het gaat er dan ook om dat je sport, niet dat je veel drinkt!quote:
Wil die niet eens lezenquote:
dan spreek ik toch wat af met de barman/vrouwquote:
huhquote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
het gaat er dan ook om dat je sport, niet dat je veel drinkt!
ben bang van wel, maar mijn dijspieren maken mijn tekort aan armspieren meer dan goedquote:
Jah okequote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
het gaat er dan ook om dat je sport, niet dat je veel drinkt!
dan kun je zeker beter snookeren dan ikquote:Op zondag 31 juli 2005 15:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je wordt topsporter door een bepaalde prestatie te leveren:
1e 4 op een EK
of 1e 8 op een WK
dan krijg je een a-status. Bij die a-status horen 350 euro aan declaraties (sportgerelateerd uiteraard) en 812 euro aan stipendium (mijn inkomen).
Ik krijg dus gewoon een loonstrookje zoals iedereen.
Alleen mijn werkplek is iedere willekeurige snookertafel in de wereld...
Maar goed, dat duurt maar een jaar. Tenzij ik mijn prestatie nog een keer behaal, dan krijg ik verleninging van een jaar.
Het bezwaar is, dat ik ondertussen niet mag werken, dan raak ik mijn stipendium kwijt. Ik wil juist wel gaan werken (ookal raak ik dat dan kwijt, maakt me niet zo veel uit namelijk), want ondertussen doe ik geen werkervaring op in de richting van mijn studie. Probleem is, dat ik geen werk kan vinden in die richting.... duidelijk nu?
Nou, als ze erachter komen, krijg je wel problemen met de FIOD!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan spreek ik toch wat af met de barman/vrouw
hoe kom je aan die dijspieren danquote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben bang van wel, maar mijn dijspieren maken mijn tekort aan armspieren meer dan goed![]()
![]()
Nee... rijk word je er niet van... vandaar dat ik dus een gewone baan wil, en mezelf als werkeloos beschouw... snap je?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kun je zeker beter snookeren dan ik
Het is geen vetpot
Dat gaat niet omhoog na een verlenging?
quote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
ben bang van wel, maar mijn dijspieren maken mijn tekort aan armspieren meer dan goed![]()
![]()
hoe willen ze dat gaan controleren dan?quote:Op zondag 31 juli 2005 15:47 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, als ze erachter komen, krijg je wel problemen met de FIOD!
Ik heb 7 jaar lang geturnd... en ja, ik kan ook de spagaat...quote:
en honkbal eruit GVDquote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
BMXjes toegevoegd aan het olympisch priogrammaWTF
pics!quote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb 7 jaar lang geturnd... en ja, ik kan ook de spagaat...![]()
De belastingdienst kan een onderzoek instellen ja, en dat zullen ze steekproefsgewijs ook best wel eens doen...quote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe willen ze dat gaan controleren dan?
bij de bar langsgaan om te controleren of alles wel goed is opgeschreven?
WTFquote:Op zondag 31 juli 2005 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
BMXjes toegevoegd aan het olympisch priogrammaWTF
dat is dan jammequote:Op zondag 31 juli 2005 15:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
De belastingdienst kan een onderzoek instellen ja, en dat zullen ze steekproefsgewijs ook best wel eens doen...
Dit maakt het alleen nog maar ergerquote:
filmpje mag ookquote:
Waar gaat het heen met de wereldquote:
Dat is idd helemala te gek voor woordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |