Weltrustenquote:
je moet ze leren Fokken?quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet een hoop nieuwe mensen gaan inwerken de komende tijd, dus doo de week zal ik nauwelijks meer overdag online zijn
Nee ik moet heel goed nadenken over wat ik hier WEL verondersteld word te doenquote:
Nou, ik was een beetje met andere dingen bezig, maar mot ik nou gaan teruglezen?quote:
Neuh, 't was niks, klein geintje om te kijken of leonieke wakker wasquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik was een beetje met andere dingen bezig, maar mot ik nou gaan teruglezen?![]()
Mijn rug is een ramp. maar ik ga toch maar werkenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dag Bengel, hoe is het vandaag? En de rug?
Hoe zouden Belgen zelf eigenlijk checken of ze wakker zijn? In de spiegel turen of hun ogen open staan of zo?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, 't was niks, klein geintje om te kijken of leonieke wakker was
Wakker iddquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, 't was niks, klein geintje om te kijken of leonieke wakker was
Vraag je dat aan mij??quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe zouden Belgen zelf eigenlijk checken of ze wakker zijn? In de spiegel turen of hun ogen open staan of zo?
Wijs je hem even op FHZ voor allerlei handige tips over keukenrenovatie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn rug is een ramp. maar ik ga toch maar werken
Anders komt mijn collegabaasje nooit aan zijn vakantie en het renoveren van zijn keuken toe
Hoe is het daar bij jou.
Nou, helemaal rusteloos liggen woelen voor helemaal niets dus.quote:Op maandag 1 augustus 2005 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge!
Mijn konijnen zijn weer terecht
(Ze waren weer eens ondergronds op strooptocht)
Hoe is het met al mijn allerliefste GCSC-ertjes en GCSC-erettes?
Oh ja kutquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij komt toch vaak in dat land!
Ja, stond om half vijf al naast mijn bed omdat ik toch maar lag te woelenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nou, helemaal rusteloos liggen woelen voor helemaal niets dus.Maar weer druk gaten dichtgooien met tegels en bloempotten dan?
Maareh, ziet vrouwtjeskonijn er nou ook zwangerder uit als daarvoor?
Maar ik ben er nooit van dichtbij bij als belgen wakker wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij komt toch vaak in dat land!
Ah, de man die de Nederlandse economie namens ons allen draaiende houdtquote:
Wat op zich nog niet veel zegt, maar goedquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze ziet er niet zwangerderder uit dan anders![]()
Hij komt hier nooit, en dat wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wijs je hem even op FHZ voor allerlei handige tips over keukenrenovatie?![]()
Ja alles best hier hoorIk was vanmorgen zo achterlijk vroeg wakker dat ik overweeg zo nog even een dut te gaan doen
![]()
Als ze er maar nooit meer plots on-zwanger uitziet, vind ik alles best.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich nog niet veel zegt, maar goed
Wat op zich niet altijd slecht is hoorquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ik ben er nooit van dichtbij bij als belgen wakker wordenWat op zich best jammer is trouwens
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:19 schreef leonieke het volgende:
Belgen hebben vaak last van ochtendhumeur schijnt het![]()
Wat ben je weer grappig vandaagquote:Op maandag 1 augustus 2005 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Zulks is me van jou nog nooit opgevallen anders
Er is bier. Dat is wel oké.quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
ZO erg is het hier nu toch ook niet![]()
...en dat is maar goed ook?quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:22 schreef leonieke het volgende:
Je bent me ook nog nooit tegengekomen als ik net wakker ben![]()
Zo vroeg dat de lamp nog aan moest toen ik naar de koffiezetter tasttequote:Op maandag 1 augustus 2005 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij komt hier nooit, en dat wil ik graag zo houdenTrouwens hij is heel handig,
heeft zelf de waterleidingen, gasleiding en het electriciteit gedaan.
Hoe vroeg is "achterlijk"vroeg ?
Hai leonieke en arty![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 11:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je gaat ons toespreken vanaf het bordes ofzo?
Middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |