abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29398986
ik heb weleens in de klerenkast gezeken vroeger
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_29407734
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 18:04 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik heb weleens in de klerenkast gezeken vroeger
lol, heb er één geweten die dat bij zijn vriendin door het raam deed. Geen goed idee als het raam uitkijkt op de grote markt en de inhuldiging van het academiejaar net bezig is. (Leuven, zo'n 12 jaar geleden)
pi_29408184
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 10:05 schreef Conflict het volgende:
Ik heb eens tijdens een droom mijn vriendinnetje een paar flinke beuken verkocht omdat ik droomde dat ze mijn benen aan het open krabben was met haar teennagel

Vreemde manier van wakker worden
WAHAHAHA CONFLICT
DIT IS DE EERSTE KEER DAT JE ME ECHT AAN HET LACHEN MAAKT
pi_29473078
Vanacht beetje vage droom, gebeurde iets waardoor ik mezelf moest verdedigenen. Werd wakker met m'n benen schoppend door de lucht

Vroeger sliep ik altijd in bij mijn ouders in bed Kon ik nog stiekem even tv kijken enz,. maar goed viel dan wel eens echt in slaap. M'n ma zei gewoon dat ik naar m'n eigen bed moest gaan en dan slaapwandelde ik gewoon naar mijn bed met soms even tussenstop op de plee.
pi_29473330
ik heb me kop wel es keihard tegen de muur gebeukt omdat ik dacht dat ik van achter aangevallen werd
en een keer werd ik wakker en kon ik me niet meer bewegen omdat ik met mijn armen over elkaar, op mijn buik lag
der zat geen gevoel meer in mijn armen das pas raar wakker worden
pies on joe toe
pi_29473350
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:22 schreef bonke het volgende:
ik heb me kop wel es keihard tegen de muur gebeukt omdat ik dacht dat ik van achter aangevallen werd
en een keer werd ik wakker en kon ik me niet meer bewegen omdat ik met mijn armen over elkaar, op mijn buik lag
Snel gaan rukken want dan lijkt het nét alsof iemand anders het doet
pi_29473440
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:23 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Snel gaan rukken want dan lijkt het nét alsof iemand anders het doet
als et alleen me hand was dan kon et
maar nu waren het allebij me armen die ik niet meer kon bewegen
dus toen kon et niet
pies on joe toe
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 21:58:58 #68
124600 Dleg
Met nadruk, juist ja...
pi_29474009
ik praat in mijn slaap en stel soms ook vragen
daar weet ik dan 's ochtends niks meer van
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:06:23 #69
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_29474126
Ik heb mezelf eens een blauw oog geslagen Vraag me niet hoe, maar ging naar bed zonder en kwam eruit met blauwoog
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:11:43 #70
125217 The_Brain
Same as we do everyday Pinky..
pi_29474227
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:06 schreef tommytheman het volgende:
Ik heb mezelf eens een blauw oog geslagen Vraag me niet hoe, maar ging naar bed zonder en kwam eruit met blauwoog
Haha dat zal je leren!
  zondag 7 augustus 2005 @ 01:02:06 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_29477739
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 21:22 schreef bonke het volgende:
Oeh dat heb ik ook wel es gehad. En toen had ik me telefoon als wekker gezet
Beetje jammer alleen dat die zo irritant was dat ik niet kon wachten op gevoel in me armen
en maar met een beetje improviserend de telefoon van het nachtkastje (uiteindelijk) smeet en er op drukte op het toetsje met me elleboog na verscheidene pogingen met me vingers en handen.
Resultaat: spierpijn in me armen heel de dag

En ben eens tijdens een val uit bed halverwege wakker geworden.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_29477842
Het gevoel hebben dat je naar beneden valt, en keigeschrokken wakker worden .
  zondag 7 augustus 2005 @ 03:31:06 #73
124594 Myra
Lieveheersmeisje ;)
pi_29480278
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ow dat ken ik En dan voelt het ook even zo raar wanneer je weer je ogen sluit...
Nothing is worth doing, except what the world says is impossible...;)
pi_29480290
ik werd ooit een keer wakker, en ik zag dat mn vriendin naakt was en mn lul vies... Bleek dat ik in mn slaap met haar geneukt had
pi_29480320
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik werd ooit een keer wakker, en ik zag dat mn vriendin naakt was en mn lul vies... Bleek dat ik in mn slaap met haar geneukt had
had zij niks gemerkt?
Wat quote je raar...?
Lets move to Club 11 on the 12th floor...
Kleine hater!
Dev set
pi_29480336
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 03:35 schreef Deviant1nl het volgende:

[..]

had zij niks gemerkt?
Zij wel, maar ik niet Ik was gewoon in mn slaap boven op haar gekropen En ze maakt me ook neit even wakker of zo
pi_29480393
quote:
Dude LOL
  zondag 7 augustus 2005 @ 05:24:46 #78
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_29481068
zoo lekker, dromen dat je heel hard valt en dan neer komt, dan schok je echt, en schrik je wakker

vind dat altijd wel plezant omdat je dan gelukkig nog wakker wordt en niet echt te pletter bent gevallen
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_29481523
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 05:24 schreef SamStar het volgende:
zoo lekker, dromen dat je heel hard valt en dan neer komt, dan schok je echt, en schrik je wakker
dat heb ik ook heel vaak ja.. vind het gevoel van dat vallen wel leuk eig. weet ook niet waarom...denk door de adrenaline die ik dan krijg
pi_29481545
Toen ik kleiner was heb ik mijn moeder een lam oog geslagen...
En ik werd eens wakker in het portiek....
Voices tell me I'm the shit.
pi_29481592
Toen ik klein was ben ik eens naar beneden gelopen.. en naar de keuken gelopen en ben ik op de prullenbak gaan zitten en aan plassen .
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:19:06 #82
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29481595
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 08:17 schreef tonks het volgende:
Toen ik klein was ben ik eens naar beneden gelopen.. en naar de keuken gelopen en ben ik op de prullenbak gaan zitten en aan plassen .
Dat doe ik nu nog wel eens als ik teveel gezopen heb.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_29481605
quote:
Dat heb ik ook eens gehad, en dat ging prima. Totdat ik de naam van mn ex begon te schreeuwen.
  zondag 7 augustus 2005 @ 08:52:25 #84
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_29481712
Jezelf keihard in je oog slaan als je er een mug op voelt landen.

Dat móet iedereen hier herkennen !
Jawohl Herr Kaloin!
pi_29482082
Dromen dat je ergens bent en ontzettend moet plassen en met moeite een wc kan vinden en als je die dan eindelijk gevonden hebt dan wordt je of wakker in een nat bed
of je schrikt net op tijd wakker
pi_29482824
Op een slaapfeestje raar dromen, wakker worden en aan het kussen van de begeleider gaan sleuren omdat je denkt dat je bril eronder ligt.....
pi_29482990
enige wat ik heb is dat mijn zus (die op zolder slaapt recht boven mijn kamer) wakker word omdat ik keihard met mijn hoofd tegen de muur knal maar word er zelf niet wakker van

mijn zus daarintegen slaapwandelt kom je na een nacht uitgaan thuis, staat ze onderaan de zoldertrap, vraag je der wat ze aan het doen is en dan krijg je zoiets als dit:

-AnneX-: wat doe jij dan?
zus: o, moet naar de wc....

*zus draait zich om en gaat trug naar bed*
ga je even achter der aan, droomt ze dat haar beste vriendin haar vriend af wil pakken schreeuwt ze ineens keihard tegen je: HIJS VAN MIJ GODVERDOMME!!
Gewoon, omdat het kan.
pi_29483130
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:45 schreef Phydomir het volgende:
Wordt nu alleen regelmatig wakker dat het net lijkt als of ik in bed val. Alsof ik boven m'n bed sweefde.
Die heb ik van tijd tot tijd ook eens. Of dat ik denk dat ik mijn balans verlies en moet corrigeren. Volgens mij gebeurt dit alleen als ik er moe ben, zal wel een reactie van je spieren zijn die herstellen van de verzuring/vermoeidheid.
pi_29483371
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 01:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waarschijnlijk een OBE
  zondag 7 augustus 2005 @ 11:52:43 #90
64781 bonke
pipo koeie
pi_29483421
of wakker worden nadat je een compleet bordeel hebt behangen
en de lijm ligt nog op je buik
pies on joe toe
pi_29483506
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:28 schreef -AnneX- het volgende:
enige wat ik heb is dat mijn zus (die op zolder slaapt recht boven mijn kamer) wakker word omdat ik keihard met mijn hoofd tegen de muur knal maar word er zelf niet wakker van

mijn zus daarintegen slaapwandelt kom je na een nacht uitgaan thuis, staat ze onderaan de zoldertrap, vraag je der wat ze aan het doen is en dan krijg je zoiets als dit:

-AnneX-: wat doe jij dan?
zus: o, moet naar de wc....

*zus draait zich om en gaat trug naar bed*
ga je even achter der aan, droomt ze dat haar beste vriendin haar vriend af wil pakken schreeuwt ze ineens keihard tegen je: HIJS VAN MIJ GODVERDOMME!!
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_29483668
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 11:50 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een OBE
Heb ik ook vaak. Wat is een OBE?
  zondag 7 augustus 2005 @ 12:10:50 #93
64781 bonke
pipo koeie
pi_29483753
waarschijnlijk een out of body experience
pies on joe toe
pi_29483809
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:10 schreef bonke het volgende:
waarschijnlijk een out of body experience
Ja dat lees ik ook net, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.Volgens mij is het meer zo dat je bijna slaapt en dan half wakker wordt ofzo....wel raar trouwens.
pi_29483964
Ik heb 's nachts mijn pc meestal aan staan. MSN gewoon ingelod e.d. en een keer om kwart voor 3 ofzo kwam er iemand online en die begon tegen mij te praten. Ik lag al heel lang te slapen. De volgende ochtend kijk ik op mijn pc en zie ik dat deze nog steeds geblokkeerd staat zoals ik deze de avond erovor had gezet. Maar toen ik hem deblokkeerde.. stond er ineens een chat open van mij met die persoon die om kwart voor 3 mij had aangesproken. hij sprak me aan zo van: Hey nog wakker?
Ik: Sst! Ik slaap.
Hij: Dan laat ik je wel slapen :P:P
Ik: dank je wel! Weltrusten!

En meer stond er niet in... ik kan er zelf NIETS van herinneren maar niemand kan in mijn pc behalve ik.. en ik zou als ik wakker ben zo snel niet dat typen... Ik heb de chatlog nog :P
pi_29484519
wakker worden met het gevoel dat je zweeft boven je bed.. maarik zie altijd dat in dr nog oplig dus echt leuk is dat weer niet

of midden in de nacht moeten overgeven.. zelfstandig (slapend) naar de WC lopen. de zooi dr uit gooien, het netjes doorspoelen en dan vervolgens op de overloop verdwalen omdat je je deur niet meer kan vinden
pi_29484886
Op een paar rare geluiden na, terwijl ik blijkbaar aan het dromen ben ('Hiiiieeee.... Pfffffffff..... Whaaaahhhhh!... Euhhhh.... iiiieeeehh... Wrahhh!!' en meer van dat soort ongein... ) doe ik eigenlijk nooit rare dingen in m'n slaap.

Wel heeft m'n vader vroeger eens wat geinigs meegemaakt, toen ze met z'n allen op een slaapzaal lagen.
Eén van de jongens lag onder in een stapelbed, en op een gegeven moment zag m'n vader hoe die jongen al slapend met z'n voeten tegen het bed bóven hem duwde en dit onbewust half optilde. Die jongen die boven lag werd natuurlijk meteen wakker van al die deining, slaakte een kreet en hield zich aan het bed vast.
(Ik zie het al voor me, haha! )

De onderste bleef blijkbaar gewoon doorpitten, maar liet wel het bed weer zakken.
Nog een geluk dat dat bed weer goed op de steunen terugkwam, anders was het compleet naar beneden gedonderd, haha!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_29484946
Mijn buurman kwam een keer redelijk dronken thuis, ging slapen, moest naar de wc, loopt naar beneden doet zijn ding, gaat weer naar boven, loopt de slaapkamer va nzijn dochter binnen, die schrikt wakker en zegt pa wat doe jij hier, pa draait zijn eigen om en stort van de trap af, resultaat ziekenhuis gebroken schouder o.i.d.
pi_29485108
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Toen ik (langgeleden) in de brugklas zat, ben ik wel eens om vier uur 's nachts met mijn rugzakje om richting de bushalte gewandeld.
Gewoon wakker, worden, aankleden, brood smeren, het huis uitlopen en dan constateren dat het wel héél donker is voor 8 uur.
Geen sleutel bij me, dus toen moest ik aanbellen om weer binnen te komen.

Je moeder kijkt best raar als je om vier uur 's nachts helemaal wakker en aangekleed en héél chagrijnig op de stoep staat.

pi_29485233
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 12:22 schreef zwijndrecht86 het volgende:
Ik heb 's nachts mijn pc meestal aan staan. MSN gewoon ingelod e.d. en een keer om kwart voor 3 ofzo kwam er iemand online en die begon tegen mij te praten. Ik lag al heel lang te slapen. De volgende ochtend kijk ik op mijn pc en zie ik dat deze nog steeds geblokkeerd staat zoals ik deze de avond erovor had gezet. Maar toen ik hem deblokkeerde.. stond er ineens een chat open van mij met die persoon die om kwart voor 3 mij had aangesproken. hij sprak me aan zo van: Hey nog wakker?
Ik: Sst! Ik slaap.
Hij: Dan laat ik je wel slapen :P:P
Ik: dank je wel! Weltrusten!

En meer stond er niet in... ik kan er zelf NIETS van herinneren maar niemand kan in mijn pc behalve ik.. en ik zou als ik wakker ben zo snel niet dat typen... Ik heb de chatlog nog :P
Ook zoiets meegemaakt.. val regelmatig met laptop inslaap.. met oordopjes in mn oren.. 1 of ander manier meld MSN zich opnieuw aan ofzo.. gevolg dat ik online, ben terwijl ik lig te slapen.. en opeens keihard zo'n MSN buzzer.. nou dat is wel kut ''wakker'' worden om hlf 4 volgensmij typte ik in de zin, laat me slapen.. en laptop maar uitgedaan
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  zondag 7 augustus 2005 @ 14:20:37 #101
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_29485810
Ik slaapwandel als een bezetene. Zo'n beetje elke nacht is het raak. Zelf herinner ik het me bijna nooit, alleen als iemand tegen me gepraat heeft of als ik tussendoor half wakker ben geworden. Het slaapwandelen varieerd van praten tegen meubels tot spullen verstoppen op de meest rare plaatsen (en die je dan een paar weken later weer eens tegen komt) en mijn kamer opruimen (erg handig). Vaak praat ik ook in mijn slaap en dan gaat het meestal over agrarische zaken en/of ledematen die uit de muren of het plafond steken. Aldus getuigen.

Het stomme is dat ik als ik wakker word gemaakt door iemand die vraagt "wat ben je aan het doen?!" ik mijn slaapwandelen altijd probeer te verdoezelen en een zogenaamd logische reden verzin waarom ik met de lamp aan het dansen ben of in mijn kledingkast zit te wroeten om 5 uur 's nachts.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_29487884
Dude

Echt geniaal wie dit topic bedacht heeft
pi_29487943
Toen ik een jaar of 11 was ben ik een keer 's nachts de trap afgelopen richting toilet: die bevond zich recht tegenover de trap. Het toilet heb ik volkomen gemist, de voordeur daarnaast niet: rustig het tuinpad afgewandeld in pyama, en midden op straat staan plassen. Mijn moeder en oma stonden stomverbaasd door het raam mee te kijken. Zelf ben ik daarna gewoon weer naar binnen gegaan en naar bed gegaan - heb er niets van gemerkt.
Waar ik de jaren daarvoor wel nogal eens last van had was dat ik droomde dat ik naar het toilet ging en daar ook plaste. Vervelende was dat ik in mijn slaap dus niets deed, dus ook niet naar het toilet gaan - op het plassen na. Heel vervelend, 's morgens als je wakker wordt
Verder nooit enge dingen gedaan in mijn slaap.

Wel een keer op een kamp een op zijn rug slapend jochie van een jaar of 13 moeten verleggen. Ik wilde hem oppakken en daarop haalde hij ongelovelijk uit met zijn rechtervuist - ik kon net op tijd opzij duiken. Een andere begeleider lag letterlijk op de grond van het lachen - het jochie heb ik maar laten liggen, zijn argument was voldoende overtuigend om naar een andere oplossing te zoeken.
pi_29489361
Ik kreeg vannacht me wekker op me voorhoofd. Hij staat (inmiddels stond) op de rand van me bed wat zeg maar boven mijn hoofd is. Die kabel loopt langs de muur naar het stopcontact. Op 1 of andere manier raakte ik daarin verstrikt en kreeg ik die wekker op me hoofd. De wekker doet het nu overigens niet meer. Heb hem even een rondje slaapkamer laten zien
pi_29490443
ik sliep al toen mijn hubby zijn laptop uitzette en meteen liet updaten. misschien dat ik dacht dat er een ratelslang onde rmijn bed lag want ik heb mijn glas water gepakt en goed gemikt...de verzekeringsmaatschappij van zijn werkgever vond dit een te raar verhaal om niet waar te zijn, dus schade viel gelukkig mee !

verder heb ik in een hotel mijn arm uit de kom gerukt door in de lakens verstrikt te raken. Ik haat wollen dekens dus had alle lakens verzameld om toch een beetje warm te zijn (en ik slaap naakt en dat is wel heel vies onder zo's deken...). Kon met moeite nog de telefoon te pakken krijgen, de nachtportier ongetwijfeld een leuke en onvergetelijke nacht bezorgd (nee, niet zoooo leuk).
pi_29490557
Een maat van me heeft eens gedroomd dat hij iemand wurgde, maar had in plaats van een nekje zijn handen om de gloeilamp heen gelegd
Werd wakker met een flinke brandwond op beide handjes
pi_29490979
ik slaap meestal:P Ik ben weleens wakker geschrokken met het idee da'k van een berg naar beneden kikledokus
One world, One promise, One peace?
  zondag 7 augustus 2005 @ 21:16:38 #108
127034 fragster
Zundapp, er is geen betere
pi_29491769
Dat denken dat je op de wc zit als je slaapt had vroeger ook last van
vallen net voordat je in slaap valt heb ik ook wel eens (spieren die ontspannen)

Vroegah ben ik ook wel eens uit mijn stapelbed gevallen , was er alleen eentje met een buro eronder... (en met beugels TEGEN het eruit vallen aan de zijkant..)
over de beugels , op het buro , op de grond, en NIET wakker worden.
Mijn ouders hebben mij in het bed teruggelegd.
Volgende ochtend had ik geen pijn , en geen blauwe plekken
  zondag 7 augustus 2005 @ 22:03:46 #109
45751 Spdw
Spid0o0owZ^
pi_29492501
Het blijkt dat ik op 12 jarige leeftijd 's nachts een keer naar beneden ben gelopen van de trap af, de kamerdeur open deed, en vervolgens knetterhard schreeuwde: "MAAAMMMM IK BEN WAKKERRR!!!!!"

Mijn moeder kwam naar beneden, vroeg me wat er was, en ik duw haar aan de kant en ga mijn bed weer in liggen. Ik geloofde het niet volgende ochtend, maar ze heeft toen een week lang zo'n hekje voor de deur gehangen omdat ze bang was dat ik van de trap zou flikkeren

Ook hebk vaak (eergisternacht nog op terugreis van Z-Frankrijk naar Nederland) dat ik droom dat ik ergens ben, en dan iets doe in die droom en datk die beweging dan na doe en plots wakker word. We zaten dus in een volle auto en ik droomde dat ik ergens was met een opstapje, dus ik maak in een keer een dikke spastische beweging met mijn knie waarmee ik de hele auto wakker bonk
Bier?
pi_29493789
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Don't give a damn 'cause i'm proud of what I am!
pi_29496743
Ik heb vroeger wel eens me bureau ondergepist in me slaap. En een keertje om 11 uur in de zomervakantie aangekleed en wel naar beneden gelopen om naar school te gaan

Nu nergens meer last van. Ik kan zelfs wakker worden als ik een droom niet leuk genoeg vind
  maandag 8 augustus 2005 @ 01:35:05 #112
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_29496795
In de meterkast zeiken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  maandag 8 augustus 2005 @ 03:09:22 #113
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29498161
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.

feest
pi_29499136
Gaat goed dit topic, langzaam maar gestaag sijpelt het vol
pi_29502633
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 03:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik was met een vriend naar het bluesfestival in Ospel gegaan. En 's nachts zit ie in eens met de ritssluitingen van de tent te klooien en hij zo van 'Ton, help man! Anders verliezen we!' Hij kwam lichtelijk hysterisch over en ik snapte er geen reet van.

Haha, goeie!
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:10:57 #116
64781 bonke
pipo koeie
pi_29504363
in mijn dienstijd werd ik es een keer wakker en kon nog net op tijd wegduiken voor een schoen die mijn kant op kwam
ik snurkte blijkbaar een klein beetje was wel frapant dat ik voor de schoen neerkwam al wakker was en dus op tijd weg kon duike

ook was er tijdens een oefening eentje in slaap gesukkeld in de vrachtwagen
op een gegeven moment werd er een oefenalarm gegeven en iedereen moest maken dat ie ze werk deed
die gozer dus ook, hij schrikt wakker, springt uit de vrachtwagen en breekt zijn been
hij had dus zo raar in die vrachtwagen gelegen dat ze been helemaal gevoelloos was en dus brak
pies on joe toe
pi_29504548
Oeh pijnlijk
pi_29504707
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 23:17 schreef Elektra het volgende:
Volgens mijn vriend slaap ik vaak met mijn ogen open. Mij doet het niks, maar hij verschiet keer op keer
Jep heb ik ook, zeer regelmatig zelfs.
Laatst lag ik even te luieren op bed (op vakantie in Turkije) maar viel in slaap, met mijn ogen open. Vriendin waarmee ik op vakantie was, dacht dat ik gewoon wakker was want ik scheen haar aan te kijken. Zij hele verhalen tegen mij ophangen in de veronderstelling dat er wel wat terug zou komen. Niet dus
Iedereen is uniek, behalve ik.
  maandag 8 augustus 2005 @ 17:55:15 #119
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_29504918
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:18 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Haha, goeie!
Ik heb hier echt hardop om moeten lachen!
Op het moment snapte ik er niets van, maar later hebben we er ook om kunnen lachen! Die gast is zo gewaaid!
feest
pi_30137389
Vanochtend droomde ik dat ik in een auto zat met een paar vrienden (ik zat achterin) reden we door een straat met wespen ( aanleiding denk dat fp gebeuren over die imker in breda waar zoveel mensen gestoken zijn) dus ik vragen of ze het raam dicht wilden doen, nog een keer vragen, boos vragen nog bozer worden en toen vloog er een wesp de auto in. Volgens mij man heb ik lopen gillen en meppen om me heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')