honden zijn stomquote:Op zondag 31 juli 2005 14:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
mijn vriend is een hondenmensen de katten zelf kunnen dat niet, snap je?
da's met lammetjes ook het probleemquote:Op zondag 31 juli 2005 14:30 schreef djenneke het volgende:
maar ja, puppies worden groot... dat is wel jammer...
die bindt je dan toch aan een boom?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:30 schreef djenneke het volgende:
daar kan je nog schapenvlees uithalenquote:
Mijn vriend is een lammetje, en het goede nieuws is: dat blijft hij ook altijdquote:
Ja dat hoef je uit een Deense Dog niet te proberenquote:
die hebben ook geen lekker vleesquote:Op zondag 31 juli 2005 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat hoef je uit een Deense Dog niet te proberen
die boom waar jij je tegen te pletter rijdt zeker jaquote:
neeeee.... das zielig voor de hond!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die boom waar jij je tegen te pletter rijdt zeker ja
ik dacht meteen aan hondenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef djenneke het volgende:
O, het zijn trouwens maltesers geworden (en nee, ik heb het niet over honden)
dat helpt niet echt met de fietsquote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die boom waar jij je tegen te pletter rijdt zeker ja
hallooooo, dat is chocola! met knapperige iets vanbinnenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht meteen aan honden
vindt je die dingen echt lekker?
ook bahquote:Op zondag 31 juli 2005 14:35 schreef djenneke het volgende:
ik heb ook nog een halve reep toblerone....
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef djenneke het volgende:
O, het zijn trouwens maltesers geworden (en nee, ik heb het niet over honden)
jah...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik moest wel meteen aan honden denken
Maar het gaat dus over die dingen met chocola waar je zin in had
![]()
niet van de nootjes in de chocola. pinda's gaan nog. meer ook nietquote:Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
hou je niet van chocola??? barbaar...
Ja heerlijk zijn diequote:Op zondag 31 juli 2005 14:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
hallooooo, dat is chocola! met knapperige iets vanbinnen![]()
Maltesers hebben een kern van knapperig biscuitquote:Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet van de nootjes in de chocola. pinda's gaan nog. meer ook niet
wauw... die wil ik...quote:Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heerlijk zijn dieen verslavend
[afbeelding]
Emmertje voor Djen
tell him fles!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maltesers hebben een kern van knapperig biscuitniks nootjes
Idd.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:30 schreef djenneke het volgende:
Jammiequote:Op zondag 31 juli 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heerlijk zijn dieen verslavend
[afbeelding]
Emmertje voor Djen
zoals kattenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd.
Wou dat ze altijd klein en lief bleven
kattenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
zoals katten(behalve als ze plastic eten, om dat vervolgens weer uit te kotsen
)
Iddquote:Op zondag 31 juli 2005 14:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
)
Dan zijn het gewoon hele erge domme kattenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
)
alleen mikki is zo, mijn andere kat is slim! (is dan ook een vrouwtje he, dus ja...)quote:Op zondag 31 juli 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zijn het gewoon hele erge domme katten
Blonde kattenquote:Op zondag 31 juli 2005 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zijn het gewoon hele erge domme katten
quote:
jaquote:Op zondag 31 juli 2005 14:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
alleen mikki is zo, mijn andere kat is slim! (is dan ook een vrouwtje he, dus ja...)
(valt het op dat ik perse het woord poes niet wilde gebruiken?)
quote:
Hard gewerkt van de week zo te zienquote:
ik heb geen beeldquote:
welke codec is het dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
WMP10 doet alles hooren anders heb je de nimo codec pack nodig
Prachtigquote:
14.gifquote:Op zondag 31 juli 2005 14:47 schreef djenneke het volgende:
Maar mikki is echt my buddy... echt een wereldkat!
quote:
Pluisje verdient een lintje!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef djenneke het volgende:
Ik was lekker een sigaretje aan het roken in de woonkamer, en ze begon allemaal raar te miauwen, en kwam steeds naar me toe, liep weer weg, en omkijken of ik haar wilde volgen. Dus uiteindelijk loop ik mee... stond het gas open!
pluisje is slim!
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef djenneke het volgende:
Ik was lekker een sigaretje aan het roken in de woonkamer, en ze begon allemaal raar te miauwen, en kwam steeds naar me toe, liep weer weg, en omkijken of ik haar wilde volgen. Dus uiteindelijk loop ik mee... stond het gas open!
pluisje is slim!
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:50 schreef djenneke het volgende:
pluisje is slim!
Tja katten hequote:Op zondag 31 juli 2005 14:52 schreef djenneke het volgende:
Mikki is niet zo slim... die bleef gewoon op de bank liggen
maar die is weer echt streetwise, weet altijd alles te pakken, te openen, te beklimmen, ik sta altijd weer versteld hoe tie het allemaal voor elkaar krijgt...
leuk he?!quote:
ik wil ook, maar dat mag niet van mn oudersquote:Op zondag 31 juli 2005 14:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
leuk he?!![]()
ik zou er nog wel een willen, maar mag niet van mijn vriend![]()
dan wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen!quote:Op zondag 31 juli 2005 14:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil ook, maar dat mag niet van mn ouders
en dat duurd nog minstens een jaarquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen!![]()
![]()
*eensquote:Op zondag 31 juli 2005 14:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat je op jezelf gaat wonen!![]()
![]()
quote:
Mikki is ook echt een knuffelbeest, niet bij me weg te krijgen! Tenzij hij slaapt danquote:
dat weet ik nog niet zo zeker hoorquote:
dat kan altijd jaquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 14:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mikki is ook echt een knuffelbeest, niet bij me weg te krijgen! Tenzij hij slaapt dan
Nou ikke welquote:
quote:
ik heb oko trek, ik eet alleen te weinigquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:15 schreef djenneke het volgende:
ik heb zin in snoep, maar dat heb ik niet...
ja maar, ik bedoel, geen chocola, maar veel suiker zeg maar... niet dat ik weet trouwensquote:
quote:
is dat heel grappig? ik zou het wel leuk vinden eigenlijkquote:
soep? ik heb soep, maar ik wil geen soep, ik wil sNoep!!quote:
Toch maar ff checken morgen?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja maar, ik bedoel, geen chocola, maar veel suiker zeg maar... niet dat ik weet trouwens![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
is dat heel grappig? ik zou het wel leuk vinden eigenlijk![]()
Oepsquote:Op zondag 31 juli 2005 15:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
soep? ik heb soep, maar ik wil geen soep, ik wil sNoep!!
Ik wil eigenlijk eerst werk vinden... financiele zekerheid enzo...quote:
bomber...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Oeps![]()
Oke, euh dat heb ik nou net weer niet
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst werk vinden... financiele zekerheid enzo...
Ga naar de winkelquote:
Idem.quote:Op zondag 31 juli 2005 15:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
en dat valt niet mee![]()
rot arbeidsmarkt...
Tankstationquote:
da's wel handig om te beginnen jaquote:Op zondag 31 juli 2005 15:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk eerst werk vinden... financiele zekerheid enzo...
ik word er echt gek van onderhand...quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik word er echt gek van onderhand...
en dan heb ik tenminste nog een inkomen tot februari... ik zou er niet aan moeten denken dat dat niet het geval was...
Tsssssssssssquote:
ik ben officieel niet werkeloos.... (maar ik vind zelf van wel, maar ja, ik heb een werkgever, en een inkomen)quote:Op zondag 31 juli 2005 15:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]ik zou er niet aan moeten denken als ik werkloos was geweest
![]()
duidelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 15:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben officieel niet werkeloos.... (maar ik vind zelf van wel, maar ja, ik heb een werkgever, en een inkomen)
Tja, het leven is niet makkelijkquote:Op zondag 31 juli 2005 15:30 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben officieel niet werkeloos.... (maar ik vind zelf van wel, maar ja, ik heb een werkgever, en een inkomen)
ik ben officieel topsporter, noc-nsf is officieel mijn werkgever, maar ik heb dus geen werkplek ofzo... snap je? Ik hoef alleen mijn declaraties in te leveren... en dan ontvang ik die, samen met mijn stipendium... (= inkomen)quote:
quote:
nee, ik heb er zelfs al geen zin meer in.... shit... ben ik echt zwanger?quote:
welke sport dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben officieel topsporter, noc-nsf is officieel mijn werkgever, maar ik heb dus geen werkplek ofzo... snap je? Ik hoef alleen mijn declaraties in te leveren... en dan ontvang ik die, samen met mijn stipendium... (= inkomen)
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 15:35 schreef djenneke het volgende:
[..]
nee, ik heb er zelfs al geen zin meer in.... shit... ben ik echt zwanger?
je sport?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik ben officieel topsporter, noc-nsf is officieel mijn werkgever, maar ik heb dus geen werkplek ofzo... snap je? Ik hoef alleen mijn declaraties in te leveren... en dan ontvang ik die, samen met mijn stipendium... (= inkomen)
bedankt dokter... en ga meteen mijn kinderkamer inrichtenquote:
Worstelen tochquote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
check mijn fotoboek, en raadt eens...![]()
Doe datquote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
bedankt dokter... en ga meteen mijn kinderkamer inrichten![]()
snooker?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
check mijn fotoboek, en raadt eens...![]()
Sorry ben in de war met een anderquote:
Je wordt topsporter door een bepaalde prestatie te leveren:quote:Op zondag 31 juli 2005 15:37 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je sport?
wat?
en waarom is er dan geen werk?
En waarom krijg je dan geen ontslag?
Ja waarom nietquote:
ja...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:43 schreef qu63 het volgende:
dus als je naar een kroeg gaat met een snookertafel kan je de hele avond declareren?
ik ga dan maar even goed oefenen!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja...![]()
(tot 350 max. per maand that is...) en als er veel alcohol op staat krijg je wel kritiek, en mogelijk niet vergoed...
omdat ik nog geen volle booschappentas opgetild krijg?quote:
Lijkt mij maar niksquote:Op zondag 31 juli 2005 15:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
ja...![]()
(tot 350 max. per maand that is...) en als er veel alcohol op staat krijg je wel kritiek, en mogelijk niet vergoed...
dan doe je toch mee met het veder-veder-vederlichtgewicht?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
omdat ik nog geen volle booschappentas opgetild krijg?![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
omdat ik nog geen volle booschappentas opgetild krijg?![]()
het gaat er dan ook om dat je sport, niet dat je veel drinkt!quote:
Wil die niet eens lezenquote:
dan spreek ik toch wat af met de barman/vrouwquote:
huhquote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
het gaat er dan ook om dat je sport, niet dat je veel drinkt!
ben bang van wel, maar mijn dijspieren maken mijn tekort aan armspieren meer dan goedquote:
Jah okequote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
het gaat er dan ook om dat je sport, niet dat je veel drinkt!
dan kun je zeker beter snookeren dan ikquote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je wordt topsporter door een bepaalde prestatie te leveren:
1e 4 op een EK
of 1e 8 op een WK
dan krijg je een a-status. Bij die a-status horen 350 euro aan declaraties (sportgerelateerd uiteraard) en 812 euro aan stipendium (mijn inkomen).
Ik krijg dus gewoon een loonstrookje zoals iedereen.
Alleen mijn werkplek is iedere willekeurige snookertafel in de wereld...
Maar goed, dat duurt maar een jaar. Tenzij ik mijn prestatie nog een keer behaal, dan krijg ik verleninging van een jaar.
Het bezwaar is, dat ik ondertussen niet mag werken, dan raak ik mijn stipendium kwijt. Ik wil juist wel gaan werken (ookal raak ik dat dan kwijt, maakt me niet zo veel uit namelijk), want ondertussen doe ik geen werkervaring op in de richting van mijn studie. Probleem is, dat ik geen werk kan vinden in die richting.... duidelijk nu?
Nou, als ze erachter komen, krijg je wel problemen met de FIOD!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan spreek ik toch wat af met de barman/vrouw
hoe kom je aan die dijspieren danquote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben bang van wel, maar mijn dijspieren maken mijn tekort aan armspieren meer dan goed![]()
![]()
Nee... rijk word je er niet van... vandaar dat ik dus een gewone baan wil, en mezelf als werkeloos beschouw... snap je?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kun je zeker beter snookeren dan ik
Het is geen vetpot
Dat gaat niet omhoog na een verlenging?
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben bang van wel, maar mijn dijspieren maken mijn tekort aan armspieren meer dan goed![]()
![]()
hoe willen ze dat gaan controleren dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, als ze erachter komen, krijg je wel problemen met de FIOD!
Ik heb 7 jaar lang geturnd... en ja, ik kan ook de spagaat...quote:
en honkbal eruit GVDquote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
BMXjes toegevoegd aan het olympisch priogrammaWTF
pics!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar lang geturnd... en ja, ik kan ook de spagaat...![]()
De belastingdienst kan een onderzoek instellen ja, en dat zullen ze steekproefsgewijs ook best wel eens doen...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe willen ze dat gaan controleren dan?
bij de bar langsgaan om te controleren of alles wel goed is opgeschreven?
WTFquote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
BMXjes toegevoegd aan het olympisch priogrammaWTF
dat is dan jammequote:Op zondag 31 juli 2005 15:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
De belastingdienst kan een onderzoek instellen ja, en dat zullen ze steekproefsgewijs ook best wel eens doen...
Dit maakt het alleen nog maar ergerquote:
filmpje mag ookquote:
Waar gaat het heen met de wereldquote:
Dat is idd helemala te gek voor woordenquote:
ghehe, je ziet me iets te veel aan voor een attention whore... ik ben er wel een, maar dat gaat me net iets te verquote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
ghehe, je ziet me iets te veel aan voor een attention whore... ik ben er wel een, maar dat gaat me net iets te ver![]()
boycotten die handel!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is idd helemala te gek voor woorden
Dan kun je beter ook het hele atletiekprogramma schrappen en vervangen door het snelpunniken voor slechtzienden
yep, snap ikquote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee... rijk word je er niet van... vandaar dat ik dus een gewone baan wil, en mezelf als werkeloos beschouw... snap je?
dat liever dan bmx..quote:Op zondag 31 juli 2005 15:53 schreef djenneke het volgende:
het is een schande dat snooker er niet bij zit...
gedeeld 3e geworden op EK damesteams...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, snap ik
Jammer eigenlijk, anders zou het de ideale baan zijn
Al vind ik poolen leuker
Wat heb je behaald dan?
met alle redelijkheid, snooker is meer een spel dan een sportquote:Op zondag 31 juli 2005 15:53 schreef djenneke het volgende:
Jij op TVquote:Op zondag 31 juli 2005 15:54 schreef djenneke het volgende:
Ze zijn nou al zo'n 10 jaar bezig om snooker een demonstratiesport te maken, maar het komt er maar niet doorheen... lijkt me echt geweldig... naar de OS mogen...
mwoa, leuk om naar te kijken, maar olympisch?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:53 schreef djenneke het volgende:
Dat ben ik niet met je eens, dat begrijp je!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
met alle redelijkheid, snooker is meer een spel dan een sport
dat lijkt me dan weer minder, gelukkig worden demonstratiesporten zelden uitgezondenquote:
begrijp ikquote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, dat begrijp je!
Na golf is snooker de meest moeilijke sport die er is! (TNO onderzoek)
Nogmaals: het zou een demonstatiesport worden... weet je trouwens wel hoeveel geld er omgaat in de snookersport??? bizar hoor!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, leuk om naar te kijken, maar olympisch?Olympisch is tegenwoordig commercieel, en als je met BMXjes kutten een hal als Bercy vol krijgt, dan zien ze daar geld in. Klaar
Heel erg slecht dit
en ik kan golfen!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, dat begrijp je!
Na golf is snooker de meest moeilijke sport die er is! (TNO onderzoek)
Maar da's toch vooral bij de heren, en vooral in GBquote:Op zondag 31 juli 2005 15:58 schreef djenneke het volgende:
... weet je trouwens wel hoeveel geld er omgaat in de snookersport??? bizar hoor!
Da's ook waarquote:Op zondag 31 juli 2005 15:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nogmaals: het zou een demonstatiesport worden... weet je trouwens wel hoeveel geld er omgaat in de snookersport??? bizar hoor!
nope sport:quote:
niet zo goed hoorquote:
Er lopen anders heel wat sexy snookerladies rond kan ik je vertellen! (Er wordt dan ook wat afgeneukt op die toernooienquote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's ook waarMaar het is met snooker denk ik een beetje hetzelfde als met darten. Heel erg populair in de UK, met name daar ook best een pot knaken mee te verdienen, maar wereldwijd niet interessant genoeg, teveel kroeg-imago, te weinig TV-sexy etc.. Jammer maar helaas
spel (het ~, ~len, ~en, ~en)quote:Op zondag 31 juli 2005 16:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
nope sport:
sport (de ~, ~en)
1 lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn, resp. bevorderd worden en waarvoor bepaalde regels gelden
er zit een spel/wedstrijd element in, je hebt er wel degelijk conditie bij nodig! Wat mensen misschien niet weten, maar is wel, de meeste snookerspelers doen naast het snooker lichamelijke sport ter bevordering van hun snookerprestaties), en je hebt er bizar veel vaardigheden voor nodig! regels lijkt me duidelijk...
Het gaat wel om het goed kunnen beoefenen van he?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet zo goed hoor
maar ik weet hoe ik moet slaan enzo
eurosport zend heel veel znooker uit btw.. wat ik erg cool vidt om te zien is dat wk wat in UK gehouden wordt. dat je al je trucjes laat zien enzo.. dat is echt te cool!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er lopen anders heel wat sexy snookerladies rond kan ik je vertellen! (Er wordt dan ook wat afgeneukt op die toernooienpostte ik dat nou echt?). Het kroegimago is kut ja, maar we zijn hard bezig daar vanaf te komen, maar dat valt niet mee. Roken wordt wel verboden tegenwoordig op de meeste toernooien (en ik als roker juich dat van harte toe). Eurosport zendt ook steeds meer snooker uit trouwens...
ola!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenmiddag nozems
Wij gaan verschrikkelijk Mexicaans eten straks![]()
Met de Grote Heijx als oppertacoverorberaar![]()
Hoest hier?![]()
alle sporten vallen sowieso onder spel! dus dat is geen argument...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
spel (het ~, ~len, ~en, ~en)
1 bezigheid ter ontspanning volgens vaste regels met elementen als verbeelding, competitie, behendigheid, inzicht en kans
en conditie heb je niet echt nodig, al kan ik me voorstellen dat het op topniveau wel gewenst is, maar da's met alles
ik krijg em ook nog verquote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het gaat wel om het goed kunnen beoefenen van he?
iedereen kan met een stok tegen een bal meppen...
Ik wil het nou eindelijk godvergeten ook eens leren!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet zo goed hoor
maar ik weet hoe ik moet slaan enzo
Neequote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil het nou eindelijk godvergeten ook eens leren!
Heb jij je GVB?
succesquote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Zorg er wel even voorquote:Op zondag 31 juli 2005 15:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
dat lijkt me dan weer minder, gelukkig worden demonstratiesporten zelden uitgezonden
Klopt, maar tegenwoordig NOG meer!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Eurosport zend al jaaaaaaaaaaren veel snooker uitik heb al een tijd niet meer gekeken trouwens
Was een bijvoeglijk naamwoord hč?quote:
ok, dus dan bevestig je hierbij dat het dus wel een spel isquote:Op zondag 31 juli 2005 16:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
alle sporten vallen sowieso onder spel! dus dat is geen argument...
meestal wel 's nachtsquote:
DUD!!!!!!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenmiddag nozems
Met de Grote Heijx als oppertacoverorberaar![]()
Hoest hier?![]()
geen zorgen, ik heb ook weleens een Mexicano gehadquote:Op zondag 31 juli 2005 16:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was een bijvoeglijk naamwoord hč?
Dat je ons niet beticht van kannibalisme
Tuurlijk is het ook een spel, maar zeker ook een sport!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, dus dan bevestig je hierbij dat het dus wel een spel is
Tuurlijk! Als je honger hebt, stap je maar op de trein naar Den Haag hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
DUD!!!!!!![]()
Lekker, mag ik mee eten?
Hier is alles top![]()
mss samen een keer naar een Golfclub gaan dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oh
Hm, ik overweeg een clinique te gan doen. Kijken hoever ik kom.
Mijn verste is 80quote:
Den Haag??quote:Op zondag 31 juli 2005 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Als je honger hebt, stap je maar op de trein naar Den Haag hoor
![]()
ok, daarover verschillen we van mening danquote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Tuurlijk is het ook een spel, maar zeker ook een sport!
Ah kijk, dus jij bent ook helemaal thuis in het smaakpalet van de Mexicaanse keuken.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
geen zorgen, ik heb ook weleens een Mexicano gehad
Zou je zulke afstanden met een hockeystick kunnen halen?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn verste is 80maar dat was op een driving range, en je mocht geen driver gebruiken (was met een 7 inch ofzoiets) en dat was mijn allereerste keer....
ik haalde 200 de eerste keerquote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
Mijn verste is 80maar dat was op een driving range, en je mocht geen driver gebruiken (was met een 7 inch ofzoiets) en dat was mijn allereerste keer....
zolang je mijn sport niet afkraakt, vind ik je nog wel lief hoor... (ik knijp wel een oogje dicht, vooruit....)quote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ok, daarover verschillen we van mening dan
hopelijk ben ik nog wel een beetje lief?
bal opgooien en dan hard meppen moet je 80 toch zeker halen. zeker met een golfbal. 200 zou ook nog best te halen zijnquote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je zulke afstanden met een hockeystick kunnen halen?
He geile gozert, is het waar wat ze zeggen over de zwarte medemens?quote:
Je bent een schat!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef djenneke het volgende:
valt het jullie ook op dat ik vandaag nog steeds lief, meegaand, complimenteus ben?
Ik weet er alles vanquote:Op zondag 31 juli 2005 16:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah kijk, dus jij bent ook helemaal thuis in het smaakpalet van de Mexicaanse keuken.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He geile gozert, is het waar wat ze zeggen over de zwarte medemens?![]()
![]()
ik sla wel goed, maar mocht mijn club dan ook niet hoger dan mijn middel doen, om mij techniek bij te brengen... dus heb niet voluit geslagen...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik haalde 200 de eerste keer
op een driverange
ik sla alleen verkeerd. Ik sla op de honkbalmanier en dat mag niet. Als ik nu eens leer om goed te slaan op de golfmanier dan ga ik zeker vedrer komen
ahaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
ik sla wel goed, maar mocht mijn club dan ook niet hoger dan mijn middel doen, om mij techniek bij te brengen... dus heb niet voluit geslagen...
nee hoor, ik kraak snookeren niet afquote:Op zondag 31 juli 2005 16:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
zolang je mijn sport niet afkraakt, vind ik je nog wel lief hoor... (ik knijp wel een oogje dicht, vooruit....)
valt het jullie ook op dat ik vandaag nog steeds lief, meegaand, complimenteus ben?
afkraken?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, ik kraak snookeren niet af
Da's iets wat ik voor de lol doe (of deed eigenlijk)
wat... dat afkraken of snookeren?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, ik kraak snookeren niet af
Da's iets wat ik voor de lol doe (of deed eigenlijk)
Slijmbalquote:
Dat ze een warme roze binnenvoering hebben?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben lid van een besloten chique business golfclub in Apeldoornquote:Op zondag 31 juli 2005 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
mss samen een keer naar een Golfclub gaan dan?
De mannelijke variant van de mythe natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze een warme roze binnenvoering hebben?Weeniet, ik zal vanavond eens op de Hardebollenstraat gaan kijken
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent BLAUW![]()
*MED induikelt
Proficiat!![]()
My thoughts exactly (en bij mij was het dan nog maar een paar dagenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude blauw! Je kan een hoop missen in een weekje, dat blijkt
. Heb ik nog meer gemist
![]()
Oh daar let ik nooit zo op, sorryquote:Op zondag 31 juli 2005 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De mannelijke variant van de mythe natuurlijk![]()
Hmz, ik mis ergens *iets* waardoor ik hier nu niets van begrijpquote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Broodnuchter!Ik ga zo pas weer aan de wijn
![]()
Weet ik niet. Je eigen bed? Een droog bed? Warm water? Een douche waar geen kwartjes in moeten (verdomd lastig in het euro-tijdperk ook)? Privacy als je ligt te wippen?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dude blauw! Je kan een hoop missen in een weekje, dat blijkt
. Heb ik nog meer gemist
![]()
ah okee...quote:Op zondag 31 juli 2005 16:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doelde in dit geval op het snookeren
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je eigen bed? Een droog bed? Warm water? Een douche waar geen kwartjes in moeten (verdomd lastig in het euro-tijdperk ook)? Privacy als je ligt te wippen?You name it. Jíj was op de camping...
"blauw zijn" is bezopen zijn.quote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, ik mis ergens *iets* waardoor ik hier nu niets van begrijp![]()
ik wil wel een keer mee hoorquote:Op zondag 31 juli 2005 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben lid van een besloten chique business golfclub in Apeldoorn![]()
Erfenisje uit een vorige relatieDus ik zou daar zo op les kunnen. Maar het is van die kouwe kak daar * ril *
In jullie Nederlands jaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
"blauw zijn" is bezopen zijn.
In het Nederlands
Hoest met ons alle Leo?
Beke?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
In jullie Nederlands ja![]()
Beke bored vandaag (daarom dat ik hier zit waarschijnlijk) en weinig nieuws te vertellen. Gewoon verlof dus eigenlijk
![]()
Laterquote:
Ja ik geloof dat ik een introducé mee mag nemen.quote:
Je wel aanpassen he bij het NL forumquote:Op zondag 31 juli 2005 16:22 schreef leonieke het volgende:
[..]
Beetje idd...
Bij deze, excuses voor mijn taalgebruik![]()
Mijn eigen bed niet echt gemist, warm water was er ook, in de douche moest 50 eurocent, hemelwater in overvloed.... Niet gewiptquote:Op zondag 31 juli 2005 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Weet ik niet. Je eigen bed? Een droog bed? Warm water? Een douche waar geen kwartjes in moeten (verdomd lastig in het euro-tijdperk ook)? Privacy als je ligt te wippen?You name it. Jíj was op de camping...
ik heb een fiatquote:Op zondag 31 juli 2005 16:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat ik een introducé mee mag nemen.
Je hebt toch wel een Porsche en een goedlopende privékliniek voor plastische chirurgie of zo hč?
Daar kom je alleen mee weg daar als je dan tenminste zo'n "malle kunstenaar" bent ofzoquote:
Ik weet het niet, zeg het maarquote:Op zondag 31 juli 2005 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja Es, wat hebben WIJ gemist???Doe es vertellen
dan ben ik wel een malle kunstenaarquote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar kom je alleen mee weg daar als je dan tenminste zo'n "malle kunstenaar" bent ofzo![]()
Nah, laten we maar niet naar die club gaan![]()
![]()
Anders nog iets?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn eigen bed niet echt gemist, warm water was er ook, in de douche moest 50 eurocent, hemelwater in overvloed.... Niet gewipt.
nog een onsje kipfilet alstublieftquote:
Kan gebeurenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar soms komt mijn ware aard nog eens boven![]()
dus stiekem wil je bij die kouwe kak horen?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar kom je alleen mee weg daar als je dan tenminste zo'n "malle kunstenaar" bent ofzo![]()
Nah, laten we maar niet naar die club gaan![]()
![]()
aha!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Antwoorden in iemands anders plaats
(sorry Fles)
reageren op een vraag die ik aan iemand anders stelquote:
zijn het geen tijgers danquote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef djenneke het volgende:
ik hoor de katten van de bovenburen achter elkaar aanrennen
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Antwoorden in iemands anders plaats
(sorry Fles)
Ik zit hier trouwens praktisch niet meer en ik weet dat dit niet de eerste keer is dat Fles hier iets over zegt.quote:
Jaquote:Op zondag 31 juli 2005 16:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
dus stiekem wil je bij die kouwe kak horen?![]()
![]()
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]kijk, nou zie je eens hoe irritant dat is
ik wilde gewoon een grapje makenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zit hier trouwens praktisch niet meer en ik weet dat dit niet de eerste keer is dat Fles hier iets over zegt.
Je let toch wel op als de mensen iets zeggen tegen jou![]()
Inderdaad erg netjes dat je dat nog wistquote:Op zondag 31 juli 2005 16:34 schreef leonieke het volgende:
Ik zit hier trouwens praktisch niet meer en ik weet dat dit niet de eerste keer is dat Fles hier iets over zegt.
quote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar mijn prostitutieverleden komt steeds weer bovendrijven![]()
2x pas tegen mijquote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad erg netjes dat je dat nog wistis niet echt alsof ik dat al duizend keer gezegd heb of zo
Maar.. het waren jouw woorden.. tuurlijk wist ik dat nogquote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Inderdaad erg netjes dat je dat nog wistis niet echt alsof ik dat al duizend keer gezegd heb of zo
je moet die ex-klanten gewoon chanteren!quote:Op zondag 31 juli 2005 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar mijn prostitutieverleden komt steeds weer bovendrijven![]()
precies. Laat het de laatste keer zijn.quote:
ik zal me inhoudenquote:Op zondag 31 juli 2005 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies. Laat het de laatste keer zijn.
Moet je het ook doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |