Oh ja ik leef ook voor eeuwig voort in een examenopdracht van je hč?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:36 schreef leonieke het volgende:
Maar.. het waren jouw woorden.. tuurlijk wist ik dat nog![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik leef ook voor eeuwig voort in een examenopdracht van je hč?Omtrek en oppervlakte, stukje over een voetbalveld
Suckt wel een beetje eh?quote:
Nee, ik heb idd een geheugen als een olifantquote:
*voor is*quote:Op zondag 31 juli 2005 16:39 schreef djenneke het volgende:
laten we allemaal lief zijn tegen elkaar...! en niet zo moeilijk doen enzo...
beetje jammer..quote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd een geheugen als een olifant
Ik dacht eigenlijk omdat het een plaats in jouw hart had veroverdquote:Op zondag 31 juli 2005 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb idd een geheugen als een olifant
dat doe ik toch?quote:
ik weet het ook niet... zal wel niet voor niks zijn...quote:
HEW snap ik niet dat andere welquote:Op zondag 31 juli 2005 16:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik weet het ook niet... zal wel niet voor niks zijn...
ik ben een soort van sluipschutter, dus blijf maar op je hoede!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, je bent me nog nooit opgevallen eigenlijk
Schiet je dan ook met scherp?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben een soort van sluipschutter, dus blijf maar op je hoede!![]()
Good goodquote:
nee, altijd losse flodders... maar die geven ook blauwe plekken!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:53 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Schiet je dan ook met scherp?![]()
Die was flauw
Dat is omdat je nog nooit op de kalender gekeken hebt danquote:Op zondag 31 juli 2005 16:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit op de kalender gezien
Moet toch wat hequote:Op zondag 31 juli 2005 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat is goed om te horen... dubbel goed zelfs!![]()
Anders ikke welquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is omdat je nog nooit op de kalender gekeken hebt dan
*ervaring mee heeft*quote:Op zondag 31 juli 2005 16:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, altijd losse flodders... maar die geven ook blauwe plekken!![]()
Dat klopt helemaalquote:
hier gaat fok nog wel redelijk hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Is fok weer traag aan het worden onder die loden last van Djenneke en haar kwaliteitsposts?
Hmmz ik heb hier geen last hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Is fok weer traag aan het worden onder die loden last van Djenneke en haar kwaliteitsposts?
ja hoor, geef mij maar de schuld... hint: ik ben niet de enige baggeraar hoor...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
bedoel je mij danquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja hoor, geef mij maar de schuld... hint: ik ben niet de enige baggeraar hoor...![]()
![]()
![]()
quote:
baggeraar, baggeraarquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja hoor, geef mij maar de schuld... hint: ik ben niet de enige baggeraar hoor...![]()
![]()
![]()
Over de schijnbare trage fokquote:Op zondag 31 juli 2005 17:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
heb je het nou over trage fok, of over mijn kwaliteitsposts?
![]()
ik ben geen veelposter hoor!quote:Op zondag 31 juli 2005 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
baggeraar, baggeraar![]()
Het is gewoon heerlijk je achter een mede-veelposter te kunnen verschuilen
ik stond begin dit jaar nog op 18.500![]()
ik denk het wel jaquote:Op zondag 31 juli 2005 17:02 schreef djenneke het volgende:
[..]
volgens mij geldt het voor 99% van alle fokkers
bewijs:quote:
Statistiekenquote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
bewijs:
Statistieken
Laatste bezoek: -5 seconden geleden
Aantal posts: 9203 (gemiddeld 18 per dag)
Nou sinds gisteren welquote:
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;quote:Op zondag 31 juli 2005 17:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
bewijs:
Statistieken
Laatste bezoek: -5 seconden geleden
Aantal posts: 9203 (gemiddeld 18 per dag)
welnee... en dan nog, dat is een uitschieter, op een verder heel bescheiden fokgedrag...quote:Op zondag 31 juli 2005 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou sinds gisteren wel
ik bedoel, een keer een dagje zomaar uit je slof schieten, okee, maar 569 daar moet je toch serieus je best voor doen hoor
Nou hierquote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;
Veeloposter dus![]()
Jij bent gewoon een weinigposterquote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ben ik bijna een jaar vroeger geregistreerd en heb je me al makkelijk ingehaald;
Veelposter dus![]()
meneer zegt wat:quote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hier
SCHULDIG SCHULDIG SCHULDIG Djenneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |