Haha, goeie!quote:Op maandag 8 augustus 2005 03:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.
Jep heb ik ook, zeer regelmatig zelfs.quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Elektra het volgende:
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Op het moment snapte ik er niets van, maar later hebben we er ook om kunnen lachen! Die gast is zo gewaaid!quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Haha, goeie!![]()
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!![]()
jij hebt dus nooit een saai interieurquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:46 schreef ik_ik het volgende:
ik smak heel erg als ik slaap!! echt schamend... ik verplaats ook dingen in mijn slaap... dan weet ik zeker dat de prullenbak op dat ene plekje stond en de volgende ochtend staat hij bijvoorbeeld op mijn buro of de stoel.... vreemd maar ik heb soms hele volksverhuizingen op mijn kamer....
Had je ook onder je raam gekekenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:01 schreef Gershom het volgende:
En vorig jaar is er iets heel tragisch gebeurdIk had een hele mooie dure vis gekocht, en die nacht had ik gedroomd dat die vis dus dood was, en normaal als 1 van mijn vissen dood is gooi ik die uit het raam.. Dat droomde ik dus allemaal.. Maar het enge was dat die vis de volgende dag verdwenen was, en die heb ik nooit meer terug gevonden (ik woon op zolder
)
"Alien hand" syndroom...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mja.... nu je het zegt
Iets wat mij een paar keer overkomen is
dat ik mezelf bij de keel had.
Maar dat heeft niks met slaapwandelen te
maken. Het heeft een andere naam........
6 meter ? tering man ben je dan nog goed vanaf gekomen :squote:Op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef boertie het volgende:
Ik ben altijd mijn dekens kwijt. Gebeurt geregeld dat ik snachts mijn bed afhaal en de dekens op de raarste plekken neermik. Ik word dan later in de nacht wakker omdat ik het dan koud heb.![]()
Ik ben wel eens een uur aan het zoeken geweest om erachter te komen dat ik mijn dekbed in de tuin gelegd had, en dat terwijl alle deuren nog netjes op slot zaten zoals ik die avond ervoor ook had gedaan.![]()
Het ergste wat ik ooit heb meegemaakt is tijdens m'n nachtelijke slaapwandel uit het raam stappen en 6 meter naar beneden kieperen en dan past wakker worden als je weer staat/hangt buiten op straat in de kou met zwaar gekneusde polsen en enkels en een gebroken bekken.![]()
Heb ik deze nacht nog gehad, dat is irritantquote:Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het gevoel hebben dat je naar beneden valt, en keigeschrokken wakker worden.
lijkt mij een typisch gevalletje Deja vu. Ik heb het zelf ook wel eens. Je komt dan in een bepaalde situatie waarbij je denkt: "dit heb ik eerder gezien/meegemaakt".quote:Op zondag 11 september 2005 06:29 schreef Revenge2005 het volgende:
knip
Komt me heel bekend voorquote:Op zondag 7 augustus 2005 16:42 schreef blieb het volgende:
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt![]()
jij schopt in je droom topics van een jaar oud omhoog?quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:29 schreef PallominnoXIII het volgende:
Bed uit, alles aandoen, helm op, naar de garage
Sleutels in het contact doen en starten maar!
En dan zo hard schrikken van dat geluid dat je bijna ompleurt met het hele geval
tis toch wel een leuk topic hequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij schopt in je droom topics van een jaar oud omhoog?![]()
ik heb zojuist 't hele topic doorgelezen enquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen dat ik dat niet eens gezien hebquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |