truste Dude!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Die is wel tamelijk grappig.![]()
![]()
Ik ga slapen, truste allemaal voor straks
slaap lekker Duderellaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Bye bye,quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Welterusten Dudequote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
trustequote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Jajaja...dagdag!!quote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
hier zit vast weer een brainwave achterquote:Op zondag 31 juli 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
"Met een prachtige curve schiet men altijd raak"
ehm, je snapt hem niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hier zit vast weer een brainwave achter
Dat zei ik tochquote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef Khalein het volgende:
Ohwja, B... Het was inderdaad Jean Simmons
In Spartacus?quote:Op zondag 31 juli 2005 23:28 schreef Khalein het volgende:
Ohwja, B... Het was inderdaad Jean Simmons
zover was duidelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 23:29 schreef passie66 het volgende:
curve is een bocht!? een kromme...
Er staat geen vraag van mijquote:Op zondag 31 juli 2005 23:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Staat er nu weer een vraag van jou ? Dan hoef ik niet te gaan kijken
die zijn te moeilijk![]()
hahah kerel..ja meer was er eigenlijk ook niet...ik zei misschien maar iets om wat te zeggen te hebben over recht en krom!quote:
ok, geeft nietsquote:Op zondag 31 juli 2005 23:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
hahah kerel..ja meer was er eigenlijk ook niet...ik zei misschien maar iets om wat te zeggen te hebben over recht en krom!
Ik ben ook weg: morgen 5 uur er weer uitquote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef passie66 het volgende:
niet om het een of het ander maar...ik zie rechts onderin mijn scherm dat ik zo ongeveer wel naar mijn mand toe moet...Lieve mensen...wees gegroet!
trustequote:Op zondag 31 juli 2005 23:36 schreef passie66 het volgende:
niet om het een of het ander maar...ik zie rechts onderin mijn scherm dat ik zo ongeveer wel naar mijn mand toe moet...Lieve mensen...wees gegroet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |