Of ze het hipst zijn weet ik niet. Volgens mij is 't vooral een Chasin' / G-star concurrent. Ik geef de laatste tijd zelf de voorkeur aan G-star/Diesel, maar volgens mij is er niet echt een merk het hipst of zo. Gelukkig maar trouwens.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Dus nudie is het hipste jeansmerk op dit moment? Waar kan je het kopen dan?
Hugo Boss All Stars en ik er geen last vanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
Staat leukkk!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
10 Euro Shirt van Zaziki , Niet echt speciaal ofzo.....
[afbeelding]
Hmm, ik heb de mijne al 3,5 maand, maar hij stinkt nog niet echt. Misschien een iets zoute lucht van wat zweet, maar niet echt stank.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Brembo het volgende:
Zijn er al mensen die hun Nudie al 6 maanden niet gewassen hebben, ik denk dat ik hem morgen maar gewoon in de machine prop. Vind 2 maanden al genoeg stinken
.
Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe poloquote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
[afbeelding]
schaamteloze crosspost
In die spijkenbroektrends tread had ik gepost, het viel mij gewoon op.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:29 schreef Molluck het volgende:
Ik heb hem nu bijna 2 maanden aan en ik heb nergens last van. Ik zorg wel dat er geen vlekken in komen maar van vervelende luchtjes heb ik nog geen last, ik ben erg benieuwd hoe die wordt als ik hem was, ik ben alleen bang dat mijn portemonnee en telefoon te grote plekken in mijn zakken achterlaten
Ik las in dat Spijkerbroektrends 2006 topic dat heel veel andere merken nu ook met Dry Jeans gaan komen, tegen de tijd dat die in de winkel liggen is die van mij al gewassen
edit: in de gebruiksaanwijzing aan de binnenkant van de zakken staat dat je hem zo HEET mogelijk moet wassen
Ja maar hij is zo mooiquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:42 schreef Coconut het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe polo![]()
![]()
All Stars idd en zelf heb ik er nu lacoste sneakers onder. Deze:quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
Die is nu in de uitverkoop bij de Tribute voor 25 eurootjesquote:
Bij Jack&Jones aan het label te zienquote:Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]
Waar heb je deze gehaald?
Waar bestel je die geile Abercrombie shirtjes ??quote:Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje
ff gecheckt en het is een battle art pantquote:Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Welk G-Star model is dat?
Damn, dat vest is te vet!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef LissaP het volgende:
vandaag en gisteren even flink ingeslagen.. Ik ben overigens een jongen, hoewel mijn username anders doet vermoeden![]()
Vest van Hugo Boss
[afbeelding]
[afbeelding]
En een enorme lage jeans van Diesel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |