Dat filmpje van het zwembad heb ik nogquote:Op zondag 31 juli 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh DIE heb ik wel, maar ik heb er ook een gehad met keigroot mijn usernameachterop, alleen die is bij een beetje schandalige actie op de 5 jaarsmeer verloren gegaan
Upload trapte ik gewoon 15 Mbps hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat is Tiscali traag zeg.
360 kbps per sec
nee hoor, ik denk dat er veel mensen komenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:28 schreef Tha_T het volgende:
Oh ja, ik ben voor een GCSC-meet, alleen komen er weinig mensen denk ik
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
FLES!!!!!!!goed fimpje
en geweldige text
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, ik denk dat er veel mensen komen
beetje centraal houden, en dan gewoon wat bowlen, wat happen en stappen, komen vast zat lui op af
lekkere megadeth stampmuziek op de achtergrondquote:
Iddquote:Op zondag 31 juli 2005 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, ik denk dat er veel mensen komen
beetje centraal houden, en dan gewoon wat bowlen, wat happen en stappen, komen vast zat lui op af
Als ik filmpje ga maken dan hoor je enorme kabaalquote:Op zondag 31 juli 2005 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lekkere megadeth stampmuziek op de achtergrond
ja buitenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik filmpje ga maken dan hoor je enorme kabaal
dan vraag je toch of je moeder stil wil zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 18:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Als ik filmpje ga maken dan hoor je enorme kabaal
ja of die DDR-sloerie van jequote:Op zondag 31 juli 2005 18:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan vraag je toch of je moeder stil wil zijn
Jammerquote:Op zondag 31 juli 2005 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik ga nou ff koken![]()
ben benieuwd hoe het komende week gaat, ik zal op mn werk de komende maand zeer weinig kunnen fokkenmoet 3 nieuwe gasten tegelijk inwerken en mijn collega is op vakantie
quote:Op zondag 31 juli 2005 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaadit is hem dan hoor
![]()
mijn 300e post vandaag. Is dat bijzonder? nee niet echt. Het is Wel de 4e dag op rij met 300 of meer poststot nu toe had ik 2 series van 3 dagen 300+ staan
Dus vandaar
Dies kaduk, maar kan die van mijn buurman wel lenenquote:Op zondag 31 juli 2005 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja buitenheb je die Finepix 602 nog?
maar waarom moest je nou per sé beginnen met die post van mij?quote:
Zeker leuk filmpjequote:
Wordtie ook een keer vermeld, weer niet goedquote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar waarom moest je nou per sé beginnen met die post van mij?
ik zei alleen maar dat er volgens mij geen rondleidingen werden gegeven...
Hmmz ja, hij is in de war volgensmijquote:Op zondag 31 juli 2005 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar waarom moest je nou per sé beginnen met die post van mij?
ik zei alleen maar dat er volgens mij geen rondleidingen werden gegeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |