abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29434379
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:56 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Dus nudie is het hipste jeansmerk op dit moment? Waar kan je het kopen dan?
Of ze het hipst zijn weet ik niet. Volgens mij is 't vooral een Chasin' / G-star concurrent. Ik geef de laatste tijd zelf de voorkeur aan G-star/Diesel, maar volgens mij is er niet echt een merk het hipst of zo. Gelukkig maar trouwens.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_29440723
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
Hugo Boss All Stars en ik er geen last van
pi_29440938
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef JopJuh het volgende:
10 Euro Shirt van Zaziki , Niet echt speciaal ofzo.....

[afbeelding]
Staat leukkk!!!
pi_29490023
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje

schaamteloze crosspost

[ Bericht 4% gewijzigd door amokjeeh op 07-08-2005 19:24:53 ]
pi_29490691
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:25 schreef Brembo het volgende:
Zijn er al mensen die hun Nudie al 6 maanden niet gewassen hebben, ik denk dat ik hem morgen maar gewoon in de machine prop . Vind 2 maanden al genoeg stinken .
Hmm, ik heb de mijne al 3,5 maand, maar hij stinkt nog niet echt. Misschien een iets zoute lucht van wat zweet, maar niet echt stank.
Wat ik doe is hem 3-4 nachten per week lekker buiten laten hangen, en om de paar weken een half uur in de douchecabine hangen en de kraan een half uur lang op z'n heetst laten lopen.

Als je'm toch gaat wassen doe dan een korte was met het water zo koud mogelijk, zodat je zo min mogelijk indigo verwijdert. Dan kan je daarna gewoon lekker doorgaan met het krijgen van mooie effecten.
  zondag 7 augustus 2005 @ 20:29:56 #106
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29491118
Ik heb hem nu bijna 2 maanden aan en ik heb nergens last van. Ik zorg wel dat er geen vlekken in komen maar van vervelende luchtjes heb ik nog geen last, ik ben erg benieuwd hoe die wordt als ik hem was, ik ben alleen bang dat mijn portemonnee en telefoon te grote plekken in mijn zakken achterlaten

Ik las in dat Spijkerbroektrends 2006 topic dat heel veel andere merken nu ook met Dry Jeans gaan komen, tegen de tijd dat die in de winkel liggen is die van mij al gewassen

edit: in de gebruiksaanwijzing aan de binnenkant van de zakken staat dat je hem zo HEET mogelijk moet wassen
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29491308
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
En ook even mijn nieuwe polo showen. De korte broek is ook van Abercrombie, maar die had ik al een tijdje

[afbeelding]

schaamteloze crosspost
Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe polo
amokaapjeeh O+
pi_29491427
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:29 schreef Molluck het volgende:
Ik heb hem nu bijna 2 maanden aan en ik heb nergens last van. Ik zorg wel dat er geen vlekken in komen maar van vervelende luchtjes heb ik nog geen last, ik ben erg benieuwd hoe die wordt als ik hem was, ik ben alleen bang dat mijn portemonnee en telefoon te grote plekken in mijn zakken achterlaten

Ik las in dat Spijkerbroektrends 2006 topic dat heel veel andere merken nu ook met Dry Jeans gaan komen, tegen de tijd dat die in de winkel liggen is die van mij al gewassen

edit: in de gebruiksaanwijzing aan de binnenkant van de zakken staat dat je hem zo HEET mogelijk moet wassen
In die spijkenbroektrends tread had ik gepost, het viel mij gewoon op.
Maar over dat wassen, als jij hem op 60 graden wast, dan zal er na de wasbeurt niet veel meer gebeuren met je broek. Was jij hem kort op 30 graden, dan gaat er veel minder indigo verloren, zodat na je eerste wasbeurt je broek nog steeds blijft veranderen en steeds mooier wordt.
pi_29491667
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 20:42 schreef Coconut het volgende:

[..]

Loop eens niet zo te pronken met je nieuwe polo
Ja maar hij is zo mooi , naja vooruit nog wat nieuwe aanwinsten:

1: A&F short 2: A&F shirt 3: Paul Frank shirt

En nu weer lief doen he
pi_29493445
erge leger broek
pi_29494863
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:30 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Rare vraag misschien, maar wat heb je voor schoenen onder een bootcut ola? Ik heb maat 43 en als ik er sneakers (asics, bikkembergs, van bommel etc etc) onderdoe is het echt geen pan (broek lijkt veelte smal)
All Stars idd en zelf heb ik er nu lacoste sneakers onder. Deze:
Ik koop altijd schoenen met een erg platte wreef, dat haalt het "lompe" effect volgesmij weg, dat je al snel bij nudies krijgt.
pi_29495901

Weet iemand waar ik deze kan vinden? Website/winkel Ja, ik moet deze posten bij ''Ik zoek dit kledingstuk topic'' maar daar zit bijna nooit iemand op :-(
pi_29496107

met vakantie gekocht
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_29496200
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:00 schreef jorryt het volgende:
[afbeelding]

met vakantie gekocht
Lachen alleen een beetje groot en dan bedoel ik niet alleen het formaat van je plaatje
pi_29500736

Dies prachtig! Wat heb je er voor betaald? Zal vast niet weinig zijn geweest?
pi_29501002
Ik ben hier alweer een tijdje niet geweest en zie dat Nudie populair geworden is. Draag ze al een tijd en ben er nog steeds tevreden over. Prijs/kwaliteit is erg goed en ze zitten mooi. Wel leuk!
pi_29502506

Waar heb je deze gehaald?
pi_29502766
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 01:00 schreef jorryt het volgende:
[afbeelding]

met vakantie gekocht
Die is nu in de uitverkoop bij de Tribute voor 25 eurootjes .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 8 augustus 2005 @ 14:40:42 #119
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29502838
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 14:06 schreef Scarface_ het volgende:
[afbeelding]

Waar heb je deze gehaald?
Bij Jack&Jones aan het label te zien
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 8 augustus 2005 @ 15:20:18 #120
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29503279
hier wat zooi wat ik vrijdag heb gehaald met mn stiefmoeder en nog wat dingen gekregen van mn ma uit amerika. Ik heb ze met mijn telefoon genomen dus ze zijn niet van de beste kwaliteit.

nudie jeans

longsleeve van hilfiger denim bij de america today

longsleeve van tommy hilfiger

polo met lange mouwen van lacoste

shirtje van banana republic

polo met lange mouwen van ralph lauren

longsleeve van junk de luxe

en nog een broek van G-star en die riem had ik al
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:00:32 #121
96088 Z3R0-C00L
Komt af en toe langs
pi_29508386
Welk G-Star model is dat?
En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:13:26 #122
111604 Hitchhiker
No one here gets out alive
pi_29508670
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 19:11 schreef amokjeeh het volgende:
Waar bestel je die geile Abercrombie shirtjes ??
A bullet always tells the truth
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 00:01:45 #124
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_29509988
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 23:00 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Welk G-Star model is dat?
ff gecheckt en het is een battle art pant

heb hem bij country house ofzo gekocht in Rotterdam, maar hij is vast wel bij meerdere zaken te koop.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_29511044
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 14:50 schreef LissaP het volgende:
vandaag en gisteren even flink ingeslagen.. Ik ben overigens een jongen, hoewel mijn username anders doet vermoeden

Vest van Hugo Boss
[afbeelding]
[afbeelding]

En een enorme lage jeans van Diesel
[afbeelding]
Damn, dat vest is te vet!!
Waar heb je die gehaald?

En welk type broek is dit van Diesel? Ziet er ook mooi uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')