Of ze het hipst zijn weet ik niet. Volgens mij is 't vooral een Chasin' / G-star concurrent. Ik geef de laatste tijd zelf de voorkeur aan G-star/Diesel, maar volgens mij is er niet echt een merk het hipst of zo. Gelukkig maar trouwens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Dus nudie is het hipste jeansmerk op dit moment? Waar kan je het kopen dan?
Hugo Boss All Stars en ik er geen last vanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
Staat leukkk!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
10 Euro Shirt van Zaziki , Niet echt speciaal ofzo.....
[afbeelding]
Hmm, ik heb de mijne al 3,5 maand, maar hij stinkt nog niet echt. Misschien een iets zoute lucht van wat zweet, maar niet echt stank.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Brembo het volgende:
Zijn er al mensen die hun Nudie al 6 maanden niet gewassen hebben, ik denk dat ik hem morgen maar gewoon in de machine prop. Vind 2 maanden al genoeg stinken
.
Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe poloquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
[afbeelding]
schaamteloze crosspost
In die spijkenbroektrends tread had ik gepost, het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:29 schreef Molluck het volgende:
Ik heb hem nu bijna 2 maanden aan en ik heb nergens last van. Ik zorg wel dat er geen vlekken in komen maar van vervelende luchtjes heb ik nog geen last, ik ben erg benieuwd hoe die wordt als ik hem was, ik ben alleen bang dat mijn portemonnee en telefoon te grote plekken in mijn zakken achterlaten
Ik las in dat Spijkerbroektrends 2006 topic dat heel veel andere merken nu ook met Dry Jeans gaan komen, tegen de tijd dat die in de winkel liggen is die van mij al gewassen
edit: in de gebruiksaanwijzing aan de binnenkant van de zakken staat dat je hem zo HEET mogelijk moet wassen
Ja maar hij is zo mooiquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe polo![]()
![]()
All Stars idd en zelf heb ik er nu lacoste sneakers onder. Deze:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
Die is nu in de uitverkoop bij de Tribute voor 25 eurootjesquote:
Bij Jack&Jones aan het label te zienquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je deze gehaald?
Waar bestel je die geile Abercrombie shirtjes ??quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
ff gecheckt en het is een battle art pantquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Welk G-Star model is dat?
Damn, dat vest is te vet!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef LissaP het volgende:
vandaag en gisteren even flink ingeslagen.. Ik ben overigens een jongen, hoewel mijn username anders doet vermoeden![]()
Vest van Hugo Boss
[afbeelding]
[afbeelding]
En een enorme lage jeans van Diesel
[afbeelding]
thnxquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:42 schreef Double_B het volgende:
[..]
Damn, dat vest is te vet!!
Waar heb je die gehaald?
En welk type broek is dit van Diesel? Ziet er ook mooi uit!
En nu de ergste vraag (kijkend naar het merkje): wat kostte diequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:46 schreef LissaP het volgende:
[..]
thnxvest komt van Hugo Boss in Amsterdam (pc hoofd) zit echt heerlijk, zeker zn geld waard.
Broek is X-roteck, is niet echt veel over te vinden op het net, dus het is of een nieuw model of een oud model, anyway i like him![]()
veel van die collectie vind ik niet mooi (ziet eruit als oude collectie). andere optie is dan naar ebay.com te gaan en te kijken welke mensen hier naar nederland verzendenquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:52 schreef berent het volgende:
http://search.ebay.nl/abe(...)fromZR8QQsacatZ11450
En dat zijn er echt heel veel!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:05 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
veel van die collectie vind ik niet mooi (ziet eruit als oude collectie). andere optie is dan naar ebay.com en te kijken welke mensen hier naar nederland verzenden
Wat is op met die volwassen jongens die roze shirtjes dragenquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
[afbeelding]
schaamteloze crosspost
Ah wat lief Henk-B is een homofoobquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:05 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Wat is op met die volwassen jongens die roze shirtjes dragen
haha dat vest is van jeff, maar uh het is van adidas dus bij adidas?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:50 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]
Weet iemand waar ik deze kan vinden? Website/winkelJa, ik moet deze posten bij ''Ik zoek dit kledingstuk topic'' maar daar zit bijna nooit iemand op :-(
haha viel voor hugo boss nog best wel mee..... 130euroquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:21 schreef PrewT het volgende:
[..]
En nu de ergste vraag (kijkend naar het merkje): wat kostte die
Ik kan nergens een adidas winkel vindenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:18 schreef Jett het volgende:
[..]
haha dat vest is van jeff, maar uh het is van adidas dus bij adidas?
Najaar Collectie, 35 Euroquote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
grappig shirtje, wat kost t?
Is dat wintercollectie trouwens?![]()
In welke maten hadden ze die Loose Frank nog? Want voor zo weinig wil ik er ook wel eentje.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:22 schreef zwahiel het volgende:
Zoals beloofd:
Nudie Loose Frank
[afbeelding]
Van ¤ 89,95 Voor ¤ 26,98
Nog een G-star waar ik even geen foto van kan vinden (ff geen digicam hiero)
Van ¤ 92,- Voor ¤ 30,-
Leve de Bijenkorf outlet...
Morgen even kijken of ze mijn Carhatt vest al binnen hebben, gaat van 89,95 nog 's 80% korting af dus...
Bataviastad en Venlo (in voormalig pand van V&D)quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:38 schreef Double_B het volgende:
Waar zit de Bijenkorf Outlet??
Die naden zijn dezelfde kleur als alle (blauwe) Nudies hoor (zwarte broeken hebben witte stiksels) maar misschien dat ie er door het licht anders uitziet. Ik vind dit ook niet echt het mooiste model...het is een beetje een skate-model en ik geloof niet dat er veel skaters bij de winkels komen die normaal Nudie verkopen, dus vandaar dat dit model overblijft waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:57 schreef LissaP het volgende:
Bah die loose frank vind ik echt helemaal niks, die naden op de broek in zo'n opvallende kleur geven um een erg goedkoop uiterlijk vind ik, en qua pasvorm, volgens mij heb je daar dus egt geen kont in.
klopt, maar omdat de broek behoorlijk donker is, worden die stiksels extra ge-accentueerd, dat vind ik beetje goedkoop eruit zien, maar misschien zijn ze wat minder oranje dan op de foto dat kan natuurlijk. Ik vind um iig niet mooi..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:07 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die naden zijn dezelfde kleur als alle (blauwe) Nudies hoor (zwarte broeken hebben witte stiksels) maar misschien dat ie er door het licht anders uitziet. Ik vind dit ook niet echt het mooiste model...het is een beetje een skate-model en ik geloof niet dat er veel skaters bij de winkels komen die normaal Nudie verkopen, dus vandaar dat dit model overblijft waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |