Ik ga ff douchen en scheren, en dan kom ik nog even welterusten zeggenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dus wens jezelf gerust dood! Mij zal je er niet over horen
Heel fijnquote:Op zondag 31 juli 2005 22:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, dus wens jezelf gerust dood! Mij zal je er niet over horen
hoe staat het met de mannetjes thuis?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
God wat een inspirerende omgeving hier![]()
Iedereen is gewoon blij dat je er weer bentquote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeeey DUDquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga ff douchen en scheren, en dan kom ik nog even welterusten zeggen
Waarom die quote? Geen idee
Maar wat had je dan graag willen horen?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
wellicht iets te beffen?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En waarom scheer jij je in godesnaam 's avonds?
iets in de richting van: Ow nee he, daar is Dude weerquote:Op zondag 31 juli 2005 22:39 schreef passie66 het volgende:
[..]
Maar wat had je dan graag willen horen?
Dan kunnen 's nachts de wonden dichtgroeienquote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
iets in de richting van: Ow nee he, daar is Dude weer![]()
![]()
* naar kamer rent, touw pakt en zichzelf ophangt in trapgat
zoiets denk ik
Ja die zijn naar huis naturellement. Duh!quote:
dus je kan wee rdoen wat je wiltquote:Op zondag 31 juli 2005 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja die zijn naar huis naturellement. Duh!
Arty noar Grunn en heijx ook naar huis.
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dan kunnen 's nachts de wonden dichtgroeien
heb jij daar s'ochtends zin in?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Schop je dat krukje hard genoeg weg dear?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
iets in de richting van: Ow nee he, daar is Dude weer![]()
![]()
* naar kamer rent, touw pakt en zichzelf ophangt in trapgat
zoiets denk ik
das wel een hele goeie jaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:40 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dan kunnen 's nachts de wonden dichtgroeien
ik heb er zelfs nooit zin inquote:
Hoe was jij van plan een krukje neer te zetten in een trapgat eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 22:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Schop je dat krukje hard genoeg weg dear?![]()
's avonds scheren dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan hars ik.
Eén ding tegelijk vrind!
Op een crossbaan groeit toch ook geen gras?quote:
Doe je dat ook op je...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan hars ik.
Eén ding tegelijk vrind!
Het verband daartussen ontgaat me even nuquote:Op zondag 31 juli 2005 22:44 schreef passie66 het volgende:
[..]
Op een crossbaan groeit toch ook geen gras?
ok ok, ik bedoelde meer zinquote:Op zondag 31 juli 2005 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er zelfs nooit zin in
vandaar dat ik het soms wel erg lang laat zitten, en dan eens in de zoveel tijd weer eens scheer
mij oko eigenlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 22:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het verband daartussen ontgaat me even nu
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef DemonRage het volgende:«--- zo ziet een Turkse vrouw eruit die d'r snor harst btw.
Jij snapt de hele constructie niet, met je onmannelijke ruimtelijke inzichtquote:Op zondag 31 juli 2005 22:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hoe was jij van plan een krukje neer te zetten in een trapgat eigenlijk![]()
Ik al na 1,5 dag zelfsquote:Op zondag 31 juli 2005 22:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok ok, ik bedoelde meer zin
ik wil ook nooit, maar na 3 dagen lijk ik wel een zwerver
Ik snap de constructie op zich wel, maar het krukje in het trapgat is vrij overbodig lijkt mequote:Op zondag 31 juli 2005 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij snapt de hele constructie niet, met je onmannelijke ruimtelijke inzicht![]()
nee hoor, is zo dichtquote:Op zondag 31 juli 2005 22:50 schreef DemonRage het volgende:
Duurt nog ff voordat deze vol is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |