Noem je dat gevaarlijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:03 schreef Sorella het volgende:
Zoals topictitel al zegt noem hier de rare/gevaarlijke dingen die je wel eens uithaalt in je slaap.
Ruzie hebben in je slaap en je partner een fikse mep verkopen
Water op je nachtkastje hebben staan vanwege droge keel, even wakker worden, slokje water nemen en dan in slaap vallen met het glas nog in je handen, je wordt nat wakker.
Doe niet zoals mijn buurmeisje die ook uithaalde maar dan richting nachtkastje, resultaat gebroken pols
Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Noem je dat gevaarlijk...
M'n nichtje deed zich de haren kammen..... met een mes.
Toen was ze een jaar of 6
(dat is alweer een jaar of 20 geleden)
Mja.... nu je het zegtquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:14 schreef Sorella het volgende:
[..]
Het ligt eraan waar je je partner mept, dat kan gevaarlijk zijn.
Slaap-apnoe. Je snurkt zeker flink (als je wél ademhaalt)?quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:06 schreef BobRooney het volgende:
Ik stop met ademen in mijn slaap...
Dat heb ik ook wel eens ja, dan ben je in je droom met iemand aan het vechten ofzoquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:41 schreef PeRi het volgende:
Ik word weleens wakker omdat ik keihard tegen de muur sla of schop. Wat aardig pijnlijk is voor mn arm of been. Maar waarom?![]()
*Kijkt liev naar zijn rottende Commodore 64'squote:Op maandag 1 augustus 2005 19:05 schreef doemaardrie het volgende:
Zelf heb ik ooit eens een C64 kapot gepist in mijn slaap.
Misschien kan een fopspeen ook helpenquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tandenknarsen (ik heb daar zo'n plaatje voor anders was er van mn gebit niks meer over)
Dat heb ik inderdaad ook eens gehadquote:Op maandag 1 augustus 2005 10:15 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mja.... nu je het zegt
Iets wat mij een paar keer overkomen is
dat ik mezelf bij de keel had.
Maar dat heeft niks met slaapwandelen te
maken. Het heeft een andere naam........
Slaap je al?quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
Mijn diepste geheimen kunnen ontfutseld worden als ik slaap.
Ik vertel alles !!![]()
Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.quote:
Rare aan (mijn) slaapwandelen is, dat ik wakker ben, en mijn ogen open heb. Ik doe alles wat in de routine past, en kom niet echt op nieuwe ideeën. Het is dus eigenlijk zó slaapdronken dat ik pas bewust wakker ben als iemand me aanspreekt of zegt dat het nog geen ochtend is. Dan word ik idd ook héél chagrijnig en ga ik slapen. Meestal herinner ik me er ook geen fuck van, en kan ik het 's ochtends aanhoren en ontkennen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.
Gewoon wakker, worden, aankleden, brood smeren, het huis uitlopen en dan constateren dat het wel héél donker is voor 8 uur.![]()
Geen sleutel bij me, dus toen moest ik aanbellen om weer binnen te komen.
Je moeder kijkt best raar als je om vier uur 's nachts helemaal wakker en aangekleed en héél chagrijnig op de stoep staat.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |