leuk shirtjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk detail: de wasinstructies hebben gezichtjes.
[afbeelding]
Ben jij dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk detail: de wasinstructies hebben gezichtjes.
[afbeelding]
Oh, nou ze ziet er wel liev uit iigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Neh, das gewoon een model van de tokidoki site.
ik wou al zeggen, leeg huis heb jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:35 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Neh, das gewoon een model van de tokidoki site.
Hé, je lijkt op dat manneke op die tekening naast jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef JopJuh het volgende:
Linnebjerg Shirtje, zo mooi ....
[afbeelding]
Jij bent al de zoveelste in dit topic die reageert op die poster ^^ :\quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hé, je lijkt op dat manneke op die tekening naast je.
mooie posterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef JopJuh het volgende:
Linnebjerg Shirtje, zo mooi ....
[afbeelding]
Hij is ook heel gaaf. Hoe kom je er aan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Jij bent al de zoveelste in dit topic die reageert op die poster ^^ :\
Ze ziet er goed uit ja, niet zo vrouwonvriendelijk jijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, vergeten te zeggen dat Klein er geil uitziet(in die nieuwe kleren
).
Expo verkocht hem anderhalf jaar geleden ofzo, toen gekocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hij is ook heel gaaf. Hoe kom je er aan?
Leuk!! Vooral de laarzenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:23 schreef Klein het volgende:
Mijn nieuwe shirtje van freeman T. Porter, was maar 10 euri bij de Men at Work![]()
En mn nieuwe rokje en laarzen...![]()
[[url=http://img324.imageshack.us/img324/8831/dsc006891qr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oh daar heb ik zo een hekel aan. Ik word dan vrij direct tegen dat soort mensenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef Klein het volgende:
Probeerde ze me er ook nog af te praten ook! Maatje 38 was veel te groot, zegt ze 'ja maar dat hoort hoor, je hoort uit die laarzen te lopen, heeft iedereen. En je moet ze natuurlijk ook niet te klein nemen, anders pas je die grotere nog eens '![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Later hoorde ik dat mens praten met een collega zeggen van, ja die jongen daar heeft de jas gekocht die mijn vriend wilde kopen. En dat was de laatste
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:09 schreef Coconut het volgende:
[..]
Leuk!! Vooral de laarzen. Waar heb je ze gekocht en hoe duur waren ze, als ik vragen mag?
Wat een verkoopsterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:31 schreef Klein het volgende:
Laarzen heb ik bij Shoe Line vandaan, de verkoopster wilde ze ook eerst helemaal niet verkopen.
Ik vroeg om een maatje 37, bleek zij ze zelf achteruit te hebben gelegd, deze en een donkere versie. Op dat moment besloot ze toch de donkere laarzen te nemen (ik hoorde haar praten met een andere verkoopster) en kon ik ze eindelijk passen.
Probeerde ze me er ook nog af te praten ook! Maatje 38 was veel te groot, zegt ze 'ja maar dat hoort hoor, je hoort uit die laarzen te lopen, heeft iedereen. En je moet ze natuurlijk ook niet te klein nemen, anders pas je die grotere nog eens '![]()
Waren aardig duur ¤109 euro. Maarja ik was al heel lang op zoek naar acceptabele laarzen.
Vind die 'echte' cowboy laarzen echt niets...
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:38 schreef Avani het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde.Jij hebt wel vaak dezelfde smaak zeg.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht @ Score in Breda.
Niet echt een G-Star fan, maar vond deze erg mooi.
Ben vergeten mn Abercrombie & Fitch spul hier te posten, maja dat bekijk je maar in het betreffende herfstactie topic![]()
Hoezo niet? Schoenen snel iets mis mee of klantvriendelijkheid ver te zoeken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:43 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat een verkoopster. Maar je hebt ze
. Ik ga ook maar eens op zoek dan, hoewel ik ook niet zulke goede ervaringen met Shoe Line heb.
Ik vind 't niet echt wat: Hoeveel heb je er voor betaald? Bij een prijs van 25 euro of meer zou ik me al genaaid voelen met zo'n trui.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Blaxje het volgende:
[afbeelding]
Net gekocht @ Score in Breda.
Niet echt een G-Star fan, maar vond deze erg mooi.
Ben vergeten mn Abercrombie & Fitch spul hier te posten, maja dat bekijk je maar in het betreffende herfstactie topic![]()
Ik zal ff kijken of ik een foto kan maken van mij met het shirt aan, in het echt ziet hij er stukken leuker uit dan op die foto (hij is wat lichter in het echt).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind 't niet echt wat: Hoeveel heb je er voor betaald? Bij een prijs van 25 euro of meer zou ik me al genaaid voelen met zo'n trui.
Ik vraag me af wat score durft te vragen voor zo'n simpel geval. Ik vermoed 70 á 80 euro en voor dat geld heb je veel mooiere kleding.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken of ik een foto kan maken van mij met het shirt aan, in het echt ziet hij er stukken leuker uit dan op die foto (hij is wat lichter in het echt).
Prijs boeit niet, wat maakt jou het nou uit als je het toch niet wilt hebben?
Wat versta jij onder "veel mooier"quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat score durft te vragen voor zo'n simpel geval. Ik vermoed 70 á 80 euro en voor dat geld heb je veel mooiere kleding.
Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:06 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder "veel mooier"![]()
Replay...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...
Die broeken zijn niet verkeerd hoor. Bij de Tribute heb je hele mooie broeken van Replay.quote:
True, maar we hebben het hier over shirts. Hehequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die broeken zijn niet verkeerd hoor. Bij de Tribute heb je hele mooie broeken van Replay.
Je bedoelt een "duurdere" merk. Want om nou te zeggen dat alle shirts van Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino mooi zijn, is ook wel erg overdreven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino, om maar eens een paar merken te noemen...
Een simpel t-shirt van D&G heeft geen koeienletters met D&G er op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:31 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je bedoelt een "duurdere" merk. Want om nou te zeggen dat alle shirts van Diesel, D&G, Replay, Lambretta en R.E.D. Valentino mooi zijn, is ook wel erg overdreven.
Om maar een voorbeeld te noemen. Een simpele t-shirt van D&G met koeienletters "D&G" erop vind ik niet mooier. Integendeel zelfs.
Ik geef je natuurlijk wel gelijk dat je niet meer dan 25 euro zal betalen voor die tshirt. Een tshirt vind ik sowiezo al niet meer waard an 25 euro, zeker die simpele niet.
Moet je lekker stoppen met denken want dat gaat je niet goed af. Heb je wel enig product kennis betreft D&G?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een simpel t-shirt van D&G heeft geen koeienletters met D&G er op.Daar staat meestal, nauwelijks zichtbaar, in het klein D&G op. Volgens mij zijn die t-shirts met alleen D&G in koeienletters er op gewoon nep.
Mag ik vragen waar je die broek gekocht hebt? Ik heb hier in de stad gekeken maar kon hem nergens vinden? Misschien was het oude collectie wat ze hier nog in de winkel hebben hangen?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Takemenow het volgende:
Nieuwe Gstar Radar Low Loose
[[url]=http://cyberwatch.nl/gstar.JPG]afbeelding[/url]]
Moet je naar de zaken gaan die alle merken door elkaar verkopen kan je ze zo vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:01 schreef cultheld het volgende:
Gelukkig ben ik die "goedkope" lijn dan nog nooit in de winkel tegen gekomen.
Die jas is veel mooierquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:41 schreef taart het volgende:
[[url=http://img372.imageshack.us/img372/5770/gstarraw17yo.th.png]afbeelding][/URL]
deze broek ga ik binnenkort aanschaffen
Ook van G-Star?quote:
Toffe klerenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef Locusta het volgende:
Ik heb nieuwe kleren gekocht voor deze winter.
Aangezien ik niet echt zoveel rokken heb, had ik besloten eens voor een mooie rok te gaan
Het is deze geworden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de volgende (bijpassende) laarzen:
[afbeelding]
(Voor het eerst dat ik kleding bij de Wehkamp heb besteld, moet er wel bij zeggen dat dit het enige was dat me een beetje aansprak)
De shirtjes voor bij de rok (gekocht bij Esprit):
[afbeelding]
Met dit t-shirt erover heen:
[afbeelding]
(maar dan in het oranje, kon die niet zo snel vinden)
Ik vond het shirtje wat het model op het plaatje aan had op de rok niet mooi. Het ziet er een beetje "shabby" (oid) uit. Ik was eerst van plan om voor een lekkere, warme, grofgebreide (cremekleurige) vest te gaan, maar kon niet zo snel een mooie vinden. Toen kwam ik bij de Esprit en zag ik die shirtjes liggen en heb ze bij de rok aangepast en dat stond ook erg leuk
![]()
ziet er leuk uit. Waar gekocht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:19 schreef mic_forever het volgende:
[afbeelding]
Alleen met lime-groene voorkant ipv die beige bruinnige
Pim doesburg sport.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
ziet er leuk uit. Waar gekocht?
Die heb ik precies dezelfde gekochtquote:
Deze is uit de nieuwe collectie (dikkere stof en iets ander bewerkt)quote:Op maandag 22 augustus 2005 11:25 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Die heb ik precies dezelfde gekocht
ook in de uitverkoop gescoord?
Heb deze in Woerden gekocht, bij de Solid Wear. Enige normale winkel in dat pauperdorpquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:04 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die broek gekocht hebt? Ik heb hier in de stad gekeken maar kon hem nergens vinden? Misschien was het oude collectie wat ze hier nog in de winkel hebben hangen?
Leuk shirt! Sowieso wel leuke sitequote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw!net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!
dan maar deze maand wat zuiniger doen![]()
Uiteraard maak ik foto's als alles binnen is![]()
mooi hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:53 schreef lovegrrl het volgende:
nieuwe schoentjes.
wel erg blij mee, waren moeilijk te vinden
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/1997/bronxschoentjes3zj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Oooh die moet ik ook, m'n vriend zou spontaan de hele dag naar m'n borsten kijken! (is nogal spiderman-fanatic)quote:Op woensdag 24 augustus 2005 10:01 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw!net 2 dagen geleden 2 shirtjes besteld maar toen ik vanochtend deze bij freshcotton.com zag heb ik dit shirt meteen besteld!
dan maar deze maand wat zuiniger doen![]()
Uiteraard maak ik foto's als alles binnen is![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:41 schreef FlowDesign het volgende:
Als je hier gaat showen met je nieuwe spullen hè... dan heb je toch echt serieus geen vrienden of wel?![]()
vette sneakersquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:27 schreef NiekieW. het volgende:
[afbeelding]
RL vest
[afbeelding]
RL Lange polo
[afbeelding]
Onitsuka Asics schoenen
[afbeelding]
Pilot colbert
[afbeelding]
[afbeelding]
Nudie broek (ziet er op foto beetje donker uit)
Winkel is van een goede kennis, dus ik kreeg hem mee voor 150...quote:Op donderdag 25 augustus 2005 17:40 schreef Molluck het volgende:
Cast Iron...hmnn, voor de prijs van?
Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jouquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn Spiderman shirtje binnen!!![]()
gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!
Natuurlijk hier een foto..
[afbeelding]
Shirtje is wel wat donkerder als op de site, maar dat vind ik helemaal niet erg
Leuk shirtje, staat je goed. Dat het donkerder is, is wel mooi, bij die andere lijk je zo snel bleek, maar bij deze nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:52 schreef So_Addictive het volgende:
Ik heb mijn Spiderman shirtje binnen!!![]()
gisterochtend besteld en hij lag vandaag al in de bus! Goeie shit bij [ur]freshcotton.nl[/url] !!
Natuurlijk hier een foto..
[afbeelding]
Shirtje is wel wat donkerder als op de site, maar dat vind ik helemaal niet erg
ga is van je pc vandaan en pimp errrr in da cLuBquote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuke usernaam heb je. Ik zou zo verslaafd kunnen worden aan jou![]()
Leuk shirtje en de rest is ook leuk![]()
allemaal heel mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:54 schreef ReySpect het volgende:
deze week gekocht :
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
en wat vinden jullie drvan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |