abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29736993

Leuk detail: de wasinstructies hebben gezichtjes.

...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 02:36:10 #204
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_29742534
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
leuk shirtje
an urge to help mankind overcomes me
pi_29752155
Gister gekocht met nog een ander shirt en een jas :

in het zwart

andere foto's komen later nog
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:32:07 #206
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29753234
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
Ben jij dat?
Leuk shirtje trouwens
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29753354
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:32 schreef Molluck het volgende:

[..]

Ben jij dat?
Neh, das gewoon een model van de tokidoki site.
...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 14:37:02 #208
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29753399
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Oh, nou ze ziet er wel liev uit iig
Maar het shirtje blijft leuk hoor
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:06:54 #209
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_29754297
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

ik wou al zeggen, leeg huis heb je
Noise is all relative to the silence preceding it
  donderdag 18 augustus 2005 @ 15:23:38 #210
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_29754716
Mijn nieuwe shirtje van freeman T. Porter, was maar 10 euri bij de Men at Work
En mn nieuwe rokje en laarzen...

En mn nieuwe pantalon van de h&m, hij is donkerbruin met paarse streepjes...zie je niet echt goed en shirtje van de zara...

Heb echt weer veel te veel geld uitgegeven... maar soms mag dat
pi_29756343
Linnebjerg Shirtje[Edit: Meer Truitje], zo mooi ....

[ Bericht 7% gewijzigd door JopJuh op 18-08-2005 17:04:42 ]
pi_29756478
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef JopJuh het volgende:
Linnebjerg Shirtje, zo mooi ....
[afbeelding]
Hé, je lijkt op dat manneke op die tekening naast je .
pi_29756504
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:25 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Hé, je lijkt op dat manneke op die tekening naast je .
Jij bent al de zoveelste in dit topic die reageert op die poster ^^ :\
pi_29756530
Oja, vergeten te zeggen dat Klein er geil uitziet (in die nieuwe kleren ).
pi_29757271
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef JopJuh het volgende:
Linnebjerg Shirtje, zo mooi ....
[afbeelding]
mooie poster
pi_29757666
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:26 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Jij bent al de zoveelste in dit topic die reageert op die poster ^^ :\
Hij is ook heel gaaf. Hoe kom je er aan?
  donderdag 18 augustus 2005 @ 17:51:34 #217
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29757770
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, vergeten te zeggen dat Klein er geil uitziet (in die nieuwe kleren ).
Ze ziet er goed uit ja, niet zo vrouwonvriendelijk jij
Mooi horloge ook

En die poster van JopJuh is idd heel vet, maar dat had ik de vorige keer ook al gezegd (het nieuwe album van de Gorillaz is weer lekker )
pi_29757874
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 17:09 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hij is ook heel gaaf. Hoe kom je er aan?
Expo verkocht hem anderhalf jaar geleden ofzo, toen gekocht.
[Totaal off topic]
pi_29758153
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:23 schreef Klein het volgende:
Mijn nieuwe shirtje van freeman T. Porter, was maar 10 euri bij de Men at Work
En mn nieuwe rokje en laarzen...

[[url=http://img324.imageshack.us/img324/8831/dsc006891qr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Leuk!! Vooral de laarzen . Waar heb je ze gekocht en hoe duur waren ze, als ik vragen mag?
amokaapjeeh O+
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:31:24 #220
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_29758655
Laarzen heb ik bij Shoe Line vandaan, de verkoopster wilde ze ook eerst helemaal niet verkopen.
Ik vroeg om een maatje 37, bleek zij ze zelf achteruit te hebben gelegd, deze en een donkere versie. Op dat moment besloot ze toch de donkere laarzen te nemen (ik hoorde haar praten met een andere verkoopster) en kon ik ze eindelijk passen.

Probeerde ze me er ook nog af te praten ook! Maatje 38 was veel te groot, zegt ze 'ja maar dat hoort hoor, je hoort uit die laarzen te lopen, heeft iedereen. En je moet ze natuurlijk ook niet te klein nemen, anders pas je die grotere nog eens '

Waren aardig duur ¤109 euro. Maarja ik was al heel lang op zoek naar acceptabele laarzen.
Vind die 'echte' cowboy laarzen echt niets...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:36:45 #221
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29758796
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef Klein het volgende:

Probeerde ze me er ook nog af te praten ook! Maatje 38 was veel te groot, zegt ze 'ja maar dat hoort hoor, je hoort uit die laarzen te lopen, heeft iedereen. En je moet ze natuurlijk ook niet te klein nemen, anders pas je die grotere nog eens '
Oh daar heb ik zo een hekel aan. Ik word dan vrij direct tegen dat soort mensen
Heb het een keer mee gemaakt met een jas. Ik wilde hem passen maar hij hing aan zo een kabel. Dus ik vraag of ik die mag passen werd er eerst gevraagt of ik wel weet wat hij koste? Nou ik trek hem aan en hij zat geweldig gewoon. Ja zegt ze ik weet het niet hoor..... Nou zeg ik, ik weet het wel dit word hem voor de 100% Ja nou ja niet een maatje groter passen? Nee zeg ik ga er niet in camperen of zo. Komt op dat moment een andere verkoper langs en die zegt, een maatje groter? Nee man deze staat perfect bij hem! En dat mens moeilijk doen. Dus ik zeg pak nou maar in en sla dat ding aan op je kassa ik neem hem. En als dat te moeilijk is voor je ga ik wel naar je baas toe om daar af te rekenen. Ben ook wel benieuwd wat hij van je houding vind.

Later hoorde ik dat mens praten met een collega zeggen van, ja die jongen daar heeft de jas gekocht die mijn vriend wilde kopen. En dat was de laatste
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_29760058
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]
Later hoorde ik dat mens praten met een collega zeggen van, ja die jongen daar heeft de jas gekocht die mijn vriend wilde kopen. En dat was de laatste
schitterend
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29760290
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:09 schreef Coconut het volgende:

[..]

Leuk!! Vooral de laarzen . Waar heb je ze gekocht en hoe duur waren ze, als ik vragen mag?
Ik dacht precies hetzelfde. Jij hebt wel vaak dezelfde smaak zeg.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_29760429
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef Klein het volgende:
Laarzen heb ik bij Shoe Line vandaan, de verkoopster wilde ze ook eerst helemaal niet verkopen.
Ik vroeg om een maatje 37, bleek zij ze zelf achteruit te hebben gelegd, deze en een donkere versie. Op dat moment besloot ze toch de donkere laarzen te nemen (ik hoorde haar praten met een andere verkoopster) en kon ik ze eindelijk passen.

Waren aardig duur ¤109 euro. Maarja ik was al heel lang op zoek naar acceptabele laarzen.
Vind die 'echte' cowboy laarzen echt niets...
Wat een verkoopster . Maar je hebt ze . Ik ga ook maar eens op zoek dan, hoewel ik ook niet zulke goede ervaringen met Shoe Line heb.
amokaapjeeh O+
pi_29760453
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef Avani het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde. Jij hebt wel vaak dezelfde smaak zeg.
amokaapjeeh O+
pi_29761177

Net gekocht @ Score in Breda.
Niet echt een G-Star fan, maar vond deze erg mooi.

Ben vergeten mn Abercrombie & Fitch spul hier te posten, maja dat bekijk je maar in het betreffende herfstactie topic
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:37:49 #227
121202 Sheva
lulletje rosenwater
pi_29762076
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]

Ben vergeten mn Abercrombie & Fitch spul hier te posten, maja dat bekijk je maar in het betreffende herfstactie topic
Heb jy gezegd dat ik een lul was?
21.5.04 RIP
Fotoboekje
pi_29762217
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:37 schreef Sheva het volgende:

[..]

Als IK het maar mooi vind.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 21:45:33 #229
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_29764440
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat een verkoopster . Maar je hebt ze . Ik ga ook maar eens op zoek dan, hoewel ik ook niet zulke goede ervaringen met Shoe Line heb.
Hoezo niet? Schoenen snel iets mis mee of klantvriendelijkheid ver te zoeken?

Maar ik ben er iig wel heel blij mee!
Nu eerst nog even door de blaren heenbijten de eerste dagen...
pi_29764582
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]

Ik vind 't niet echt wat: Hoeveel heb je er voor betaald? Bij een prijs van 25 euro of meer zou ik me al genaaid voelen met zo'n trui.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:26:13 #231
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_29765839
t-shirtje van esprit

en nieuwe winterjas

pi_29769455
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vind 't niet echt wat: Hoeveel heb je er voor betaald? Bij een prijs van 25 euro of meer zou ik me al genaaid voelen met zo'n trui.
Ik zal ff kijken of ik een foto kan maken van mij met het shirt aan, in het echt ziet hij er stukken leuker uit dan op die foto (hij is wat lichter in het echt).

Prijs boeit niet, wat maakt jou het nou uit als je het toch niet wilt hebben?
pi_29769538
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Ik zal ff kijken of ik een foto kan maken van mij met het shirt aan, in het echt ziet hij er stukken leuker uit dan op die foto (hij is wat lichter in het echt).

Prijs boeit niet, wat maakt jou het nou uit als je het toch niet wilt hebben?
Ik vraag me af wat score durft te vragen voor zo'n simpel geval. Ik vermoed 70 á 80 euro en voor dat geld heb je veel mooiere kleding.
pi_29769576
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat score durft te vragen voor zo'n simpel geval. Ik vermoed 70 á 80 euro en voor dat geld heb je veel mooiere kleding.
Wat versta jij onder "veel mooier"
pi_29769666
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:06 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Wat versta jij onder "veel mooier"
Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...
pi_29769726
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...
Replay...
pi_29769750
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Replay...
Die broeken zijn niet verkeerd hoor. Bij de Tribute heb je hele mooie broeken van Replay.
pi_29769773
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die broeken zijn niet verkeerd hoor. Bij de Tribute heb je hele mooie broeken van Replay.
True, maar we hebben het hier over shirts. Hehe btw, dit wordt slowchat, beter vermijden we dat
pi_29773301
Mijn shirtje is veel mooier dan die van hem ^^ ( Bijvoorbeeld....)

Edit: Ja dit doe ik express zodat ik ook een reactie krijg op mijn kledingstuk
pi_29775195

Broek van Jack & Jones (of hoe schrijf je dat )

Vest van Tom Tailor

En de hele rommel bij elkaar, plus nog een groen shirtje (eveneens van T.T. ) voor onder dat vest

[ Bericht 4% gewijzigd door Black-Death op 19-08-2005 10:39:46 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_29776782
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Je bedoelt een "duurdere" merk. Want om nou te zeggen dat alle shirts van Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino mooi zijn, is ook wel erg overdreven.

Om maar een voorbeeld te noemen. Een simpele t-shirt van D&G met koeienletters "D&G" erop vind ik niet mooier. Integendeel zelfs.

Ik geef je natuurlijk wel gelijk dat je niet meer dan 25 euro zal betalen voor die tshirt. Een tshirt vind ik sowiezo al niet meer waard an 25 euro, zeker die simpele niet.
pi_29782535
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:31 schreef Phoenixjuh het volgende:

[..]

Je bedoelt een "duurdere" merk. Want om nou te zeggen dat alle shirts van Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino mooi zijn, is ook wel erg overdreven.

Om maar een voorbeeld te noemen. Een simpele t-shirt van D&G met koeienletters "D&G" erop vind ik niet mooier. Integendeel zelfs.

Ik geef je natuurlijk wel gelijk dat je niet meer dan 25 euro zal betalen voor die tshirt. Een tshirt vind ik sowiezo al niet meer waard an 25 euro, zeker die simpele niet.
Een simpel t-shirt van D&G heeft geen koeienletters met D&G er op. Daar staat meestal, nauwelijks zichtbaar, in het klein D&G op. Volgens mij zijn die t-shirts met alleen D&G in koeienletters er op gewoon nep. En natuurlijk zijn niet alle t-shirts van die merken mooi, maar laat ik 't zo zeggen: Voor 70 euro heb je ook een shirt van Diesel of (Emporio) Armani. Als dan een merk als G-star even duur blijkt te zijn, dan betaal je eigenlijk gewoon teveel geld voor G-star m.i.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:41:55 #243
26353 FlowDesign
OMG IT SPINS!
pi_29798443
Als je hier gaat showen met je nieuwe spullen hè... dan heb je toch echt serieus geen vrienden of wel?
Age of fruity enlightenment!
pi_29798782
Sorry dat ik het zeg maar waarom loopt altijd iedereen te zeiken als iemand een merk shirt ofzo heeft gekocht?
Als die gene het nou mooi vind dan is het toch goed?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:57:54 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29798959
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een simpel t-shirt van D&G heeft geen koeienletters met D&G er op. Daar staat meestal, nauwelijks zichtbaar, in het klein D&G op. Volgens mij zijn die t-shirts met alleen D&G in koeienletters er op gewoon nep.
Moet je lekker stoppen met denken want dat gaat je niet goed af. Heb je wel enig product kennis betreft D&G?

Zo ja dan had je geweten dat D&G kleding met grote letters de "goedkope" lijn is van D&G. Je kent ze wel met of heel groot D&G er op of gewoon het hele shirt vol met die letters.

De dure lijn van D&G heeft gewoon heel klein ergens het merkje staan of in veel gevallen helemaal niet zelfs!

Maar goed laat lekker iedereen in zijn of haar waarde betreft het kopen van merk kleding en of het er wel of niet groot op staat. Er lopen hier genoeg topics in LF over voor en tegens van dure kleding en grote en kleine logo's. Dus doe iedereen een plezier en kap met dat gezeik over merken en logo's

let op het laatste stukje is voor iedereen van toepassing betreft zeiken over merken

zeg het maar voor dat ik straks weer sommige mensen op de lange tenen trap
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_29799105
Gelukkig ben ik die "goedkope" lijn dan nog nooit in de winkel tegen gekomen.
pi_29799191
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Takemenow het volgende:

Nieuwe Gstar Radar Low Loose

[[url]=http://cyberwatch.nl/gstar.JPG]afbeelding[/url]]
Mag ik vragen waar je die broek gekocht hebt? Ik heb hier in de stad gekeken maar kon hem nergens vinden? Misschien was het oude collectie wat ze hier nog in de winkel hebben hangen?
Hattrick: AFC Asch (505106)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:04:35 #248
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29799209
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig ben ik die "goedkope" lijn dan nog nooit in de winkel tegen gekomen.
Moet je naar de zaken gaan die alle merken door elkaar verkopen kan je ze zo vinden.
pi_29806690
goedkope lijnen zijn puur ter promotie van een bepaald merk, hoe groter het merk erop staat hoe goedkoper het vaak is. Kijk maar naar bikkembergs, goedkoopste lijn heeft het grootste merkteken en wordt het meeste gedragen en is bekend bij de masse. Hoe duurder de lijn word hoe moeilijker het word om te zien van welk merk iets is.

We zijn gewoon lopende etalagepoppen
pi_29811831
Nieuw schoeisel + pajamas

Schoenen: Onitsuka Tigers ken iedereen wel

pajama broek: Schiesser, zitten erg fijn !
Groene shirt: Schiesser (dames lijn, maar zit perfect)

zoo...thumbs gefixt !
Pajambroek: Schiesser, gewoon leuk
Navy Blauwe shirt: mey, lekker stofje, lijkt synthetisch maar is het niet, echt heel fijn en glad enzo

[ Bericht 4% gewijzigd door ForumGek op 20-08-2005 15:53:47 ]
Fingerspitzgefühl
pi_29812681
Schoenen zijn tof, mooie kleurencombo!
Die pyama's? Ik slaap dus enkel met een boxer aan.

Ik ben vandaag ook even de stad in geweest en heb ook de nieuwe Radar low loose gekocht. De oude zat gewoon erg goed en ziet er nog erg goed uit, vandaar dat ik gewoon een nieuwe gekocht heb van de nieuwe collectie. Plaatje ervan staat al een paar keer in dit topic
(Score & 99,90¤)
Hattrick: AFC Asch (505106)
pi_29812868
dankje , moet nog wel erg wennen aan de pasvorm, maar dat komt wel goed !

Die pyamas, tjah. Ik slaap laatste tijd in sportbroek. Maar dat schijnt niet echt goed te zijn voor je balls. Wordt te warm enzo. Ik slaap ook vaak alleen in boxer, eigenlijk altijd. Maar dit is ook wel eens fijn. Ook voor als je bij mensen op bezoek komt ofzo .

Thumbs gefixt

[ Bericht 6% gewijzigd door ForumGek op 20-08-2005 15:54:47 ]
Fingerspitzgefühl
pi_29813178
Ik heb nieuwe kleren gekocht voor deze winter.
Aangezien ik niet echt zoveel rokken heb, had ik besloten eens voor een mooie rok te gaan

Het is deze geworden:

Met de volgende (bijpassende) laarzen:

(Voor het eerst dat ik kleding bij de Wehkamp heb besteld, moet er wel bij zeggen dat dit het enige was dat me een beetje aansprak)

De shirtjes voor bij de rok (gekocht bij Esprit):

Met dit t-shirt erover heen:

(maar dan in het oranje, kon die niet zo snel vinden)

Ik vond het shirtje wat het model op het plaatje aan had op de rok niet mooi. Het ziet er een beetje "shabby" (oid ) uit. Ik was eerst van plan om voor een lekkere, warme, grofgebreide (cremekleurige) vest te gaan, maar kon niet zo snel een mooie vinden. Toen kwam ik bij de Esprit en zag ik die shirtjes liggen en heb ze bij de rok aangepast en dat stond ook erg leuk
pi_29814101
Koop er een mooie grofgebreide Scapa trui bij

Zal erg gaaf staan denkik !
Fingerspitzgefühl
pi_29816518

deze broek ga ik binnenkort aanschaffen
pi_29818941
pi_29819249

Alleen met lime-groene voorkant ipv die beige bruinnige
pi_29821891
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef taart het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/5770/gstarraw17yo.th.png]afbeelding][/URL]
deze broek ga ik binnenkort aanschaffen
Die jas is veel mooier
pi_29822267
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 20:53 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Die jas is veel mooier
Helemaal mee eens....
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 21:09:54 #260
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29822360
quote:

[..]

Die jas is veel mooier
Ook van G-Star?
Hij is wel vet inderdaad, ff in de gaten houden deze winter!

edit: ik zit de rest ff te bekijken, ik vind bijna alles zowaar mooi. Echt hele gave kleding dit seizoen!

[ Bericht 12% gewijzigd door Molluck op 20-08-2005 21:17:28 ]
pi_29824428
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef Locusta het volgende:
Ik heb nieuwe kleren gekocht voor deze winter.
Aangezien ik niet echt zoveel rokken heb, had ik besloten eens voor een mooie rok te gaan

Het is deze geworden:

[afbeelding]

[afbeelding]

Met de volgende (bijpassende) laarzen:

[afbeelding]

(Voor het eerst dat ik kleding bij de Wehkamp heb besteld, moet er wel bij zeggen dat dit het enige was dat me een beetje aansprak)

De shirtjes voor bij de rok (gekocht bij Esprit):

[afbeelding]

Met dit t-shirt erover heen:

[afbeelding]

(maar dan in het oranje, kon die niet zo snel vinden)

Ik vond het shirtje wat het model op het plaatje aan had op de rok niet mooi. Het ziet er een beetje "shabby" (oid ) uit. Ik was eerst van plan om voor een lekkere, warme, grofgebreide (cremekleurige) vest te gaan, maar kon niet zo snel een mooie vinden. Toen kwam ik bij de Esprit en zag ik die shirtjes liggen en heb ze bij de rok aangepast en dat stond ook erg leuk
Toffe kleren
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_29827623
quote:

[..]

Die jas is veel mooier
ook mooi ja
pi_29831848
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 22:25 schreef Setambre het volgende:

[..]

Toffe kleren
Dankje!
pi_29835500
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:19 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
Alleen met lime-groene voorkant ipv die beige bruinnige
ziet er leuk uit. Waar gekocht?
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:01:58 #265
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29840943
Ik heb een lichtblauwe RL polo met oranje logo
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:34:41 #266
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_29845604

Net geen maar het komt in de buurt...

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_29849443
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:31 schreef Casparovvv het volgende:

[..]

ziet er leuk uit. Waar gekocht?
Pim doesburg sport.
ze zijn ook te halen bij lacoste-stores
pi_29850527
h&m riem

h&m shirtje

replay broek
amokaapjeeh O+
pi_29850614
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 06:17 schreef Locusta het volgende:

[..]

Dankje!
Astu
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_29862160
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:51 schreef Coconut het volgende:

replay broek
Die heb ik precies dezelfde gekocht
ook in de uitverkoop gescoord?

Verder heb ik de volgende shirtjes besteld via Internet:

en

[ Bericht 20% gewijzigd door So_Addictive op 22-08-2005 11:33:24 ]
pi_29863125
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Die heb ik precies dezelfde gekocht
ook in de uitverkoop gescoord?
Deze is uit de nieuwe collectie (dikkere stof en iets ander bewerkt) .
amokaapjeeh O+
  maandag 22 augustus 2005 @ 14:19:54 #272
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_29864912
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef Aschwin. het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar je die broek gekocht hebt? Ik heb hier in de stad gekeken maar kon hem nergens vinden? Misschien was het oude collectie wat ze hier nog in de winkel hebben hangen?
Heb deze in Woerden gekocht, bij de Solid Wear. Enige normale winkel in dat pauperdorp
Normaal shop ik altijd in mijn eigen stadsie: Utrecht, maar was toevallig in Woerden. Meestal ben ik dan te vinden in de Image, Men @ Work en Lilith, daar hebben ze deze broek vast wel.
pi_29881381
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef So_Addictive het volgende:

[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geinig shirtje
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:53:21 #274
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_29888189
nieuwe schoentjes.
wel erg blij mee, waren moeilijk te vinden
pi_29895374
Groene broek (Burberry) gekocht, zit erg fijn

Foto volgt

[ Bericht 5% gewijzigd door ForumGek op 23-08-2005 21:21:17 ]
Fingerspitzgefühl
pi_29912316

Wauw! net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!

dan maar deze maand wat zuiniger doen

Uiteraard maak ik foto's als alles binnen is

[ Bericht 9% gewijzigd door So_Addictive op 24-08-2005 11:24:10 ]
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:48:01 #277
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_29926931
ik ben vanmiddag weer naar stad geweest goed geslaagd fots komen later ik had iig dit :
Polo(met lange mouwen) Ralph Lauren
Vest Ralph lauren
Broek Nudie Nieuwe collectie
Riem
Schoenen asics nieuwe collectie voor winter
colbert
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:01:10 #278
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_29931355
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wauw! net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!

Leuk shirt! Sowieso wel leuke site
  woensdag 24 augustus 2005 @ 20:25:00 #279
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_29932206
Nieuw Guyvernes shirtje:

En JA, het is eigenlijk net als een blok plastic shit op me borst
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_29932292
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef lovegrrl het volgende:
nieuwe schoentjes.
wel erg blij mee, waren moeilijk te vinden
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/1997/bronxschoentjes3zj.th.jpg]afbeelding][/URL]
mooi hoor
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:02:24 #281
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_29938773
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 20:27 schreef NehcslowZ het volgende:

[..]

mooi hoor
dankje
pi_29939330
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Oooh die moet ik ook, m'n vriend zou spontaan de hele dag naar m'n borsten kijken! (is nogal spiderman-fanatic)
-edit- Nee, 45 euro vind ik redelijk belachelijk, dan liever niet..

[ Bericht 4% gewijzigd door ParanoidEv op 24-08-2005 23:21:57 ]
pi_29940715
Uit Italie (foto's volgen)

- zwart bloesje van Stefanel ( http://www.stefanel.it ken het verder niet)
- witte 3/4 broek van Sisley
- groene longsleeve van Benneton "United colors of Benneton"
- leren moccasin schoentjes van Bata (Gekregen)
- fluor geel Italiaans party shirtje (niet om aan te trekken)
pi_29940837
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
Als je hier gaat showen met je nieuwe spullen hè... dan heb je toch echt serieus geen vrienden of wel?
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:27:42 #285
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_29958471

RL vest

RL Lange polo

Onitsuka Asics schoenen

Pilot colbert

Nudie broek (ziet er op foto beetje donker uit)
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_29959763
erg leuk
pi_29961786
deze week gekocht :

en wat vinden jullie drvan?

[ Bericht 14% gewijzigd door ReySpect op 25-08-2005 17:05:08 ]
pi_29961860
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef ReySpect het volgende:
deze week gekocht :

[afbeelding]
Ik hoop dat je nog op vakantie gaat, want het weer hier is diep triest
pi_29962073
Colbertje aangeschaft

Helemaal verliefd Foto's doen hem geen eer
  donderdag 25 augustus 2005 @ 17:40:28 #290
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29963619
Cast Iron...hmnn, voor de prijs van?
pi_29964235
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef NiekieW. het volgende:
[afbeelding]
RL vest
[afbeelding]
RL Lange polo
[afbeelding]
Onitsuka Asics schoenen
[afbeelding]
Pilot colbert
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie broek (ziet er op foto beetje donker uit)
vette sneakers
pi_29964489
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Molluck het volgende:
Cast Iron...hmnn, voor de prijs van?
Winkel is van een goede kennis, dus ik kreeg hem mee voor 150...
pi_29964491
Reyspect, super leuke sneakers en waar heb die polsband vandaan? zoiets wil ik ook nog
pi_29972871
Ik heb mijn Spiderman shirtje binnen!!

gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij freshcotton.nl !!

Natuurlijk hier een foto..

Shirtje is wel wat donkerder als op de site, maar dat vind ik helemaal niet erg

[ Bericht 1% gewijzigd door So_Addictive op 25-08-2005 22:41:08 ]
  donderdag 25 augustus 2005 @ 21:56:24 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29973035
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:

gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!

[afbeelding]

Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jou

Leuk shirtje en de rest is ook leuk
pi_29973406
Een herfstvest is het geworden, leek me logisch.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_29974941
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:

gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!

[afbeelding]

Leuk shirtje, staat je goed. Dat het donkerder is, is wel mooi, bij die andere lijk je zo snel bleek, maar bij deze niet
Fingerspitzgefühl
pi_29975205
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jou

Leuk shirtje en de rest is ook leuk
ga is van je pc vandaan en pimp errrr in da cLuB
  donderdag 25 augustus 2005 @ 22:59:22 #299
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_29975971