die is 2 te laatquote:Op zondag 31 juli 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
heel fijn: weer twee topics![]()
GCSC - Scheren voor het slapen gaan
als het net zo snel gaat als de vorige op het eindquote:Op zondag 31 juli 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
He shitNou ja, eerst deze nog maar ff volbaggeren dan
Dan moet het nog lukken voor twaalf uur denk ik jaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het net zo snel gaat als de vorige op het eind
postenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet het nog lukken voor twaalf uur denk ik ja
dat was vanmorgen al bekend. nu alleen een updatequote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat? Duisenberg dood.. kut...
al de hele dagquote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat? Duisenberg dood.. kut...
Ok, nu als volgt mijn denkwijze op dat moment:quote:
beetje vergezocht, maar ok, nu vat ik mquote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ok, nu als volgt mijn denkwijze op dat moment:
Crossbaan=raggen=geen grasgroei
aangezien het favo onderwerp van dudahdingetje=neuken
Neuken=raggen=geen gras(lees:haar)
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
beetje vergezocht, maar ok, nu vat ik m
Tsja, eigenlijk was het ook meer zo'n pleewijsheid!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
beetje vergezocht, maar ok, nu vat ik m
Ik geb alleen maar geslapen en dieren gevoerd en bezoek ontvangenquote:
Nou ja 'wijsheid'quote:Op zondag 31 juli 2005 22:57 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk was het ook meer zo'n pleewijsheid!
Maar een crossbaan is niet heet en nat...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ok, nu als volgt mijn denkwijze op dat moment:
Crossbaan=raggen=geen grasgroei
aangezien het favo onderwerp van dudahdingetje=neuken
Neuken=raggen=geen gras(lees:haar)
ze hebben zelfs studio sport ervoor onderbroken!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geb alleen maar geslapen en dieren gevoerd en bezoek ontvangen![]()
Ik wist het niet![]()
Mijn held![]()
![]()
Ja dan moet hij op zich dus wel meteen op slot jaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan hoeftie toch nog niet meteen op slot? Maar ok, het zal wel
Ik vond hem altijd al op Kennedy lijken...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geb alleen maar geslapen en dieren gevoerd en bezoek ontvangen![]()
Ik wist het niet![]()
Mijn held![]()
![]()
wijsheid is relatief hequote:
*likt*quote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
*lurkt
moet je het ook wel meteen doen hequote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dan moet hij op zich dus wel meteen op slot ja
strenge Dudequote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dan moet hij op zich dus wel meteen op slot ja
die verglijking volg ik niet helemaalquote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd al op Kennedy lijken...
Dat klopt wel...maar een buurman van mij is ook een chinees en tegen hem zeg ik ook wel eens dat ie niet zo nauw moet kijkenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Maar een crossbaan is niet heet en nat...
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat klopt wel...maar een buurman van mij is ook een chinees en tegen hem zeg ik ook wel eens dat ie niet zo nauw moet kijken![]()
*bot teruggooid*quote:
Eindelijk zijn we eindelijk allemaal ontopic!quote:
Duisenberg dood, gejank in FB, Pozzato wint, Raikkonen ook, iedereen blij?quote:
* qu63 pin eruit trekt en teruggooidquote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* DemonRage denkt: laat ik dan maar geen granaat gooien.
Ach val dood, D. heeft speciale rechten natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
moet je het ook wel meteen doen he
en niet nadat D. nog een keer gepost heeft
* qu63 vergat dat daar een g stondquote:
gelukkig!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach val dood, D. heeft speciale rechten natuurlijk![]()
Belgen op teeveequote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie moeten wel even NL 3 opzetten met La Palmen nu. Beetje cultuur enzo
Moeten ?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie moeten wel even NL 3 opzetten met La Palmen nu. Beetje cultuur enzo
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ach val dood, D. heeft speciale rechten natuurlijk![]()
ze zal wel slapen dan hequote:Op zondag 31 juli 2005 23:06 schreef passie66 het volgende:
[..]
Belgen op teevee![]()
(misschien dat leonieke nu wel reageert?)
google is my friendquote:Op zondag 31 juli 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan doe foto's van moi![]()
Ik sta er best suf op![]()
Je hebt je naam verandert in Rebecca?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe kom je aan doe foto's van moi![]()
Ik sta er best suf op![]()
Dat was het toch ook?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt je naam verandert in Rebecca?![]()
Nee in Duderinnetje...quote:Op zondag 31 juli 2005 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt je naam verandert in Rebecca?![]()
welteslaapzequote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee boeren, burgers, buitenlui en belgen, ik ga mijn frisse bedje in duiken
Trustenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Trustequote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus jij had Arty een tijdje verruilt voor David Beckhamquote:Op zondag 31 juli 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee in Duderinnetje...
Damn woman, denk je nu echt dat ik onder die laatste naam geboren ben?Ik ben Rebekka
![]()
dat doe ik dan ook, en ik heb begeleidingquote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Je wil gelijk weer zoveel.
Langzaam opbouwen.
ik weet nog niet voor wie ik zou kiezenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus jij had Arty een tijdje verruilt voor David BeckhamTuurlijk..
Geilquote:Op zondag 31 juli 2005 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee in Duderinnetje...
Damn woman, denk je nu echt dat ik onder die laatste naam geboren ben?Ik ben Rebekka
![]()
Weltrusten Fles!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
kan ik het nog fouter doen denk je?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's nou al de derde keer dat je het verpest vandaag
wat schuift het?quote:
Over my dead bodyquote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus jij had Arty een tijdje verruilt voor David BeckhamTuurlijk..
verkapt ik-weet-dat-David-necrofiel-is-post?quote:
Dat blijkt wel jaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Khalein het volgende:
[..]
Ik arriveer op het juiste moment geloof ik
denk je?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet in de GCSC meer, dit is de laatste voor vandaag
je komt bedoel jequote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Khalein het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat doe ik dan ook, en ik heb begeleiding
Als er geen rechte is neemt men de krommequote:Op zondag 31 juli 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje heel kort door de bocht dan?
Meestal maakt het hier toch niet uit...als het over neuken of dubbelzinnig gaat ben je altijd op tijd!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Khalein het volgende:
[..]
ik denk het nietquote:
Zit je er klaar voorquote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef Khalein het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
verkapt ik-weet-dat-David-necrofiel-is-post?
'k Had juist dat woord nu even weggelaten, teneinde misverstanden te voorkomenquote:
een rechte bocht?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als er geen rechte is neemt men de kromme![]()
Jij zal wel weten of die van hem krom is of recht inmiddelsquote:Op zondag 31 juli 2005 23:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als er geen rechte is neemt men de kromme![]()
Is wel zo jaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef passie66 het volgende:
Meestal maakt het hier toch niet uit...als het over neuken of dubbelzinnig gaat ben je altijd op tijd!
zie je wel!quote:
Over wie heb jij het nu ?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij zal wel weten of die van hem krom is of recht inmiddels
Degene die daarover begon, weet nu al niet meer wie dat was eigenlijkquote:
Weer wat bij geleerd.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik wist niet dat je zo dol was op chinees
gaat te snel zekerquote:Op zondag 31 juli 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Degene die daarover begon, weet nu al niet meer wie dat was eigenlijk
je bent nooit te oud om te leren hequote:
quote:
truste Dude!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die is wel tamelijk grappig.![]()
![]()
Ik ga slapen, truste allemaal voor straks
slaap lekker Duderellaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Bye bye,quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Welterusten Dudequote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
trustequote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Jajaja...dagdag!!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
hier zit vast weer een brainwave achterquote:Op zondag 31 juli 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
"Met een prachtige curve schiet men altijd raak"
ehm, je snapt hem niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hier zit vast weer een brainwave achter
Dat zei ik tochquote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef Khalein het volgende:
Ohwja, B... Het was inderdaad Jean Simmons
In Spartacus?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef Khalein het volgende:
Ohwja, B... Het was inderdaad Jean Simmons
zover was duidelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:29 schreef passie66 het volgende:
curve is een bocht!? een kromme...
Er staat geen vraag van mijquote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Staat er nu weer een vraag van jou ? Dan hoef ik niet te gaan kijken
die zijn te moeilijk![]()
hahah kerel..ja meer was er eigenlijk ook niet...ik zei misschien maar iets om wat te zeggen te hebben over recht en krom!quote:
ok, geeft nietsquote:Op zondag 31 juli 2005 23:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
hahah kerel..ja meer was er eigenlijk ook niet...ik zei misschien maar iets om wat te zeggen te hebben over recht en krom!
Ik ben ook weg: morgen 5 uur er weer uitquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef passie66 het volgende:
niet om het een of het ander maar...ik zie rechts onderin mijn scherm dat ik zo ongeveer wel naar mijn mand toe moet...Lieve mensen...wees gegroet!
trustequote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef passie66 het volgende:
niet om het een of het ander maar...ik zie rechts onderin mijn scherm dat ik zo ongeveer wel naar mijn mand toe moet...Lieve mensen...wees gegroet!
handig zo'n bed-melderquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef passie66 het volgende:
jij ook truste dan maarquote:Op zondag 31 juli 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben ook weg: morgen 5 uur er weer uit
leeglooptopicquote:Op zondag 31 juli 2005 23:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben ook weg: morgen 5 uur er weer uit
Ik rechtsboven. Welterustenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef passie66 het volgende:
Die ken ik niet, ik lurk er toch alleen maar, raden doe ik de meeste toch nietquote:Op zondag 31 juli 2005 23:33 schreef Khalein het volgende:
[..]
Er staat geen vraag van mijStraks eentje van Chielus
![]()
ik wil er ook een!quote:
ow, dan nog niet welteruste B.quote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij ging B nog niet
al is ze wel erg afwezig
als ik zeg dat jij naar bed moet ga jij?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm nou, aan een heb ik genoeg, dat ben jij![]()
Ik ben helemaal niet afwezig, mijn laptop doet vreemdquote:Op zondag 31 juli 2005 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij ging B nog niet
al is ze wel erg afwezig
Zoietsquote:Op zondag 31 juli 2005 23:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ik zeg dat jij naar bed moet ga jij?
je post weinig, vandaarquote:Op zondag 31 juli 2005 23:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet afwezig, mijn laptop doet vreemd![]()
Dat heeft altijd een redenquote:Op zondag 31 juli 2005 23:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar soms ga je ook als ik niet wil dat je gaat
ik geloof dat je nog gelijk gaat krijgen D.quote:
ik heb meestal gelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik geloof dat je nog gelijk gaat krijgen D.
dit topic komt niet meer vol voor 12en
Dan zegt hij iets van mijquote:Op zondag 31 juli 2005 23:54 schreef D.Rose het volgende:
dit is ook niets
*maar naar bed gaat
welterusten 'allen'
B
trustequote:Op zondag 31 juli 2005 23:54 schreef D.Rose het volgende:
dit is ook niets
*maar naar bed gaat
welterusten 'allen'
B
doe ik zelf wel:quote:
dagquote:Op zondag 31 juli 2005 23:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga plat , tenminste hier ben ik weg![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga plat , tenminste hier ben ik weg![]()
![]()
ik ben nog niet wegquote:
Beterquote:
iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Beter
Eens kijken hoeveel posten ik en jij hebben gepost![]()
brb
Klopt, maar ik heb ook even GTA SA gedaanquote:
ik nog niet eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb ook even GTA SA gedaan![]()
Maar ach, ik heb mijn rec verbroken
Had veel hoger kunnen zijnquote:
ik heb het laatst verbroken met Live8quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Had veel hoger kunnen zijn![]()
Hmmz nu eens 24 uur FOKKEN
dag dagquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
lol
Maar ik moet nu eerst voor paar dagen weerverslag gaan uitbrengen dus tot zow![]()
o o o o spijt! spijt!quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jah, had ik nou maar effe geen GTA gespeelt
waarom moet je huilen? ik vind je nog steeds lief hoor!quote:
maar je wil niet zeggen waarme ik gewonnen heb. je gaat me dan zelfs uitlachen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
waarom moet je huilen? ik vind je nog steeds lief hoor!![]()
Ach zijn maar postenquote:
wat denk je nou zelf? speedy begreep het toch ook!quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar je wil niet zeggen waarme ik gewonnen heb. je gaat me dan zelfs uitlachen!
eensch...quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach zijn maar posten![]()
Ik maak me er niet druk om hoor
This wel even leuk maar het moet niet altijd gebeuren.
uitleg!quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf? speedy begreep het toch ook!
eerste reactie?quote:
je wil het gewoon graag horen he?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
je wil het gewoon graag horen he?
gefeliciteerd met je hoogste dagpostaantal
OKe danquote:
Met de postaantal sukkel!quote:
Weltrustenquote:
je moet ze leren Fokken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet een hoop nieuwe mensen gaan inwerken de komende tijd, dus doo de week zal ik nauwelijks meer overdag online zijn
Nee ik moet heel goed nadenken over wat ik hier WEL verondersteld word te doenquote:
Nou, ik was een beetje met andere dingen bezig, maar mot ik nou gaan teruglezen?quote:
Neuh, 't was niks, klein geintje om te kijken of leonieke wakker wasquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik was een beetje met andere dingen bezig, maar mot ik nou gaan teruglezen?![]()
Mijn rug is een ramp. maar ik ga toch maar werkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dag Bengel, hoe is het vandaag? En de rug?
Hoe zouden Belgen zelf eigenlijk checken of ze wakker zijn? In de spiegel turen of hun ogen open staan of zo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, 't was niks, klein geintje om te kijken of leonieke wakker was
Wakker iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, 't was niks, klein geintje om te kijken of leonieke wakker was
Vraag je dat aan mij??quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zouden Belgen zelf eigenlijk checken of ze wakker zijn? In de spiegel turen of hun ogen open staan of zo?
Wijs je hem even op FHZ voor allerlei handige tips over keukenrenovatie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn rug is een ramp. maar ik ga toch maar werken
Anders komt mijn collegabaasje nooit aan zijn vakantie en het renoveren van zijn keuken toe
Hoe is het daar bij jou.
Nou, helemaal rusteloos liggen woelen voor helemaal niets dus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge!
Mijn konijnen zijn weer terecht
(Ze waren weer eens ondergronds op strooptocht)
Hoe is het met al mijn allerliefste GCSC-ertjes en GCSC-erettes?
Oh ja kutquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij komt toch vaak in dat land!
Ja, stond om half vijf al naast mijn bed omdat ik toch maar lag te woelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, helemaal rusteloos liggen woelen voor helemaal niets dus.Maar weer druk gaten dichtgooien met tegels en bloempotten dan?
Maareh, ziet vrouwtjeskonijn er nou ook zwangerder uit als daarvoor?
Maar ik ben er nooit van dichtbij bij als belgen wakker wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij komt toch vaak in dat land!
Ah, de man die de Nederlandse economie namens ons allen draaiende houdtquote:
Wat op zich nog niet veel zegt, maar goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze ziet er niet zwangerderder uit dan anders![]()
Hij komt hier nooit, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wijs je hem even op FHZ voor allerlei handige tips over keukenrenovatie?![]()
Ja alles best hier hoorIk was vanmorgen zo achterlijk vroeg wakker dat ik overweeg zo nog even een dut te gaan doen
![]()
Als ze er maar nooit meer plots on-zwanger uitziet, vind ik alles best.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich nog niet veel zegt, maar goed
Wat op zich niet altijd slecht is hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik ben er nooit van dichtbij bij als belgen wakker wordenWat op zich best jammer is trouwens
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:19 schreef leonieke het volgende:
Belgen hebben vaak last van ochtendhumeur schijnt het![]()
Wat ben je weer grappig vandaagquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zulks is me van jou nog nooit opgevallen anders
Er is bier. Dat is wel oké.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
ZO erg is het hier nu toch ook niet![]()
...en dat is maar goed ook?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:22 schreef leonieke het volgende:
Je bent me ook nog nooit tegengekomen als ik net wakker ben![]()
Zo vroeg dat de lamp nog aan moest toen ik naar de koffiezetter tasttequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit, en dat wil ik graag zo houdenTrouwens hij is heel handig,
heeft zelf de waterleidingen, gasleiding en het electriciteit gedaan.
Hoe vroeg is "achterlijk"vroeg ?
Hai leonieke en arty![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je gaat ons toespreken vanaf het bordes ofzo?
Middag
Ik denk het wel ja (vraag het maar eens aan mijn entourage (*kuch*) die tijdens de eerste uren van de dag van mijn gezelschap mag genietenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
...en dat is maar goed ook?
Heb wel iets in je fotoboek gezien trouwens
Klinkt goed... je hebt aanlegquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarde landgenoten en landgenoterettes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |