neej dies HEUL vet! Had je gelijk je nieuwe salaris ff opgeshopt?:Pquote:Op zondag 31 juli 2005 15:05 schreef MaRySe het volgende:
Nieuw hemdje
Beetje druk maar wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 15:07 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
neej dies HEUL vet! Had je gelijk je nieuwe salaris ff opgeshopt?:P
Leukquote:Op zondag 31 juli 2005 15:05 schreef MaRySe het volgende:
Nieuw hemdje
Beetje druk maar wel leuk
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef MaRySe het volgende:
Shirtje met stukje open bij de rug en touw in nek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kjoet !quote:Op zondag 31 juli 2005 15:21 schreef Nugget het volgende:
[afbeelding]
Van de week gekocht. Nieuwe collectie Esprit![]()
die van mij die hierboven staat? tja is van levi'squote:Op zondag 31 juli 2005 15:35 schreef Cheesecake het volgende:
Die donkere spijkerbroek he, waar heb je die van als ik vragen mag? Vind hem he-le-maal geweldig
denk ik dan zeker. Ik heb normaal W29 (dat is die dus) maar hij blijkt kleiner te vallenquote:Op zondag 31 juli 2005 15:43 schreef Cheesecake het volgende:
Ben bang dat er er niet inpas als ik hem zo bekijk. Ik heb W31
Die is erg leuk! Mag ik vragen waar je het gekocht hebt?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef MaRySe het volgende:
Shirtje met stukje open bij de rug en touw in nek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de Bershkaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die is erg leuk! Mag ik vragen waar je het gekocht hebt?
Aan het kaartje te zien is het Hilfiger.quote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef Vistick het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je deze trui gekocht of welk merk is het?
quote:Op zondag 31 juli 2005 17:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Aan het kaartje te zien is het Hilfiger.
Oeh! Very nice!quote:Op zondag 31 juli 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daniele Alessandrini
Bon'aparte?quote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef tanna het volgende:
Mijn laatst aangeschafte jurk (gedragen door een model)
[afbeelding]
Lief jurkjequote:Op zondag 31 juli 2005 22:51 schreef tanna het volgende:
Mijn laatst aangeschafte jurk (gedragen door een model)
[afbeelding]
Ze hebben daar heel veel leuke dingen, én het is er nu uitverkoop!quote:
Dat is eigenlijk wel zo jaquote:Op zondag 31 juli 2005 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar ik krijg de catalogus thuis en ze hebben zo'n typisch stijltje (zowel van foto's als van kleding) dat je ze altijd herkent.
Bij Men At Work gehaald. Merk is Hillfiger Denimquote:Op zondag 31 juli 2005 17:01 schreef Vistick het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je deze trui gekocht of welk merk is het?
Ik ben helemaal verliefd!!quote:
Hey, normaal gesproken loop ik er tamelijk normaal bij en ik ga ook heus niet in die jurk naar de supermarktquote:
Die sigquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:00 schreef BObNL het volgende:
[..]
post jezelf nou eens met die kleding aan![]()
![]()
erg leuk !
heksenfeestquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:25 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Hey, normaal gesproken loop ik er tamelijk normaal bij en ik ga ook heus niet in die jurk naar de supermarkt
Zie het als een soort gala ding.
Brandstorequote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:13 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
leuke riem, waar komt die vandaan?
ik dacht ook zoiets jah...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef arj1o1 het volgende:
als je een shirt met iets kortere mouwen draagt ga dan eerst even naar de fitness
Misschien is de junkie look weer inquote:
Michael Jacksonquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef JopJuh het volgende:
- Nieuwe Broek ( Nudie Jeans Regular Ralf Destroyed )
- Nieuw Shirt ( David & Goliath )
- Nieuwe Riem ( Petrol Industies )
Vlak voor de Vakantie gekocht
[afbeelding]
of gewoon S of M maatje, ik denk dat dit XL is wat hij heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:52 schreef arj1o1 het volgende:
als je een shirt met iets kortere mouwen draagt ga dan eerst even naar de fitness
Lengte lijkt niet veel mis mee te zijn.. i i g niet in mijn ogenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:18 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
of gewoon S of M maatje, ik denk dat dit XL is wat hij heeft
Tof T-shirt.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:07 schreef stijn_ het volgende:
[afbeelding]
Shirt is wel grappig, riem is ook leuk, alleen nudie vind ik niks
Tis de X-Rotuck..... ik weet niet hoe nieuw/oud hij is, hij staat namelijk niet op de website van Diesel, en er is niet veel over te vinden op het internet. Hij was iig zeker niet duur... 120euro. Ik had zo'n model voor heren eigenlijk nog nooit eerder gezien, zo'n laag model.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:32 schreef One_conundrum het volgende:
Is die Diesel broek een vrij nieuw model? Ik ken em nog niet... maar eens even op de site kijken, ziet er nl goed uit.
120 = zeker niet duur ???? O M G! Ik betaal hoogstens 50 eurie voor een jeans!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef LissaP het volgende:
[..]
Tis de X-Rotuck..... ik weet niet hoe nieuw/oud hij is, hij staat namelijk niet op de website van Diesel, en er is niet veel over te vinden op het internet. Hij was iig zeker niet duur... 120euro. Ik had zo'n model voor heren eigenlijk nog nooit eerder gezien, zo'n laag model.
Hang em in de douche kabine met de hete douche aan! Schoon stomen. T schijnt te helpenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Brembo het volgende:
Zijn er al mensen die hun Nudie al 6 maanden niet gewassen hebben, ik denk dat ik hem morgen maar gewoon in de machine prop. Vind 2 maanden al genoeg stinken
.
Boeiend wat het kost. Dit staat je al veel beter dan dat shirt van je die hierboven gepost staat, wat dit kledingstuk imo meer waard maakt voor jou persoonlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
10 Euro Shirt van Zaziki , Niet echt speciaal ofzo.....
[afbeelding]
Hier kan ik mij wel in vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Boeiend wat het kost. Dit staat je al veel beter dan dat shirt van je die hierboven gepost staat, wat dit kledingstuk imo meer waard maakt voor jou persoonlijk
als je begrijpt wat ik bedoel
Waar heb je die armband van weg?!! Ik zoek ook nog zoiets breeds alleen dan 'egaal' ipv een motief erin.quote:
moooi shirtj..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
waterlooplein gooien ze je ermee dood.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:52 schreef Kawafiel het volgende:
[..]
Waar heb je die armband van weg?!! Ik zoek ook nog zoiets breeds alleen dan 'egaal' ipv een motief erin.
Volgens mij is het gewoon 1 shirt hoor. Dat beige hoort bij het witte als ik me niet vergisquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:34 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
moooi shirtj..
shirtje onder je shirtje .. slim lijkt het gelijk wat strakker.. krijg je beter model van.. vind ik dan![]()
Zwart ronde halsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon 1 shirt hoor. Dat beige hoort bij het witte als ik me niet vergis.
Mooi! Waar gehaald?quote:Op zondag 31 juli 2005 19:24 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Daniele Alessandrini
Ah dat zwarte ding bedoel je. Jup, klopt nu je het zegtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Zwart ronde hals
V- hals shirtje eroverheen
als ik me niet vergis
Arg! Ik heb geen creditcard...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
yoox.com en er zijn nog wat exemplaren in de aanbieding als ik me niet vergisIk heb de mijne vandaag definitief betaald en dus besteld en met een week heb je je bestelling in huis.
Ik ook niet, ik ben ff naar een neef van me gegaan en heb hem gewoon contant betaald. Je kent toch vast wel iemand met een cc? Dan moet je het gewoon op die manier regelen.quote:
Hmm...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben ff naar een neef van me gegaan en heb hem gewoon contant betaald. Je kent toch vast wel iemand met een cc? Dan moet je het gewoon op die manier regelen.
Alleen is de ronde hals donkerbruinquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:22 schreef s4nd3r-tj3 het volgende:
[..]
Zwart ronde hals
V- hals shirtje eroverheen
als ik me niet vergis
Eensch, die andere vind ik maar nietsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 21:55 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Boeiend wat het kost. Dit staat je al veel beter dan dat shirt van je die hierboven gepost staat, wat dit kledingstuk imo meer waard maakt voor jou persoonlijk
als je begrijpt wat ik bedoel
Zit die winkel ook in Rotterdam of daar in de buurt? erg vet ding.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:09 schreef JopJuh het volgende:
Mijn 2de Nudie Jeans, op verzoek van Molluck
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te smal? Ik heb er gewoon zwarte Puma's onder en het ziet er gewoon normaal uit hoor. Ik wil nog wel ff een foto maken, misschien vind jij het ook wel geen pan, maar ik zie er niets vreemds aan hoor...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
Hoezo heb jij altijd je linkerhand in je broek?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
overalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Dus nudie is het hipste jeansmerk op dit moment? Waar kan je het kopen dan?
Of ze het hipst zijn weet ik niet. Volgens mij is 't vooral een Chasin' / G-star concurrent. Ik geef de laatste tijd zelf de voorkeur aan G-star/Diesel, maar volgens mij is er niet echt een merk het hipst of zo. Gelukkig maar trouwens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Dus nudie is het hipste jeansmerk op dit moment? Waar kan je het kopen dan?
Hugo Boss All Stars en ik er geen last vanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
Staat leukkk!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
[afbeelding]
Hmm, ik heb de mijne al 3,5 maand, maar hij stinkt nog niet echt. Misschien een iets zoute lucht van wat zweet, maar niet echt stank.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Brembo het volgende:
Zijn er al mensen die hun Nudie al 6 maanden niet gewassen hebben, ik denk dat ik hem morgen maar gewoon in de machine prop. Vind 2 maanden al genoeg stinken
.
Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe poloquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
[afbeelding]
schaamteloze crosspost
In die spijkenbroektrends tread had ik gepost, het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:29 schreef Molluck het volgende:
Ik heb hem nu bijna 2 maanden aan en ik heb nergens last van. Ik zorg wel dat er geen vlekken in komen maar van vervelende luchtjes heb ik nog geen last, ik ben erg benieuwd hoe die wordt als ik hem was, ik ben alleen bang dat mijn portemonnee en telefoon te grote plekken in mijn zakken achterlaten
Ik las in dat Spijkerbroektrends 2006 topic dat heel veel andere merken nu ook met Dry Jeans gaan komen, tegen de tijd dat die in de winkel liggen is die van mij al gewassen
edit: in de gebruiksaanwijzing aan de binnenkant van de zakken staat dat je hem zo HEET mogelijk moet wassen
Ja maar hij is zo mooiquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe polo![]()
![]()
All Stars idd en zelf heb ik er nu lacoste sneakers onder. Deze:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Die is nu in de uitverkoop bij de Tribute voor 25 eurootjesquote:
Bij Jack&Jones aan het label te zienquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je deze gehaald?
Waar bestel je die geile Abercrombie shirtjes ??quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
ff gecheckt en het is een battle art pantquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Welk G-Star model is dat?
Damn, dat vest is te vet!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef LissaP het volgende:
vandaag en gisteren even flink ingeslagen.. Ik ben overigens een jongen, hoewel mijn username anders doet vermoeden![]()
Vest van Hugo Boss
[afbeelding]
[afbeelding]
En een enorme lage jeans van Diesel
[afbeelding]
thnxquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:42 schreef Double_B het volgende:
[..]
Damn, dat vest is te vet!!
Waar heb je die gehaald?
En welk type broek is dit van Diesel? Ziet er ook mooi uit!
En nu de ergste vraag (kijkend naar het merkje): wat kostte diequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:46 schreef LissaP het volgende:
[..]
thnxvest komt van Hugo Boss in Amsterdam (pc hoofd) zit echt heerlijk, zeker zn geld waard.
Broek is X-roteck, is niet echt veel over te vinden op het net, dus het is of een nieuw model of een oud model, anyway i like him![]()
veel van die collectie vind ik niet mooi (ziet eruit als oude collectie). andere optie is dan naar ebay.com te gaan en te kijken welke mensen hier naar nederland verzendenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:52 schreef berent het volgende:
http://search.ebay.nl/abe(...)fromZR8QQsacatZ11450
En dat zijn er echt heel veel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:05 schreef ßŘúĐęWyN het volgende:
[..]
veel van die collectie vind ik niet mooi (ziet eruit als oude collectie). andere optie is dan naar ebay.com en te kijken welke mensen hier naar nederland verzenden
Wat is op met die volwassen jongens die roze shirtjes dragenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
schaamteloze crosspost
Ah wat lief Henk-B is een homofoobquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:05 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat is op met die volwassen jongens die roze shirtjes dragen
haha dat vest is van jeff, maar uh het is van adidas dus bij adidas?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze kan vinden? Website/winkelJa, ik moet deze posten bij ''Ik zoek dit kledingstuk topic'' maar daar zit bijna nooit iemand op :-(
haha viel voor hugo boss nog best wel mee..... 130euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:21 schreef PrewT het volgende:
[..]
En nu de ergste vraag (kijkend naar het merkje): wat kostte die
Ik kan nergens een adidas winkel vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:18 schreef Jett het volgende:
[..]
haha dat vest is van jeff, maar uh het is van adidas dus bij adidas?
Najaar Collectie, 35 Euroquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
grappig shirtje, wat kost t?
Is dat wintercollectie trouwens?![]()
In welke maten hadden ze die Loose Frank nog? Want voor zo weinig wil ik er ook wel eentje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:22 schreef zwahiel het volgende:
Zoals beloofd:
Nudie Loose Frank
[afbeelding]
Van ¤ 89,95 Voor ¤ 26,98
Nog een G-star waar ik even geen foto van kan vinden (ff geen digicam hiero)
Van ¤ 92,- Voor ¤ 30,-
Leve de Bijenkorf outlet...
Morgen even kijken of ze mijn Carhatt vest al binnen hebben, gaat van 89,95 nog 's 80% korting af dus...
Bataviastad en Venlo (in voormalig pand van V&D)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Double_B het volgende:
Waar zit de Bijenkorf Outlet??
Die naden zijn dezelfde kleur als alle (blauwe) Nudies hoor (zwarte broeken hebben witte stiksels) maar misschien dat ie er door het licht anders uitziet. Ik vind dit ook niet echt het mooiste model...het is een beetje een skate-model en ik geloof niet dat er veel skaters bij de winkels komen die normaal Nudie verkopen, dus vandaar dat dit model overblijft waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef LissaP het volgende:
Bah die loose frank vind ik echt helemaal niks, die naden op de broek in zo'n opvallende kleur geven um een erg goedkoop uiterlijk vind ik, en qua pasvorm, volgens mij heb je daar dus egt geen kont in.
klopt, maar omdat de broek behoorlijk donker is, worden die stiksels extra ge-accentueerd, dat vind ik beetje goedkoop eruit zien, maar misschien zijn ze wat minder oranje dan op de foto dat kan natuurlijk. Ik vind um iig niet mooi..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die naden zijn dezelfde kleur als alle (blauwe) Nudies hoor (zwarte broeken hebben witte stiksels) maar misschien dat ie er door het licht anders uitziet. Ik vind dit ook niet echt het mooiste model...het is een beetje een skate-model en ik geloof niet dat er veel skaters bij de winkels komen die normaal Nudie verkopen, dus vandaar dat dit model overblijft waarschijnlijk
vind die broek juist vetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:44 schreef mic_forever het volgende:
hij heeft em bij Outlet gehaald hé
Dan zijn ze meestal van mindere kwaliteit maarja, alsnog
Takemenow, leuke shirts!! alleen die broek is lelijk
vrouwen in polo zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid IK BEN HET NIET , maar heb deze polo met een donkerblauw RL paardje. Echt fucking Geel. Vind hem zelf big pimpimg maar goed wat jullie.
Voor de duidelijkheid ik ben het niet :p.
Hee ik ken jou volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef JopJuh het volgende:
- Nieuwe Broek ( Nudie Jeans Regular Ralf Destroyed )
- Nieuw Shirt ( David & Goliath )
- Nieuwe Riem ( Petrol Industies )
Vlak voor de Vakantie gekocht
[afbeelding]
Gaafquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Doagere het volgende:
Net nieuwe onderbroek binnen gekregen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dudequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Doagere het volgende:
Net nieuwe onderbroek binnen gekregen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammerquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid IK BEN HET NIET ,
Is dat een 'strak zittend' model?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef marruuuk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
abercrombie kleren moet je eigenlijk in het echt zien, op hun site zijn ze heel anders.
veel shirt zijn in het echt minder mooi of juist mooier.
mooi spulquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
dit is de juiste kleur.
[afbeelding]
Vest voor er onder
[afbeelding]
Totaal plaatje dit
Zo dat was het weer en ja ik loop er graag bij deze keer als reclame zuil.
Oke oke ik geef toe dat ik dit normaal gesproken liever niet wil hebben maar in dit geval vond ik het wel leuk
Aan de achterkant staat Gaastra crew member 97 in het klein.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:40 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
mooi spulStaat er op de hals aan de achterkant ook Gaastra? Ik krijg namelijk die jas ervan. Maar ik vind deze bodywarmer ook wel leuk
![]()
Damn de makro heeft A&F polo's in de aanbieding voor 30 euquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef marruuuk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
abercrombie kleren moet je eigenlijk in het echt zien, op hun site zijn ze heel anders.
veel shirt zijn in het echt minder mooi of juist mooier.
ze komen dan ook niet van de makro...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Damn de makro heeft A&F polo's in de aanbieding voor 30 eu![]()
Deze polo's zijn wel mooi btw![]()
ongeveer alle abercrombie polos zijn relatief strakquote:
Nee dat bedoelde ik dan ook niet, wou alleen even melden dat ze zelfs bij de makro te koop zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef marruuuk het volgende:
[..]
ze komen dan ook niet van de makro..., maar gewoon uit hun eigen winkel
toch handig als je in de vs woont![]()
Nu nog een pic van wanneer je de polo zelf aan hebtquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid IK BEN HET NIET , maar heb deze polo met een donkerblauw RL paardje. Echt fucking Geel. Vind hem zelf big pimpimg maar goed wat jullie.
Voor de duidelijkheid ik ben het niet :p.
Vind het prima. Hij komt zo uit de verpakking maar komt ook door de flitsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
ook_gek, ik leen je foto even, deze heb ik ook, die van mij is alleen wat schoner, die van jouw lijkt nogal gevlekt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
En dan nog een simpele polo er bij van A&F
ja en die zijn fucking zacht gekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij hebt wel groene streepjes bij de split.
Maar mooie polo en overhemden.
Ja, die zijn van fluweel (velvet neck taping) vooral in je nek is dat fijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en die zijn fucking zacht gek
En je hebt ze zelf in je handen gehad. Moooi zijn ze he
ja idd, en die knipjes zijn ook wel leuk, die het 'vintage style' maken wat bijna alle polos van hen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind het prima. Hij komt zo uit de verpakking maar komt ook door de flits
Dat groene is overgens wel leuk. Dat is echt heeel zacht![]()
ja maar ik bedoel in zakjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, die zijn van fluweel (velvet neck taping) vooral in je nek is dat fijn![]()
En ik denk niet dat Steijn ze zelf in zijn handen heeft gehad, althans, de vorige keer werd alles ongeopend doorgestuurd
Leuke shirtjes. Maar wat een ontiegelijke homobroekquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Takemenow het volgende:
Nieuwe shirtjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe Gstar Radar Low Loose
[afbeelding]
leuk shirtjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk detail: de wasinstructies hebben gezichtjes.
[afbeelding]
Ben jij dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk detail: de wasinstructies hebben gezichtjes.
[afbeelding]
Oh, nou ze ziet er wel liev uit iigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Neh, das gewoon een model van de tokidoki site.
ik wou al zeggen, leeg huis heb jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Neh, das gewoon een model van de tokidoki site.
Hé, je lijkt op dat manneke op die tekening naast jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef JopJuh het volgende:
Linnebjerg Shirtje, zo mooi ....
[afbeelding]
Jij bent al de zoveelste in dit topic die reageert op die poster ^^ :\quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé, je lijkt op dat manneke op die tekening naast je.
mooie posterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef JopJuh het volgende:
Linnebjerg Shirtje, zo mooi ....
[afbeelding]
Hij is ook heel gaaf. Hoe kom je er aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Jij bent al de zoveelste in dit topic die reageert op die poster ^^ :\
Ze ziet er goed uit ja, niet zo vrouwonvriendelijk jijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, vergeten te zeggen dat Klein er geil uitziet(in die nieuwe kleren
).
Expo verkocht hem anderhalf jaar geleden ofzo, toen gekocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij is ook heel gaaf. Hoe kom je er aan?
Leuk!! Vooral de laarzenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:23 schreef Klein het volgende:
Mijn nieuwe shirtje van freeman T. Porter, was maar 10 euri bij de Men at Work![]()
En mn nieuwe rokje en laarzen...![]()
[[url=http://img324.imageshack.us/img324/8831/dsc006891qr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh daar heb ik zo een hekel aan. Ik word dan vrij direct tegen dat soort mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef Klein het volgende:
Probeerde ze me er ook nog af te praten ook! Maatje 38 was veel te groot, zegt ze 'ja maar dat hoort hoor, je hoort uit die laarzen te lopen, heeft iedereen. En je moet ze natuurlijk ook niet te klein nemen, anders pas je die grotere nog eens '![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Later hoorde ik dat mens praten met een collega zeggen van, ja die jongen daar heeft de jas gekocht die mijn vriend wilde kopen. En dat was de laatste
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:09 schreef Coconut het volgende:
[..]
Leuk!! Vooral de laarzen. Waar heb je ze gekocht en hoe duur waren ze, als ik vragen mag?
Wat een verkoopsterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef Klein het volgende:
Laarzen heb ik bij Shoe Line vandaan, de verkoopster wilde ze ook eerst helemaal niet verkopen.
Ik vroeg om een maatje 37, bleek zij ze zelf achteruit te hebben gelegd, deze en een donkere versie. Op dat moment besloot ze toch de donkere laarzen te nemen (ik hoorde haar praten met een andere verkoopster) en kon ik ze eindelijk passen.
Probeerde ze me er ook nog af te praten ook! Maatje 38 was veel te groot, zegt ze 'ja maar dat hoort hoor, je hoort uit die laarzen te lopen, heeft iedereen. En je moet ze natuurlijk ook niet te klein nemen, anders pas je die grotere nog eens '![]()
Waren aardig duur ¤109 euro. Maarja ik was al heel lang op zoek naar acceptabele laarzen.
Vind die 'echte' cowboy laarzen echt niets...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef Avani het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde.Jij hebt wel vaak dezelfde smaak zeg.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht @ Score in Breda.
Niet echt een G-Star fan, maar vond deze erg mooi.
Ben vergeten mn Abercrombie & Fitch spul hier te posten, maja dat bekijk je maar in het betreffende herfstactie topic![]()
Hoezo niet? Schoenen snel iets mis mee of klantvriendelijkheid ver te zoeken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:43 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat een verkoopster. Maar je hebt ze
. Ik ga ook maar eens op zoek dan, hoewel ik ook niet zulke goede ervaringen met Shoe Line heb.
Ik vind 't niet echt wat: Hoeveel heb je er voor betaald? Bij een prijs van 25 euro of meer zou ik me al genaaid voelen met zo'n trui.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht @ Score in Breda.
Niet echt een G-Star fan, maar vond deze erg mooi.
Ben vergeten mn Abercrombie & Fitch spul hier te posten, maja dat bekijk je maar in het betreffende herfstactie topic![]()
Ik zal ff kijken of ik een foto kan maken van mij met het shirt aan, in het echt ziet hij er stukken leuker uit dan op die foto (hij is wat lichter in het echt).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind 't niet echt wat: Hoeveel heb je er voor betaald? Bij een prijs van 25 euro of meer zou ik me al genaaid voelen met zo'n trui.
Ik vraag me af wat score durft te vragen voor zo'n simpel geval. Ik vermoed 70 á 80 euro en voor dat geld heb je veel mooiere kleding.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik een foto kan maken van mij met het shirt aan, in het echt ziet hij er stukken leuker uit dan op die foto (hij is wat lichter in het echt).
Prijs boeit niet, wat maakt jou het nou uit als je het toch niet wilt hebben?
Wat versta jij onder "veel mooier"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat score durft te vragen voor zo'n simpel geval. Ik vermoed 70 á 80 euro en voor dat geld heb je veel mooiere kleding.
Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "veel mooier"![]()
Replay...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...
Die broeken zijn niet verkeerd hoor. Bij de Tribute heb je hele mooie broeken van Replay.quote:
True, maar we hebben het hier over shirts. Hehequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die broeken zijn niet verkeerd hoor. Bij de Tribute heb je hele mooie broeken van Replay.
Je bedoelt een "duurdere" merk. Want om nou te zeggen dat alle shirts van Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino mooi zijn, is ook wel erg overdreven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...
Een simpel t-shirt van D&G heeft geen koeienletters met D&G er op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:31 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt een "duurdere" merk. Want om nou te zeggen dat alle shirts van Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino mooi zijn, is ook wel erg overdreven.
Om maar een voorbeeld te noemen. Een simpele t-shirt van D&G met koeienletters "D&G" erop vind ik niet mooier. Integendeel zelfs.
Ik geef je natuurlijk wel gelijk dat je niet meer dan 25 euro zal betalen voor die tshirt. Een tshirt vind ik sowiezo al niet meer waard an 25 euro, zeker die simpele niet.
Moet je lekker stoppen met denken want dat gaat je niet goed af. Heb je wel enig product kennis betreft D&G?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een simpel t-shirt van D&G heeft geen koeienletters met D&G er op.Daar staat meestal, nauwelijks zichtbaar, in het klein D&G op. Volgens mij zijn die t-shirts met alleen D&G in koeienletters er op gewoon nep.
Mag ik vragen waar je die broek gekocht hebt? Ik heb hier in de stad gekeken maar kon hem nergens vinden? Misschien was het oude collectie wat ze hier nog in de winkel hebben hangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Takemenow het volgende:
Nieuwe Gstar Radar Low Loose
[[url]=http://cyberwatch.nl/gstar.JPG]afbeelding[/url]]
Moet je naar de zaken gaan die alle merken door elkaar verkopen kan je ze zo vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig ben ik die "goedkope" lijn dan nog nooit in de winkel tegen gekomen.
Die jas is veel mooierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef taart het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/5770/gstarraw17yo.th.png]afbeelding][/URL]
deze broek ga ik binnenkort aanschaffen
Ook van G-Star?quote:
Toffe klerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef Locusta het volgende:
Ik heb nieuwe kleren gekocht voor deze winter.
Aangezien ik niet echt zoveel rokken heb, had ik besloten eens voor een mooie rok te gaan
Het is deze geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de volgende (bijpassende) laarzen:
[afbeelding]
(Voor het eerst dat ik kleding bij de Wehkamp heb besteld, moet er wel bij zeggen dat dit het enige was dat me een beetje aansprak)
De shirtjes voor bij de rok (gekocht bij Esprit):
[afbeelding]
Met dit t-shirt erover heen:
[afbeelding]
(maar dan in het oranje, kon die niet zo snel vinden)
Ik vond het shirtje wat het model op het plaatje aan had op de rok niet mooi. Het ziet er een beetje "shabby" (oid) uit. Ik was eerst van plan om voor een lekkere, warme, grofgebreide (cremekleurige) vest te gaan, maar kon niet zo snel een mooie vinden. Toen kwam ik bij de Esprit en zag ik die shirtjes liggen en heb ze bij de rok aangepast en dat stond ook erg leuk
![]()
ziet er leuk uit. Waar gekocht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:19 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
Alleen met lime-groene voorkant ipv die beige bruinnige
Pim doesburg sport.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. Waar gekocht?
Die heb ik precies dezelfde gekochtquote:
Deze is uit de nieuwe collectie (dikkere stof en iets ander bewerkt)quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Die heb ik precies dezelfde gekocht
ook in de uitverkoop gescoord?
Heb deze in Woerden gekocht, bij de Solid Wear. Enige normale winkel in dat pauperdorpquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die broek gekocht hebt? Ik heb hier in de stad gekeken maar kon hem nergens vinden? Misschien was het oude collectie wat ze hier nog in de winkel hebben hangen?
Leuk shirt! Sowieso wel leuke sitequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw!net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!
dan maar deze maand wat zuiniger doen![]()
Uiteraard maak ik foto's als alles binnen is![]()
mooi hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef lovegrrl het volgende:
nieuwe schoentjes.
wel erg blij mee, waren moeilijk te vinden
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/1997/bronxschoentjes3zj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oooh die moet ik ook, m'n vriend zou spontaan de hele dag naar m'n borsten kijken! (is nogal spiderman-fanatic)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw!net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!
dan maar deze maand wat zuiniger doen![]()
Uiteraard maak ik foto's als alles binnen is![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
Als je hier gaat showen met je nieuwe spullen hč... dan heb je toch echt serieus geen vrienden of wel?![]()
vette sneakersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef NiekieW. het volgende:
[afbeelding]
RL vest
[afbeelding]
RL Lange polo
[afbeelding]
Onitsuka Asics schoenen
[afbeelding]
Pilot colbert
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie broek (ziet er op foto beetje donker uit)
Winkel is van een goede kennis, dus ik kreeg hem mee voor 150...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Molluck het volgende:
Cast Iron...hmnn, voor de prijs van?
Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn Spiderman shirtje binnen!!![]()
gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!
Natuurlijk hier een foto..
[afbeelding]
Shirtje is wel wat donkerder als op de site, maar dat vind ik helemaal niet erg
Leuk shirtje, staat je goed. Dat het donkerder is, is wel mooi, bij die andere lijk je zo snel bleek, maar bij deze nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn Spiderman shirtje binnen!!![]()
gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!
Natuurlijk hier een foto..
[afbeelding]
Shirtje is wel wat donkerder als op de site, maar dat vind ik helemaal niet erg
ga is van je pc vandaan en pimp errrr in da cLuBquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jou![]()
Leuk shirtje en de rest is ook leuk![]()
allemaal heel mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef ReySpect het volgende:
deze week gekocht :
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
en wat vinden jullie drvan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |