vind die broek juist vetquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:44 schreef mic_forever het volgende:
hij heeft em bij Outlet gehaald hé
Dan zijn ze meestal van mindere kwaliteit maarja, alsnog
Takemenow, leuke shirts!! alleen die broek is lelijk
vrouwen in polo zijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid IK BEN HET NIET , maar heb deze polo met een donkerblauw RL paardje. Echt fucking Geel. Vind hem zelf big pimpimg maar goed wat jullie.
Voor de duidelijkheid ik ben het niet :p.
Hee ik ken jou volgens mijquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:00 schreef JopJuh het volgende:
- Nieuwe Broek ( Nudie Jeans Regular Ralf Destroyed )
- Nieuw Shirt ( David & Goliath )
- Nieuwe Riem ( Petrol Industies )
Vlak voor de Vakantie gekocht
[afbeelding]
Gaafquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Doagere het volgende:
Net nieuwe onderbroek binnen gekregen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dudequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:34 schreef Doagere het volgende:
Net nieuwe onderbroek binnen gekregen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammerquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid IK BEN HET NIET ,
Is dat een 'strak zittend' model?quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef marruuuk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
abercrombie kleren moet je eigenlijk in het echt zien, op hun site zijn ze heel anders.
veel shirt zijn in het echt minder mooi of juist mooier.
mooi spulquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
dit is de juiste kleur.
[afbeelding]
Vest voor er onder
[afbeelding]
Totaal plaatje dit
Zo dat was het weer en ja ik loop er graag bij deze keer als reclame zuil.
Oke oke ik geef toe dat ik dit normaal gesproken liever niet wil hebben maar in dit geval vond ik het wel leuk
Aan de achterkant staat Gaastra crew member 97 in het klein.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:40 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
mooi spulStaat er op de hals aan de achterkant ook Gaastra? Ik krijg namelijk die jas ervan. Maar ik vind deze bodywarmer ook wel leuk
![]()
Damn de makro heeft A&F polo's in de aanbieding voor 30 euquote:Op zondag 14 augustus 2005 23:01 schreef marruuuk het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
abercrombie kleren moet je eigenlijk in het echt zien, op hun site zijn ze heel anders.
veel shirt zijn in het echt minder mooi of juist mooier.
ze komen dan ook niet van de makro...quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:23 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Damn de makro heeft A&F polo's in de aanbieding voor 30 eu![]()
Deze polo's zijn wel mooi btw![]()
ongeveer alle abercrombie polos zijn relatief strakquote:
Nee dat bedoelde ik dan ook niet, wou alleen even melden dat ze zelfs bij de makro te koop zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:26 schreef marruuuk het volgende:
[..]
ze komen dan ook niet van de makro..., maar gewoon uit hun eigen winkel
toch handig als je in de vs woont![]()
Nu nog een pic van wanneer je de polo zelf aan hebtquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:58 schreef Brembo het volgende:
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid IK BEN HET NIET , maar heb deze polo met een donkerblauw RL paardje. Echt fucking Geel. Vind hem zelf big pimpimg maar goed wat jullie.
Voor de duidelijkheid ik ben het niet :p.
Vind het prima. Hij komt zo uit de verpakking maar komt ook door de flitsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:18 schreef Molluck het volgende:
[afbeelding]
ook_gek, ik leen je foto even, deze heb ik ook, die van mij is alleen wat schoner, die van jouw lijkt nogal gevlekt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
En dan nog een simpele polo er bij van A&F
ja en die zijn fucking zacht gekquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij hebt wel groene streepjes bij de split.
Maar mooie polo en overhemden.
Ja, die zijn van fluweel (velvet neck taping) vooral in je nek is dat fijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja en die zijn fucking zacht gek
En je hebt ze zelf in je handen gehad. Moooi zijn ze he
ja idd, en die knipjes zijn ook wel leuk, die het 'vintage style' maken wat bijna alle polos van hen zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind het prima. Hij komt zo uit de verpakking maar komt ook door de flits
Dat groene is overgens wel leuk. Dat is echt heeel zacht![]()
ja maar ik bedoel in zakjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, die zijn van fluweel (velvet neck taping) vooral in je nek is dat fijn![]()
En ik denk niet dat Steijn ze zelf in zijn handen heeft gehad, althans, de vorige keer werd alles ongeopend doorgestuurd
Leuke shirtjes. Maar wat een ontiegelijke homobroekquote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:26 schreef Takemenow het volgende:
Nieuwe shirtjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe Gstar Radar Low Loose
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |