naar beneden kieperen en dan past wakker worden als je weer staat/hangt buiten op straat in de kou met zwaar gekneusde polsen en enkels en een gebroken bekken.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_30215225
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef boertie het volgende:
Ik ben altijd mijn dekens kwijt. Gebeurt geregeld dat ik snachts mijn bed afhaal en de dekens op de raarste plekken neermik. Ik word dan later in de nacht wakker omdat ik het dan koud heb.
Ik ben wel eens een uur aan het zoeken geweest om erachter te komen dat ik mijn dekbed in de tuin gelegd had, en dat terwijl alle deuren nog netjes op slot zaten zoals ik die avond ervoor ook had gedaan.

Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is tijdens m'n nachtelijke slaapwandel uit het raam stappen en 6 meter naar beneden kieperen en dan past wakker worden als je weer staat/hangt buiten op straat in de kou met zwaar gekneusde polsen en enkels en een gebroken bekken.
6 meter ? tering man ben je dan nog goed vanaf gekomen :s
  Lieve Belg vrijdag 2 september 2005 @ 22:05:18 #136
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_30215395
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het gevoel hebben dat je naar beneden valt, en keigeschrokken wakker worden .
Heb ik deze nacht nog gehad, dat is irritant .

En van het schrikken men men hoofd tegen de kast boven men bed gebotst, enorme buil als gevolg
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_30215481
Ehm, kotsen vooral...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30476243
ik weet niet of dit hier dus thuishoort en of meerdere mensen dit hebben

Als ik slaap Dan heb ik wel eens dromen die gelijk zijn aan een visioen
het gekke hier aan is echter dat ik het beeld mee maak in mijn eigen leven
zij het de dag na de droom of 2 weken later

BV ik droom dat ik buiten sta met mensen te praten en een bepaalde zin/beweging maak
ik word wakker - herinner mij echter niks van die droom
Totdat de volgende dag ik daadwerkelijk buitensta en dan dezelfde zin/beweging maak als waar ik over gedroomd heb
en als ik gebeurt krijg ik een soort van Dejavu Gevoel en herinner me dan pas dat ik dit gedroomd heb

is dit nu zo raar
en ben ik de enigste wat breteft deze vage Dromen
of zijn er meer mensen die dit hebben
is dit uberhaupt wel te verklaren ???
  zondag 11 september 2005 @ 09:30:51 #139
64781 bonke
pipo koeie
pi_30476715
sja je droomt wat
je ziet een paar mensen
gaat erbij staan en zegt wat je in je droom droomde
niks vreemds aan
pies on joe toe
pi_30476719
heeft iedereen wel eens
  dinsdag 13 september 2005 @ 21:20:42 #141
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_30552899
quote:
Op zondag 11 september 2005 06:29 schreef Revenge2005 het volgende:
knip
lijkt mij een typisch gevalletje Deja vu. Ik heb het zelf ook wel eens. Je komt dan in een bepaalde situatie waarbij je denkt: "dit heb ik eerder gezien/meegemaakt".
Het schijnt dan zo te zijn dat het beeld of gedachten direct in het lange termijngeheugen terecht komt waardoor je denkt dat het al een poos eerder gezien hebt terwijl dat niet zo is. Of dat waar is weet ik niet maar ik kan zosnel geen andere verklaring bedenken.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_30555979
Pas als je buiten staat met dezelfde mensen in je droom dan wordt het toch wel raar.
pi_30558730
in een verlengsnoer-contactdoos-ding pissen
Bram! Boterham!
pi_30559231
Mijn neef woont in een nogal krakkemikkig huis en het is daar dus gewoon gevaarlijk om midden in de nacht de trap af te lopen, vandaar hij een potje naast zn bed heeft staan voor als ie moet pissen. (En ja, het zijn ook een stel enorm ranzige boeren ). Had ie een keer nieuwe schoenen gekocht en die ook naast zn bed gzet. Je raadt het dus al, volgende dag kotm ie er achter dat ie zijn nieuwe nike's heeft volgepist . Het leukste is dat ie daar pas achter kwam toen ie ze aantrok

Niemand trouwens toen op Discovery gezien over die kerel, die in zn slaap naar zijn ouders is gereden en ze allebei heeft vermoord ?
It's okay to be white
pi_30560686
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt
Komt me heel bekend voor
Gelukkig de laatste jaren geen last meer gehad van dat soort dromen.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  vrijdag 22 december 2006 @ 02:29:37 #146
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44648331
Bed uit, alles aandoen, helm op, naar de garage

Sleutels in het contact doen en starten maar!

En dan zo hard schrikken van dat geluid dat je bijna ompleurt met het hele geval
pi_44656183
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 02:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bed uit, alles aandoen, helm op, naar de garage

Sleutels in het contact doen en starten maar!

En dan zo hard schrikken van dat geluid dat je bijna ompleurt met het hele geval
jij schopt in je droom topics van een jaar oud omhoog?
0023
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:17:42 #148
64781 bonke
pipo koeie
pi_44657797
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:

[..]

tis toch wel een leuk topic he
pies on joe toe
  vrijdag 22 december 2006 @ 15:54:00 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_44660404
quote:

[..]

ik heb zojuist 't hele topic doorgelezen en

ben 'n keer 's ochtends op de gang wakker geworden, terwijl ik toch ECHT in bed lag 's avonds En dat gevoel dat je valt heb ik ook wel 's
Huilen dan.
  vrijdag 22 december 2006 @ 16:46:45 #150
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_44661630
quote:

[..]

Ik zal je vertellen dat ik dat niet eens gezien heb

Hoe ik dan op dit topic kwam weet ik ook niet, maar het is in ieder geval toch een leuk topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')