tsskquote:Op zondag 31 juli 2005 18:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
te ver... we hebben nu al honger, maar nu echt weg is!![]()
oh DIE heb ik wel, maar ik heb er ook een gehad met keigroot mijn usernameachterop, alleen die is bij een beetje schandalige actie op de 5 jaarsmeer verloren gegaanquote:Op zondag 31 juli 2005 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou er 1 kopen maar ik vind die T-shits niks aan, ze hebben mooiere gehad.
Ik hoop volgend jaar dat er een betere wordt uitgekozen!
heb je die zelf laten maken dan ofzo?quote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh DIE heb ik wel, maar ik heb er ook een gehad met keigroot mijn usernameachterop, alleen die is bij een beetje schandalige actie op de 5 jaarsmeer verloren gegaan
Dat is kutquote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh DIE heb ik wel, maar ik heb er ook een gehad met keigroot mijn usernameachterop, alleen die is bij een beetje schandalige actie op de 5 jaarsmeer verloren gegaan
ja fotoloog had er eentje bedrukt voor mequote:
wil er ook nog wel eens een keer een hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja fotoloog had er eentje bedrukt voor me
kunnen ook samen wat laten bedrukkenquote:
Goed planquote:
ja goed idee, maar dan wel voor een bepaalde meet of zoquote:
Nope 10 jaar fok wel weer.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja goed idee, maar dan wel voor een bepaalde meet of zoMet 6 jaar fok gebeurt er zeker niks?
Mja daar hoeven we niet echt op te wachten denk ikquote:Op zondag 31 juli 2005 18:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nope 10 jaar fok wel weer.
Maar ik ga zelf wel een T-shirt laten maken
dan ben ik voor een gcsc-meet!quote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar hoeven we niet echt op te wachten denk ik
een echte GCSC meet is al heel erg lang geleden geloof ik
Kloptquote:Op zondag 31 juli 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja daar hoeven we niet echt op te wachten denk ik
een echte GCSC meet is al heel erg lang geleden geloof ik
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt
We zouden zelf eens een meeting moeten regelen
Ik ben iig al bezig om een meeting voor het DASOO topic te regelen![]()
Alleen deze meeting zal dan wel alleen voor de vaste users zijn, en wel op een dag als er 100% noodweer komt![]()
i kgeloof dat ze geen rondleidingen meer deden? Klasgenoot wilde er heen maar hem werd verteld dat dat niet meer gedaan werd..quote:Op zondag 31 juli 2005 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een excursie met rondleiding bij KNMI of zo kan ook erg leuk zijn hoor
Goed idquote:Op zondag 31 juli 2005 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een excursie met rondleiding bij KNMI of zo kan ook erg leuk zijn hoor
Hmmz ik zal er eens over mailenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
i kgeloof dat ze geen rondleidingen meer deden? Klasgenoot wilde er heen maar hem werd verteld dat dat niet meer gedaan werd..
Oh dat zou kunnenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
i kgeloof dat ze geen rondleidingen meer deden? Klasgenoot wilde er heen maar hem werd verteld dat dat niet meer gedaan werd..
als je het goed brengt lukt het wel. dat lukte die klasgenoot namelijk ookquote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz ik zal er eens over mailen
Misschien dat er iets valt te regelen![]()
Ik ben daar nog nooit geweest.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnendat weet ik niet. Ik heb er jaaaaaaaaaaren geleden een keer een dagje windgegevens zitten overschrijven, toen het er naar uitzag dat mijn afstudeeronderzoek over stuifzand zou gaan
Maar ik kijk nog steeds iedere dag uit op die bol
Vast welquote:Op zondag 31 juli 2005 18:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je het goed brengt lukt het wel. dat lukte die klasgenoot namelijk ook
Kijk maarquote:Op zondag 31 juli 2005 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kijk nog steeds iedere dag uit op die bol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |