die is 2 te laatquote:Op zondag 31 juli 2005 22:49 schreef Gizmore het volgende:
heel fijn: weer twee topics![]()
GCSC - Scheren voor het slapen gaan
als het net zo snel gaat als de vorige op het eindquote:Op zondag 31 juli 2005 22:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
He shitNou ja, eerst deze nog maar ff volbaggeren dan
Dan moet het nog lukken voor twaalf uur denk ik jaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
als het net zo snel gaat als de vorige op het eind
postenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan moet het nog lukken voor twaalf uur denk ik ja
dat was vanmorgen al bekend. nu alleen een updatequote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat? Duisenberg dood.. kut...
al de hele dagquote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat? Duisenberg dood.. kut...
Ok, nu als volgt mijn denkwijze op dat moment:quote:
beetje vergezocht, maar ok, nu vat ik mquote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ok, nu als volgt mijn denkwijze op dat moment:
Crossbaan=raggen=geen grasgroei
aangezien het favo onderwerp van dudahdingetje=neuken
Neuken=raggen=geen gras(lees:haar)
quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
beetje vergezocht, maar ok, nu vat ik m
Tsja, eigenlijk was het ook meer zo'n pleewijsheid!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
beetje vergezocht, maar ok, nu vat ik m
Ik geb alleen maar geslapen en dieren gevoerd en bezoek ontvangenquote:
Nou ja 'wijsheid'quote:Op zondag 31 juli 2005 22:57 schreef passie66 het volgende:
[..]
Tsja, eigenlijk was het ook meer zo'n pleewijsheid!
Maar een crossbaan is niet heet en nat...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ok, nu als volgt mijn denkwijze op dat moment:
Crossbaan=raggen=geen grasgroei
aangezien het favo onderwerp van dudahdingetje=neuken
Neuken=raggen=geen gras(lees:haar)
ze hebben zelfs studio sport ervoor onderbroken!quote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geb alleen maar geslapen en dieren gevoerd en bezoek ontvangen![]()
Ik wist het niet![]()
Mijn held![]()
![]()
Ja dan moet hij op zich dus wel meteen op slot jaquote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan hoeftie toch nog niet meteen op slot? Maar ok, het zal wel
Ik vond hem altijd al op Kennedy lijken...quote:Op zondag 31 juli 2005 22:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik geb alleen maar geslapen en dieren gevoerd en bezoek ontvangen![]()
Ik wist het niet![]()
Mijn held![]()
![]()
wijsheid is relatief hequote:
*likt*quote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef Bengeltje het volgende:
*lurkt
moet je het ook wel meteen doen hequote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dan moet hij op zich dus wel meteen op slot ja
strenge Dudequote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dan moet hij op zich dus wel meteen op slot ja
die verglijking volg ik niet helemaalquote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd al op Kennedy lijken...
Dat klopt wel...maar een buurman van mij is ook een chinees en tegen hem zeg ik ook wel eens dat ie niet zo nauw moet kijkenquote:Op zondag 31 juli 2005 22:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Maar een crossbaan is niet heet en nat...
quote:Op zondag 31 juli 2005 23:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat klopt wel...maar een buurman van mij is ook een chinees en tegen hem zeg ik ook wel eens dat ie niet zo nauw moet kijken![]()
*bot teruggooid*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |