Oh daar let ik nooit zo op, sorryquote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De mannelijke variant van de mythe natuurlijk![]()
Hmz, ik mis ergens *iets* waardoor ik hier nu niets van begrijpquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Broodnuchter!Ik ga zo pas weer aan de wijn
![]()
Weet ik niet. Je eigen bed? Een droog bed? Warm water? Een douche waar geen kwartjes in moeten (verdomd lastig in het euro-tijdperk ook)? Privacy als je ligt te wippen?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude blauw! Je kan een hoop missen in een weekje, dat blijkt
. Heb ik nog meer gemist
![]()
ah okee...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doelde in dit geval op het snookeren
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je eigen bed? Een droog bed? Warm water? Een douche waar geen kwartjes in moeten (verdomd lastig in het euro-tijdperk ook)? Privacy als je ligt te wippen?You name it. Jíj was op de camping...
"blauw zijn" is bezopen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, ik mis ergens *iets* waardoor ik hier nu niets van begrijp![]()
ik wil wel een keer mee hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben lid van een besloten chique business golfclub in Apeldoorn![]()
Erfenisje uit een vorige relatieDus ik zou daar zo op les kunnen. Maar het is van die kouwe kak daar * ril *
In jullie Nederlands jaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"blauw zijn" is bezopen zijn.
In het Nederlands
Hoest met ons alle Leo?
Beke?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
In jullie Nederlands ja![]()
Beke bored vandaag (daarom dat ik hier zit waarschijnlijk) en weinig nieuws te vertellen. Gewoon verlof dus eigenlijk
![]()
Laterquote:
Ja ik geloof dat ik een introducé mee mag nemen.quote:
Je wel aanpassen he bij het NL forumquote:Op zondag 31 juli 2005 16:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje idd...
Bij deze, excuses voor mijn taalgebruik![]()
Mijn eigen bed niet echt gemist, warm water was er ook, in de douche moest 50 eurocent, hemelwater in overvloed.... Niet gewiptquote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je eigen bed? Een droog bed? Warm water? Een douche waar geen kwartjes in moeten (verdomd lastig in het euro-tijdperk ook)? Privacy als je ligt te wippen?You name it. Jíj was op de camping...
ik heb een fiatquote:Op zondag 31 juli 2005 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik een introducé mee mag nemen.
Je hebt toch wel een Porsche en een goedlopende privékliniek voor plastische chirurgie of zo hè?
Daar kom je alleen mee weg daar als je dan tenminste zo'n "malle kunstenaar" bent ofzoquote:
Ik weet het niet, zeg het maarquote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja Es, wat hebben WIJ gemist???Doe es vertellen
dan ben ik wel een malle kunstenaarquote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar kom je alleen mee weg daar als je dan tenminste zo'n "malle kunstenaar" bent ofzo![]()
Nah, laten we maar niet naar die club gaan![]()
![]()
Anders nog iets?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn eigen bed niet echt gemist, warm water was er ook, in de douche moest 50 eurocent, hemelwater in overvloed.... Niet gewipt.
nog een onsje kipfilet alstublieftquote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar soms komt mijn ware aard nog eens boven![]()
dus stiekem wil je bij die kouwe kak horen?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar kom je alleen mee weg daar als je dan tenminste zo'n "malle kunstenaar" bent ofzo![]()
Nah, laten we maar niet naar die club gaan![]()
![]()
aha!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Antwoorden in iemands anders plaats
(sorry Fles)
reageren op een vraag die ik aan iemand anders stelquote:
zijn het geen tijgers danquote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef djenneke het volgende:
ik hoor de katten van de bovenburen achter elkaar aanrennen
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Antwoorden in iemands anders plaats
(sorry Fles)
Ik zit hier trouwens praktisch niet meer en ik weet dat dit niet de eerste keer is dat Fles hier iets over zegt.quote:
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus stiekem wil je bij die kouwe kak horen?![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]kijk, nou zie je eens hoe irritant dat is
ik wilde gewoon een grapje makenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit hier trouwens praktisch niet meer en ik weet dat dit niet de eerste keer is dat Fles hier iets over zegt.
Je let toch wel op als de mensen iets zeggen tegen jou![]()
Inderdaad erg netjes dat je dat nog wistquote:Op zondag 31 juli 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
Ik zit hier trouwens praktisch niet meer en ik weet dat dit niet de eerste keer is dat Fles hier iets over zegt.
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar mijn prostitutieverleden komt steeds weer bovendrijven![]()
2x pas tegen mijquote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad erg netjes dat je dat nog wistis niet echt alsof ik dat al duizend keer gezegd heb of zo
Maar.. het waren jouw woorden.. tuurlijk wist ik dat nogquote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad erg netjes dat je dat nog wistis niet echt alsof ik dat al duizend keer gezegd heb of zo
je moet die ex-klanten gewoon chanteren!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar mijn prostitutieverleden komt steeds weer bovendrijven![]()
precies. Laat het de laatste keer zijn.quote:
ik zal me inhoudenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies. Laat het de laatste keer zijn.
Moet je het ook doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |