Oh ja ik leef ook voor eeuwig voort in een examenopdracht van je hè?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:36 schreef leonieke het volgende:
Maar.. het waren jouw woorden.. tuurlijk wist ik dat nog![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik leef ook voor eeuwig voort in een examenopdracht van je hè?Omtrek en oppervlakte, stukje over een voetbalveld
Suckt wel een beetje eh?quote:
Nee, ik heb idd een geheugen als een olifantquote:
*voor is*quote:Op zondag 31 juli 2005 16:39 schreef djenneke het volgende:
laten we allemaal lief zijn tegen elkaar...! en niet zo moeilijk doen enzo...
beetje jammer..quote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd een geheugen als een olifant
Ik dacht eigenlijk omdat het een plaats in jouw hart had veroverdquote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd een geheugen als een olifant
dat doe ik toch?quote:
ik weet het ook niet... zal wel niet voor niks zijn...quote:
HEW snap ik niet dat andere welquote:Op zondag 31 juli 2005 16:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet het ook niet... zal wel niet voor niks zijn...
ik ben een soort van sluipschutter, dus blijf maar op je hoede!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, je bent me nog nooit opgevallen eigenlijk
Schiet je dan ook met scherp?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben een soort van sluipschutter, dus blijf maar op je hoede!![]()
Good goodquote:
nee, altijd losse flodders... maar die geven ook blauwe plekken!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Schiet je dan ook met scherp?![]()
Die was flauw
Dat is omdat je nog nooit op de kalender gekeken hebt danquote:Op zondag 31 juli 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op de kalender gezien
Moet toch wat hequote:Op zondag 31 juli 2005 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat is goed om te horen... dubbel goed zelfs!![]()
Anders ikke welquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je nog nooit op de kalender gekeken hebt dan
*ervaring mee heeft*quote:Op zondag 31 juli 2005 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, altijd losse flodders... maar die geven ook blauwe plekken!![]()
Dat klopt helemaalquote:
hier gaat fok nog wel redelijk hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Is fok weer traag aan het worden onder die loden last van Djenneke en haar kwaliteitsposts?
Hmmz ik heb hier geen last hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Is fok weer traag aan het worden onder die loden last van Djenneke en haar kwaliteitsposts?
ja hoor, geef mij maar de schuld... hint: ik ben niet de enige baggeraar hoor...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
bedoel je mij danquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja hoor, geef mij maar de schuld... hint: ik ben niet de enige baggeraar hoor...![]()
![]()
![]()
quote:
baggeraar, baggeraarquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja hoor, geef mij maar de schuld... hint: ik ben niet de enige baggeraar hoor...![]()
![]()
![]()
Over de schijnbare trage fokquote:Op zondag 31 juli 2005 17:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
heb je het nou over trage fok, of over mijn kwaliteitsposts?
![]()
ik ben geen veelposter hoor!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
baggeraar, baggeraar![]()
Het is gewoon heerlijk je achter een mede-veelposter te kunnen verschuilen
ik stond begin dit jaar nog op 18.500![]()
ik denk het wel jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
volgens mij geldt het voor 99% van alle fokkers
bewijs:quote:
Statistiekenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
bewijs:
Statistieken
Laatste bezoek: -5 seconden geleden
Aantal posts: 9203 (gemiddeld 18 per dag)
Nou sinds gisteren welquote:
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;quote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
bewijs:
Statistieken
Laatste bezoek: -5 seconden geleden
Aantal posts: 9203 (gemiddeld 18 per dag)
welnee... en dan nog, dat is een uitschieter, op een verder heel bescheiden fokgedrag...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou sinds gisteren wel
ik bedoel, een keer een dagje zomaar uit je slof schieten, okee, maar 569 daar moet je toch serieus je best voor doen hoor
Nou hierquote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;
Veeloposter dus![]()
Jij bent gewoon een weinigposterquote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;
Veelposter dus![]()
meneer zegt wat:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier
SCHULDIG SCHULDIG SCHULDIG Djenneke
Ik heb ook heel lang maar weinig gepost hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 23257 (gemiddeld 22 per dag)
In het begin was ik maar heeeeel amper actief en ben zelfs half jaar niet meer geweest![]()
Bwa, ik zorg gewoon altijd dat ik iets zinnigs te vertellen heb en meestal zijn mijn posts langer dan twee woorden en een smileyquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ook heel lang maar weinig gepost hoor![]()
Ik ben ook ruim een half jaar minder actief geweestquote:Op zondag 31 juli 2005 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
In het begin was ik maar heeeeel amper actief en ben zelfs half jaar niet meer geweest![]()
juist jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, ik zorg gewoon altijd dat ik iets zinnigs te vertellen heb en meestal zijn mijn posts langer dan twee woorden en een smiley
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen, of wat mijn eerste post was... vast iets lulligs en of onaardigsquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik ben gaan posten toen ik de DASOO topic vond
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen, of wat mijn eerste post was... vast iets lulligs en of onaardigs![]()
Ik heb eerst een jaar 4 ppd gepost, toen anderhalf jaar iets van 20 ppd, en sinds begin dit jaar 155 ppdquote:Op zondag 31 juli 2005 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik ben gaan posten toen ik de DASOO topic vond
![]()
ziek!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eerst een jaar 4 ppd gepost, toen anderhalf jaar iets van 20 ppd, en sinds begin dit jaar 155 ppd
ik weet nog wel wat mn eerste topic wasquote:Op zondag 31 juli 2005 17:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk niet wanneer ik ben begonnen, of wat mijn eerste post was... vast iets lulligs en of onaardigs![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eerst een jaar 4 ppd gepost, toen anderhalf jaar iets van 20 ppd, en sinds begin dit jaar 155 ppd
Iddquote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
gaat vast niet lukken met die verrotte search...
stond dat ook echt zo bij je statistieken?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat mn eerste topic was
een soort van warez request in DIG
gelukkig niet gebanned of genote
ik heb nog nooit een ban gehad, en dat voor een baggeruser!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat mn eerste topic was
een soort van warez request in DIG
gelukkig niet gebanned of genote
Ik ook nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad, en dat voor een baggeruser!![]()
Jij was geen baggeruser, dus jij hoort er niet bijquote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Same here
Ik denk zelfs niet dat ik notes heb![]()
![]()
Ik zou zelf niet weten waarvoor ik notes zou moeten hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Same here
Ik denk zelfs niet dat ik notes heb![]()
![]()
Owquote:Op zondag 31 juli 2005 17:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij was geen baggeruser, dus jij hoort er niet bij![]()
![]()
![]()
ik vind het nog steeds heel vreemdquote:
ja, dat je een rustig verlegen type bent, en dus geen bans krijgt...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow![]()
Maar ik ben wel Belg, dat wil toch ook iets zeggen![]()
ik dus duidelijk welquote:Op zondag 31 juli 2005 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet weten waarvoor ik notes zou moeten hebben
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik vind het nog steeds heel vreemd
(heb echt lullig geflamed met sanne nummer nogwat, armanimania, shirley in het hele begin, oldskoolnogwat en nog veeeel meer) uiteraard, was ik nooit de aanstichter... dat begrijpen jullie!![]()
Wegens gespam??quote:
Ken ik niet ..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wim Duisenberg is dood.![]()
Tering ik dacht minstens dat er een major aanslag geweest was of zo
mijn topics werden meestal al gesloten, voor er iets gepost wasquote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]idd
![]()
Ik bagger momenteel ook erg veel eigenlijk![]()
Ach voor vandaag is het een uitzondering![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Extra jornaal danquote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverredomme zeg nou sorry hoorMoeten we voor iedere scheet tegenwoordig een extra journaal inlassen??
spam heb ik nooit gedaan... maar wel hele heavy flames... best banwaardige ook eigenlijk... iemand hier op fok zal me wel mogen ofzo..quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
mijn topics werden meestal al gesloten, voor er iets gepost was
pool en dirkh...![]()
gelukkig is dirkh geen mod meer, van hem mocht echt NIKS!
Nah, dat laten we maar even in het middenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
wil ik dit weten? Ja, wil ik, vertel!
met kloons heb ik ergere topics geopend, en die bleven wel altijd openquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
spam heb ik nooit gedaan... maar wel hele heavy flames... best banwaardige ook eigenlijk... iemand hier op fok zal me wel mogen ofzo..
dit klinkt eigenlijk best wel hard en gemeen, zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
komkommertijd he, opeens telt elke dode...
Je eerste ban is nooit meteen voor een maandquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]zullen ze dit nu maar lezen
![]()
Kijken ze terug.
Ja djenneke ban voor 1 maand![]()
oohquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik las het net op de FP ja.. Dood gevonden in Frankrijk..quote:Op zondag 31 juli 2005 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou gut wat ergquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, dan heb jij ook je 15 minutes of famequote:Op zondag 31 juli 2005 17:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ooh![]()
Dus als ik nu mijn strot door snij dan kom ik ook op het nieuws?
Tegenwoordig is elke dood al nieuwswaardigquote:
ik heb een 48 uurs ban gehad, die meer dan een week duurdequote:Op zondag 31 juli 2005 17:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een ban gehad, en dat voor een baggeruser!![]()
Ik heb eens een wielren-topic geopend met een nogal rare ziekte in de TT. Bleef ook openquote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
met kloons heb ik ergere topics geopend, en die bleven wel altijd open![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
met kloons heb ik ergere topics geopend, en die bleven wel altijd open![]()
![]()
je moet dan ook wel mailen! wat had je gedaan trouwens? nieuwgierig word...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb een 48 uurs ban gehad, die meer dan een week duurde
quote:
dirkh had it in for mequote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja, dan heb jij ook je 15 minutes of fame![]()
Ben je daar boos over?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb eens een wielren-topic geopend met een nogal rare ziekte in de TT. Bleef ook open
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
dirkh had it in for me![]()
voor alle onzin users trouwens![]()
Hee da;s een goed ideequote:Op zondag 31 juli 2005 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]lucht op
Ik zou zeggen.
Open een topic in klaagbaak
of iedereen vindt jou meteen een harteloze ende gevoelloze lulquote:Op zondag 31 juli 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee da;s een goed ideeMaar ik denk dat ik niet de enige ben die dat bedenkt
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee da;s een goed ideeMaar ik denk dat ik niet de enige ben die dat bedenkt
My point exactlyquote:Op zondag 31 juli 2005 17:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja maar... JIJ had hem toch geopend...
mn eigen topic volgespamd met slotje aanvragen. en daarna een week op vakantie gaan en er achter komen dat je nog steeds een ban hebtquote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
je moet dan ook wel mailen! wat had je gedaan trouwens? nieuwgierig word...
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb eens een wielren-topic geopend met een nogal rare ziekte in de TT. Bleef ook open
Omdat het een topic was wat in paar minuutjes in elkaar gezet wasquote:Op zondag 31 juli 2005 17:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar waarom dan boos?![]()
welk topic was het trouwens?
ghehe... gekkie... nee, dat heb ik dan weer nooit gedaan... ik heb denk ik gewoon vaak op het randje van het toelaatbare gebalanceerd... er komt vast nog wel een dag dat ik eraf donder... kan haast niet anders...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn eigen topic volgespamd met slotje aanvragen. en daarna een week op vakantie gaan en er achter komen dat je nog steeds een ban hebt
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
mn eigen topic volgespamd met slotje aanvragen. en daarna een week op vakantie gaan en er achter komen dat je nog steeds een ban hebt
Moet je even via zoek het juiste topic titel even invullenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat het een topic was wat in paar minuutjes in elkaar gezet was
Ik kan hem niet meer vinden maar het ging over het feit dat ik wielrenners gigantische eikels vindt die van de weg moeten worden gehaald. Alleen dan iets grover omschreven
die veelposters ook he?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
Heb ik 1 keer met 2/3 anderen gedaan.
Waren 2 dubbele topic's alleen het was al rond 2en dus ja, weinig modjes aanwezig
Hebben we die hele topic vol gespamt
Ooit ja ooit krijg jij een enorme ban onder je reetquote:Op zondag 31 juli 2005 17:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
ghehe... gekkie... nee, dat heb ik dan weer nooit gedaan... ik heb denk ik gewoon vaak op het randje van het toelaatbare gebalanceerd... er komt vast nog wel een dag dat ik eraf donder... kan haast niet anders...
maar dan hoef je toch niet boos te zijn?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:30 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat het een topic was wat in paar minuutjes in elkaar gezet was
Ik kan hem niet meer vinden maar het ging over het feit dat ik wielrenners gigantische eikels vindt die van de weg moeten worden gehaald. Alleen dan iets grover omschreven
Mah viel mee, maar voor deze keer was het een uitzonderingquote:
we hoeven niet meteen de goden te gaan verzoeken he?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooit ja ooit krijg jij een enorme ban onder je reet
Lijkt mij ook nietquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar dan hoef je toch niet boos te zijn?![]()
je begint met 48 uur hequote:Op zondag 31 juli 2005 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooit ja ooit krijg jij een enorme ban onder je reet
ik geloof er niks vanquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah viel mee, maar voor deze keer was het een uitzondering
Laat de fles nog even staan hequote:Op zondag 31 juli 2005 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet je even via zoek het juiste topic titel even invullen
Ik ben nou eenmaal raarquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
maar dan hoef je toch niet boos te zijn?![]()
zo bont maak ik het eigenlijk nooit, behalve tegen A** maar dat vinden de modjes alleen maar goed, en armanimania... en dat vinden de modjes ook alleen maar goedquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
je begint met 48 uur he
of je moet het heel erg bont maken
Tuurlijk welquote:Op zondag 31 juli 2005 17:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
we hoeven niet meteen de goden te gaan verzoeken he?
ach ja... wij zijn dan ook makkelijk ende meegaandquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet
Maar ach ik ben T_T niet
Perm banquote:Op zondag 31 juli 2005 17:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
je begint met 48 uur he
of je moet het heel erg bont maken
dat is idd wel leuk jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
zo bont maak ik het eigenlijk nooit, behalve tegen A** maar dat vinden de modjes alleen maar goed, en armanimania... en dat vinden de modjes ook alleen maar goed![]()
![]()
quote:
dat is vreemdquote:
wil je me weghebben?quote:
nu!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
ik zal em wel eens opzoeken, morgen of zow
quote:
dat laatste ken ik jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
wil je me weghebben?
ik ben fokverslaafd, aldus mijn vriend...
Daar was ik al mee bezig, maar hij hapt net niet goed genoegquote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is idd wel leuk ja
je kan ook voor de gein eens lagnskomen in WFL en daar gaan lullen over religie met Akersloot, danheeft ie zo een permban te pakkenHij zit al tegen het randje namelijk
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig, maar hij hapt net niet goed genoeg![]()
dat is niet gewoonquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
ach ja... wij zijn dan ook makkelijk ende meegaand
nee, je bent niet goed genoegquote:
Misschien ben je dat wel.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
wil je me weghebben?
ik ben fokverslaafd, aldus volgens mijn vriend...
Nee want dan loop ik achterquote:
heb je em gekocht?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee want dan loop ik achter
Heb zonet GTA SA even geinstaleerd
ik ben bang dat de diagnose van mijn vriend wel klopt ja...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Misschien ben je dat wel.
Kun je zonder FOK?
En nee ik wil je niet weg hebben![]()
This gezellig zo
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Akersloot is ook bekend om zijn standpunten wat betreft kinderporno en zo![]()
Nee he, stouterd, je hebt een illegale he?quote:
ik moet rollercoaster nog even 'installeren'quote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee want dan loop ik achter
Heb zonet GTA SA even geinstalleert
dat was ook een verkapte warez postquote:Op zondag 31 juli 2005 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee he, stouterd, je hebt een illegale he?
quote:
ik heb em misschien og wel voor jequote:Op zondag 31 juli 2005 17:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik moet rollercoaster nog even 'installeren'![]()
quote:
we besproken dan ook een user, geen banquote:Op zondag 31 juli 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]hij is er een keertje heel lang afgemikt daarvoor. Maar goed, bans worden niet besproken op het forum
ook weer zoquote:Op zondag 31 juli 2005 17:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
we besproken dan ook een user, geen ban![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:40 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben bang dat de diagnose van mijn vriend wel klopt ja...
liev![]()
![]()
Remote Control 3?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef djenneke het volgende:
zou RC3 op mijn pc'tje draaien?
Moet je dat doenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik moet rollercoaster nog even 'installeren'![]()
Laten we het ook maar zo houdenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]hij is er een keertje heel lang afgemikt daarvoor. Maar goed, bans worden niet besproken op het forum
RCT3 bedoel ikquote:Op zondag 31 juli 2005 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Remote Control 3?
Waar heb je het over?
RCT3 bedoel jequote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef djenneke het volgende:
Zou zeggen, probeer het, zo niet, kijk dan eerst hoeveel geheugen in je PC zit, daarna kijken tot hoever je Moederbord kan (qua processor snelheid), dan gewoon een snellere processor kopen, zou mooi zijn als je nou gelijk gewoon een nieuwe moederbord erbij zou bij doenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:45 schreef djenneke het volgende:
Ah okeequote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef djenneke het volgende:
ik ga zo uit eten, met mijn ouders ze trakteren
dus ik ben zo meteen weg...
wil ik ook!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef djenneke het volgende:
ik ga zo uit eten, met mijn ouders ze trakteren
dus ik ben zo meteen weg...
ah, ik heb nog een paar minuutjes wel...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]jammer.
Maar veel plezier en geniet ervan
dat kan best, maar ik denk dat ik te laat kom voor het eten!quote:
Oke danquote:Op zondag 31 juli 2005 17:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
ah, ik heb nog een paar minuutjes wel...
gaat lukken!![]()
ben er ook bang voor... ondertussen haartjes kamt en parfum opspuitquote:Op zondag 31 juli 2005 17:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat kan best, maar ik denk dat ik te laat kom voor het eten!
veel plezier dan maarquote:Op zondag 31 juli 2005 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben er ook bang voor... ondertussen haartjes kamt en parfum opspuit
Van mij wel, maar ik denk dat mijn ouders en vriend het een beetje raar vindenquote:
we komen gewoon met zn allen!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik denk dat mijn ouders en vriend het een beetje raar vinden
Gaan wij aan een aparte tafel zitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Van mij wel, maar ik denk dat mijn ouders en vriend het een beetje raar vinden
zullen we er dan maar Utrecht van maken? Dat ligt het centraalst geloof ikquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gaan wij aan een aparte tafel zitten.
Neem ik wel een bord mee daarop:
ALLE FOKKERS VAN HET FOK!FORUM HIER VERZAMELEN
Gewoon heel FOK!quote:
had ik dus laatst met een wfl-meetquote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Doe ik zo hoorquote:
ik denk dat mij ouders daar niet mee accoord gaanquote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
zullen we er dan maar Utrecht van maken? Dat ligt het centraalst geloof ik
dat lijkt me net iets te veelquote:
hoezo niet?quote:Op zondag 31 juli 2005 17:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik denk dat mij ouders daar niet mee accoord gaan![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
had ik dus laatst met een wfl-meet
schijnt ratmen in hetzelfde restaurant gezeten te hebben
mijn Fok!shirt is niet meerquote:Op zondag 31 juli 2005 17:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:
te ver... we hebben nu al honger, maar nu echt weg is!quote:
Ik zou er 1 kopen maar ik vind die T-shits niks aan, ze hebben mooiere gehad.quote:
ja mazzel later doeidoeiquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
te ver... we hebben nu al honger, maar nu echt weg is!![]()
dagquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:
maar goed, gotto go now!
bye bye! en tot een volgende keer!
Okequote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
tsskquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
oh DIE heb ik wel, maar ik heb er ook een gehad met keigroot mijn usernameachterop, alleen die is bij een beetje schandalige actie op de 5 jaarsmeer verloren gegaanquote:Op zondag 31 juli 2005 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou er 1 kopen maar ik vind die T-shits niks aan, ze hebben mooiere gehad.
Ik hoop volgend jaar dat er een betere wordt uitgekozen!
heb je die zelf laten maken dan ofzo?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh DIE heb ik wel, maar ik heb er ook een gehad met keigroot mijn usernameachterop, alleen die is bij een beetje schandalige actie op de 5 jaarsmeer verloren gegaan
Dat is kutquote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh DIE heb ik wel, maar ik heb er ook een gehad met keigroot mijn usernameachterop, alleen die is bij een beetje schandalige actie op de 5 jaarsmeer verloren gegaan
ja fotoloog had er eentje bedrukt voor mequote:
wil er ook nog wel eens een keer een hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja fotoloog had er eentje bedrukt voor me
kunnen ook samen wat laten bedrukkenquote:
Goed planquote:
ja goed idee, maar dan wel voor een bepaalde meet of zoquote:
Nope 10 jaar fok wel weer.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja goed idee, maar dan wel voor een bepaalde meet of zoMet 6 jaar fok gebeurt er zeker niks?
Mja daar hoeven we niet echt op te wachten denk ikquote:Op zondag 31 juli 2005 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope 10 jaar fok wel weer.
Maar ik ga zelf wel een T-shirt laten maken
dan ben ik voor een gcsc-meet!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar hoeven we niet echt op te wachten denk ik
een echte GCSC meet is al heel erg lang geleden geloof ik
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar hoeven we niet echt op te wachten denk ik
een echte GCSC meet is al heel erg lang geleden geloof ik
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt
We zouden zelf eens een meeting moeten regelen
Ik ben iig al bezig om een meeting voor het DASOO topic te regelen![]()
Alleen deze meeting zal dan wel alleen voor de vaste users zijn, en wel op een dag als er 100% noodweer komt![]()
i kgeloof dat ze geen rondleidingen meer deden? Klasgenoot wilde er heen maar hem werd verteld dat dat niet meer gedaan werd..quote:Op zondag 31 juli 2005 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een excursie met rondleiding bij KNMI of zo kan ook erg leuk zijn hoor
Goed idquote:Op zondag 31 juli 2005 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een excursie met rondleiding bij KNMI of zo kan ook erg leuk zijn hoor
Hmmz ik zal er eens over mailenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
i kgeloof dat ze geen rondleidingen meer deden? Klasgenoot wilde er heen maar hem werd verteld dat dat niet meer gedaan werd..
Oh dat zou kunnenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
i kgeloof dat ze geen rondleidingen meer deden? Klasgenoot wilde er heen maar hem werd verteld dat dat niet meer gedaan werd..
als je het goed brengt lukt het wel. dat lukte die klasgenoot namelijk ookquote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz ik zal er eens over mailen
Misschien dat er iets valt te regelen![]()
Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnendat weet ik niet. Ik heb er jaaaaaaaaaaren geleden een keer een dagje windgegevens zitten overschrijven, toen het er naar uitzag dat mijn afstudeeronderzoek over stuifzand zou gaan
Maar ik kijk nog steeds iedere dag uit op die bol
Vast welquote:Op zondag 31 juli 2005 18:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je het goed brengt lukt het wel. dat lukte die klasgenoot namelijk ook
Kijk maarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kijk nog steeds iedere dag uit op die bol
Dat filmpje van het zwembad heb ik nogquote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Upload trapte ik gewoon 15 Mbps hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is Tiscali traag zeg.
360 kbps per sec
nee hoor, ik denk dat er veel mensen komenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef Tha_T het volgende:
Oh ja, ik ben voor een GCSC-meet, alleen komen er weinig mensen denk ik
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
FLES!!!!!!!goed fimpje
en geweldige text
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, ik denk dat er veel mensen komen
beetje centraal houden, en dan gewoon wat bowlen, wat happen en stappen, komen vast zat lui op af
lekkere megadeth stampmuziek op de achtergrondquote:
Iddquote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, ik denk dat er veel mensen komen
beetje centraal houden, en dan gewoon wat bowlen, wat happen en stappen, komen vast zat lui op af
Als ik filmpje ga maken dan hoor je enorme kabaalquote:Op zondag 31 juli 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekkere megadeth stampmuziek op de achtergrond
ja buitenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik filmpje ga maken dan hoor je enorme kabaal
dan vraag je toch of je moeder stil wil zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik filmpje ga maken dan hoor je enorme kabaal
ja of die DDR-sloerie van jequote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan vraag je toch of je moeder stil wil zijn
Jammerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik ga nou ff koken![]()
ben benieuwd hoe het komende week gaat, ik zal op mn werk de komende maand zeer weinig kunnen fokkenmoet 3 nieuwe gasten tegelijk inwerken en mijn collega is op vakantie
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaadit is hem dan hoor
![]()
mijn 300e post vandaag. Is dat bijzonder? nee niet echt. Het is Wel de 4e dag op rij met 300 of meer poststot nu toe had ik 2 series van 3 dagen 300+ staan
Dus vandaar
Dies kaduk, maar kan die van mijn buurman wel lenenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja buitenheb je die Finepix 602 nog?
maar waarom moest je nou per sé beginnen met die post van mij?quote:
Zeker leuk filmpjequote:
Wordtie ook een keer vermeld, weer niet goedquote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar waarom moest je nou per sé beginnen met die post van mij?
ik zei alleen maar dat er volgens mij geen rondleidingen werden gegeven...
Hmmz ja, hij is in de war volgensmijquote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar waarom moest je nou per sé beginnen met die post van mij?
ik zei alleen maar dat er volgens mij geen rondleidingen werden gegeven...
Het is ook nooit eens goed hequote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordtie ook een keer vermeld, weer niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |